Показати схожі тендери

Закупівля «Шапки та кепі для поліцейських та персоналу воєнізованої охорони» (код ДК 021:2015: 18440000-5 – «Капелюхи та головні убори») від УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-04-004511-a
Id Tender 4754f88489974298ac6746d65fbe7dc0
План UA-P-2025-04-04-004980-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.04.2025 11:30
Остання зміна 22.04.2025 16:16
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
465 504.9 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 655.05 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.04.2025 11:28 до 14.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.04.2025 11:28
до 11.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.04.2025 11:28
до 11.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.04.2025 00:00
до 15.04.2025 16:16
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.04.2025 16:16
до 21.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.04.2025 16:16
до 22.04.2025 16:16
Період уточнень
з 04.04.2025 11:28 до 11.04.2025 00:00
Період оскарження
з 04.04.2025 11:28 до 11.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.04.2025 00:00 до 15.04.2025 16:16
Період кваліфікації
з 14.04.2025 00:00 до 15.04.2025 16:16
Основні параметри
«Шапки та кепі для поліцейських та персоналу воєнізованої охорони» (код ДК 021:2015: 18440000-5 – «Капелюхи та головні убори»)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
465 504.9 грн.
«Шапки та кепі для поліцейських та персоналу воєнізованої охорони» (код ДК 021:2015: 18440000-5 – «Капелюхи та головні убори»)
Назва предмета закупівлі
«Шапки та кепі для поліцейських та персоналу воєнізованої охорони» (код ДК 021:2015: 18440000-5 – «Капелюхи та головні убори»)
Очікувана вартість
465 504.9 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4655,05
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 270 (штуки)
Кепі для персоналу воєнізованої охорони з кокардою
Опис предмета закупівлі
Кепі для персоналу воєнізованої охорони з кокардою
Код ДК 021:2015
18443320-5 - Кепі
Кількість
270
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79019, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Липинського, 44
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 345 (штуки)
Шапка флісова для персоналу воєнізованої охорони з кокардою
Опис предмета закупівлі
Шапка флісова для персоналу воєнізованої охорони з кокардою
Код ДК 021:2015
18443000-6 - Головні убори та аксесуари
Кількість
345
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79019, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Липинського, 44
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 300 (штуки)
Шапка флісова для працівників поліції з кокардою
Опис предмета закупівлі
Шапка флісова для працівників поліції з кокардою
Код ДК 021:2015
18443000-6 - Головні убори та аксесуари
Кількість
300
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79019, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Липинського, 44
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 350 (штуки)
Кепі для працівників поліції з кокардою
Опис предмета закупівлі
Кепі для працівників поліції з кокардою
Код ДК 021:2015
18443320-5 - Кепі
Кількість
350
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79019, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Липинського, 44
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Сендецька Ольга Олександрівна
Пропозиція:
397 950 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.04.2025 11:30
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Христина Кузів
Електронна пошта
Телефон
+380675979029
Сайт:
https://securitypolice.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
40108887
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
79019
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Львів
Адреса
ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО будинок 44
Кваліфікація
Лот № 1 «Шапки та кепі для поліцейських та персоналу воєнізованої охорони» (код ДК 021:2015: 18440000-5 – «Капелюхи та головні убори»)
Період вимог/скарг з 15.04.2025 16:16 по 21.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.04.2025 00:00 по 22.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.04.2025 16:16
Довідка НАЗК
15.04.2025 16:16
Повідомлення про рішення
14.04.2025 00:00
Витяг з ЄДР
14.04.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 11:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 11:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Сендецька Ольга Олександрівна (далі – Учасник) щодо закупівлі «Шапки та кепі для поліцейських та персоналу воєнізованої охорони» (код ДК 021:2015: 18440000-5 – «Капелюхи та головні убори») виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до вимог Додатку 2 та Додатку 7 до Тендерної документації Тендерна форма «Пропозиція» подається у вигляді та формі, наведеній у Додатку № 2 до тендерної документації на фірмовому бланку учасника. Учасником з метою виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації в складі тендерної пропозиції було надано вих. № 11/04/25-24 від 11 квітня 2025 р. тендерна форма «Пропозиція», в складі якої зазначено, що загальна сума пропозиції становить 397 950,00 грн. (триста дев’яносто сім тисяч дев’ятсот п’ятдесят грн. 00 коп.), проте у тендерній пропозиції Учасника не зазначено, чи враховує сума тендерної пропозиції ПДВ (згідно з формою наведеній у Додатку № 2 до тендерної документації). Прохання виправити дану невідповідність. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Відповідно до вимог Додатку 2 та Додатку 7 до Тендерної документації Тендерна форма «Пропозиція» подається у вигляді та формі, наведеній у Додатку № 2 до тендерної документації на фірмовому бланку учасника. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. ВИРІШИЛА: 1. Надати учаснику торгів ФОП Сендецька Ольга Олександрівна (згідно з предметом закупівлі «Шапки та кепі для поліцейських та персоналу воєнізованої охорони» (код ДК 021:2015: 18440000-5 – «Капелюхи та головні убори»)) (49125, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Терещенківська, буд. 25, к. 3, кв. 64), пропозиція якого становить 397 950,00 грн. без ПДВ, 24 (двадцять чотири) години для усунення виявлених невідповідностей. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про усунення невідповідностей у порядку передбаченому пунктом 43 Особливостей.
Створено
14.04.2025 16:03
Надати до
15.04.2025 16:03
Договір
UA-2025-04-04-004511-a-c1
Підписаний і діє
Номер
439
397 950 грн.
397 950 грн.
Без ПДВ
Підписано
22.04.2025
Строк дії договору з
22.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
270 (штуки)
Кепі для персоналу воєнізованої охорони з кокардою
Номенклатура
Кепі для персоналу воєнізованої охорони з кокардою
Кількість
270
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
345 (штуки)
Шапка флісова для персоналу воєнізованої охорони з кокардою
Номенклатура
Шапка флісова для персоналу воєнізованої охорони з кокардою
Кількість
345
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
300 (штуки)
Шапка флісова для працівників поліції з кокардою
Номенклатура
Шапка флісова для працівників поліції з кокардою
Кількість
300
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
350 (штуки)
Кепі для працівників поліції з кокардою
Номенклатура
Кепі для працівників поліції з кокардою
Кількість
350
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40108887

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Сендецька Ольга Олександрівна
Повна назва
ФОП Сендецька Ольга Олександрівна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2936306985

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
22.04.2025 16:16
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
465 504.9 грн.
Період подання пропозицій
до 14.04.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380675979029
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
465 504.9 грн.
Період подання пропозицій
до 14.04.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380675979029
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності