Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК 021:2015 - 50610000-4 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання (технічне обслуговування та перезарядка вогнегасників) від Департамент освіти і науки Запорізької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-03-013992-a
Id Tender 58e87f74a26548b78f61dfdb385b3487
План UA-P-2025-04-03-016607-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 03.04.2025 17:51
Остання зміна 31.07.2025 12:32
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 365 090 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 825.45 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.04.2025 17:50 до 11.04.2025 17:42
Завершено
Період уточнень
з 03.04.2025 17:50
до 08.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.04.2025 17:50
до 08.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.04.2025 16:28
до 14.07.2025 13:13
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.04.2025 19:10
до 20.07.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 14.07.2025 13:13
-
Період уточнень
з 03.04.2025 17:50 до 08.04.2025 00:00
Період оскарження
з 03.04.2025 17:50 до 08.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.04.2025 16:28 до 14.07.2025 13:13
Період кваліфікації
з 14.04.2025 16:28 до 14.07.2025 13:13
Основні параметри
Код ДК 021:2015 - 50610000-4 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання (технічне обслуговування та перезарядка вогнегасників)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 365 090 грн.
Код ДК 021:2015 - 50610000-4 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання (технічне обслуговування та перезарядка вогнегасників)
Назва предмета закупівлі
Код ДК 021:2015 - 50610000-4 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання (технічне обслуговування та перезарядка вогнегасників)
Очікувана вартість
1 365 090 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6825,45
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
14.04.2025 15:59
Закінчення аукціону
14.04.2025 16:28
Позиція
Опис предмета закупівлі
технічне обслуговування та перезарядка вогнегасників
Код ДК 021:2015
50610000-4 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Запорізька область, Запоріжжя, відповідно до дислокації закладів освіти
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ФАЙЕРТЕК"
Пропозиція:
829 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЗАПОРІЗЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОТИПОЖЕЖНИХ РОБІТ"
Пропозиція:
830 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БЕЗПЕКА"
Пропозиція:
828 800 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.04.2025 15:59
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.04.2025 17:51
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Надія Шевцова
Електронна пошта
Телефон
+380617086970
Замовник
ЄДРПОУ
37573094
Повна назва
Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Поштовий індекс
69037
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
м. Запоріжжя
Адреса
вул. Незалежної України, 39-Б
Кваліфікація
Лот № 1 Код ДК 021:2015 - 50610000-4 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання (технічне обслуговування та перезарядка вогнегасників)
Період вимог/скарг з 25.04.2025 19:10 по 01.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.04.2025 16:28 по 13.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
25.04.2025 19:10
Повідомлення про рішення
17.04.2025 10:29
Електроний протокол про продовження строку
14.04.2025 16:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.04.2025 17:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.04.2025 17:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) з урахуванням п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку зі значним обсягом інформації щодо розгляду документів тендерної пропозиції учасника у процедурі закупівлі UA-2025-04-03-013992-a - код ДК 021:2015 - 50610000-4 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання (технічне обслуговування та перезарядка вогнегасників) розгляд найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції продовжено до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
17.04.2025 10:28
Дата кінця розгляду
13.05.2025 00:00
Період вимог/скарг з 29.04.2025 17:12 по 05.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.04.2025 19:10 по 03.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.04.2025 17:13
Довідка НАЗК
29.04.2025 17:12
Повідомлення про рішення
25.04.2025 19:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.04.2025 17:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.04.2025 17:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) Замовником виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності матеріально-технічної бази надана відповідна довідка, в якій не зазначені технічні характеристики обладнання у пунктах 9, 11 та 12. 2. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності матеріально-технічної бази не надані акти прийому-передачі транспортних засобів відповідно до наданих договір оренди. 3. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації надана відповідна довідка, в якій не зазначена дата проходження спеціального навчання з технічного обслуговування вогнегасників керівника робіт. 4. У складі тендерної пропозиції учасником наданий Статут ТОВ «ФАЕРТЕК» не в повному обсязі, також відсутній опис до Статут. 5. У складі тендерної пропозиції учасником наданий лист від 07.04.2025 №21/04 щодо надання пояснення у разі визначення ціни аномально низькою не містить підпису директора та печатки підприємства. У зв’язку з вищенаведеним, керуючись приписами пункту 43 Постанови 1178, пропонуємо: - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої довідки про наявність матеріально-технічної бази; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання актів прийому-передачі транспортних засобів відповідно до наданих договір оренди; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання Статуту у повному обсязі та опису до нього; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання листа від 07.04.2025 №21/04 щодо надання пояснення у разі визначення ціни аномально низькою, який має підпис директора та печатку підприємства.
Створено
28.04.2025 16:47
Надати до
29.04.2025 16:47
Період вимог/скарг з 14.07.2025 13:09 по 20.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.06.2025 16:33 по 11.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
є такою, строк дії якої закінчився;
Зміст
є такою, строк дії якої закінчився;
Документи кваліфікації
14.07.2025 13:09
Повідомлення про рішення
18.06.2025 11:53
Електроний протокол про продовження строку
12.06.2025 16:33
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.04.2025 17:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.04.2025 17:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) з урахуванням п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку зі значним обсягом інформації щодо розгляду документів тендерної пропозиції учасника у процедурі закупівлі UA-2025-04-03-013992-a - Код ДК 021:2015 - 50610000-4 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання (технічне обслуговування та перезарядка вогнегасників) розгляд найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції продовжено до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
18.06.2025 11:53
Дата кінця розгляду
11.07.2025 00:00
Період вимог/скарг з 14.07.2025 13:11 по 20.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.07.2025 13:09 по 22.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
є такою, строк дії якої закінчився;
Зміст
є такою, строк дії якої закінчився;
Документи кваліфікації
14.07.2025 13:11
Повідомлення про рішення
14.07.2025 13:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.04.2025 17:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.04.2025 17:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 14.07.2025 13:13 по 20.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.07.2025 13:11 по 22.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
є такою, строк дії якої закінчився;
Зміст
є такою, строк дії якої закінчився;
Документи кваліфікації
14.07.2025 13:13
Повідомлення про рішення
14.07.2025 13:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.04.2025 17:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.04.2025 17:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Договір
UA-2025-04-03-013992-a-c1
Очікує підписання
829 000 грн.
829 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
технічне обслуговування та перезарядка вогнегасників
Номенклатура
технічне обслуговування та перезарядка вогнегасників
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Повна назва
Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37573094

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ФАЙЕРТЕК"
Повна назва
ТОВ "ФАЙЕРТЕК"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40640156

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-16-000004
Дата створення проекту
16.07.2025 12:00
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
16.07.2025 14:22
Дата завершення моніторингу
07.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 881-80-44
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
Н А К А З 14.07.2025 № 81-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 14.07.2025 №81-з Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 5. UA-2025-04-03-013992-a, яку проводить Департамент освіти і науки Запорізької міської ради.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
16.07.2025 00:00
Документи рішення
16.07.2025 14:22
-
Повідомлення
Запит
1. Запит замовнику на пояснення
Про надання інформації У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: код ДК 021:2015 - 50610000-4 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання (технічне обслуговування та перезарядка вогнегасників) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-03-013992-a), яка проведена Департаментом освіти і науки Запорізької міської ради (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань. 1. 12 червня 2025 року Замовником було виконано рішення органу оскарження від 13.05.2025 №7642 в частині скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "БЕЗПЕКА" (код ЄДРПОУ: 25216209) та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ФАЙЕРТЕК" (код ЄДРПОУ: 40640156). Таким чином, після виконання вказаного рішення Замовник повернувся до розгляду тендерної пропозиції ТОВ "БЕЗПЕКА", який тривав з 13.06.2025. 14 липня 2025 року Замовником було відхилено тендерну пропозицію ТОВ "БЕЗПЕКА" з одночасним оприлюдненням протоколу розгляду тендерних пропозицій ТОВ "БЕЗПЕКА" від 14.07.2025 №14-Р/3. Таким чином, розгляд тендерної пропозиції ТОВ "БЕЗПЕКА" тривав з 13.06.2025 по 14.07.2025 тобто 21 робочий день, що не відповідає вимогам ч.10 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі». Прошу пояснити викладений факт. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України. Заступник начальника відділу Ігор КИСЕЛЬОВ
Рішеня
16.07.2025 14:34
Орган перевірки
22.07.2025 00:00
Документи повідомлення
16.07.2025 14:36
-
Відповідь
Відповідь на звернення
Відповідно до резолютивної частини рішення Органу оскарження, Замовника зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "БЕЗПЕКА" (код ЄДРПОУ: 25216209) та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ФАЙЕРТЕК" (код ЄДРПОУ: 40640156) переможцем за процедурою закупівлі — "Код ДК 021:2015 - 50610000-4 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання (технічне 10 обслуговування та перезарядка вогнегасників). 12.06.2025 Замовник, шляхом скасування власних рішень щодо наведених вище Учасників та оприлюдненням відповідної інформації в електронній системі закупівель, рішення Органу оскарження виконав в ПОВНОМУ обсязі, тобто не в частині, як зазначається у запитанні. Щодо строку розгляду тендерної пропозиції повідомляємо, що відповідно до пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації, тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Кінцевим строком дії тендерних пропозицій, а також кінцевим строком розгляду тендерної пропозиції ТОВ "БЕЗПЕКА" є 10 липня 2025 року. У зв’язку з великим обсягом роботи нової уповноваженої особи з 01.07.2025 року станом на 14 липня 2025 року, з відсутністю можливості розгляду тендерної пропозиції ТОВ “БЕЗПЕКА” через сплив кінцевого строку її розгляду, а також строку дії всіх тендерних пропозицій, Уповноваженою особою Замовника прийнято рішення про відхилення всіх тендерних пропозицій учасників. Це рішення прийнято відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року (далі – Постанова 1178). Звертаємо Вашу увагу, що Протоколом Уповноваженої особи № 14-Р/3 від 14 липня 2025 року тендерні пропозиції Учасників закупівлі, незалежно від форми такого протоколу, не розглядалися по суті та змісту наданих документів. Таким чином, у цьому випадку Замовником наведеним рішенням виконані приписи абзацу 3 підпункту 2 пункту 44 Постанови 1178.
Рішеня
21.07.2025 17:12
Замовник
Документи повідомлення
21.07.2025 17:41
-
Запит
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівель
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.07.2025 № 84-з Запоріжжя Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини 13 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2025-04-03-013992-a.b2 в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2025-04-03-013992-a Департаментом освіти і науки Запорізької міської ради (прийнято до розгляду 22.07.2025), прийняте наказом управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 14.07.2025 № 81-з «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження про результати розгляду скарги. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу, після прийняття рішення органами Антимонопольного комітету України. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Рішеня
23.07.2025 14:36
Орган перевірки
29.07.2025 00:00
Документи повідомлення
23.07.2025 14:37
-
Відповідь
Ваше повідомлення прийнято до уваги
Ваше повідомлення прийнято до уваги
Рішеня
25.07.2025 10:01
Замовник
Документи повідомлення
25.07.2025 10:03
-
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 365 090 грн.
Період подання пропозицій
до 11.04.2025 17:42
Замовник:
Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Контактний телефон:
+380617086970
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 365 090 грн.
Період подання пропозицій
до 11.04.2025 17:42
Замовник:
Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Контактний телефон:
+380617086970
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності