Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного ремонту автодоріг та майданчиків адміністрації МП Південний (інв.№1111) від ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-04-006516-a
Id Tender 609c354ea7a14a97a59ab63ac331e5de
План UA-P-2024-09-19-017326-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 04.04.2025 12:46
Остання зміна 10.06.2025 13:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 600 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
56 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.04.2025 12:45 до 21.04.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 04.04.2025 12:45
до 18.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.04.2025 12:45
до 18.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.04.2025 12:53
до 09.06.2025 13:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.05.2025 12:39
до 15.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 09.06.2025 13:20
-
Період уточнень
з 04.04.2025 12:45 до 18.04.2025 00:00
Період оскарження
з 04.04.2025 12:45 до 18.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.04.2025 12:53 до 09.06.2025 13:20
Період кваліфікації
з 22.04.2025 12:53 до 09.06.2025 13:20
Основні параметри
Послуги з поточного ремонту автодоріг та майданчиків адміністрації МП Південний (інв.№1111)
Детальна інформація щодо процедури закупівлі, у тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, наведені у Тендерній документації.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
5 600 000 грн.
Послуги з поточного ремонту автодоріг та майданчиків адміністрації МП Південний (інв. № 1111)
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту автодоріг та майданчиків адміністрації МП Південний (інв. № 1111)
Примітки
код ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
5 600 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
56000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.04.2025 12:24
Закінчення аукціону
22.04.2025 12:53
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту автодоріг та майданчиків адміністрації МП Південний (інв.№1111)
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65481, Україна, Одеська область, Південне, вул. Берегова буд. 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Для учасників які не є платником ПДВ: розрахунки за фактично надані послуги, на підставі підписаних сторонами відповідних Актів здавання–приймання наданих послуг, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Актів здавання–приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку. Для учасників які є платником ПДВ: оплата за фактично надані послуги здійснюється поетапно по кожному акту наступним чином: - протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 80% суми акту; - протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 20% суми відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ "
Пропозиція:
5 050 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РСК ОДЕСА"
Пропозиція:
5 599 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РАФ-1"
Пропозиція:
5 048 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.04.2025 12:24
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.04.2025 15:45
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лозовий Костянтин Костянтинович
Електронна пошта
Телефон
380487381710
Сайт:
http://www.uspa.gov.ua/yuz/
Замовник
ЄДРПОУ
38728549
Повна назва
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Поштовий індекс
65481
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Південне
Адреса
Україна, 65481, Одеська обл., місто Південне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного ремонту автодоріг та майданчиків адміністрації МП Південний (інв. № 1111)
Період вимог/скарг з 19.05.2025 12:39 по 25.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.04.2025 12:53 по 21.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Дорожньо-будівельна компанія «РАФ-1» і, враховуючи: - усунення учасником процедури закупівлі невідповідностей згідно з «Повідомленням з вимогою про усунення невідповідностей», розміщеного замовником в електронній системі закупівель 09.05.2025 р.; - аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що надані у складі тендерної пропозиції документи учасника ТОВ «Дорожньо-будівельна компанія «РАФ-1» підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі вимогам тендерної документації. Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно із ОСОБЛИВОСТЯМИ: Підстав для відхилення тендерної пропозиції, передбачених пунктами 44 та 45 ОСОБЛИВОСТЕЙ, не встановлено. Підстав для відхилення тендерної пропозиції та відмови учаснику процедуру закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених підпунктами 1 і 7 пункту 47 ОСОБЛИВОСТЯМИ, не встановлено. Розглядається питання щодо визначення учасника процедури закупівлі переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір. Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Дорожньо-будівельна компанія «РАФ-1» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з поточного ремонту автодоріг та майданчиків адміністрації МП Південний (інв. № 1111) за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи - визначити переможцем, прийняти рішення про намір укласти договір. Прийняті рішення. Керуючись вимогами пункту 49 ОСОБЛИВОСТЕЙ, чинним Положенням про уповноважених осіб в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), відповідальних за: організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель; оприлюднення в електронній системі закупівель відомостей при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг без використання електронної системи закупівель, чинними Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в ДП «АМПУ» та Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), протоколом робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 19.05.2025 № 199, прийнято рішення: Визначити переможцем учасника ТОВ «Дорожньо-будівельна компанія «РАФ-1» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з поточного ремонту автодоріг та майданчиків адміністрації МП Південний (інв. № 1111) за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником ТОВ «Дорожньо-будівельна компанія «РАФ-1» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з поточного ремонту автодоріг та майданчиків адміністрації МП Південний (інв. № 1111) за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
Документи кваліфікації
19.05.2025 12:39
Довідка НАЗК
19.05.2025 12:39
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
24.04.2025 15:22
Електроний протокол про продовження строку
22.04.2025 12:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 12:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 12:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Замовником прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Дорожньо-будівельна компанія «РАФ-1» - до 20.05.2025 року. На підставі п. 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 - аргументоване продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника «Дорожньо-будівельна компанія «РАФ-1», яка за результатом оцінки визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною (для більш ретельного та детального розгляду та перевірки документів / інформації, наданих учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, яка за результатом оцінки визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, враховуючи технічно-характерні особливості/специфіку предмета закупівлі та великий обсяг наданих документів/інформації у складі тендерної пропозиції, з метою недопущень порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель). Дата визначення електронною системою закупівель найбільш економічно вигідної пропозиції: 22.04.2025 р. Строк розгляду тендерних пропозицій (5 роб. днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції): до 29.04.2025 р. Строк розгляду тендерної пропозиції з урахуванням продовження строку її розгляду (до 20 робочих днів): до 20.05.2025 р. (Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі, про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Дорожньо-будівельна компанія «РАФ-1» від 24.04.2025 р. № 158).
Дата продовження строку розгляду
24.04.2025 15:22
Дата кінця розгляду
21.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 09.05.2025 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 09.05.2025 № 182) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-04-04-006516-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Південне, Одеський р-н; Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з поточного ремонту автодоріг та майданчиків адміністрації МП Південний (інв. № 1111) за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю «Дорожньо-будівельна компанія «РАФ-1» (ТОВ «Дорожньо-будівельна компанія «РАФ-1»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. згідно пункту 5.1. частини 5 Додатку 3 до ТД для підтвердження інформації щодо залучення/незалучення субпідрядних організацій до надання послуг вимагалося надати: «5.1. У разі залучення/ незалучення субпідрядних організацій до надання послуг чи виконання робіт, що належать до предмету закупівлі, учасник процедури закупівлі повинен надати: - Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про залучення/незалучення інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для надання послуг чи виконання робіт, що належать до предмету закупівлі, за зразком.». 8.2. згідно підпункту 2.1.1. пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 до Тендерної документації (далі- ТД) для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагалося надати: «2.1.1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, у тому числі, але не виключно: технічних засобів, машин, інструментів та механізмів тощо, за зразком. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, у тому числі, але не виключно: технічних засобів, машин, інструментів та механізмів тощо, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору (в графі примітки).» 8.3. згідно підпунктів 2.2.1., 2.2.2. та 2.2.3. пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагалося надати: «2.2.1. Довідка (за зразком) на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме: інженера/начальника дільниці (виконавця робіт) або іншої особи, яка виконує його функції. 2.2.2. Документи (скановані копії оригіналів або завірених учасником процедури закупівлі копій), видані працівникам, інформація про яких зазначена у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме кваліфікаційне(і) посвідчення/свідоцтво(а)/диплом(и), які підтверджують кваліфікацію: інженера/начальника дільниці (виконавця робіт) або іншої особи, яка виконує його функції (для інженера/начальника дільниці (виконавця робіт) або іншої особи, яка виконує його функції, обов’язкова наявність повної або базової вищої освіти (бакалавр та/або спеціаліст, та/або магістр) у галузі будівництва автомобільних доріг); 2.2.3. Документи (скановані копії оригіналів або завірених учасником процедури закупівлі копій), які підтверджують трудові відносини з учасником кваліфікованих працівників: інженера/начальника дільниці (виконавця робіт) або іншої особи, яка виконує його функції, а також інших працівників, які пропонуються для надання послуг, та інформація про яких зазначена у довідці про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а саме: наказ(и) про прийняття на роботу (призначення) та/або трудову(і) угоду(и) з працівником(ами).». 8.4. згідно пункту 4.5. частини 4 Додатку 3 до ТД вимагалося надати: «4.5. Довідку з обслуговуючого банку/або територіального органу Державної казначейської служби України учасника процедури закупівлі (сканована копія оригіналу або завіреної учасником процедури закупівлі копії) про відкриття банківського рахунку (IBAN), строком видачі не раніше трьох місяців до дати подання тендерної пропозиції.». 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. Учасником процедури закупівлі ТОВ «Дорожньо-будівельна компанія «РАФ-1» (далі – Учасник) у складі його Тендерної пропозиції були надані: - Гарантійний лист щодо незалучення співвиконавця від 18.04.2025 Вих. № 2.10 (далі – Лист про субпідрядника); - Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 18.04.2025 Вих. №2.4. (далі – Довідка про МТБ). Також додатково Учасником надано скановані копії свідоцтв про реєстрацію машин, скановані копії договорів надання послуг та договорів оренди машин, зазначених у Довідці про МТБ. При детальному розгляді вищезазначених документів виявлено наступні невідповідності: В наданому учасником Листі про субпідрядника зазначено, що Учасник не планує залучати субпідрядників/співвиконавців. Проте, в Довідці про МТБ в графі примітки по всіх позиціях (окрім позицій - №7 та 8) зазначено про залучення машин на підставі договорів надання послуг. Відповідно до статті 901 Цивільного кодексу України, за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов’язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов’язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. Тобто за вищезазначеними договорами про надання послуг здійснюється виконання певного обсягу роботи залученими виконавцями, що в свою чергу означає залучення Учасником субпідрядників/співвиконавців до надання послуг з поточного ремонту автодоріг та майданчиків адміністрації МП Південний (інв. №1111), що суперечить інформації зазначеній Учасником у Листі про субпідрядника. 9.2. на виконання підпункту 2.1.1. пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 до ТД Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції надано Довідку про МТБ. При детальному розгляді вищезазначених документів виявлено, що Учасником у Довідці про МТБ не зазначено інформації щодо наявності власних/залучених інструментів. 9.3. щодо виконання пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД: Учасником у складі його тендерної пропозиції була надана Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі від 18.04.2025 Вих. №2.5. (далі – Довідка про працівників) та скановані копії посвідчень/свідоцтв/дипломів на працівників, які будуть залучені для надання послуг. Проте, по працівникам, що зазначені у Довідці про працівників, що мають базову вищу освіту та можуть виконувати функції інженера/начальника дільниці (виконавця робіт), не підтверджена наявність повної або базової вищої освіти (бакалавр та/або спеціаліст, та/або магістр) у галузі будівництва автомобільних доріг. Також Учасником в складі тендерної пропозиції надано документи, що не відповідають вимогам підпункту 2.2.3. пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД, а саме: на працівників, зазначених у Довідці про працівників, за позиціями № 3-12 надано скановані копії цивільно-правових угод з цими працівниками замість наказу(ів) про прийняття на роботу (призначення) та/або трудової(их) угод(и) з працівником(ами). 9.4. щодо виконання пункту 4.5. частини 4 Додатку 3 до ТД: Учасником у складі його тендерної пропозиції була надана сканована копія Довідки з обслуговуючого банку від 07.04.2025 Вих. № К21-07.8/18, в якій зазначено про те, що Учасник не має заборгованості за кредитами перед акціонерним товариством «Перший Український Міжнародний Банк». Проте, інформація щодо відкриття банківського рахунку (IBAN) у вищезазначеній Довідці – відсутня. Також, відсутній інший документ – довідка з обслуговуючого банку України учасника процедури закупівлі (сканована копія оригіналу або завіреної учасником процедури закупівлі копії) про відкриття банківського рахунку (IBAN), строком видачі не раніше трьох місяців до дати подання тендерної пропозиції. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. на вимогу пунктів 5.1. та 5.2. частини 5 Додатку 3 до ТД: - У разі залучення субпідрядних організацій до надання послуг, що належать до предмету закупівлі, Учасник процедури закупівлі повинен надати Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про залучення інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для надання послуг чи виконання робіт, що належать до предмету закупівлі, за зразком. У разі залучення субпідрядних організацій до надання послуг чи виконання робіт, що належать до предмету закупівлі, в обсязі не менш ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, учасник процедури закупівлі повинен надати, крім Довідки згідно зразку вказаного вище, наступні документи: - Довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, з інформацією на субпідрядника/співвиконавця (безпосереднього виконавця), що підтверджує відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей; - Скановану(і) копію(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й) дозвільного(их) документу(ів) (Свідоцтва, дозволи, декларації тощо), у разі, якщо такі дозвільні документи вимагаються за умовами цієї тендерної документації, виданого(их) на субпідрядника/співвиконавця (безпосереднього виконавця) в частині робіт (послуг), що стосуються даного субпідрядника/співвиконавця. - Довідку (довідки) на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що підтверджують відповідність субпідрядника(ів) /співвиконавця(ів) установленому(им) кваліфікаційному(им) критерію(ям) щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід. АБО - Учасник процедури закупівлі повинен скласти та надати Довідку про МТБ з відображенням власних/залучених обладнання та матеріально-технічної бази згідно підпункту 2.1.1. пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 до ТД у відповідності до інформації, зазначеної Учасником згідно Листа про субпідрядника. 10.2. на вимогу підпункту 2.1.1. пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 до ТД; підпунктів 2.2.1., 2.2.2. та 2.2.3. пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД; пункту 4.5. частини 4 Додатку 3 до ТД, Учаснику процедури закупівлі пропонується надати інформацію та/або документи на заміну завантажених, та/або в доповнення таких, виконання яких усуне виявлені замовником та зазначені невідповідності (розбіжності) у пунктах 9.2.-9.4. цього повідомлення. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.
Створено
09.05.2025 11:46
Надати до
10.05.2025 11:46
Період вимог/скарг з 03.06.2025 11:01 по 09.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.06.2025 11:01 по 11.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
Розгляд документів переможця. 19.05.2025 рішенням уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедури закупівлі (з урахуванням протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій), за результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Дорожньо-будівельна компанія «РАФ-1» було прийнято рішення, яким було визначено учасника ТОВ «Дорожньо-будівельна компанія «РАФ-1» переможцем процедури закупівлі. Відповідно до вимог підпунктів 2.2.2, 2.2.3, 2.2.4 пункту 2.2. частини 2 Додатку 4 тендерної документації, переможець повинен надати замовнику під час укладання договору, але не пізніше ніж 7 календарних днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, в підписаному з боку переможця паперовому вигляді за адресою: 65481, Одеська обл., Одеський р-н, м. Південне, вул. Берегова, буд. 11, або особисто посадовій особі замовника (щодо технічних питань), уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками, наступні документи: - Договірну ціну, що складається згідно КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», в національний валюті України; - Документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, з обов’язковим зазначенням: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниць його виміру, кількості, відпускної ціни, а також вартості транспортування та заготівельно-складських витрат, а також країни походження товару щодо кожної номенклатурної позиції; - Аналіз цін в довільній формі (при рівних якісних характеристиках) на ціноутворюючі матеріальні ресурси. Оскільки повідомлення про намір укласти договір було опубліковано в електронній системі закупівель 19.05.2025 року, то крайній строк подання вищезазначених документів переможець процедури закупівлі ТОВ «Дорожньо-будівельна компанія «РАФ-1» спливав 26.05.2025 року. Відповідно до пункту 5 Розділу VI тендерної документації, переможець процедури закупівлі буде вважатися таким, що відмовився від підписання договору про закупівлю у разі ненадання підписаної переможцем процедури закупівлі «Договірної ціни», документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, що надаються у порядку, на умовах та за встановленими строками, викладених у Додатку 4 тендерної документації. Станом на 02.06.2025 року, на момент розгляду даного питання Робочою групою з розгляду тендерних пропозицій під головуванням уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедури закупівлі, документи, які відповідно до вимог підпунктів 2.2.2, 2.2.3, 2.2.4 пункту 2.2. частини 2 Додатку 4 тендерної документації має надати переможець процедури закупівлі, а саме: договірна ціна, що складена відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» в національний валюті України; документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси; аналіз цін на ціноутворюючі матеріальні ресурси - у паперовому вигляді, підписані з боку переможця процедури закупівлі ТОВ «Дорожньо-будівельна компанія «РАФ-1», на адресу адміністрації морського порту Південний або посадовій особі не надходили. Керуючись абзацом 2 підпункту 3 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно із ОСОБЛИВОСТЯМИ: ТОВ «Дорожньо-будівельна компанія «РАФ-1»: - переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю (згідно з абзацом 2 підпункту 3 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Розглядається питання щодо відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця: Результат розгляду документів переможця ТОВ «Дорожньо-будівельна компанія «РАФ-1» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з поточного ремонту автодоріг та майданчиків адміністрації МП Південний (інв. № 1111) за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи - відхилити тендерну пропозицію учасника-переможця. Прийняті рішення. Керуючись вимогами пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ, чинним Положенням про уповноважених осіб в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), відповідальних за: організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель; оприлюднення в електронній системі закупівель відомостей при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг без використання електронної системи закупівель, чинними Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в ДП «АМПУ» та Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), Протоколом робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 02.06.2025 № 225, прийнято рішення: Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Дорожньо-будівельна компанія «РАФ-1» на підставі того, що: переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю (згідно з абзацом 2 підпункту 3 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Повна інформація щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі викладена у протоколі Уповноваженої особи від 03.06.2025 № 231, який оприлюднено окремим файлом.
Документи кваліфікації
03.06.2025 11:01
Повідомлення про рішення
03.06.2025 11:01
Витяг з ЄДР
Скарги та рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 12:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 12:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 09.06.2025 13:20 по 15.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.06.2025 11:01 по 11.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Юг строй компані» і, враховуючи: - усунення учасником процедури закупівлі невідповідностей згідно з «Повідомленням з вимогою про усунення невідповідностей», розміщеного замовником в електронній системі закупівель 05.06.2025; - аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що надані у складі тендерної пропозиції документи учасника ТОВ «Юг строй компані» підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі вимогам тендерної документації. Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно із ОСОБЛИВОСТЯМИ: Підстав для відхилення тендерної пропозиції, передбачених пунктами 44 та 45 ОСОБЛИВОСТЕЙ, не встановлено. Підстав для відхилення тендерної пропозиції та відмови учаснику процедуру закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених підпунктами 1 і 7 пункту 47 ОСОБЛИВОСТЯМИ, не встановлено. Розглядається питання щодо визначення учасника процедури закупівлі переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір. Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Юг строй компані» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з поточного ремонту автодоріг та майданчиків адміністрації МП Південний (інв. № 1111) за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи - визначити переможцем, прийняти рішення про намір укласти договір. Прийняті рішення. Керуючись вимогами пункту 49 ОСОБЛИВОСТЕЙ, чинним Положенням про уповноважених осіб в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), відповідальних за: організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель; оприлюднення в електронній системі закупівель відомостей при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг без використання електронної системи закупівель, чинними Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в ДП «АМПУ» та Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), протоколом робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 09.06.2025 № 237, прийнято рішення: Визначити переможцем учасника ТОВ «Юг строй компані» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з поточного ремонту автодоріг та майданчиків адміністрації МП Південний (інв. № 1111) за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником ТОВ «Юг строй компані» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з поточного ремонту автодоріг та майданчиків адміністрації МП Південний (інв. № 1111) за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
Документи кваліфікації
10.06.2025 12:19
Довідка НАЗК
09.06.2025 13:20
Повідомлення про рішення
03.06.2025 11:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 12:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 12:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 05.06.2025 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 05.06.2025 № 232) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-04-04-006516-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Південне, Одеський р-н; Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з поточного ремонту автодоріг та майданчиків адміністрації МП Південний (інв. № 1111) за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ» (ТОВ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. згідно підпункту 2.1.1. пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 до Тендерної документації (далі- ТД) для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагалося надати: «2.1.1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, у тому числі, але не виключно: технічних засобів, машин, інструментів та механізмів тощо, за зразком. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, у тому числі, але не виключно: технічних засобів, машин, інструментів та механізмів тощо, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору (в графі примітки).» 8.2. згідно підпунктів 2.2.1., 2.2.2. та 2.2.3. пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагалося надати: «2.2.1. Довідка (за зразком) на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме: інженера/начальника дільниці (виконавця робіт) або іншої особи, яка виконує його функції. 2.2.2. Документи (скановані копії оригіналів або завірених учасником процедури закупівлі копій), видані працівникам, інформація про яких зазначена у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме кваліфікаційне(і) посвідчення/свідоцтво(а)/диплом(и), які підтверджують кваліфікацію: інженера/начальника дільниці (виконавця робіт) або іншої особи, яка виконує його функції (для інженера/начальника дільниці (виконавця робіт) або іншої особи, яка виконує його функції, обов’язкова наявність повної або базової вищої освіти (бакалавр та/або спеціаліст, та/або магістр) у галузі будівництва автомобільних доріг); 2.2.3. Документи (скановані копії оригіналів або завірених учасником процедури закупівлі копій), які підтверджують трудові відносини з учасником кваліфікованих працівників: інженера/начальника дільниці (виконавця робіт) або іншої особи, яка виконує його функції, а також інших працівників, які пропонуються для надання послуг, та інформація про яких зазначена у довідці про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а саме: наказ(и) про прийняття на роботу (призначення) та/або трудову(і) угоду(и) з працівником(ами).». 8.3. згідно пункту 7.10 частини 7 Додатку 3 до ТД, інформація, яка зазначена учасником процедури закупівлі у довідці(ках)/листі(ах), складеної(их) безпосередньо учасником(ами), повинна відповідати аналогічній відповідній інформації у іншому(их) документі(ах) тендерної пропозиції. 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. на виконання підпункту 2.1.1. пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 до ТД Учасником процедури закупівлі ТОВ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ» (далі – Учасник) у складі його тендерної пропозиції надано Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 14.04.2025 №0082 (далі – Довідка про МТБ). При детальному розгляді вищезазначених документів виявлено, що Учасником у Довідці про МТБ не зазначено інформації щодо наявності власних/залучених інструментів. 9.2. щодо виконання пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД: Учасником у складі тендерної пропозиції була надана Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі від 14.04.2025 Вих. № 0083 (далі – Довідка про працівників) та скановані копії посвідчень/свідоцтв/дипломів на працівників, які будуть залучені для надання послуг. При детальному розгляді вищезазначених документів виявлено, що у Головного інженера Сойтана Івана Анатолійовича - не підтверджено наявність у працівника повної або базової вищої освіти (бакалавр та/або спеціаліст, та/або магістр) у галузі будівництва автомобільних доріг. В довідці про працівників зазначено, що він має базову вищу освіту за спеціальністю – Будівництво, ремонт експлуатація автомобільних шляхів та аеродромів. Для підтвердження відповідної освіти, Учасником надано завірену копію диплому молодшого спеціаліста, виданий Одеським автомобільно-шляховим технікумом від 25 квітня 1997р. ІЗ ВЕ№011996. Вищезазначений диплом не підтверджує наявність у працівника повної або базової вищої освіти, що не відповідає вимогам ТД пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД. Також, Учасником в складі тендерної пропозиції не надано документи, згідно вимог підпункту 2.2.3. пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД, а саме: документи, які підтверджують трудові відносини з учасником кваліфікованих працівників: інженера/начальника дільниці (виконавця робіт) або іншої особи, яка виконує його функції, а також інших працівників, які пропонуються для надання послуг, та інформація про яких зазначена в Довідці про працівників за позиціями №2-9, а саме: наказ(и) про прийняття на роботу (призначення) та/або трудову(і) угоду(и) з працівником(ами). 9.3. При детальному розгляді Довідки про працівників та сканованих копій посвідчень/свідоцтв/дипломів на працівників, які будуть залучені Учасником для надання послуг, виявлено наступні невідповідності наявність яких, призводить до порушень пункту 7.10 частини 7 Додатку 3 до ТД. Щодо інженера з проектно-кошторисної роботи Кургузова Валерія Івановича – в Довідці про працівників зазначено про наявність у нього повної вищої освіти за спеціальністю: Будівельне проектування у частині кошторисної документації. Проте, Учасником надано завірену копію диплому працівника від Одеського інженерно-будівельного інституту за спеціальністю: теплогазопостачання та вентиляція, а також Свідоцтва від товариства з обмеженою відповідальністю «Центр підвищення кваліфікації «Європроект» щодо підвищення кваліфікації за напрямом: інженерно-будівельне проектування. Щодо виконавця робіт Строкіна Сергія Валерійовича - в Довідці про працівників зазначено про наявність у нього середньо-спеціальної освіти за спеціальністю: судоремонтник. Проте, Учасником надано завірену копію диплому працівника від Одеського морехідного училища технічного флоту за спеціальністю гідротехнічне будівництво. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. на вимогу підпункту 2.1.1. пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 до ТД, Учаснику процедури закупівлі пропонується надати інформацію та/або документи на заміну завантажених, та/або в доповнення таких, виконання яких усуне виявлені замовником та зазначені невідповідності (розбіжності) у пункті 9.1. цього повідомлення в частині зазначення у Довідці про МТБ інформації щодо наявності власних/залучених інструментів. 10.2. на вимогу підпунктів 2.2.1., 2.2.2. та 2.2.3. пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД, Учаснику процедури закупівлі пропонується надати інформацію та/або документи на заміну завантажених, та/або в доповнення таких, виконання яких усуне виявлені замовником та зазначені невідповідності (розбіжності) у пункті 9.2. цього повідомлення в частині наявності у Учасника працівника з повною або базовою вищою освітою (бакалавр та/або спеціаліст, та/або магістр) у галузі будівництва автомобільних доріг з відповідним підтвердженням згідно підпункту 2.2.2. пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД а також підтвердження трудових відносин Учасника з працівниками, зазначених у Довідці про працівників згідно підпункту 2.2.3. пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД. 10.3. Для дотримання вимог пункту 7.10 частини 7 Додатку 3 до ТД, Учаснику процедури закупівлі пропонується надати інформацію та/або документи на заміну завантажених, та/або в доповнення таких, виконання яких усуне виявлені замовником та зазначені невідповідності (розбіжності) у пункті 9.3. цього повідомлення в частині приведення до відповідності відомостей про освіту та спеціальність працівників, зазначених Учасником у Довідці про працівників, до наданих копій дипломів/посвідчень/свідоцтв працівників. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити такі невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення.
Створено
05.06.2025 12:27
Надати до
06.06.2025 12:27
Угоди
UA-2025-04-04-006516-a-a2
Очікує підписання
5 050 000 грн.
5 050 000 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з поточного ремонту автодоріг та майданчиків адміністрації МП Південний (інв.№1111)
Номенклатура
Послуги з поточного ремонту автодоріг та майданчиків адміністрації МП Південний (інв.№1111)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Повна назва
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38728549

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ "
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ "
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40023552

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-13-000037
Дата створення проекту
13.05.2025 12:43
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
13.05.2025 14:51
Дата публікації висновку про результати
26.05.2025 17:18
Дата завершення усунення порушень
30.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
04.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 705-51-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.05.2025 Одеса № 95 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 07.05.2025 № 003100-18/5618-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 13.05.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 13.05.2025 № 95 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 21 UA-2025-04-04-006516-a 04.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
13.05.2025 00:00
Документи рішення
13.05.2025 14:51
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 26 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), надання роз’яснень щодо ТД, внесення змін до ТД, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Південної філії державного підприємства «АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 04.04.2025, звернення за роз’ясненнями щодо ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 09.04.2025 та 10.04.2025, відповіді Замовника на звернення, оприлюднені в електронній системі закупівель 10.04.2025 та 11.04.2025, ТД зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 14.04.2025, переліки змін, що вноситься до ТД та до оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «РАФ-1» (далі – ТОВ «ДБК «РАФ-1»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником – ТОВ «ДБК «РАФ-1» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником – ТОВ «ДБК «РАФ-1» виявлених Замовником невідповідностей, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 19.05.2025 № 203, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 19.05.2025, пояснення та документи, надані Замовником 20.05.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, надання роз’яснень щодо ТД, внесення змін до ТД, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
26.05.2025 00:00
Дата публікації
26.05.2025 17:18
Документи висновку
26.05.2025 17:18
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів): 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або вебсайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
15.05.2025 17:27
Орган перевірки
21.05.2025 00:00
Документи повідомлення
15.05.2025 17:28
-
Відповідь
Пояснення Замовника на запит
Пояснення на запит 04.04.2025 Замовником – Державним підприємством «Адміністрація морських портів України», в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний) (надалі – адміністрація морського порту Південний, Замовник, Адміністрація), в електронній системі закупівель Прозорро було оприлюднено оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями на предмет закупівлі: Послуги з поточного ремонту автодоріг та майданчиків адміністрації МП Південний (інв. № 1111) за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-04-04-006516-a). Наказом Південного офісу Держаудитслужби від 13.05.2025 № 95 «Про початок моніторингу процедур закупівель» було розпочато моніторинг вищезазначеної процедури закупівлі. 15.05.2025 о 17:27:49 в межах проведення моніторингу, в електронній системі закупівель було оприлюднено «Запит про надання пояснень», по суті якого, керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та нормами постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про здійснення особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Замовник надає наступні пояснення. 1. Стосовно обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: З метою підтримання гідротехнічних споруд в працездатному/експлуатаційному стані, згідно зі ст.15 Закону України «Про морські порти України», адміністрація морського порту повинна утримувати та забезпечувати ефективне використання об’єктів портової інфраструктури загального користування, що забезпечують діяльність суб’єктів господарювання у морському порту. Враховуючи інтенсивність руху автотранспорту для здійснення навантажувально-розвантажувальних робіт, керуючись вимогами чинних нормативно-правових документів та інших галузевих актів в сфері будівництва, з метою забезпечення ефективного використання об’єктів портової інфраструктури загального користування, враховуючи необхідність в підвищенні ефективності та безперебійної виробничої діяльності підприємства, а також на підставі Акту загального чергового технічного огляду автодоріг, проїздів та майданчиків ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) від 04.10.2024 року № 11, комісією визначено доцільним та необхідним проведення у 2025 році комплексу ремонтно-відновлювальних робіт з поточного ремонту покриття автодоріг (зокрема ямковий ремонт), проїздів та майданчиків, а саме в частині виконання відновлення покриття та встановлення кришок кабельних лотків, ремонту пошкоджених колодязів, та кришок люків і решіток зливу води. Проведення поточного ремонту автодоріг та майданчиків та пред’явлені вимоги до технічних та якісних характеристик зазначених послуг дозволить виконати комплекс запланованих організаційних та інженерно-технічних операцій з відновлення працездатності/справності автодоріг та майданчиків загального користування на території адміністрації МП Південний та забезпечення/дотримання встановленого безпечного режиму і умов їх експлуатації, вимог вищезазначених нормативних документів. Всі пред’явлені вимоги до технічних та якісних характеристик зазначених послуг з поточного ремонту на послуги з поточного ремонту автодоріг та майданчиків дозволяють забезпечити ефективне використання об’єктів портової інфраструктури загального користування, враховуючи необхідність в підвищенні ефективності та безперебійної виробничої діяльності підприємства, їх пріоритетну виробничу необхідність в експлуатаційному використанні та стратегічне значення в рамках економіки та безпеки держави. Враховуючи вищенаведене, в рамках заходів, що передують даній процедурі закупівлі, складений Акт загального чергового технічного огляду автодоріг, проїздів та майданчиків ПФ ДП «АМПУ» від 04.10.2024 року № 11 та Відомість обсягів послуг з поточного ремонту автодоріг та майданчиків адміністрації МП Південний (інв. № 1111) за кодом ДК 021:2015 -45450000-6 (скан-копія зазначеного Акту та Відомості обсягів додаються), які обґрунтовують виникнення нагальної потреби в проведенні поточного ремонту автодоріг та майданчиків адміністрації МП Південний в 2025 році, а також технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі наведена у пункті 2 частини 7 розділу ІІІ тендерної документації, з викладенням самих технічних та якісних характеристик у Додатку 1 (Технічна специфікація) до тендерної документації на предмет закупівлі: Послуги з поточного ремонту автодоріг та майданчиків адміністрації МП Південний (інв. № 1111) за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, яку оприлюднено в електронній системі закупівель. 2. Стосовно визначення очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість була розрахована із дотриманням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) з використанням методу «Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін», та склала 6 720 000,00 грн. з ПДВ (детальний опис визначення очікуваної вартості: «Визначення очікуваної вартості» додається). Обґрунтування визначення очікуваної вартості предмета закупівлі наведено у пункті 1 частини 2 розділу ІІІ тендерної документації, яку оприлюднено в електронній системі закупівель. 3. Стосовно посилання на сторінку власного веб-сайту або іншого офіційного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (за наявності), очікуваної вартості предмета» щодо закупівлі: Послуги з поточного ремонту автодоріг та майданчиків адміністрації МП Південний (інв. № 1111) за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, Замовником розміщено на веб-сайті Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» за посиланням: https://www.uspa.gov.ua/zakupivli/poslugy-z-potochnogo-remontu-avtodorig-ta-majdanchykiv-administracziyi-mp-pivdennyj-inv-%e2%84%961111. Додатки (скан-копії): 1. Визначення очікуваної вартості; 2. Технічні вимоги до предмету закупівлі: Послуги з поточного ремонту автодоріг та майданчиків адміністрації МП Південний (інв. № 1111) за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Технічна специфікація із додатком-Відомість обсягів); 3. Акт загального чергового технічного огляду автодоріг, проїздів та майданчиків ПФ ДП «АМПУ» від 04.10.2024 року № 11.
Рішеня
20.05.2025 10:32
Замовник
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
5 600 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.04.2025 12:00
Замовник:
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487381710
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
5 600 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.04.2025 12:00
Замовник:
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487381710
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності