Показати схожі тендери
Закупівля С_25Т-320_39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла в асортименті)(ЛОТ№1 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла); ЛОТ№2 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла); ЛОТ№3 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла)) від АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-04-005469-a
Id Tender 1eac4a182d6b4cbfa4236445edc7eee8
План UA-P-2025-04-04-006048-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.04.2025 12:03
Остання зміна 30.05.2025 12:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
525 293.88 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
960 грн. (0,18 %)
Вартість подання пропозиції:
1 428 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.04.2025 11:59 до 16.04.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 04.04.2025 11:59
до 13.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.04.2025 11:59
до 13.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.04.2025 15:32
до 09.05.2025 11:09
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.04.2025 16:11
до 15.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.05.2025 11:09
до 30.05.2025 12:24
Період уточнень
з 04.04.2025 11:59 до 13.04.2025 00:00
Період оскарження
з 04.04.2025 11:59 до 13.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.04.2025 15:32 до 09.05.2025 11:09
Період кваліфікації
з 17.04.2025 15:32 до 09.05.2025 11:09
Основні параметри
С_25Т-320_39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла в асортименті)(ЛОТ№1 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла); ЛОТ№2 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла); ЛОТ№3 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла))
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
64 062.42 грн.
ЛОТ№1 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла)
Назва предмета закупівлі
ЛОТ№1 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла)
Очікувана вартість
64 062.42 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
960,0
1,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.04.2025 13:39
Закінчення аукціону
17.04.2025 14:03
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 17 (штуки)
Крісло офісне
Опис предмета закупівлі
Крісло офісне
Код ДК 021:2015
39111100-4 - Поворотні сидіння
Кількість
17
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
36008, Україна, Полтавська область, м. Полтава
Дата постачання по
30.07.2025 00:00
Позиція : №2 15 (штуки)
Стілець офісний
Опис предмета закупівлі
Стілець офісний
Код ДК 021:2015
39112000-0 - Стільці
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61109, Україна, Харківська область, м.Харків
Дата постачання по
30.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата протягом 30 календарних днів з дати підписання акту приймання передачі Товару або видаткової накладної, та наданого Постачальником на його підставі рахунку на оплату.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТАНА УКРАЇНА"
Пропозиція:
52 926 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Епіцентр К"
Пропозиція:
54 843.9 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 17.04.2025 13:39
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
340 499.06 грн.
ЛОТ№2 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла)
Назва предмета закупівлі
ЛОТ№2 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла)
Очікувана вартість
340 499.06 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5000,0
1,47 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 40 (штуки)
Стілець для відвідувачів на полозах з накладками з поліаміду для ковзання.
Опис предмета закупівлі
Стілець для відвідувачів на полозах з накладками з поліаміду для ковзання.
Код ДК 021:2015
39112000-0 - Стільці
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79000, Україна, Львівська область, м.Львів
Дата постачання по
30.07.2025 00:00
Позиція : №2 40 (штуки)
Стілець для відвідувачів на полозах з накладками з поліаміду для ковзання.
Опис предмета закупівлі
Стілець для відвідувачів на полозах з накладками з поліаміду для ковзання.
Код ДК 021:2015
39112000-0 - Стільці
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, м.Харків
Дата постачання по
30.07.2025 00:00
Позиція : №3 53 (штуки)
Крісло комп’ютерне
Опис предмета закупівлі
Крісло комп’ютерне
Код ДК 021:2015
39111100-4 - Поворотні сидіння
Кількість
53
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79000, Україна, Львівська область, м.Львів
Дата постачання по
30.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата протягом 30 календарних днів з дати підписання акту приймання передачі Товару або видаткової накладної, та наданого Постачальником на його підставі рахунку на оплату.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Економточка"
Пропозиція:
339 396 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 3 Статус - завершено лот закупівлі
120 732.4 грн.
ЛОТ№3 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла)
Назва предмета закупівлі
ЛОТ№3 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла)
Очікувана вартість
120 732.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1800,0
1,49 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.04.2025 14:51
Закінчення аукціону
17.04.2025 15:32
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 25 (штуки)
Крісло офісне
Опис предмета закупівлі
Крісло офісне
Код ДК 021:2015
39113100-8 - М’які крісла
Кількість
25
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
63343, Україна, Харківська область, Берестинський р-н, с.Наталине
Дата постачання по
30.07.2025 00:00
Позиція : №2 20 (штуки)
Стілець офісний
Опис предмета закупівлі
Стілець офісний
Код ДК 021:2015
39112000-0 - Стільці
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
63343, Україна, Харківська область, Берестинський р-н, с.Наталине
Дата постачання по
30.07.2025 00:00
Позиція : №3 5 (штуки)
Крісло керівника
Опис предмета закупівлі
Крісло керівника
Код ДК 021:2015
39113100-8 - М’які крісла
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
63343, Україна, Харківська область, Берестинський р-н, с.Наталине
Дата постачання по
30.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата протягом 30 календарних днів з дати підписання акту приймання передачі Товару або видаткової накладної, та наданого Постачальником на його підставі рахунку на оплату.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПРИМТЕКС ПЛЮС"
Пропозиція:
101 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Економточка"
Пропозиція:
101 646 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Макарова Ксенія Василівна
Пропозиція:
90 750 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТАНА УКРАЇНА"
Пропозиція:
82 320 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Епіцентр К"
Пропозиція:
111 199.2 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 17.04.2025 14:51
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.04.2025 16:46
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Денис ПИВОВАР
Електронна пошта
Телефон
+380675704510
Сайт:
http://ugv.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
30019775
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28
Кваліфікація
Лот № 1 ЛОТ№1 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла)
Період вимог/скарг з 09.05.2025 10:45 по 15.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.04.2025 15:32 по 16.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.05.2025 10:45
Довідка НАЗК
09.05.2025 10:45
Повідомлення про рішення
23.04.2025 16:18
Електроний протокол про продовження строку
17.04.2025 15:32
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 11:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 11:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації та можливу необхідність проведення дозапиту документів
Дата продовження строку розгляду
23.04.2025 16:18
Дата кінця розгляду
16.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1.Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно п.п 1.1 п. 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації п.1.1 передбачає завантаження Учасником до Системи «Скан-копії довідки в довільній формі про виконання аналогічного договору на поставку товару за кодом CPV 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них із зазначенням: назви товару, дати та номеру договору, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника». На вищевказані вимоги, Учасник завантажив до Системи скан-копію листа (файл «Довідка про аналог.договори», на бланку ТОВ «ВІТАНА УКРАЇНА», код ЄДРПОУ: 45692951 за підписом директора Бондаренко А., у якому зазначена не повна інформація про досвід виконання аналогічних договорів (відсутня дата та номер договору, контактний номер телефона замовника та вказана адреса, яка відрізняється від адреси замовника вказаного в скані наданого аналогічного договору).Таким чином, Учасником не надано або надано не в повному обсязі зазначені документи/інформацію, що вимагаються. 1.2.Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Відповідно п.п 1.1 п. 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, І. Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам. 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), 1.1.Надається скан-копія довідки в довільній формі про виконання аналогічного договору, а саме: за кодом 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них, із зазначенням назви товару, дати та номеру договору, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника;. 1.3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Завантажити в систему PROZORRO: Оновлену скан-копію довідки в довільній формі про виконання аналогічного договору, а саме: за кодом 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них, із зазначенням назви товару, дати та номеру договору, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника 2.1.Перелік виявлених невідповідностей: В Довідці відповідно п.44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства» Учасник не зазначив суму чистих активів 2.2.Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Відповідно до додатку №1 до тендерної документації, Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам. Розділ ІІ. Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. П.8. Довідка від учасника у довільній формі із зазначенням інформації щодо застосовності/незастосовності положень статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства» із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, а також довідка від учасника у довільній формі щодо наявності/відсутності будь-яких інших обмежень чи заборон на подання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю, які встановлені документами учасника (наказами, положеннями тощо) та/або рішеннями органів управління учасника. У випадку застосовності (якщо сума правочину перевищує ліміти встановлені в статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства»), учасник надає рішення відповідного вищого органу управління про надання згоди на вчинення правочину або довідку від учасника в довільній формі із посиланням на пункт статуту, яким передбачено порядок погодження правочину відмінний від встановленого в статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства». У випадку наявності обмежень чи заборон на підписання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю, які встановлені документами учасника та/або рішеннями органів управління учасника – учасник надає рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на подання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю. Для учасника, що не є резидентом України – довідка від учасника у довільній формі про те, що до моменту укладення правочину виконано усі корпоративні процедури передбачені законодавством країни реєстрації учасника та його внутрішніми нормативними актами, необхідні для надання особі повноважень на підписання правочину, із зазначенням які саме корпоративні процедури були виконані та посиланням на нормативні акти законодавства країни реєстрації учасника та його внутрішні нормативні акти. 2.3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Завантажити в систему PROZORRO: згідно П.8. Оновлену довідка від учасника у довільній формі із зазначенням інформації щодо застосовності/незастосовності положень статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства» із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності.
Створено
05.05.2025 08:17
Надати до
06.05.2025 08:17
Лот № 2 ЛОТ№2 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла)
Період вимог/скарг з 23.04.2025 16:11 по 29.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.04.2025 15:32 по 25.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.04.2025 16:11
Довідка НАЗК
23.04.2025 16:11
Повідомлення про рішення
17.04.2025 15:32
Витяг з ЄДР
Лот № 3 ЛОТ№3 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла)
Період вимог/скарг з 09.05.2025 11:09 по 15.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.04.2025 15:32 по 16.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.05.2025 11:10
Довідка НАЗК
09.05.2025 11:09
Повідомлення про рішення
23.04.2025 16:24
Електроний протокол про продовження строку
17.04.2025 15:33
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 11:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 11:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації та можливу необхідність проведення дозапиту документів
Дата продовження строку розгляду
23.04.2025 16:24
Дата кінця розгляду
16.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1.Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно п.п 1.1 п. 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації п.1.1 передбачає завантаження Учасником до Системи «Скан-копії довідки в довільній формі про виконання аналогічного договору на поставку товару за кодом CPV 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них із зазначенням: назви товару, дати та номеру договору, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника». На вищевказані вимоги, Учасник завантажив до Системи скан-копію листа (файл «Довідка про аналог.договори», на бланку ТОВ «ВІТАНА УКРАЇНА», код ЄДРПОУ: 45692951 за підписом директора Бондаренко А., у якому зазначена не повна інформація про досвід виконання аналогічних договорів (відсутня дата та номер договору, контактний номер телефона замовника та вказана адреса, яка відрізняється від адреси замовника вказаного в скані наданого аналогічного договору).Таким чином, Учасником не надано або надано не в повному обсязі зазначені документи/інформацію, що вимагаються. 1.2.Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Відповідно п.п 1.1 п. 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, І. Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам. 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), 1.1.Надається скан-копія довідки в довільній формі про виконання аналогічного договору, а саме: за кодом 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них, із зазначенням назви товару, дати та номеру договору, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника;. 1.3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Завантажити в систему PROZORRO: Оновлену скан-копію довідки в довільній формі про виконання аналогічного договору, а саме: за кодом 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них, із зазначенням назви товару, дати та номеру договору, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника 2.1.Перелік виявлених невідповідностей: В Довідці відповідно п.44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства» Учасник не зазначив суму чистих активів 2.2.Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Відповідно до додатку №1 до тендерної документації, Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам. Розділ ІІ. Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. П.8. Довідка від учасника у довільній формі із зазначенням інформації щодо застосовності/незастосовності положень статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства» із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, а також довідка від учасника у довільній формі щодо наявності/відсутності будь-яких інших обмежень чи заборон на подання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю, які встановлені документами учасника (наказами, положеннями тощо) та/або рішеннями органів управління учасника. У випадку застосовності (якщо сума правочину перевищує ліміти встановлені в статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства»), учасник надає рішення відповідного вищого органу управління про надання згоди на вчинення правочину або довідку від учасника в довільній формі із посиланням на пункт статуту, яким передбачено порядок погодження правочину відмінний від встановленого в статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства». У випадку наявності обмежень чи заборон на підписання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю, які встановлені документами учасника та/або рішеннями органів управління учасника – учасник надає рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на подання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю. Для учасника, що не є резидентом України – довідка від учасника у довільній формі про те, що до моменту укладення правочину виконано усі корпоративні процедури передбачені законодавством країни реєстрації учасника та його внутрішніми нормативними актами, необхідні для надання особі повноважень на підписання правочину, із зазначенням які саме корпоративні процедури були виконані та посиланням на нормативні акти законодавства країни реєстрації учасника та його внутрішні нормативні акти. 2.3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Завантажити в систему PROZORRO: згідно П.8. Оновлену довідка від учасника у довільній формі із зазначенням інформації щодо застосовності/незастосовності положень статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства» із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності.
Створено
05.05.2025 08:20
Надати до
06.05.2025 08:20
Угоди
UA-2025-04-04-005469-a-a1
Підписаний і діє
Номер
НДІ 25-320-2
339 396 грн.
282 830 грн.
З ПДВ
Підписано
15.05.2025
Строк дії договору з
15.05.2025
по
30.09.2025
Номенклатура
40 (штуки)
Стілець для відвідувачів на полозах з накладками з поліаміду для ковзання.
Номенклатура
Стілець для відвідувачів на полозах з накладками з поліаміду для ковзання.
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 липня 2025 р.
Номенклатура
40 (штуки)
Стілець для відвідувачів на полозах з накладками з поліаміду для ковзання.
Номенклатура
Стілець для відвідувачів на полозах з накладками з поліаміду для ковзання.
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 липня 2025 р.
Номенклатура
53 (штуки)
Крісло комп’ютерне
Номенклатура
Крісло комп’ютерне
Кількість
53
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30019775

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Економточка"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Економточка"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37764057

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-04-04-005469-a-a2
Підписаний і діє
Номер
ЛІКВО25-320-1
52 926 грн.
44 105 грн.
З ПДВ
Підписано
29.05.2025
Строк дії договору з
29.05.2025
по
01.09.2025
Номенклатура
17 (штуки)
Крісло офісне
Номенклатура
Крісло офісне
Кількість
17
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 липня 2025 р.
Номенклатура
15 (штуки)
Стілець офісний
Номенклатура
Стілець офісний
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30019775

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТАНА УКРАЇНА"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТАНА УКРАЇНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45692951

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
UA-2025-04-04-005469-a-b3
Підписаний і діє
Номер
УБМР 25-320-3
82 320 грн.
68 600 грн.
З ПДВ
Підписано
30.05.2025
Строк дії договору з
30.05.2025
по
30.09.2025
Номенклатура
25 (штуки)
Крісло офісне
Номенклатура
Крісло офісне
Кількість
25
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 липня 2025 р.
Номенклатура
20 (штуки)
Стілець офісний
Номенклатура
Стілець офісний
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 липня 2025 р.
Номенклатура
5 (штуки)
Крісло керівника
Номенклатура
Крісло керівника
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30019775

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТАНА УКРАЇНА"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТАНА УКРАЇНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45692951

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Завершена закупівля
Очікувана вартість
525 293.88 грн.
Період подання пропозицій
до 16.04.2025 15:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380675704510
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
525 293.88 грн.
Період подання пропозицій
до 16.04.2025 15:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380675704510
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності