Показати схожі тендери
Закупівля Розроблення проектної документації на об’єкт: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-09 Тернопіль – Львів – Рава-Руська – влаштування майданчиків для стоянки вантажного транспорту на км 183+260 (справа) та на км 189+500 (справа), Львівська область» (ДК 021:2015: 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи) від СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-03-014190-a
Id Tender e298d5d0523149b3914c9815011fed7f
План UA-P-2025-04-03-010552-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.04.2025 18:31
Остання зміна 09.05.2025 10:22
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 999 369.77 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
24 996.85 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.04.2025 18:30 до 19.04.2025 11:00
Завершено
Період уточнень
з 03.04.2025 18:30
до 16.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.04.2025 18:30
до 16.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.04.2025 17:31
до 25.04.2025 15:08
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.04.2025 15:08
до 01.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.04.2025 15:08
до 09.05.2025 10:22
Період уточнень
з 03.04.2025 18:30 до 16.04.2025 00:00
Період оскарження
з 03.04.2025 18:30 до 16.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.04.2025 17:31 до 25.04.2025 15:08
Період кваліфікації
з 21.04.2025 17:31 до 25.04.2025 15:08
Основні параметри
Розроблення проектної документації на об’єкт: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-09 Тернопіль – Львів – Рава-Руська – влаштування майданчиків для стоянки вантажного транспорту на км 183+260 (справа) та на км 189+500 (справа), Львівська область» (ДК 021:2015: 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 999 369.77 грн.
Розроблення проектної документації на об’єкт: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-09 Тернопіль – Львів – Рава-Руська – влаштування майданчиків для стоянки вантажного транспорту на км 183+260 (справа) та на км 189+500 (справа), Львівська область» (ДК 021:2015: 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи)
Назва предмета закупівлі
Розроблення проектної документації на об’єкт: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-09 Тернопіль – Львів – Рава-Руська – влаштування майданчиків для стоянки вантажного транспорту на км 183+260 (справа) та на км 189+500 (справа), Львівська область» (ДК 021:2015: 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи)
Очікувана вартість
4 999 369.77 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
24996,85
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.04.2025 15:38
Закінчення аукціону
21.04.2025 17:31
Позиція
Опис предмета закупівлі
Розроблення проектної документації на об’єкт: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-09 Тернопіль – Львів – Рава-Руська – влаштування майданчиків для стоянки вантажного транспорту на км 183+260 (справа) та на км 189+500 (справа), Львівська область» (ДК 021:2015: 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи)
Код ДК 021:2015
45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок з Виконавцем проводиться за кожен етап виконання робіт, що передбачений Календарним планом виконання робіт протягом 10 календарних днів з моменту подання документів на оплату в відділ бухгалтерського обліку та звітності.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІССЯ-ПРОЕКТ"
Пропозиція:
1 150 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНК ПЛЮС МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ"
Пропозиція:
3 999 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ"
Пропозиція:
3 075 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НВО "ТРАНСІНЖИНІРИНГ"
Пропозиція:
2 199 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
Пропозиція:
4 449 439.08 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Фізична особа підприємець Сипень Тарас Володимирович
Пропозиція:
999 500 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕРЖДОРПРОЕКТ"
Пропозиція:
3 149 603 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "МОСТОПРОЕКТ""
Пропозиція:
3 898 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ Науково-виробничий центр «ДОРБУДТЕХНОЛОГІЯ»
Пропозиція:
3 999 495.82 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРТРАНС"
Пропозиція:
2 200 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА
Пропозиція:
1 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Проектно-будівельна фірма «Одеспромстрой»
Пропозиція:
4 450 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НВП УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ"
Пропозиція:
3 799 520.5 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю „Дорпроектбуд”
Пропозиція:
2 199 998 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР «ІНЖЕНЕРНІ СПОРУДИ»
Пропозиція:
3 099 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Приватне підприємство "Парк Нових Технологій"
Пропозиція:
2 199 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС"
Пропозиція:
3 500 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.04.2025 15:38
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.04.2025 18:30
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Антоняк Уляна Віталіївна
Електронна пошта
Телефон
+380322630021
Замовник
ЄДРПОУ
25253009
Повна назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
79053
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Львів
Адреса
ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54
Кваліфікація
Лот № 1 Розроблення проектної документації на об’єкт: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-09 Тернопіль – Львів – Рава-Руська – влаштування майданчиків для стоянки вантажного транспорту на км 183+260 (справа) та на км 189+500 (справа), Львівська область» (ДК 021:2015: 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи)
Період вимог/скарг з 25.04.2025 15:08 по 01.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.04.2025 17:31 по 29.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.04.2025 15:08
Довідка НАЗК
25.04.2025 15:07
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
21.04.2025 17:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.04.2025 18:30
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.04.2025 18:30
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
21.04.2025 17:31
Надати до
23.04.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником - Фізична особа підприємець Сипень Тарас Володимирович надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №15 від 16.04.2025р.: - в рядку №2 даної довідки зазначено працівника: “Царьов Євген Сергійович”, також зазначено, що даний працівник є інженер проектувальник в частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму, проте на підтверджено наявності правовідносин Учасника - Фізична особа підприємець Сипень Тарас Володимирович з Царьов Євген Сергійович, подано Трудову угоду №31 (цивільно – правовий договір) від 01 квітня 2025р. в якій вказано, що Замовник доручає, а Підрядник бере на себе зобов’язання за здійснення функцій інженера – проектувальника в частині забезпечення механічного опору та стійкості. - в рядку №2 даної довідки зазначено працівника: “Швець Ірину Орестівну”, у стовпці під назвою “сертифікат, номер та дата видачі” зазначено серія АР №002081 від 09.08.2012 року, проте в якості документального підтвердження наявності в учасника даного працівника подано сканкопію чинного на момент подання тендерної пропозиції кваліфікаційного сертифікату Серія АР №018923 від 01.02.2022р. (інженерно – будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки)). 2) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником - Фізична особа підприємець Сипень Тарас Володимирович надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору вих.№18 від 16.04.2025 р., у рядку 1 зазначено Договір №01/10-24 від 01.10.2024року «Виконання проектно – кошторисних робіт на об’єкті “Будівництво заїзду – виїзду на км 3+700 (праворуч) автомобільної дороги М-10 Західний обхід м. Львова у с. Рудно Львівської області”», даний договір містить Додаток до договору “Кошторис”, який не поданий в складі тендерної пропозиції. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог пунктів 1 та 2 Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) На виконання вимог п.1 Розділу №1 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю надати Учаснику - Фізична особа підприємець Сипень Тарас Володимирович: - приведену у відповідність Довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до форми, що наведена в Таблиці №1 п. 1 Розділ 1 Додатку 1 до цієї тендерної документації з відповідним документальним підтвердженням, тієї інформації в якій була невідповідність та яка не була подана в складі тендерної пропозиції. 2) На виконання вимог п.2. Розділу №1 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю надати Учаснику - Фізична особа підприємець Сипень Тарас Володимирович: - Додаток “Кошторис” до договору 01/10-24 від 01.10.2024р. з Виконання проектно – кошторисних робіт на об’єкті “Будівництво заїзду – виїзду на км 3+700 (праворуч) автомобільної дороги М-10 Західний обхід м. Львова у с. Рудно Львівської області”, що поданий як підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору.
Створено
24.04.2025 14:05
Надати до
25.04.2025 14:05
Договір
UA-2025-04-03-014190-a-b1
Підписаний і діє
Номер
06-05/25
999 500 грн.
999 500 грн.
Без ПДВ
Підписано
08.05.2025
Строк дії договору з
08.05.2025
по
30.09.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Розроблення проектної документації на об’єкт: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-09 Тернопіль – Львів – Рава-Руська – влаштування майданчиків для стоянки вантажного транспорту на км 183+260 (справа) та на км 189+500 (справа), Львівська область» (ДК 021:2015: 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи)
Номенклатура
Розроблення проектної документації на об’єкт: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-09 Тернопіль – Львів – Рава-Руська – влаштування майданчиків для стоянки вантажного транспорту на км 183+260 (справа) та на км 189+500 (справа), Львівська область» (ДК 021:2015: 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25253009

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Фізична особа підприємець Сипень Тарас Володимирович
Повна назва
Фізична особа підприємець Сипень Тарас Володимирович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3052206213

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.05.2025 10:22
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-13-000049
Дата створення проекту
13.05.2025 16:43
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
13.05.2025 17:11
Дата публікації висновку про результати
29.05.2025 17:56
Дата завершення усунення порушень
04.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
04.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.05.2025 №145 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 07.05.2025 №003100-18/5618-2025. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 13.05.2025 №145. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-04-03-014190-a, 03.04.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
13.05.2025 00:00
Документи рішення
13.05.2025 17:11
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-04-03-010552-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника; оприлюднені звернення за роз’ясненнями щодо процедури закупівлі та відповіді Замовника на такі звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 25.04.2025 №25; оприлюднене повідомлення щодо необхідності обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції фізичної особи - підприємця Сипеня Тараса Володимировича (далі – ФОП Сипень Т.В.), а також оприлюднене ФОП Сипенем Т.В. відповідне обґрунтування аномально низької ціни пропозиції; тендерну пропозицію ФОП Сипеня Т.В.; опубліковану вимогу про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ФОП Сипеня Т.В. та опубліковані учасником документи на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ФОП Сипенем Т.В. як переможцем тендеру документи; договір про закупівлю від 08.05.2025 №06-05/25; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
29.05.2025 00:00
Дата публікації
29.05.2025 17:56
Документи висновку
29.05.2025 17:56
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
Дата: 16.05.2025 Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-04-03-014190-a, яка проведена Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області (далі – Замовник). Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
16.05.2025 09:24
Орган перевірки
22.05.2025 00:00
Документи повідомлення
16.05.2025 09:25
-
Відповідь
ПОЯСНЕННЯ
ПОЯСНЕННЯ Замовника – Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області щодо запиту у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом закупівлі: Розроблення проектної документації на об’єкт: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-09 Тернопіль – Львів – Рава-Руська – влаштування майданчиків для стоянки вантажного транспорту на км 183+260 (справа) та на км 189+500 (справа), Львівська область» (ДК 021:2015: 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи) оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2025-04-03-014190-a. В межах здійснення моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-04-03-014190-a , постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо наступні пояснення: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі: «Розроблення проектної документації на об’єкт: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-09 Тернопіль – Львів – Рава-Руська – влаштування майданчиків для стоянки вантажного транспорту на км 183+260 (справа) та на км 189+500 (справа), Львівська область» (ДК 021:2015: 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи)». Відповідно до Грантової Угоди Project 101122932 – 22-EU-TG-PL-UA roads BCPs від 16.10.2023 та додаткової угоди AMD-101122932-2 від 25.07.2024, якою передбачено влаштування двох стоянок для вантажного транспорту поблизу пункту пропуску на державному кордоні «Рава-Руська – Гребенне» загальною кількістю 270 (150+120) стоянкових місць, сформоване завдання на розроблення проектної документації (що додається) згідно з ДБН А.2.2.3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво", а також визначені передпроектні обсяги робіт з врахуванням необхідної інфраструктури відповідно до нормативних вимог, на підставі яких визначена розрахункова вартість будівництва майданчиків, яка становить 659 302,84 тис.грн. (без врахування податку на додану вартість). Розрахункова вартість є нижчою від загальної суми коштів передбачених на реалізацію об’єкту 706 750,620 тис.грн., тому вона прийнята для розрахунку вартості проектних робіт. Відповідно до наданої Секретаріатом Кабінету Міністрів України реєстраційної картки від 09.10.2024 р. №5686 (що додається) та Плану закупівлі товарів, робіт і послуг, що придбаваються за кошти міжнародної технічної допомоги (додаток 5 до Порядку залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги, в редакції постанови КМУ від 09.10.2020 р. №942), проекту «Смуги солідарності Україна – ЄС. Оптимізація та модернізація потоків з точки зору пропускної спроможності інфраструктури, інтероперабельності та ефективності послуг на основних пунктах перетину кордону з Польщею/Україною (що додається)» загальна сума коштів міжнародної технічної допомоги на об’єкт «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-09 Тернопіль – Львів – Рава-Руська – влаштування майданчиків для стоянки вантажного транспорту на км 183+260 та на км 189+500, Львівська область» складає 7897149,09 євро, що по курсу 44,7472 грн. за 1 євро на 31.03.2025 р. (на дату розроблення розрахунку) відповідає 353 375,310 тис. грн., а з врахуванням співфінансування 50%, відповідно до Рамкової Угоди між Урядом України і Комісією Європейських Співтовариств, становить 706 750,620 тис.грн. Вказана вартість не враховує податку на додану вартість. Визначення вартості розроблення проектної документації здійснюється відповідно до «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» із застосуванням відсоткових показників вартості проектних робіт до вартості будівельних робіт за сумою глав 1-9 зведеного кошторису. Розрахункова базова вартість для визначення вартості проектних робіт становить: Сб = 659 302,84 : 1,63 = 404 480,27 тис. грн., де 1,63 – усереднений показник інших витрат, що враховуються у зведеному кошторисі відносно базової вартості за сумою глав 1-9 зведеного кошторису (проект-аналог «Будівництво шляхопроводу через залізницю з підходами на автомобільній дорозі державного значення М-06 Київ – Чоп, км 546+437, Львівської області»); Клас наслідків (відповідальності) об’єкта – СС3. Відповідно до таблиці 3.3 Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, відсотковий показник вартості проектних робіт стадії «робочий проект» при одностадійному проектуванні становить: ( 1,66 - 1,40 ) Крп = 1,66 - ---------------------- х (404 480,27 – 400000) = 1,648 %, (500000 – 400000) Розрахункова вартість проектних робіт без врахування ПДВ та з врахуванням обсягу робіт Коб = 0,75 становить: Спр = Сб х Крп х Коб = 404 480,27 х 0,01648 х 0,75 = 4 999,37 тис. грн. Розрахована очікувана вартість включає виконання вишукувальних і проектних робіт та експертизи проектної документації.
Рішеня
21.05.2025 10:51
Замовник
Документи повідомлення
21.05.2025 10:52
-
Запит
Про надання пояснення
Дата: 23.05.2025 Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-04-03-014190-a, яка проведена Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області (далі – Замовник). Під час моніторингу встановлено, що відповідно до річного плану UA-P-2025-04-03-010552-a джерелом фінансування є кошти виділені згідно Грантової угоди Project 101122932 – 22-EU-TG-PL-UA roads BCPs від 16.10.2023 та додаткової угоди AMD-101122932-2 від 25.07.2024 Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Надати Грантову угоду Project 101122932 – 22-EU-TG-PL-UA roads BCPs від 16.10.2023 та додаткову угоду AMD-101122932-2 від 25.07.2024 та інформацію (рішення, розпорядження, листування тощо) стосовно джерела фінансування закупівлі. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
23.05.2025 15:33
Орган перевірки
29.05.2025 00:00
Документи повідомлення
23.05.2025 15:34
-
Відповідь
ПОЯСНЕННЯ
ПОЯСНЕННЯ Замовника – Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області щодо запиту у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом закупівлі Розроблення проектної документації на об’єкт: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-09 Тернопіль – Львів – Рава-Руська – влаштування майданчиків для стоянки вантажного транспорту на км 183+260 (справа) та на км 189+500 (справа), Львівська область» (ДК 021:2015: 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи) оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2025-04-03-014190-a Під час моніторингу встановлено, що відповідно до річного плану UA-P-2025-04-03-010552-a джерелом фінансування є кошти виділені згідно Грантової угоди Project 101122932 – 22-EU-TG-PL-UA roads BCPs від 16.10.2023 та додаткової угоди AMD-101122932-2 від 25.07.2024. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Надати Грантову угоду Project 101122932 – 22-EU-TG-PL-UA roads BCPs від 16.10.2023 та додаткову угоду AMD-101122932-2 від 25.07.2024 та інформацію (рішення, розпорядження, листування тощо) стосовно джерела фінансування закупівлі. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо наступні пояснення: Відповідно до Вашого запиту надаємо Вам Грантову угоду Project 101122932 – 22-EU-TG-PL-UA roads BCPs від 16.10.2023 та додаткову угоду AMD-101122932-2 від 25.07.2024. Також зазначаємо, що джерелом фінансування закупівлі є кошти міжнародної технічої допомоги, проекту “Смуги солідарності Україна – ЄС. Оптимізація та модернізація транспортних потоків з точки зору пропускної спроможності інфраструктури, інтероперабельності та ефективності послуг на основних пунктах перетину кордону з Польщею/Україною”. 20 вересня 2024 року Державне Агентство відновлення та розвитку інфраструктури України надіслало Окреме доручення за вх. №62 (що додається) в якому зазначалося, що для здійснення державної реєстрації програми міжнародної технічної допомоги відповідно до Порядку залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги (далі – Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 №153 “Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги” в рамках реалізації Програми ЄС “Connecting Europe Facility” (CEF), що спрямована на вдосконалення транспортної інфраструктури між Україною та країнами ЄС, доручають Службі відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області сформувати та надати до Управління міжнародного співробітництва лист – клопотання на Секретаріат Кабінету Міністрів України та план закупівель відповідно до Додатку 5 Порядку. 26 вересня 2024 року на виконання вищезазначеного Окремого доручення, Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області надіслала на Секретаріат Кабінету Міністрів України та на Агентство відновлення та розвитку інфраструктури України План закупівлі товарів, робіт і послуг, що придбаваються за кошти міжнародної технічної допомоги згідно Додатку 5 до Порядку (що додається). Секретаріат Кабінету Міністрів України надіслало реєстраційну карту та копію плану закупівлі товарів, робіт і послуг, що придбаваються за кошти міжнародної технічної допомоги, проекту “Смуги солідарності Україна – ЄС. Оптимізація та модернізація потоків з точки зору пропускної спроможності інфраструктури, інтероперабельності та ефективності послуг на основних пунктах перетину кордону з Польщею/Україною” (від 09.10.2024 №5686) (за вх. №2768 від 21.10.2024 року що додається). 15 січня 2025 року Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області надіслала на Секретаріат Кабінету Міністрів України та на Агентство відновлення та розвитку інфраструктури України клопотання про внесення змін до плану закупівлі (що додається). Зміни до плану закупівлі товарів, робіт і послуг, що придбаваються за кошти міжнародної технічної допомоги були враховані та опубліковані на офіційному Урядовому порталі (Єдиний веб – портал органів виконавчої влади України) за посиланням: https://www.kmu.gov.ua/diyalnist/mizhnarodna-dopomoga/pereliki-zareyestrovanih-proektiv-z-planami-zakupivel .
Рішеня
28.05.2025 10:04
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 999 369.77 грн.
Період подання пропозицій
до 19.04.2025 11:00
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380322630021
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 999 369.77 грн.
Період подання пропозицій
до 19.04.2025 11:00
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380322630021
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності