Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія від Святогірська міська рада Краматорського району Донецької області.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-04-04-006074-a
Id Tender 0fd998d2511e442e9bb8652de53cfe3d
План UA-P-2025-04-04-007313-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 04.04.2025 12:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
395 500 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Основні параметри
ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія
товари
Підстава для використання процедури
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Електрична енергія
Код ДК 021:2015
09310000-5 - Електрична енергія
Кількість
35 000
Одиниця виміру
Кіловат-година
Адреса постачання
84130, Україна, Донецька область, Святогірськ, вулиця Володимира Сосюри 8
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Документи закупівлі
04.04.2025 12:26
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сергій Ковальов
Електронна пошта
Телефон
+380958581472
Сайт:
https://sg.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
04053001
Повна назва
Святогірська міська рада Краматорського району Донецької області
Поштовий індекс
84130
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
м. Святогірськ
Адреса
вул. Володимира Сосюри, 8
Кваліфікація
Договір
UA-2025-04-04-006074-a-c1
Підписаний і діє
Номер
№ 2229
395 500 грн.
329 583.33 грн.
З ПДВ
Підписано
24.03.2025
Строк дії договору з
24.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
35 000 (Кіловат-година)
Електрична енергія
Номенклатура
Електрична енергія
Кількість
35 000
Одиниця виміру
Кіловат-година
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Святогірська міська рада Краматорського району Донецької області
Повна назва
Святогірська міська рада Краматорського району Донецької області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04053001

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОНЕЦЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОНЕЦЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42086719

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.04.2025 12:26
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-20-000001
Дата створення проекту
20.05.2025 16:20
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
20.05.2025 16:49
Дата публікації висновку про результати
02.06.2025 18:00
Дата завершення усунення порушень
17.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
11.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 428-22-88
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127366
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Маріуполь
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 932-39-10
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127366
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Маріуполь
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 20.05.2025 26-з Маріуполь Про початок моніторингу закупівель На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами), та відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами). НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Дмитро ВОРОБЙОВ Додаток до наказу від 20.05.2025 № 26-з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. Святогірська міська рада Краматорського району Донецької області UA-2025-04-04-006074-a 04.04.2025 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
20.05.2025 00:00
Документи рішення
20.05.2025 16:49
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 02 червня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, внесення інформації про закупівлі до річного плану, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявність підстав укладання договору без застосування електронної системи закупівель та обґрунтування здійснення закупівлі (у разі якщо вимагається відповідно до законодавства про закупівлі), дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), оприлюднення договору про закупівлю та додатків до нього, своєчасності надання пояснень у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Святогірської міської ради Краматорського району Донецької області (далі – Замовник) на 2025 рік, звіт про договір про закупівлю укладений без використання електронної системи закупівель, протокол розкриття, договір про постачання (закупівлю) електричної енергії у постачальника від 24.03.2025 №2229 на суму 395 500, 00 грн. з ПДВ укладений без використання електронної, системи закупівель, додаткова угода №1 від 24.03.2025, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення з додатками надані через електрону систему закупівель 21.05.2025 Моніторингом питання оприлюднення обґрунтування щодо здійснення закупівлі (у разі якщо вимагається відповідно до законодавства про закупівлі) встановлено наступне: Підпунктом 6 пункту 13 Особливостей визначено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли, зокрема: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації Поряд з цим, пунктом 13 Особливостей визначено, що у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту Замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Відповідно до Звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2025-04-04-006074-a оприлюднений 04.04.2025, Замовником 24 березня 2025 року укладено Договір про постачання (закупівлю) електричної енергії у постачальника №2229 з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОНЕЦЬКИ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ». Разом з тим, Замовником в електронній системі закупівель 04.04.2025 оприлюднено протокол уповноваженої особи замовника про намір укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару №2-44 від 12.03.2025 з обґрунтуванням наміру укласти договір відповідно до підпункту 6 пункту 13 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 не у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа, що готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Замовником з відповідного питання через електронну систему закупівель 21.05.2025 надано пояснення, в якому зазначено, що «порушення ненавмисне і спричинене технічною помилкою» Отже, на порушення пункту 13 Особливостей наведений в електронній системі закупівель протокол уповноваженої особи замовника про намір укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару №2-44 від 12.03.2025 оприлюднено не у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа, що готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання правильності оприлюднення обґрунтування щодо здійснення закупівлі (у разі якщо вимагається відповідно до законодавства про закупівлі) встановлено, порушення пункту 13 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, внесення інформації про закупівлі до річного плану, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявність підстав укладання договору без застосування електронної системи, дотримання вимог Закону та Особливостей, оприлюднення договору про закупівлю та додатків до нього, своєчасності надання пояснень у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи, направлені на усунення встановленого порушення, зокрема шляхом оприлюднення обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа, що готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника, недопущення встановлених порушень в подальшому, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
02.06.2025 00:00
Дата публікації
02.06.2025 18:00
Документи висновку
02.06.2025 18:00
-
Повідомлення
Запит
питання для пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання товару ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія за кодом ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-04-006074-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: пунктом 13 Особливостей визначено, що у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у формі розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Відповідно до оприлюдненого звіту про договір про закупівлю, що укладений без використання електронної системи закупівель, Замовником укладено договір. Враховуючи вищевикладене, прошу пояснити причини не оприлюднення обґрунтування підстави для здійснення замовником відповідної закупівлі згідно вимог пункту 13 Особливостей у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа, погодженого (затвердженого) керівником замовника? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи). Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
21.05.2025 10:04
Орган перевірки
27.05.2025 00:00
Документи повідомлення
21.05.2025 10:05
-
Відповідь
Пояснення на запит Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області від 21.05.2025 щодо моніторингу закупівлі UA-2025-04-04-006074-a
У відповідь на запит Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області від 21.05.2025, складений у межах моніторингу процедури закупівлі електричної енергії (код ДК 021:2015: 09310000-5, ідентифікатор UA-2025-04-04-006074-a), повідомляємо наступне: Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель було підготовлено у вигляді Протоколу уповноваженої особи № 2-44 від 12.03.2025. Відповідно до пункту 13 підпункту 6 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, закупівля була проведена без використання відкритих торгів через скасування двох попередніх процедур закупівель (UA-2025-01-17-001621-a від 17.01.2025 та UA-2025-02-04-002647-a від 04.02.2025) у зв’язку з відсутністю достатньої кількості тендерних пропозицій. Через технічну помилку уповноваженої особи Протокол № 2-44 від 12.03.2025 був завантажений разом зі скан-копією договору про закупівлю в розділі «Договір» електронної системи закупівель (ProZorro), а не як окремий документ у відповідному розділі, передбаченому для оприлюднення обґрунтування. Наразі порушення виправлено, і обґрунтування підстав для здійснення закупівлі оприлюднено у правильному розділі системи ProZorro (21.05.2025 12:38). Порушення було ненавмисним і спричинене технічною помилкою. Для недопущення подібних ситуацій у майбутньому замовник вживає заходів, зокрема шляхом додаткового навчання уповноважених осіб щодо правильного оприлюднення документів у системі ProZorro. Уповноважена особа КОВАЛЬОВ Сергій Дата: 21.05.2025
Рішеня
21.05.2025 12:44
Замовник
Документи повідомлення
-
21.05.2025 12:47
-
Відповідь
Щодо усунення порушень, виявлених за результатами моніторингу закупівлі
Шановний представник Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області! Святогірська міська рада Краматорського району Донецької області, повідомляє про вжиття заходів для усунення порушення, виявленого під час моніторингу закупівлі (звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, ідентифікатор UA-2025-04-04-006074-a), а саме порушення пункту 13 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Вжиті заходи: - Оприлюднення обґрунтування закупівлі: Протокол уповноваженої особи про намір укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу № 2-44 від 12.03.2025 затверджено Начальником Святогірської міської військової адміністрації. Документ додається до цього листа. У зв’язку з відсутністю активного розділу для оприлюднення в електронній системі закупівель «Прозорро», затверджений протокол опубліковано на офіційному вебсайті Святогірської міської ради за посиланням: https://sg.gov.ua/ua/share-news/pg/50625966735742_s/ - Проведення роз’яснювальної роботи та навчання: На виконання зобов’язань щодо недопущення подібних порушень у майбутньому уповноважена особа Святогірської міської ради пройшла додаткове навчання у ТОВ «Навчально-консалтинговий центр "Закупівлі"» 03.06.2025 року. Підтвердженням є договір на надання послуг з навчання, оприлюднений в електронній системі закупівель «Прозорро» з ідентифікатором закупівлі: UA-2025-06-04-008842-a. Святогірська міська рада підтверджує виконання зобов’язань, передбачених висновком Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, та вжила необхідні заходи для усунення виявленого порушення і недопущення подібних ситуацій у подальшій діяльності.
Висновку
05.06.2025 11:11
Замовник
Документи повідомлення
05.06.2025 11:13
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
395 500 грн.
Замовник:
Святогірська міська рада Краматорського району Донецької області
Контактний телефон:
+380958581472
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
395 500 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Святогірська міська рада Краматорського району Донецької області
Контактний телефон:
+380958581472
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності