Показати схожі тендери

Закупівля Реконструкція нежитлового приміщення комунальної власності для розміщення поліцейських офіцерів громади за адресою: Харківська обл. Чугуївський р-н, с-ще Печеніги, *** від Печенізька селищна рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-04-001017-a
Id Tender 4f8385110d4e4765af2a5d8e54a01e45
План UA-P-2025-04-03-001922-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.04.2025 09:25
Остання зміна 03.07.2025 15:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 324 467.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
43 244.68 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.04.2025 09:24 до 19.04.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 04.04.2025 09:24
до 16.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.04.2025 09:24
до 16.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.04.2025 12:00
до 09.05.2025 10:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.05.2025 10:28
до 15.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.05.2025 10:28
до 03.07.2025 15:44
Період уточнень
з 04.04.2025 09:24 до 16.04.2025 00:00
Період оскарження
з 04.04.2025 09:24 до 16.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.04.2025 12:00 до 09.05.2025 10:28
Період кваліфікації
з 19.04.2025 12:00 до 09.05.2025 10:28
Основні параметри
Реконструкція нежитлового приміщення комунальної власності для розміщення поліцейських офіцерів громади за адресою: Харківська обл. Чугуївський р-н, с-ще Печеніги, ***
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 324 467.6 грн.
Реконструкція нежитлового приміщення комунальної власності для розміщення поліцейських офіцерів громади за адресою: Харківська обл. Чугуївський р-н, с-ще Печеніги, ***
Назва предмета закупівлі
Реконструкція нежитлового приміщення комунальної власності для розміщення поліцейських офіцерів громади за адресою: Харківська обл. Чугуївський р-н, с-ще Печеніги, ***
Очікувана вартість
4 324 467.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
43244,68
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
21 622
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція нежитлового приміщення комунальної власності для розміщення поліцейських офіцерів громади за адресою: Харківська обл. Чугуївський р-н, с-ще Печеніги, ***
Код ДК 021:2015
45454000-4 - Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за виконані Підрядником роботи здійснюються Замовником на підставі підписаних Сторонами форм КБ-2в та КБ-3 впродовж 30 (тридцять) календарних днів після їх підписання.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДРОГОН ЕКО"
Пропозиція:
4 321 144.76 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.04.2025 09:25
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
04.04.2025 09:24
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Вікторівна Чумак
Електронна пошта
Телефон
+380683437243
Сайт:
http://zakupki.prom.ua
Замовник
ЄДРПОУ
04396992
Повна назва
Печенізька селищна рада
Поштовий індекс
62801
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
с-ще Печеніги
Адреса
вул.Незалежності, 48
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція нежитлового приміщення комунальної власності для розміщення поліцейських офіцерів громади за адресою: Харківська обл. Чугуївський р-н, с-ще Печеніги, ***
Період вимог/скарг з 09.05.2025 10:28 по 15.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.04.2025 12:00 по 17.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.05.2025 10:30
Довідка НАЗК
09.05.2025 10:28
Повідомлення про рішення
28.04.2025 11:38
Електроний протокол про продовження строку
19.04.2025 12:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 09:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 09:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що є необхідність більш детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи вищенаведене, Замовником продовжено строк розгляду пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
26.04.2025 17:28
Дата кінця розгляду
17.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ І. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 1). Розділом 1 Додатка 2 до тендерної документації визначено перелік документів, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі". Учасник повинен підтвердити згідно з цим розділом, зокрема: Пункт 1.1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Згідно з підпунктом 1.1.1 пункту 1.1 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації вимагається надати «Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявні обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), а також офісних та складських приміщень. До довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази надати документ/документи на підтвердження права власності/володіння/користування тощо всього найменування обладнання зазначеного у довідці учасника, та офісне, складське приміщення, які зазначено в довідках про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у тому числі - надати документ/документи на підтвердження перевезення будівельного сміття та грунту (договір надання послуг тощо)»; Згідно з підпунктом 1.1.3 пункту 1.1 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації замовником встановлено: «У разі надання договору/ів володіння/користування строк їх дії має бути на весь період виконання робіт». 2). Додатком 7 до тендерної документації визначено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Учасник повинен надати згідно з пунктом 10 Додатка 7 до тендерної документації «Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявні обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), а також офісних та складських приміщень. До довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази надати документ/документи на підтвердження права власності/володіння/користування тощо всього найменування обладнання зазначеного у довідці учасника, та офісне, складське приміщення, які зазначено в довідках про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у тому числі - надати документ/документи на підтвердження перевезення будівельного сміття (договір надання послуг тощо)». 3). Розділом І Тендерної документації визначені Загальні положення. Згідно з підпунктом 4.4 пункту 4 Розділу І Тендерної документації замовником встановлено строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) – до 31.12.2025 року. 4). Додатком 3 до тендерної документації визначено строк виконання робіт: до 31.12.2025 року. ІІ. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: У складі тендерної пропозиції Учасника надано Довідку вих.№ 18-02/01 від 18.04.2025 р., згідно якої зазначена інформація щодо наявності в учасника офісного/нежитлового приміщення загальною площею 20,05 кв.м. за Договором оренди №25-07/23 від 25.07.2023 р. До довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази надано договір оренди №25-07/23 від 25.07.2023 року, Додаткову угоду 3 від 24.07.2024 до Договору оренди № 25-07/23 від 25 липня 2023 року. Згідно п. 2 Додаткової угоди 3 від 24.07.2024 р. цей Договір діє з 25.07.2023 р. по 24.07.2025 р., що не відповідає підпункту 1.1.3 пункту 1.1 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації, підпункту 4.4 пункту 4 Розділу І Тендерної документації та Додатку 3 до тендерної документації. У Довідці вих.№ 18-02/01 від 18.04.2025 р. також зазначена інформація на підтвердження перевезення будівельного сміття та ґрунту, згідно якої надано договір №У-174 про перевезення вантажу та надання інших послуг автомобільним транспортом та спецтехнікою від 15 серпня 2023 року. Згідно з пунктом 9.2 Розділу 9 Договору №У-174 від 15 серпня 2023 р. строк цього Договору закінчується 31 грудня 2023 року. Також згідно з пунктом 9.3 Розділу 9 цього Договору встановлено, що дія Договору автоматично продовжується на один рік на тих же умовах. Замовник не має можливості встановити чи продовжується строк дії цього Договору на кожен наступний рік, а саме, до кінця строку виконання робіт (відповідно до підпункту 1.1.3 пункту 1.1 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації, підпункту 4.4 пункту 4 Розділу І Тендерної документації та Додатку 3 до тендерної документації). ІІІ. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документ/документи на підтвердження права власності/володіння/користування тощо на офісне приміщення та надати документ/документи на підтвердження перевезення будівельного сміття та ґрунту у відповідності до вимог підпункту 1.1.3 пункту 1.1 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації, з урахуванням підпункту 4.4 пункту 4 Розділу І Тендерної документації та Додатку 3 до тендерної документації, а саме, строк їх дії має бути на весь період виконання робіт: до 31.12.2025 року, та, за необхідності, оновлену Довідку про наявні обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми вих.№ 18-02/01 від 18.04.2025 р.
Створено
08.05.2025 09:08
Надати до
09.05.2025 09:08
Договір
UA-2025-04-04-001017-a-a1
Підписаний і діє
Номер
126
4 321 144.76 грн.
3 600 953.96 грн.
З ПДВ
Підписано
03.07.2025
Строк дії договору з
03.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Реконструкція нежитлового приміщення комунальної власності для розміщення поліцейських офіцерів громади за адресою: Харківська обл. Чугуївський р-н, с-ще Печеніги, ***
Номенклатура
Реконструкція нежитлового приміщення комунальної власності для розміщення поліцейських офіцерів громади за адресою: Харківська обл. Чугуївський р-н, с-ще Печеніги, ***
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Печенізька селищна рада
Повна назва
Печенізька селищна рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04396992

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДРОГОН ЕКО"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДРОГОН ЕКО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44535602

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.07.2025 15:44
-
03.07.2025 15:42
-
03.07.2025 15:42
Підписаний договір
03.07.2025 15:42
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-02-000086
Дата створення проекту
02.06.2025 16:36
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
02.06.2025 18:24
Дата публікації висновку про результати
20.06.2025 20:12
Дата завершення усунення порушень
26.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
24.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 96) 810-10-74
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 663-68-36
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 02.06.2025 №186 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 02.06.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 02.06.2025 № 186 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 10 UA-2025-04-04-001017-a 04.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.06.2025 00:00
Документи рішення
02.06.2025 18:24
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 18 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Печенізької селищної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи Замовника від 04.04.2025 № 02-04/2025 (далі – Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 19.04.2025 року; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю ТОВ «ДРОГОН ЕКО» (далі – ТОВ «ДРОГОН ЕКО»); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 09.05.2025 № 04-04/2025; повідомлення про намір укласти договір від 09.05.2025 року; пояснення Замовника від 06.06.2025, оприлюднене через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДРОГОН ЕКО»; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
18.06.2025 00:00
Дата публікації
20.06.2025 20:12
Документи висновку
20.06.2025 20:12
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція нежитлового приміщення комунальної власності для розміщення поліцейських офіцерів громади за адресою: Харківська обл. Чугуївський р-н, с-ще Печеніги, ***» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-04-001017-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі? У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Підпунктом 1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації передбачена необхідність надання Довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявні обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ МАРОК, АБО ТИПІВ, АБО МОДЕЛЕЙ, КІЛЬКОСТІ ОДИНИЦЬ, ВЛАСНЕ ЧИ ЗАЛУЧЕНЕ), а також офісних та складських приміщень. При цьому учасником ТОВ «ДРОГОН ЕКО» надано Довідку про наявність обладнання, автотранспорт, будівельні машини та механізми (файл «документи ТОВ ДРОГОН ЕКО.pdf»), в якій не зазначено марок, або типів, або моделей автортранспорту, яким буде здійснено перевезення будівельного сміття, що не відповідає вимогам тендерної документації. Надати пояснення щодо причин неврахування зазначеного факту під час розміщення повідомлення про виправлення невідповідностей учаснику. 4. Підпунктом 1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації передбачена необхідність надання Довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність офісних та складських приміщень. До довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази надати документ/документи на підтвердження права власності/володіння/користування тощо всього найменування обладнання зазначеного у довідці учасника, та офісне, складське приміщення, які зазначено в довідках про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. При цьому учасником ТОВ «ДРОГОН ЕКО» надано Договір оренди від 25.07.2023 №25-07/23 (далі – Договір) (файл «документи ТОВ ДРОГОН ЕКО.pdf»), пунктом 13.2 якого передбачено, що усі документ, що стосуються виконання умов договору (додаткові угоди, акти, листи тощо) є його невід’ємними частинами Пунктом 13.9 Договору передбачено, що сторони протягом 5 (п?яти) робочих днів з моменту підписання цього Договору надають в письмовій формі, одна одній, списки відповідальних осіб (посада, П.І.Б, телефони) для оперативного зв?язку, сповіщення про надзвичайні події, зняття показань лічильників та вимірювальних приладів, передачі листів, документів, рахунків до сплати за цим Договором тощо. У випадку зміни зазначених відповідальних осіб, кожна із Сторін протягом 3 (трьох) робочих днів надає нові списки. Однак, у складі тендерної пропозиції документи, складання яких передбачено пунктом 13.9 Договору та які згідно пункту 13.2 Договору є невід’ємними частинами Договору відсутні. Тобто, документ на підтвердження права користування, а саме договір оренди, надано без невід’ємних частин, що не відповідає вимогам підпункту 1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації. Надати пояснення щодо причин неврахування зазначеного факту під час розміщення повідомлення про виправлення невідповідностей учаснику. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
03.06.2025 21:02
Орган перевірки
07.06.2025 00:00
Документи повідомлення
03.06.2025 21:02
-
Відповідь
Пояснення на запит
Пояснення на запит. У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція нежитлового приміщення комунальної власності для розміщення поліцейських офіцерів громади за адресою: Харківська обл. Чугуївський р-н, с-ще Печеніги, ***» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-04-001017-a) Північно-східним офісом Держаудитслужби, Замовник надає пояснення на запит, а саме: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики складені відповідно до норм чинного законодавства. Технічне завдання (додаток 3 до тендерної документації) сформоване з відомостей обсягів робіт, які є частиною кошторисної документації, яка розроблена проектною організацією, яка має відповідні знання та компетенцію, та затвердженого Експертного звіту (додається). Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації та затвердженого Експертного звіту. Джерело фінансування місцевий бюджет 2. Чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі? У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на сторінці власного вебсайту https://pechenizka-gromada.gov.ua/news/1744124981/ 3. Підпунктом 1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації передбачена необхідність надання Довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявні обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ МАРОК, АБО ТИПІВ, АБО МОДЕЛЕЙ, КІЛЬКОСТІ ОДИНИЦЬ, ВЛАСНЕ ЧИ ЗАЛУЧЕНЕ), а також офісних та складських приміщень. При цьому учасником ТОВ «ДРОГОН ЕКО» надано Довідку про наявність обладнання, автотранспорт, будівельні машини та механізми (файл «документи ТОВ ДРОГОН ЕКО.pdf»), в якій не зазначено марок, або типів, або моделей автортранспорту, яким буде здійснено перевезення будівельного сміття, що не відповідає вимогам тендерної документації. Надати пояснення щодо причин неврахування зазначеного факту під час розміщення повідомлення про виправлення невідповідностей учаснику. Відповідь: Згідно вимог підпункту 1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що учасник має надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявні обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей…). Для підтвердження перевезення будівельного сміття та грунту згідно даних Довідки вих.№ 18-02/01-1 від 18.04.2025 р. учасником зазначена інформація – «самоскид без марки», отже, учасником вказаний ТИП вантажівки, а саме – САМОСКИД, що відповідає вимогам тендерної документації, оскільки вимога була – зазначити марку або тип, або модель. Відповідно до пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). На підставі викладеного, оскільки Учасником ТОВ «ДРОГОН ЕКО» зазначена інформація що для перевезення будівельного сміття наявний самоскид без марки, а отже, вказаний ТИП вантажівки, а саме – САМОСКИД що не суперечить вимогам тендерної документації, Замовник не мав права звертатися до учасника в порядку пункту 43 Особливостей. 4. Підпунктом 1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації передбачена необхідність надання Довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність офісних та складських приміщень. До довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази надати документ/документи на підтвердження права власності/володіння/користування тощо всього найменування обладнання зазначеного у довідці учасника, та офісне, складське приміщення, які зазначено в довідках про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. При цьому учасником ТОВ «ДРОГОН ЕКО» надано Договір оренди від 25.07.2023 №25-07/23 (далі – Договір) (файл «документи ТОВ ДРОГОН ЕКО.pdf»), пунктом 13.2 якого передбачено, що усі документ, що стосуються виконання умов договору (додаткові угоди, акти, листи тощо) є його невід’ємними частинами. Пунктом 13.9 Договору передбачено, що сторони протягом 5 (п?яти) робочих днів з моменту підписання цього Договору надають в письмовій формі, одна одній, списки відповідальних осіб (посада, П.І.Б, телефони) для оперативного зв?язку, сповіщення про надзвичайні події, зняття показань лічильників та вимірювальних приладів, передачі листів, документів, рахунків до сплати за цим Договором тощо. У випадку зміни зазначених відповідальних осіб, кожна із Сторін протягом 3 (трьох) робочих днів надає нові списки. Однак, у складі тендерної пропозиції документи, складання яких передбачено пунктом 13.9 Договору та які згідно пункту 13.2 Договору є невід’ємними частинами Договору відсутні. Тобто, документ на підтвердження права користування, а саме договір оренди, надано без невід’ємних частин, що не відповідає вимогам підпункту 1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації. Надати пояснення щодо причин неврахування зазначеного факту під час розміщення повідомлення про виправлення невідповідностей учаснику. Відповідь: Відповідно до п. 1.1.1 додатку 2 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявні обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), а також офісних та складських приміщень. До довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази надати документ/документи на підтвердження права власності/володіння/користування тощо всього найменування обладнання зазначеного у довідці учасника, та офісне, складське приміщення, які зазначено в довідках про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у тому числі - надати документ/документи на підтвердження перевезення будівельного сміття та грунту (договір надання послуг тощо). Учасником ТОВ «ДРОГОН ЕКО» в складі тендерної пропозиції надано довідка про наявні обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми, яка містить, зокрема, інформацію про наявні офісні та складські приміщення. На підтвердження права користування вказаними офісними та складськими приміщеннями надається документ, зокрема, договір оренди № 25-07/23 від 25.07.2023 року. Наданий договір є належним документом що підтверджує наявність офісних та складських приміщень в Учасника. Крім того, умовами тендерної документації не встановлювалось окремих вимог щодо форми та змісту документу який підтверджує право користування вказаними у довідці офісними та складськими приміщеннями. Учасником ТОВ «ДРОГОН ЕКО» підтверджено документально наявність, зокрема, офісних та складських приміщень у відповідності до вимог тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Учасником ТОВ «ДРОГОН ЕКО» документально підтверджено наявність, зокрема, офісних та складських приміщень у відповідності до вимог тендерної документації. На підставі викладеного, оскільки Учасником ТОВ «ДРОГОН ЕКО» документально підтверджено наявність, зокрема, офісних та складських приміщень у відповідності до вимог тендерної документації Замовник не мав права звертатися до учасника в порядку пункту 43 Особливостей.
Рішеня
06.06.2025 14:53
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 324 467.6 грн.
Період подання пропозицій
до 19.04.2025 12:00
Замовник:
Печенізька селищна рада
Контактний телефон:
+380683437243
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 324 467.6 грн.
Період подання пропозицій
до 19.04.2025 12:00
Замовник:
Печенізька селищна рада
Контактний телефон:
+380683437243
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності