Показати схожі тендери

Закупівля Реабілітаційне обладнання від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАРАНІВСЬКА ЛІКАРНЯ" БАРАНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-03-014068-a
Id Tender da11924584464290be101967fcd4ee05
План UA-P-2025-04-03-015536-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 03.04.2025 18:09
Остання зміна 13.05.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
454 404 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 272.02 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.04.2025 18:03 до 15.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.04.2025 18:03
до 12.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.04.2025 18:03
до 12.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.04.2025 00:00
до 17.04.2025 20:15
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.04.2025 20:15
до 23.04.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 17.04.2025 20:15
-
Період уточнень
з 03.04.2025 18:03 до 12.04.2025 00:00
Період оскарження
з 03.04.2025 18:03 до 12.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.04.2025 00:00 до 17.04.2025 20:15
Період кваліфікації
з 15.04.2025 00:00 до 17.04.2025 20:15
Основні параметри
Реабілітаційне обладнання
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
454 404 грн.
Реабілітаційне обладнання
Назва предмета закупівлі
Реабілітаційне обладнання
Очікувана вартість
454 404 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2272,02
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція : №1 1 (штуки)
Бруси для відновлення навиків ходьби з перешкодами Т/У
Опис предмета закупівлі
Бруси для відновлення навиків ходьби з перешкодами Т/У
Код ДК 021:2015
33158400-6 - Механотерапевтичні пристрої
Код НК 024:2023
30926 Тренажер у вигляді паралельних брусів для тренувань без електроживлення
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
12701, Україна, Житомирська область, місто Баранівка, вулиця Звягельська, будинок, 66
Дата постачання по
31.05.2025 18:08
Позиція : №2 2 (штуки)
Стіл реабілітаційний для терапії
Опис предмета закупівлі
Стіл реабілітаційний для терапії
Код ДК 021:2015
33158200-4 - Електротерапевтичні прилади
Код НК 024:2023
31362 Стіл для оглядання/ терапевтичних процедур із живленням від мережі
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
12701, Україна, Житомирська область, місто Баранівка, вулиця Звягельська, будинок, 66
Дата постачання по
31.05.2025 18:08
Позиція : №3 7 (штуки)
Ортез на колінний суглоб шарнірний з регульованим кутом згинання
Опис предмета закупівлі
Ортез на колінний суглоб шарнірний з регульованим кутом згинання
Код ДК 021:2015
33154000-4 - Механотерапевтичні апарати
Код НК 024:2023
41065 Ортез коліна
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
12701, Україна, Житомирська область, місто Баранівка, вулиця Звягельська, будинок, 66
Дата постачання по
31.05.2025 18:08
Позиція : №4 8 (штуки)
Ортези гомілковостопного суглобу безшарнірний
Опис предмета закупівлі
Ортези гомілковостопного суглобу безшарнірний
Код ДК 021:2015
33154000-4 - Механотерапевтичні апарати
Код НК 024:2023
30999 Ортез для гомілковостопного суглоба
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
12701, Україна, Житомирська область, місто Баранівка, вулиця Звягельська, будинок, 66
Дата постачання по
31.05.2025 18:08
Позиція : №5 8 (штуки)
Ортез на гомілковостопний суглоб-стопу шарнірний (ортопедичний чобіт)
Опис предмета закупівлі
Ортез на гомілковостопний суглоб-стопу шарнірний (ортопедичний чобіт)
Код ДК 021:2015
33154000-4 - Механотерапевтичні апарати
Код НК 024:2023
30999 Ортез для гомілковостопного суглоба
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
12701, Україна, Житомирська область, місто Баранівка, вулиця Звягельська, будинок, 66
Дата постачання по
31.05.2025 18:08
Позиція : №6 10 (штуки)
Ортез на променезап’ястковий суглоб (з фіксацією великого пальця)
Опис предмета закупівлі
Ортез на променезап’ястковий суглоб (з фіксацією великого пальця)
Код ДК 021:2015
33154000-4 - Механотерапевтичні апарати
Код НК 024:2023
41455 Ортез плеча/ліктя/зап'ястя/кисті
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
12701, Україна, Житомирська область, місто Баранівка, вулиця Звягельська, будинок, 66
Дата постачання по
31.05.2025 18:08
Позиція : №7 10 (штуки)
Бандаж на променезап?ястковий суглоб неопреновий
Опис предмета закупівлі
Бандаж на променезап?ястковий суглоб неопреновий
Код ДК 021:2015
33154000-4 - Механотерапевтичні апарати
Код НК 024:2023
41455 Ортез плеча/ліктя/зап'ястя/кисті
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
12701, Україна, Житомирська область, місто Баранівка, вулиця Звягельська, будинок, 66
Дата постачання по
31.05.2025 18:08
Позиція : №8 2 (штуки)
Пояс для переміщення людини
Опис предмета закупівлі
Пояс для переміщення людини
Код ДК 021:2015
33154000-4 - Механотерапевтичні апарати
Код НК 024:2023
40538 Ремінь/пояс для підіймання та переміщення пацієнта
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
12701, Україна, Житомирська область, місто Баранівка, вулиця Звягельська, будинок, 66
Дата постачання по
31.05.2025 18:08
Позиція : №9 10 (штуки)
Милиця алюмінієва ліктьова регульована
Опис предмета закупівлі
Милиця алюмінієва ліктьова регульована
Код ДК 021:2015
33154000-4 - Механотерапевтичні апарати
Код НК 024:2023
31113 Милиця з опорою під лікоть
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
12701, Україна, Житомирська область, місто Баранівка, вулиця Звягельська, будинок, 66
Дата постачання по
31.05.2025 18:08
Позиція : №10 4 (штуки)
Милиця алюмінієва підпахвова регульована
Опис предмета закупівлі
Милиця алюмінієва підпахвова регульована
Код ДК 021:2015
33154000-4 - Механотерапевтичні апарати
Код НК 024:2023
31114 Милиця з опорою на передпліччя
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
12701, Україна, Житомирська область, місто Баранівка, вулиця Звягельська, будинок, 66
Дата постачання по
31.05.2025 18:08
Позиція : №11 4 (штуки)
Милиця алюмінієва підпахвова регульована
Опис предмета закупівлі
Милиця алюмінієва підпахвова регульована
Код ДК 021:2015
33154000-4 - Механотерапевтичні апарати
Код НК 024:2023
31114 Милиця з опорою на передпліччя
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
12701, Україна, Житомирська область, місто Баранівка, вулиця Звягельська, будинок, 66
Дата постачання по
31.05.2025 18:08
Позиція : №12 5 (штуки)
Палиця на трьох опорах, регульована
Опис предмета закупівлі
Палиця на трьох опорах, регульована
Код ДК 021:2015
33154000-4 - Механотерапевтичні апарати
Код НК 024:2023
31116 Палиця багатоопорна
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
12701, Україна, Житомирська область, місто Баранівка, вулиця Звягельська, будинок, 66
Дата постачання по
31.05.2025 18:08
Позиція : №13 5 (штуки)
Палиця алюмінієва регульована, на чотирьох опорах
Опис предмета закупівлі
Палиця алюмінієва регульована, на чотирьох опорах
Код ДК 021:2015
33154000-4 - Механотерапевтичні апарати
Код НК 024:2023
31116 Палиця багатоопорна
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
12701, Україна, Житомирська область, місто Баранівка, вулиця Звягельська, будинок, 66
Дата постачання по
31.05.2025 18:08
Позиція : №14 2 (штуки)
Візок
Опис предмета закупівлі
Візок
Код ДК 021:2015
33154000-4 - Механотерапевтичні апарати
Код НК 024:2023
41512 Інвалідна коляска, керована пасажиром, складана
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
12701, Україна, Житомирська область, місто Баранівка, вулиця Звягельська, будинок, 66
Дата постачання по
31.05.2025 18:08
Позиція : №15 1 (штуки)
Апарат для міостимуляції
Опис предмета закупівлі
Апарат для міостимуляції
Код ДК 021:2015
33155000-1 - Фізіотерапевтичні апарати
Код НК 024:2023
46571 Фізіотерапевтична система для електростимуляції, що живиться від мережі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
12701, Україна, Житомирська область, місто Баранівка, вулиця Звягельська, будинок, 66
Дата постачання по
31.05.2025 18:08
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Лікарно"
Пропозиція:
454 404 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.04.2025 11:41
Оголошення про проведення закупівлі
-
Проект договору
Скасування
13.05.2025 00:00
Замовником здійснено повторний аналіз тендерної пропозиції ТОВ «Лікарно» та встановлено, що до інструкції палиці алюмінієвої регульованої зазначено вага запропонованої палиці алюмінієвої регульованої, на чотирьох опорах є, більшою, ніж в передбаченому п. 13 розділу ІІ Додатку 3 до тендерної документації. Відповідно - ТОВ «Лікарно» не дотримано вимоги п. 13 розділу ІІ Додатку 3 до тендерної документації.
02.05.2025 15:57
Повідомлення про рішення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Іщук Світлана Анатоліївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380414431385
Факс
+380414431385
Замовник
ЄДРПОУ
01991576
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАРАНІВСЬКА ЛІКАРНЯ" БАРАНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
12701
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Баранівка
Адреса
вул. Звягельська, 66
Кваліфікація
Лот № 1 Реабілітаційне обладнання
Період вимог/скарг з 17.04.2025 20:15 по 23.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.04.2025 00:00 по 23.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.04.2025 20:16
Довідка НАЗК
17.04.2025 20:15
Повідомлення про рішення
15.04.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-28-000019
Дата створення проекту
28.04.2025 12:28
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
28.04.2025 15:36
Дата публікації висновку про результати
08.05.2025 16:18
Дата завершення усунення порушень
23.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
20.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 41) 242-08-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 28.04.2025 № 53-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 28.04.2025 № 53-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 4. UA-2025-04-03-014068-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.04.2025 00:00
Документи рішення
28.04.2025 15:36
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 08 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Баранівська лікарня» Баранівської міської ради (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 03.04.2025 № 37, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Лікарно» (далі – ТОВ «Лікарно»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.04.2025 № 44, від 17.04.2025 № 53 та від 02.05.2025 № 66, повідомлення про намір укласти договір від 17.04.2025, пояснення та документи Замовника отримані через електронну систему закупівель 02.05.2025 року. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Лікарно» встановлено наступне. Так, відповідно до пункту 3 розділу ІІІ Додатку 1 до тендерної документації, встановлено, що технічні характеристики запропонованого учасником товару вимогам технічного завдання повинна бути обов’язково підтверджена технічним документом виробника (експлуатаційної документації: настанови з експлуатації, або інструкції, або технічного опису чи технічних умов, або ін. документів українською мовою) в якому міститься ця інформація, з наданням сканованих з оригіналів документів або завірених учасником копій. Також, відповідно до пункту 13 розділу ІІ Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації, встановлено медико-технічні вимоги палиці алюмінієвої регульованої, на чотирьох опорах, а саме, пунктом 8 вимог встановлено, що вага палиці алюмінієвої регульованої, на чотирьох опорах повинна бути не більше 0,8 кг. На виконання вище вказаної вимоги учасник ТОВ «Лікарно» у складі тендерної пропозиції надав інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (файл «Додаток №3 МТВ на реабілітаційне обладнання»), а саме, надав інструкцію палиці алюмінієвої регульованої, на чотирьох опорах PR-844, відповідно до якої вага палиці алюмінієвої регульованої, на чотирьох опорах PR-844 становить 0,84 кг. Таким чином, враховуючи вище викладене, вага запропонованої учасником ТОВ «Лікарно» палиці алюмінієвої регульованої, на чотирьох опорах є більшою, чим передбачено пунктом 13 розділу ІІ Додатку 3 до тендерної документації, а отже учасником ТОВ «Лікарно» не дотримано вимогу вищезазначеного пункту. Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Лікарно», як таку, коли тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. В той же час, відповідно до інформації оприлюдненої Замовником в електронній системі закупівель, Замовником у відповідь на запит органу державного фінансового контролю щодо допущення вищевказаного порушення, протокольним рішенням уповноваженої особи від 02.05.2025 № 66, вище зазначену процедуру закупівлі було відмінено на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Лікарно» установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
08.05.2025 00:00
Дата публікації
08.05.2025 16:18
Документи висновку
08.05.2025 16:18
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі
Результат
Усунуто
Дата публікації
20.05.2025 18:02
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
20.05.2025 18:03
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Реабілітаційне обладнання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-03-014068-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань. 1) Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2) Відповідно до пункту 3 розділу ІІІ Додатку 1 до тендерної документації, встановлено, що технічні характеристики запропонованого учасником товару вимогам технічного завдання повинна бути обов’язково підтверджена технічним документом виробника (експлуатаційної документації: настанови з експлуатації, або інструкції, або технічного опису чи технічних умов, або ін. документів українською мовою) в якому міститься ця інформація, з наданням сканованих з оригіналів документів або завірених учасником копій. Також, відповідно до пункту 13 та пункту 13 розділу ІІ Додатку 3 до тендерної документації, встановлено технічні характеристики палиці алюмінієвої регульованої, на чотирьох опорах. Крім того, пунктом 13 розділу ІІ Додатку 3 до тендерної документації, встановлено, що вага палиці алюмінієвої регульованої, на чотирьох опорах повинна бути не більше 0,8 кг. На виконання вище вказаної вимоги учасник ТОВ «Лікарно» (далі - Переможець) у складі тендерної пропозиції надав інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (файл «Додаток №3 МТВ на реабілітаційне обладнання»). Також, для підтвердження технічних характеристик палиці алюмінієвої регульованої, на чотирьох опорах Переможець надав інструкцію палиці алюмінієвої регульованої, на чотирьох опорах PR-844. Слід відмітити, що Переможцем визначено, що вага палиці алюмінієвої регульованої, на чотирьох опорах становить не більше 0,8 кг (підпункт 8 пункту 13 розділу ІІ файлу «Додаток №3 МТВ на реабілітаційне обладнання»). Однак, аналізом встановлено, що відповідно до інструкції палиці алюмінієвої регульованої, на чотирьох опорах PR-844 вага становить 0,84 кг. Отже, враховуючи вище викладене, вага запропонованої палиці алюмінієвої регульованої, на чотирьох опорах є більшою, чим передбачено пунктом 13 розділу ІІ Додатку 3 до тендерної документації, а отже Переможцем не дотримано вищезазначений пункт. Слід відмітити, що відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Таким чином поясніть, чому вами на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію Переможця. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років
Рішеня
29.04.2025 10:07
Орган перевірки
03.05.2025 00:00
Документи повідомлення
29.04.2025 10:07
-
Відповідь
Відповідь на запит
Запит на пояснення розглянуто. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь на запит. 1. Відповідно до пункту 11 частини 1 статті 9 ЗУ «Про публічні закупівлі», Основними функціями Уповноваженого органу є розроблення та затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Наказом № 275 від 18.02.2020 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, затверджено примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Визначення потреби в товарі, що є предметом закупівлі, здійснювалося на підставі аналізу фактичної потреби у таких послугах у Замовника торгів. Визначення очікуваної вартості відбувалося методом «порівняння ринкових цін», який передбачено пунктом 1 розділом III Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена вищезгаданим Наказом № 275. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме: загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. З метою визначення вартості товару було направлено запити до цінових пропозицій до Виконавців аналогічних товарів. За результатами направлених запитів було отримано комерційні пропозиції, що додаються. А також, проведений моніторинг цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну послуг, тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозорро», тощо. 2. Проаналізувавши детальніше тендерну пропозицію ТОВ «Лікарно», Замовником було встановлено, що вага запропонованої палиці алюмінієвої регульованої, на чотирьох опорах є, дійсно, більшою, чим передбачено пунктом 13 розділу ІІ Додатку 3 до тендерної документації, а отже ТОВ «Лікарно» не дотримано вищезазначений пункт. Таким чином, має місце порушення положень тендерної документації та пункту 2 пункту 44 Особливостей, відповідно до якого така тендерна пропозиція підлягає відхиленню. Враховуючи таке порушення - Замовником торгів прийнято рішення про відміну торгів на підставі пункту 2 пункту 50 Особливостей, а саме – у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Рішеня
02.05.2025 14:43
Замовник
Торги відмінено
Очікувана вартість
454 404 грн.
Період подання пропозицій
до 15.04.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАРАНІВСЬКА ЛІКАРНЯ" БАРАНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380414431385
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
454 404 грн.
Період подання пропозицій
до 15.04.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАРАНІВСЬКА ЛІКАРНЯ" БАРАНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380414431385
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності