Зміст
Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 09.05.2025 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 09.05.2025 № 182) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-04-04-006516-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Південне, Одеський р-н; Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з поточного ремонту автодоріг та майданчиків адміністрації МП Південний (інв. № 1111) за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю «Дорожньо-будівельна компанія «РАФ-1» (ТОВ «Дорожньо-будівельна компанія «РАФ-1»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. згідно пункту 5.1. частини 5 Додатку 3 до ТД для підтвердження інформації щодо залучення/незалучення субпідрядних організацій до надання послуг вимагалося надати: «5.1. У разі залучення/ незалучення субпідрядних організацій до надання послуг чи виконання робіт, що належать до предмету закупівлі, учасник процедури закупівлі повинен надати: - Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про залучення/незалучення інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для надання послуг чи виконання робіт, що належать до предмету закупівлі, за зразком.». 8.2. згідно підпункту 2.1.1. пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 до Тендерної документації (далі- ТД) для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагалося надати: «2.1.1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, у тому числі, але не виключно: технічних засобів, машин, інструментів та механізмів тощо, за зразком. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, у тому числі, але не виключно: технічних засобів, машин, інструментів та механізмів тощо, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору (в графі примітки).» 8.3. згідно підпунктів 2.2.1., 2.2.2. та 2.2.3. пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагалося надати: «2.2.1. Довідка (за зразком) на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме: інженера/начальника дільниці (виконавця робіт) або іншої особи, яка виконує його функції. 2.2.2. Документи (скановані копії оригіналів або завірених учасником процедури закупівлі копій), видані працівникам, інформація про яких зазначена у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме кваліфікаційне(і) посвідчення/свідоцтво(а)/диплом(и), які підтверджують кваліфікацію: інженера/начальника дільниці (виконавця робіт) або іншої особи, яка виконує його функції (для інженера/начальника дільниці (виконавця робіт) або іншої особи, яка виконує його функції, обов’язкова наявність повної або базової вищої освіти (бакалавр та/або спеціаліст, та/або магістр) у галузі будівництва автомобільних доріг); 2.2.3. Документи (скановані копії оригіналів або завірених учасником процедури закупівлі копій), які підтверджують трудові відносини з учасником кваліфікованих працівників: інженера/начальника дільниці (виконавця робіт) або іншої особи, яка виконує його функції, а також інших працівників, які пропонуються для надання послуг, та інформація про яких зазначена у довідці про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а саме: наказ(и) про прийняття на роботу (призначення) та/або трудову(і) угоду(и) з працівником(ами).». 8.4. згідно пункту 4.5. частини 4 Додатку 3 до ТД вимагалося надати: «4.5. Довідку з обслуговуючого банку/або територіального органу Державної казначейської служби України учасника процедури закупівлі (сканована копія оригіналу або завіреної учасником процедури закупівлі копії) про відкриття банківського рахунку (IBAN), строком видачі не раніше трьох місяців до дати подання тендерної пропозиції.». 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. Учасником процедури закупівлі ТОВ «Дорожньо-будівельна компанія «РАФ-1» (далі – Учасник) у складі його Тендерної пропозиції були надані: - Гарантійний лист щодо незалучення співвиконавця від 18.04.2025 Вих. № 2.10 (далі – Лист про субпідрядника); - Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 18.04.2025 Вих. №2.4. (далі – Довідка про МТБ). Також додатково Учасником надано скановані копії свідоцтв про реєстрацію машин, скановані копії договорів надання послуг та договорів оренди машин, зазначених у Довідці про МТБ. При детальному розгляді вищезазначених документів виявлено наступні невідповідності: В наданому учасником Листі про субпідрядника зазначено, що Учасник не планує залучати субпідрядників/співвиконавців. Проте, в Довідці про МТБ в графі примітки по всіх позиціях (окрім позицій - №7 та 8) зазначено про залучення машин на підставі договорів надання послуг. Відповідно до статті 901 Цивільного кодексу України, за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов’язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов’язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. Тобто за вищезазначеними договорами про надання послуг здійснюється виконання певного обсягу роботи залученими виконавцями, що в свою чергу означає залучення Учасником субпідрядників/співвиконавців до надання послуг з поточного ремонту автодоріг та майданчиків адміністрації МП Південний (інв. №1111), що суперечить інформації зазначеній Учасником у Листі про субпідрядника. 9.2. на виконання підпункту 2.1.1. пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 до ТД Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції надано Довідку про МТБ. При детальному розгляді вищезазначених документів виявлено, що Учасником у Довідці про МТБ не зазначено інформації щодо наявності власних/залучених інструментів. 9.3. щодо виконання пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД: Учасником у складі його тендерної пропозиції була надана Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі від 18.04.2025 Вих. №2.5. (далі – Довідка про працівників) та скановані копії посвідчень/свідоцтв/дипломів на працівників, які будуть залучені для надання послуг. Проте, по працівникам, що зазначені у Довідці про працівників, що мають базову вищу освіту та можуть виконувати функції інженера/начальника дільниці (виконавця робіт), не підтверджена наявність повної або базової вищої освіти (бакалавр та/або спеціаліст, та/або магістр) у галузі будівництва автомобільних доріг. Також Учасником в складі тендерної пропозиції надано документи, що не відповідають вимогам підпункту 2.2.3. пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД, а саме: на працівників, зазначених у Довідці про працівників, за позиціями № 3-12 надано скановані копії цивільно-правових угод з цими працівниками замість наказу(ів) про прийняття на роботу (призначення) та/або трудової(их) угод(и) з працівником(ами). 9.4. щодо виконання пункту 4.5. частини 4 Додатку 3 до ТД: Учасником у складі його тендерної пропозиції була надана сканована копія Довідки з обслуговуючого банку від 07.04.2025 Вих. № К21-07.8/18, в якій зазначено про те, що Учасник не має заборгованості за кредитами перед акціонерним товариством «Перший Український Міжнародний Банк». Проте, інформація щодо відкриття банківського рахунку (IBAN) у вищезазначеній Довідці – відсутня. Також, відсутній інший документ – довідка з обслуговуючого банку України учасника процедури закупівлі (сканована копія оригіналу або завіреної учасником процедури закупівлі копії) про відкриття банківського рахунку (IBAN), строком видачі не раніше трьох місяців до дати подання тендерної пропозиції. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. на вимогу пунктів 5.1. та 5.2. частини 5 Додатку 3 до ТД: - У разі залучення субпідрядних організацій до надання послуг, що належать до предмету закупівлі, Учасник процедури закупівлі повинен надати Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про залучення інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для надання послуг чи виконання робіт, що належать до предмету закупівлі, за зразком. У разі залучення субпідрядних організацій до надання послуг чи виконання робіт, що належать до предмету закупівлі, в обсязі не менш ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, учасник процедури закупівлі повинен надати, крім Довідки згідно зразку вказаного вище, наступні документи: - Довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, з інформацією на субпідрядника/співвиконавця (безпосереднього виконавця), що підтверджує відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей; - Скановану(і) копію(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й) дозвільного(их) документу(ів) (Свідоцтва, дозволи, декларації тощо), у разі, якщо такі дозвільні документи вимагаються за умовами цієї тендерної документації, виданого(их) на субпідрядника/співвиконавця (безпосереднього виконавця) в частині робіт (послуг), що стосуються даного субпідрядника/співвиконавця. - Довідку (довідки) на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що підтверджують відповідність субпідрядника(ів) /співвиконавця(ів) установленому(им) кваліфікаційному(им) критерію(ям) щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід. АБО - Учасник процедури закупівлі повинен скласти та надати Довідку про МТБ з відображенням власних/залучених обладнання та матеріально-технічної бази згідно підпункту 2.1.1. пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 до ТД у відповідності до інформації, зазначеної Учасником згідно Листа про субпідрядника. 10.2. на вимогу підпункту 2.1.1. пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 до ТД; підпунктів 2.2.1., 2.2.2. та 2.2.3. пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД; пункту 4.5. частини 4 Додатку 3 до ТД, Учаснику процедури закупівлі пропонується надати інформацію та/або документи на заміну завантажених, та/або в доповнення таких, виконання яких усуне виявлені замовником та зазначені невідповідності (розбіжності) у пунктах 9.2.-9.4. цього повідомлення. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.