Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з заправки та відновлення картриджів від ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-04-005128-a
Id Tender c9c92450c0724c668f6cde1c96e0873b
План UA-P-2025-03-26-015017-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.04.2025 12:22
Остання зміна 01.05.2025 13:46
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
400 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.04.2025 12:22 до 12.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.04.2025 12:22
до 09.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.04.2025 12:22
до 09.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.04.2025 00:00
до 18.04.2025 11:15
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.04.2025 11:15
до 24.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.04.2025 11:15
до 01.05.2025 13:46
Період уточнень
з 04.04.2025 12:22 до 09.04.2025 00:00
Період оскарження
з 04.04.2025 12:22 до 09.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.04.2025 00:00 до 18.04.2025 11:15
Період кваліфікації
з 12.04.2025 00:00 до 18.04.2025 11:15
Основні параметри
Послуги з заправки та відновлення картриджів
7.1. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Документи, які учасник отримує від інших осіб, підприємств, установ, організацій можуть бути підготовлені українською мовою. 7.2. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.1. цього Розділу мові, учасник надає переклад цього документу, завірений підписом перекладача бюро перекладів. При цьому, власні назви, торгові марки, марки, моделі, назва виробника, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, топоніми, фірмові бланки, які викладені іншою мовою ніж українська в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. 7.3. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію англійською мовою з обов’язковим перекладом українською мовою.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
400 000 грн.
Послуги з заправки та відновлення картриджів
Назва предмета закупівлі
Послуги з заправки та відновлення картриджів
Очікувана вартість
400 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 808 (послуга)
Послуги з заправки картриджів
Опис предмета закупівлі
Послуги з заправки картриджів
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
808
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01010, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Князів Острозьких,8, корпус 30
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 149 (послуга)
Послуги з відновлення картриджів
Опис предмета закупівлі
Послуги з відновлення картриджів
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
149
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01010, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Князів Острозьких,8, корпус 30
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Послуг Замовником здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання належним чином оформлених Актів приймання-передачі Послуг
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "СЕРВІС СОЛЮШНС"
Пропозиція:
383 202 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.04.2025 12:22
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія НИКИТЕНКО
Електронна пошта
Телефон
+380442542199
Сайт:
http://6aa.court.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
42250890
Повна назва
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Поштовий індекс
01010
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Острозьких Князів, будинок 8, корпус 30
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з заправки та відновлення картриджів
Період вимог/скарг з 18.04.2025 11:15 по 24.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.04.2025 00:00 по 19.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.04.2025 11:15
Довідка НАЗК
18.04.2025 11:15
Повідомлення про рішення
12.04.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 11:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 11:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "КОМПАНІЯ "СЕРВІС СОЛЮШНС" було встановлено наступне. Відповідно до підпункту 5.2. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 5.2.7. Довідку в довільній формі про виконання Учасником аналогічного договору із зазначенням найменування контрагента, з яким було укладено договір, відповідальної особи за надання послуг з боку контрагента, її контактний телефон, предмет договору, номер договору та дату його укладення, завірену підписом уповноваженої особи Учасника. 5.2.8. Договір, який вказано у довідці відповідно до підпункту 5.2.7. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації та акти наданих послуг підписані обома сторонами договору, які повинні містити номер акту та дату його складання. 5.2.9. Оригінал листа-відгука від контрагента, який вказаний у довідці відповідно до 5.2.7. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації завірений підписом уповноваженої особи контрагента, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, інформацію про якість надання послуг і відсутність претензій з боку контрагента. На виконання вищезазначеного, Товариством з обмеженою відповідністю "КОМПАНІЯ "СЕРВІС СОЛЮШНС" у складі тендерної пропозиції надано довідку про виконання анологічних договорів; договір № 2001-КСС від 20.01.2023 року, лист-відгук від 24.07.2024 № 058/02-2482 до нього; договір № 288-20 від 10.12.2020 року, акти наданих послуг до нього; лист-відгук від 22.04.2021 № 2-1567/21 вих. Відповідно до договору № 2001-КСС від 20.01.2023 року не надано акти наданих послуг. Вищезазначене свідчить про наявність невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції в частині документально підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до абзацу першого пункту 43 особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання вищезазначеного, просимо усунути невідповідності в документах, наданих у складі тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати: 5.2.7. Довідку в довільній формі про виконання Учасником аналогічного договору із зазначенням найменування контрагента, з яким було укладено договір, відповідальної особи за надання послуг з боку контрагента, її контактний телефон, предмет договору, номер договору та дату його укладення, завірену підписом уповноваженої особи Учасника. 5.2.8. Договір, який вказано у довідці відповідно до підпункту 5.2.7. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації та акти наданих послуг підписані обома сторонами договору, які повинні містити номер акту та дату його складання. 5.2.9. Оригінал листа-відгука від контрагента, який вказаний у довідці відповідно до 5.2.7. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації завірений підписом уповноваженої особи контрагента, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, інформацію про якість надання послуг і відсутність претензій з боку контрагента.
Створено
16.04.2025 17:44
Надати до
17.04.2025 17:44
Договір
UA-2025-04-04-005128-a-b1
Підписаний і діє
Номер
54-25
383 202 грн.
319 335 грн.
З ПДВ
Підписано
01.05.2025
Строк дії договору з
01.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
808 (послуга)
Послуги з заправки картриджів
Номенклатура
Послуги з заправки картриджів
Кількість
808
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
149 (послуга)
Послуги з відновлення картриджів
Номенклатура
Послуги з відновлення картриджів
Кількість
149
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Повна назва
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42250890

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "СЕРВІС СОЛЮШНС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "СЕРВІС СОЛЮШНС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43092283

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Завершена закупівля
Очікувана вартість
400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.04.2025 00:00
Замовник:
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Контактний телефон:
+380442542199
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.04.2025 00:00
Замовник:
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Контактний телефон:
+380442542199
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності