Показати схожі тендери

Закупівля Метеостанції Kestrel 5700 Ballistics з БТ (або еквівалент) від ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-03-014788-a
Id Tender c637181b990d488f8954142d99fc692e
План UA-P-2025-04-03-017699-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 03.04.2025 22:46
Остання зміна 28.10.2025 11:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
113 677.5 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
568.39 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.04.2025 22:45 до 12.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.04.2025 22:45
до 09.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.04.2025 22:45
до 09.04.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 14.04.2025 12:53
-
Період уточнень
з 03.04.2025 22:45 до 09.04.2025 00:00
Період оскарження
з 03.04.2025 22:45 до 09.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.04.2025 12:53
Основні параметри
Метеостанції Kestrel 5700 Ballistics з БТ (або еквівалент)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
113 677.5 грн.
Метеостанції Kestrel 5700 Ballistics з БТ (або еквівалент)
Назва предмета закупівлі
Метеостанції Kestrel 5700 Ballistics з БТ (або еквівалент)
Очікувана вартість
113 677.5 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
568,39
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
14.04.2025 12:18
Закінчення аукціону
14.04.2025 12:53
Позиція
Опис предмета закупівлі
Метеостанція Kestrel 5700 Ballistics з БТ
Код ДК 021:2015
38127000-1 - Метеорологічні станції
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Черкаська область
Дата постачання по
20.05.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ПІСАРЕВА ІРИНА ЄВГЕНІВНА
Пропозиція:
64 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПА АРМ СПОРТ"
Пропозиція:
93 060 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "КРАВЦОВА ЯНА СЕРГІЇВНА"
Пропозиція:
64 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Білоконська Ярослава Михайлівна"
Пропозиція:
106 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.04.2025 12:18
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.04.2025 17:06
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
03.04.2025 22:45
Критерії прийнятності
03.04.2025 22:45
Тендерна документація
Скасування
28.10.2025 11:06
Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області проведено моніторинг закупівлі, за результатами якого встановлено порушення абзацу сьомого пункту 37, 41 та 50 Особливостей та частини десятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі»
28.10.2025 11:06
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Людмила Букрєєва
Електронна пошта
Телефон
+380472393422
Замовник
ЄДРПОУ
40108667
Повна назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
18036
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
м. Черкаси
Адреса
вул. Смілянська , буд. 57
Кваліфікація
Лот № 1 Метеостанції Kestrel 5700 Ballistics з БТ (або еквівалент)
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.04.2025 12:53 по 13.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.04.2025 17:26
Електроний протокол про продовження строку
14.04.2025 12:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.04.2025 22:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.04.2025 22:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
у Замовника є необхідність більш детально розглянути документи, надані у складі тендерної пропозиції Учасника, зокрема ті, що підтверджують технічні та якісні характеристики запропонованого предмета закупівлі
Дата продовження строку розгляду
21.04.2025 17:25
Дата кінця розгляду
13.05.2025 00:00
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-06-000026
Дата створення проекту
06.10.2025 11:44
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
06.10.2025 12:37
Дата публікації висновку про результати
20.10.2025 16:47
Дата завершення усунення порушень
04.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
28.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 47) 263-16-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919584
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Черкаси
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 47) 263-16-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919584
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Черкаси
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.10.2025 № 91-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-04-03-014788-a, 03.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
06.10.2025 00:00
Документи рішення
06.10.2025 12:37
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 20 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Національної поліції в Черкаській області (далі – Замовник) на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.04.2025 (зі змінами); перелік змін до тендерної документації від 07.04.2025; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що станом на 06.10.2025 тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця Кравцової Яни Сергіївни (далі – ФОП Кравцова Я.С.) не розглянута, чим порушено абзац сьомий пункту 37, 41 Особливостей та частини десятої статті 29 Закону, та на порушення пункту 50 Особливостей відкриті торги не відмінено. Зокрема, відповідно до інформації, наявної в електронній системі закупівель, датою розкриття тендерних пропозицій є 14.04.2025. Проте, станом на 06.10.2025 рішення про намір укласти договір з ФОП Кравцовою Я.С., або рішення про відхилення цієї тендерної пропозиції не ухвалене, а також не прийняте рішення про відміну відкритих торгів з особливостями за однією з підстав, визначених пунктом 50 Особливостей. Аналізом питання надання інформації, документів у випадках, передбачених законом, встановлено, що на порушення частини п’ятої статті 8 Закону Замовником не надані відповідні пояснення (інформація, документи) через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту (07.10.2025) посадової особи органу державного фінансового контролю про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання надання інформації, документів у випадках, передбачених законом, встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Кравцової Я.С. встановлено порушення абзацу сьомого пункту 37, 41 та 50 Особливостей та частини десятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом відміни відкритих торгів з особливостями, застосувавши підпункт 2 пункту 50 Особливостей, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Дата висновку
20.10.2025 00:00
Дата публікації
20.10.2025 16:47
Документи висновку
20.10.2025 16:47
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Розпочато процедуру скасування відкритих торгів з особливостями
Дата публікації
28.10.2025 11:11
Документи інформації про усунення порушення
-
28.10.2025 11:11
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:38120000-2: Метеорологічні прилади» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-03-014788-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі: 1. Чи забезпечено відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель? Якщо так, то надайте посилання; 2. Як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі? 3. Коли було ухвалене рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ФОП Кравцової Я.С. до 20 робочих днів? 4. Чому тендерна пропозиція ФОП Кравцової Я.С. не була розглянута протягом п’яти робочих днів з дня визначення її найбільш економічно вигідною, в тому числі з урахуванням можливості аргументованого продовження такого строку до 20 робочих днів? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
07.10.2025 12:14
Орган перевірки
11.10.2025 00:00
Документи повідомлення
07.10.2025 12:14
-
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
113 677.5 грн.
Період подання пропозицій
до 12.04.2025 00:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380472393422
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
113 677.5 грн.
Період подання пропозицій
до 12.04.2025 00:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380472393422
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності