Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 72260000-5 - Послуги пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги з доопрацювання інформаційно-аналітичної системи «Менеджмент послуг в сфері протидії соціально небезпечним захворюванням» ) від Державна установа "Центр громадського здоров"я Міністерства охорони здоров"я України".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-04-002826-a
Id Tender 23c9713d1b5f478287003d67fa151dd7
План UA-P-2025-04-04-003271-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 04.04.2025 10:38
Остання зміна 19.05.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 667 114.19 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
36 671.14 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.04.2025 10:37 до 15.04.2025 11:00
Завершено
Період уточнень
з 04.04.2025 10:37
до 12.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.04.2025 10:37
до 12.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.04.2025 12:40
до 24.04.2025 11:46
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.04.2025 11:46
до 30.04.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 24.04.2025 11:46
-
Період уточнень
з 04.04.2025 10:37 до 12.04.2025 00:00
Період оскарження
з 04.04.2025 10:37 до 12.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.04.2025 12:40 до 24.04.2025 11:46
Період кваліфікації
з 16.04.2025 12:40 до 24.04.2025 11:46
Основні параметри
ДК 021:2015 72260000-5 - Послуги пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги з доопрацювання інформаційно-аналітичної системи «Менеджмент послуг в сфері протидії соціально небезпечним захворюванням» )
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 667 114.19 грн.
ДК 021:2015 72260000-5 - Послуги пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги з доопрацювання інформаційно-аналітичної системи «Менеджмент послуг в сфері протидії соціально небезпечним захворюванням»
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 72260000-5 - Послуги пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги з доопрацювання інформаційно-аналітичної системи «Менеджмент послуг в сфері протидії соціально небезпечним захворюванням»
Очікувана вартість
3 667 114.19 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
36671,14
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
16.04.2025 12:17
Закінчення аукціону
16.04.2025 12:40
Позиції закупівлі 7
Позиція : №1 362 (Година)
Послуги Аналітика
Опис предмета закупівлі
Послуги Аналітика
Код ДК 021:2015
72262000-9 - Послуги з розробки програмного забезпечення
Кількість
362
Одиниця виміру
Година
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
29.09.2025 00:00
Позиція : №2 846 (Година)
Розробник (FrontEnd)
Опис предмета закупівлі
Розробник (FrontEnd)
Код ДК 021:2015
72262000-9 - Послуги з розробки програмного забезпечення
Кількість
846
Одиниця виміру
Година
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
29.09.2025 00:00
Позиція : №3 913 (Година)
Розробник (BackEnd)
Опис предмета закупівлі
Розробник (BackEnd)
Код ДК 021:2015
72262000-9 - Послуги з розробки програмного забезпечення
Кількість
913
Одиниця виміру
Година
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
29.09.2025 00:00
Позиція : №4 562 (Година)
Тестувальник
Опис предмета закупівлі
Тестувальник
Код ДК 021:2015
72262000-9 - Послуги з розробки програмного забезпечення
Кількість
562
Одиниця виміру
Година
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
29.09.2025 00:00
Позиція : №5 252 (Година)
Менеджер з конфігурації (системний адміністратор)
Опис предмета закупівлі
Менеджер з конфігурації (системний адміністратор)
Код ДК 021:2015
72262000-9 - Послуги з розробки програмного забезпечення
Кількість
252
Одиниця виміру
Година
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
29.09.2025 00:00
Позиція : №6 157 (Година)
Менеджер проєктів
Опис предмета закупівлі
Менеджер проєктів
Код ДК 021:2015
72262000-9 - Послуги з розробки програмного забезпечення
Кількість
157
Одиниця виміру
Година
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
29.09.2025 00:00
Позиція : №7 381 (Година)
Спеціаліст з впровадження
Опис предмета закупівлі
Спеціаліст з впровадження
Код ДК 021:2015
72262000-9 - Послуги з розробки програмного забезпечення
Кількість
381
Одиниця виміру
Година
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
29.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
попередньої оплати у розмірі 100 % (сто відсотків відсотків) від вартості 1 етапу надання Послуг,протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання Замовником рахунку-фактури від Виконавця; та попередньої оплати у розмірі 100 % (сто відсотків відсотків) від вартості 1 етапу надання Послуг,протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання Замовником рахунку-фактури від Виконавця;
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЛАЙФ"
Пропозиція:
3 667 106 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Девпрув"
Пропозиція:
3 640 480 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.04.2025 12:17
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.04.2025 12:56
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Скасування
19.05.2025 00:00
Під час проведення Закупівлі представник внутрішнього замовника, В.о начальника відділу інформаційних технологій Таран В.В., шляхом подання внутрішнього документа «Службова записка» довів інформацію про внесення зміни до кошторису згідно довідки змін № 230-032, відповідно до якої скорочено видатки на Закупівлю. Підтверджуючі документи додаються. Відповідно до підпункту 3 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
08.05.2025 17:28
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сорока Олександр
Електронна пошта
Телефон
380443345316
Замовник
ЄДРПОУ
40524109
Назва (англійською мовою)
State Institution "Public Health Center of the Ministry of Health of Ukraine"
Повна назва
Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України"
Повна назва (англійською мовою)
State Institution "Public Health Center of the Ministry of Health of Ukraine"
Поштовий індекс
04071
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
вулиця Ярославська, будинок 41
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 72260000-5 - Послуги пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги з доопрацювання інформаційно-аналітичної системи «Менеджмент послуг в сфері протидії соціально небезпечним захворюванням»
Період вимог/скарг з 24.04.2025 11:46 по 30.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.04.2025 12:40 по 24.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.04.2025 11:46
Довідка НАЗК
24.04.2025 11:46
Повідомлення про рішення
16.04.2025 12:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 10:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 10:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. 1.1. не відповідає Довідка надана Товариством з обмеженою відповідальністю «Девпрув» не містить інформації щодо досвіду вказаних працівників 1.2. Товариством з обмеженою відповідальністю «Девпрув» не надано інформації яка підтверджує , досвід (професійний стаж не менше 2-х років) вказаних працівників. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ДОДАТОК 1 до тендерної документації 2.1. Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою учасника (у разі наявності)) (далі – Довідка), що містить інформацію про наявність досвідчених працівників (не менше 4-х) з відповідною кваліфікацією спеціалістів, які мають необхідні знання та досвід роботи щодо надання послуг, що є предметом закупівлі. Довідка повинна містити наступну інформацію: перелік працівників (не менше чотирьох) із зазначенням ПІБ та посади, рівень освіти, спеціальність, кваліфікацію, досвід (професійний стаж не менше 2-х років) (Аналітик та/або тестувальник та/бо розробник (FrontEnd) та/або розробник (BackEnd) та/або менеджер проектів та або/ Менеджер з конфігурації (системний адміністратор) та/або адміністратор системи та/або інженер -програміст та/або керівник тестування та/або фахівець з впровадження та/або інженер системотехнік та/або технік програміст та/або розробник комп’ютерних програм ). ДОДАТОК 1 до тендерної документації .2. На підтвердження інформації, яка вказана у Довідці Учасник додає копії наступних документів: Щодо кожного працівника, який зазначений у довідці*: - завірені копії першої, останньої та сторінок трудової книжки/витяг з електронної трудової книжки, які свідчать про працевлаштування та відповідний досвід працівників, зазначених у Довідці; - завірені копії наказів про призначення на посаду; * Допускається наявність працівників в Учасника, які перебувають з ним у трудових відносинах на підставі цивільно-правових договорів (контрактів) за умови надання Учасником відповідних скан-копій документів/інформацій 3 Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями. Надати : 3.1. Довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою учасника (у разі наявності)) (далі – Довідка), що містить інформацію про наявність досвідчених працівників (не менше 4-х) з відповідною кваліфікацією спеціалістів, які мають необхідні знання та досвід роботи щодо надання послуг, що є предметом закупівлі. Довідка повинна містити наступну інформацію: перелік працівників (не менше чотирьох) із зазначенням ПІБ та посади, рівень освіти, спеціальність, кваліфікацію, досвід (професійний стаж не менше 2-х років) (Аналітик та/або тестувальник та/бо розробник (FrontEnd) та/або розробник (BackEnd) та/або менеджер проектів та або/ Менеджер з конфігурації (системний адміністратор) та/або адміністратор системи та/або інженер -програміст та/або керівник тестування та/або фахівець з впровадження та/або інженер системотехнік та/або технік програміст та/або розробник комп’ютерних програм ). 3.2. Завірені копії першої, останньої та сторінок трудової книжки/витяг з електронної трудової книжки, які свідчать про працевлаштування та відповідний досвід працівників, зазначених у Довідці; - завірені копії наказів про призначення на посаду; * Допускається наявність працівників в Учасника, які перебувають з ним у трудових відносинах на підставі цивільно-правових договорів (контрактів) за умови надання Учасником відповідних скан-копій документів/інформацій
Створено
18.04.2025 11:00
Надати до
19.04.2025 11:00
Торги відмінено
Очікувана вартість
3 667 114.19 грн.
Період подання пропозицій
до 15.04.2025 11:00
Замовник:
Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України"
Контактний телефон:
380443345316
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
3 667 114.19 грн.
Період подання пропозицій
до 15.04.2025 11:00
Замовник:
Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України"
Контактний телефон:
380443345316
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності