Показати схожі тендери

Закупівля Обладнання для механізованого подріблення гілля (дробарка) (код ДК 021:2015 – 16160000-4 – Садова техніка різна) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "КОМУНАЛЬНИК".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-04-005734-a
Id Tender 7f3ac4c21c3c4c94a526eb912da73272
План UA-P-2025-04-04-006953-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 04.04.2025 12:25
Остання зміна 24.04.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
160 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 600 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.04.2025 12:25 до 14.04.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 04.04.2025 12:25
до 11.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.04.2025 12:25
до 11.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.04.2025 10:00
до 18.04.2025 12:01
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.04.2025 12:01
до 24.04.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 18.04.2025 12:01
-
Період уточнень
з 04.04.2025 12:25 до 11.04.2025 00:00
Період оскарження
з 04.04.2025 12:25 до 11.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.04.2025 10:00 до 18.04.2025 12:01
Період кваліфікації
з 14.04.2025 10:00 до 18.04.2025 12:01
Основні параметри
Обладнання для механізованого подріблення гілля (дробарка) (код ДК 021:2015 – 16160000-4 – Садова техніка різна)
Очікувана вартість. Усі документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. У разі, якщо використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (в тому числі адреси мережі «інтернет», адреси електронної пошти, торговельні марки, моделі, загальноприйняті міжнародні терміни) можуть бут викладені іншою мовою. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію іншою мовою з обов’язковим перекладом українською мовою
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
160 000 грн.
Обладнання для механізованого подріблення гілля (дробарка) (код ДК 021:2015 – 16160000-4 – Садова техніка різна)
Назва предмета закупівлі
Обладнання для механізованого подріблення гілля (дробарка) (код ДК 021:2015 – 16160000-4 – Садова техніка різна)
Очікувана вартість
160 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1600,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Обладнання для механізованого подріблення гілля (дробарка) (код ДК 021:2015 – 16160000-4 – Садова техніка різна)
Код ДК 021:2015
16160000-4 - Садова техніка різна
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
09133, Україна, Київська область, Білоцерківський р-н, селище міського типу Терезине, вулиця Першотравнева будинок 2
Дата постачання по
01.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника в Договорі на підставі видаткової/товаротранспортної накладної протягом 10 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Покупець здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Дубчак Леонтій Вікторович
Пропозиція:
154 500 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.04.2025 12:25
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Пахольчук Олексій
Електронна пошта
Телефон
380730122651
Замовник
ЄДРПОУ
25297219
Назва (англійською мовою)
MUNICIPAL ENTERPRISE OF BILOTSERKIV CITY COUNCIL "KOMUNALNYK"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "КОМУНАЛЬНИК"
Повна назва (англійською мовою)
MUNICIPAL ENTERPRISE OF BILOTSERKIV CITY COUNCIL "KOMUNALNYK"
Поштовий індекс
09133
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Білоцерківський р-н, селище міського типу Терезине
Адреса
вулиця Першотравнева будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 Обладнання для механізованого подріблення гілля (дробарка) (код ДК 021:2015 – 16160000-4 – Садова техніка різна)
Період вимог/скарг з 18.04.2025 12:01 по 24.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.04.2025 10:00 по 22.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
18.04.2025 12:00
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
14.04.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 12:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 12:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. У відповідності до пункту 16 додатку 1 тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що Учасник під час подання тендерної пропозиції має накласти кваліфікований електронний підпис особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника. А у разі подання у складі тендерної пропозиції електронного(их) документа(ів) учасник має накласти кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника на кожен електронний документ. В супереч вимогам Замовника Учасник наклав на пропозицію та електронні документи, оприлюднені в електронній системі удосконалений електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції Учасника, що є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 2. У відповідності до пункту 16 додатку 1 тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що документи тендерної пропозиції Учасника, що складені безпосередньо учасником, а саме: довідки/листи в довільній формі /листи- роз’яснення/гарантійні листи, тощо, повинні бути оформлені на фірмовому бланку (за наявності), адресовані уповноваженій особі КП БМР «КОМУНАЛЬНИК», містити посилання на закупівлю та підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) у разі накладання кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на пропозицію, а не на кожен електронний документ пропозиції окремо. На виконання вимог тендерної документації учасник приєднав до тендерної пропозиції довідки/листи в довільній формі /листи- роз’яснення/гарантійні листи, жодний документ не адресований уповноваженій особі КП БМР «КОМУНАЛЬНИК» та не містить посилання на закупівлю, що є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 3. У відповідності до пункту 16 додатку 1 тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що Учасник у складі тендерної пропозицію повинен надати інформаційну довідку у довільній формі, в якій повинен зазначити наступні відомості: повна назва Учасника; ідентифікаційний код юридичної особи (код ЄДРПОУ); юридична адреса; фактична адреса; телефон, електронна адреса; тип суб’єкта господарювання; обрана система оподаткування; основні види діяльності згідно КВЕД; відомості про керівника; найменування фінансової установи (банку) в якій Учасником відкрито рахунок; номер банківського рахунку, на який буде здійснюватися оплата за договором. На виконання вимог тендерної документації Учасник приєднав до тендерної пропозиції Інформаційну довідку .№1404/3 від 14.04.2025 року в якій не зазначено: фактичну адресу Учасника, тип суб’єкта господарювання, обрану систему оподаткування, основні види діяльності згідно КВЕД, що є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 4. У відповідності до пункту 16 додатку 1 тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що Учасник у складі тендерної пропозиції має надати лист від виробника з підтвердженням, що для додання потрібних механічних властивостей, ножі в обов'язковому порядку пройшли процес термообробки на ТВЧ установці. Всупереч вимогам тендерної документації зазначений лист від виробника відсутній у складі тендерної пропозиції Учасника, що є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 5. У відповідності до вимог до пункту 8 додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження Учасником відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник процедури закупівлі має надати Довідку за формою 1 (пункт 3 Додаток 2 тендерної документації) у довідці має бути зазначена наступна інформація про контрагента за аналогічним (аналогічними) договором (договорами): Замовник, місцезнаходження, № телефону, код ЄДРПОУ, № договору, дату укладання договору, предмет договору, найменування та місцезнаходження об’єкта, суму договору, сума виконаного договору. На виконання вимог тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції завантажив до електронної системи довідку №1404/1 від 14.04.2025 р., у якій не зазначено: по договору №1710221 від 17.10.2022 року: код ЄДРПОУ замовника, найменування та місцезнаходження об’єкту, суму виконання договору; по договору № 46 від 30.05.2023 року: повне найменування замовника, код ЄДРПОУ замовника, не вірний предмет договору, найменування та місцезнаходження об’єкту, суму виконання договору, що є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 6. У відповідності до вимог до пункту 8 додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження Учасником відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження наявності в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник у складі тендерної пропозиції надає Скановані копії* договору(ів) та видаткових накладних (якщо видаткових накладних по даному договору більше трьох, то надається Довідка в довільній формі, в якій зазначається перелік видаткових накладних із зазаначенням суми. В цьому разі надається тільки скановані копії* трьох видаткових накладних з реєстру до даного договору). В тендерній документації зазначено, що «Під сканованою копією* розуміється: «Кольорова сканована копія виготовлена з оригіналу документу/ або копії документу засвідченої Учасником у відповідності до вимог типової інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади № 55 від 17 січня 2018 року». На підтвердження наявності в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник приєднав у складі тендерної пропозиції копію договору № 1710221 від 17.10.2022 року та видаткову накладну № 69 від 23.11.2022 року які оформлені не у відповідності до вимог типової інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади № 55 від 17 січня 2018 року, що є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Учаснику запропоновано в термін 24 години з моменту оприлюднення цього повідомлення усунути вищезазначені невідповідності шляхом приєднання до тендерної пропозиції: - накладення на тендерну пропозицію та електронні документи, що містяться в тендерній пропозиції кваліфікованого електронного підпису; - оновлених довідок/листів в довільній формі /листи- роз’яснення/гарантійні листи оформлених згідно положень пункту 16 додатку 1 тендерної документації; - оновлену інформаційну довідку №1404/3 від 14.04.2025 року в якій Учасник повинен зазначити недостаючі наступні відомості: фактичну адресу Учасника, тип суб’єкта господарювання, обрану систему оподаткування, основні види діяльності згідно КВЕД; - листа від виробника з підтвердженням, що для додання потрібних механічних властивостей, ножі в обов'язковому порядку пройшли процес термообробки на ТВЧ установці; - оновленої Довідки №1404/1 від 14.04.2025 року про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договору оформленої згідно форми 1 пункту 3 Додатку 2 тендерної документації; - належно оформленої копії договору № 1710221 від17.10.2022 року та видаткової накладної №69 від 23.11.2022 року у відповідності до вимог типової інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади № 55 від 17 січня 2018 року.
Створено
16.04.2025 15:12
Надати до
17.04.2025 15:12
Торги не відбулися
Очікувана вартість
160 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.04.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "КОМУНАЛЬНИК"
Контактний телефон:
380730122651
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
160 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.04.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "КОМУНАЛЬНИК"
Контактний телефон:
380730122651
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності