Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з ремонту та технічного обслуговування універсальної фрези SEPPI M STARSOIL 250 від ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2195.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-03-013916-a
Id Tender d4a8629e494946fca839bb9c13079ec3
План UA-P-2025-04-03-016556-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.04.2025 17:44
Остання зміна 24.04.2025 16:25
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
469 093.06 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 690.93 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.04.2025 17:43 до 11.04.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 03.04.2025 17:43
до 08.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.04.2025 17:43
до 08.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.04.2025 18:00
до 15.04.2025 17:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.04.2025 17:55
до 21.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.04.2025 17:55
до 24.04.2025 16:25
Період уточнень
з 03.04.2025 17:43 до 08.04.2025 00:00
Період оскарження
з 03.04.2025 17:43 до 08.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.04.2025 18:00 до 15.04.2025 17:55
Період кваліфікації
з 11.04.2025 18:00 до 15.04.2025 17:55
Основні параметри
Послуги з ремонту та технічного обслуговування універсальної фрези SEPPI M STARSOIL 250
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 "Про ефективне використання державних коштів": інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначені у Додатку 2 до тендерної документації; очікувана вартість предмету закупівлі відповідає кошторисним призначенням на 2025 рік та визначена на підставі моніторингу цін проведеного методом порівняння ринкових цін. Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Забезпечення виконання договору про закупівлю не встановлюється. Відповідальний за закупівлю Литвінов Олександр Вікторович тел.0664219589.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
469 093.06 грн.
Послуги з ремонту та технічного обслуговування універсальної фрези SEPPI M STARSOIL 250
Назва предмета закупівлі
Послуги з ремонту та технічного обслуговування універсальної фрези SEPPI M STARSOIL 250
Очікувана вартість
469 093.06 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4690,93
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту та технічного обслуговування універсальної фрези SEPPI M STARSOIL 250
Код ДК 021:2015
50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
, Україна, Чернівецька область, Чернівці,
Дата постачання по
01.07.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПІДПРИЄМСТВО ПІДПРИЄМСТВО "ДОЙЧЕ АГРАРТЕХНІК"
Пропозиція:
469 093.06 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Солякова Ілона Генадіївна
Електронна пошта
Телефон
380962468240
Замовник
ЄДРПОУ
14321682
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2195
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
Чернівці
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з ремонту та технічного обслуговування універсальної фрези SEPPI M STARSOIL 250
Період вимог/скарг з 15.04.2025 17:55 по 21.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.04.2025 18:00 по 19.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає вимогам тендерної документації та має найкращу пропозицію
Документи кваліфікації
15.04.2025 17:55
Довідка НАЗК
15.04.2025 17:55
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
11.04.2025 18:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-03-013916-a-c1
Підписаний і діє
Номер
175-25
469 093.06 грн.
390 910.88 грн.
З ПДВ
Підписано
24.04.2025
Строк дії договору з
24.04.2025
по
01.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з ремонту та технічного обслуговування універсальної фрези SEPPI M STARSOIL 250
Номенклатура
Послуги з ремонту та технічного обслуговування універсальної фрези SEPPI M STARSOIL 250
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
469 093.06
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 1 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2195
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2195
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14321682

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПІДПРИЄМСТВО ПІДПРИЄМСТВО "ДОЙЧЕ АГРАРТЕХНІК"
Повна назва
ПІДПРИЄМСТВО ПІДПРИЄМСТВО "ДОЙЧЕ АГРАРТЕХНІК"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25284010

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
24.04.2025 16:25
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-07-000074
Дата створення проекту
07.05.2025 16:52
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
07.05.2025 17:30
Дата публікації висновку про результати
20.05.2025 16:23
Дата завершення усунення порушень
04.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
29.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 38) 276-55-94
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913645
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Хмельницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 07.05.2025 № 41-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 07.05.2025 № 41-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель №з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2025-04-03-013916-a 03.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
07.05.2025 00:00
Документи рішення
07.05.2025 17:30
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 20 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік військової частини 2195 (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 03.04.2025 №165, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 11.04.2025, тендерну пропозицію підприємства «ДОЙЧЕ АГРАРТЕХНІК», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 15.04.2025 №192, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 15.04.2025, договір про закупівлю послуг за державні кошти від 24.04.2025 № 175-25 на суму 469 093,06 з ПДВ (далі – Договір), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.04.2025 №224, повідомлення про внесення змін до договору від 24.04.2025, пояснення (інформацію, документи) від 13.05.2025, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель, додаткову угоду від 16.05.2025 № 1 до Договору, звіт про виконання договору про закупівлю. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підприємства «ДОЙЧЕ АГРАРТЕХНІК» встановлено наступне. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до вимог пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Додаток № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі – Додаток № 1) містить перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Так, відповідно до вимог підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник повинен надати: 1.1.1. довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір: за ДК 021:2015 50530000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки» та/або послуги з ремонту та технічного обслуговування універсальної фрези; 1.1.2. не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі; 1.1.3. копію документів на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. На виконання вищевказаних вимог Додатку № 1 до тендерної документації учасник - підприємство «ДОЙЧЕ АГРАРТЕХНІК» надав у складі тендерної пропозиції Договір на технічне обслуговування та поточний ремонт від 13.06.2024 №146/24, укладений з військовою частиною 2196 (файл «Договір. pdf»). Проте, згідно підпункту 1.2.1 розділу 1 наданого Договору на технічне обслуговування та поточний ремонт від 13.06.2024 №146/24 предметом договору є послуги за кодом 50110000-9 «Послуги з ремонту мототранспортних засобів і супутнього обладнання», а саме: послуги з технічного обслуговування навісного мульчера Seppi M Starsoil 250, що не відповідає вимогам підпункту 1.1.1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. Водночас, моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника підприємства «ДОЙЧЕ АГРАРТЕХНІК» відсутня довідка в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), що не відповідає вимогам підпункту 1.1.1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. Поряд з цим, відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Однак, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей в частині документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника підприємства «ДОЙЧЕ АГРАРТЕХНІК» кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» та не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником підприємством «ДОЙЧЕ АГРАРТЕХНІК». На запит Управління Західного офісу Держаудтслужби в Хмельницькій області Замовником 13.05.2025 надано пояснення, в якому, зокрема, зазначено наступне: «Учасником підприємством «Дойче Аграртехнік» надано у складі тендерної пропозиції: - Договір на технічне обслуговування та поточний ремонт від 13.06.2024 №146/24 (файл Договір.pdf), укладений між ВЧ 2196 та підприємством «Дойче Аграртехнік» предметом договору якого є послуги з технічного обслуговування навісного мульчера Seppi M Starsoil 250 та акт наданих послуг № 14 від 14.06.2024, що підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі зазначених у Додатку 2 до тендерної документації (Технічні вимоги до предмета закупівлі)». Однак, надане пояснення не спростовує факту зазначеного порушення стосовно документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника підприємства «ДОЙЧЕ АГРАРТЕХНІК» кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Враховуючи викладене, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей в частині документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника підприємства «ДОЙЧЕ АГРАРТЕХНІК» кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» та не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником підприємством «ДОЙЧЕ АГРАРТЕХНІК», чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей. Крім того, відповідно до абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Відповідно до абзацу восьмого пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. При цьому, відповідно до вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Так, відповідно до вимог Додатку № 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі» (далі – Додаток № 4) переможець торгів на виконання вимоги згідно з пунктом 47 Особливостей (підтвердження відсутності підстав) у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, а саме: - Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий / сформований / отриманий у поточному році. (підтверджує відповідність п.п. 5, 6 та 12 п. 47 Особливостей). Аналогічні вимоги щодо надання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 Особливостей, містяться у пункті 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з підприємством «ДОЙЧЕ АГРАРТЕХНІК» оприлюднене 15.04.2025. Разом з тим, моніторингом встановлено, що переможець процедури закупівлі підприємство «ДОЙЧЕ АГРАРТЕХНІК» не надав шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 Особливостей у строк, визначений абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей та Додатком № 4 до тендерної документації. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію підприємства «ДОЙЧЕ АГРАРТЕХНІК» у зв’язку з тим, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 цих особливостей та уклав з ним Договір. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області Замовником 13.05.2025 надано пояснення наступного змісту: «Замовник дослідив ту невідповідність, як неподання Переможцем закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей згідно Додатку 4 до тендерної документації. Стосовно зазначеного вище повідомляємо, що учасник підприємство «Дойче Аграртехнік» подав вищезазначений документ (файл Витяг про відсутність судимості.pdf) у складі тендерної пропозиції. Уповноваженою особою, під час перевірки документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, допущена технічна (механічна, формальна) помилка та переглянуті документи не в тому електронному полі». Проте, надане пояснення не спростовує факту зазначеного порушення, оскільки документи, що підтверджують відсутність підстав для відхилення, визначених у підпунктах 6 та 12 пункту 47 Особливостей, не надані переможцем процедури закупівлі підприємством «ДОЙЧЕ АГРАРТЕХНІК», визначеного абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей (чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю). Станом на дату завершення моніторингу процедури закупівлі (20.05.2025) Замовником розірвано Договір згідно додаткової угоди від 16.05.2025 №1 та оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції підприємства «ДОЙЧЕ АГРАРТЕХНІК» встановлено порушення пункту 43 Особливостей та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення таких порушень у подальшому. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
20.05.2025 00:00
Дата публікації
20.05.2025 16:23
Документи висновку
20.05.2025 16:23
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Повідомляємо про вжиті заходи, спрямовані на недопущення в подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Зокрема усунення порушень в ході проведення моніторингу, шляхом розірвання Договору згідно додаткової угоди від 16.05.2025 №1 та оприлюднення в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю. З уповноважено особою, яка проводила закупівлю, проведено роз’яснювальну роботу, доведено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», сплановано проходження навчання в 2025 році у сфері публічних закупівель з метою підвищення кваліфікації, щодо недопущення таких порушень у подальшому.
Дата публікації
23.05.2025 13:27
Документи інформації про усунення порушення
23.05.2025 13:28
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з з ремонту та технічного обслуговування універсальної фрези SEPPI M STARSOIL 250 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-03-013916-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Відповідно до вимог пункту 1 Розділу 3 тендерної документації Замовника, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, інформацією та / або документами, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Відповідно до вимог підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник повинен надати: - довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір: за ДК 021:2015 50530000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки» та/або послуги з ремонту та технічного обслуговування універсальної фрези; - не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі; - копію документів на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Учасником підприємством «Дойче Аграртехнік» надано у складі тендерної пропозиції: - Договір на технічне обслуговування та поточний ремонт від 13.06.2024 №146/24 (файл Договір.pdf) , укладений між ВЧ 2196 та підприємством «Дойче Аграртехнік» ; - Лист-відгук (файл «Лист-відгук.pdf»). Проте, у складі тендерної пропозиції учасника підприємства «Дойче Аграртехнік» відсутня довідка в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), що не відповідає вимогам підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. Крім того, у підпункті 1.2.1 розділу 1 наданого Договору на технічне обслуговування та поточний ремонт від 13.06.2024 №146/24 предметом договору є послуги за кодом 50110000-9 «Послуги з ремонту мототранспортних засобів і супутнього обладнання», що не відповідає вимогам підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. Також, наданий лист-відгук містить інформацію щодо позитивного досвіду про виконання договору від 09.09.2019 № 03/09/19, який не надано у складі тендерної пропозиції учасника підприємства «Дойче Аграртехнік». Враховуючи вищевикладене, прошу надати пояснення з наступного питання: яким чином та за допомогою яких документів учасник підприємства «Дойче Аграртехнік» виконав вимоги підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації в частині надання документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів? 3. Відповідно до вимог абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Згідно вимог пункту 1 Розділу 3 тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, встановлені в розділі І «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» Додатка 4 до тендерної документації. Умовами Додатку 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» (далі – Додаток 4) Переможець торгів на виконання вимоги згідно з пунктом 47 Особливостей (підтвердження відсутності підстав) у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, а саме: повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий / сформований / отриманий у поточному році. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з підприємством «Дойче Аграртехнік» оприлюднене в електронній системі закупівель 15.04.2025. Водночас, згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель підприємство «Дойче Аграртехнік», як переможець процедури закупівлі, не надав Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 Особливостей протягом строку, який визначений абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей та Додатком 4 до тендерної документації. Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Враховуючи викладене, прошу надати пояснення з наступного питання: чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі підприємства «Дойче Аграртехнік», який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 цих особливостей, та уклав з ним Договір? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
08.05.2025 15:08
Орган перевірки
14.05.2025 00:00
Документи повідомлення
08.05.2025 15:08
-
Відповідь
Про надання відповіді на запит Державної аудиторської служби України
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України, оприлюднений в електронній системі закупівель, в рамках моніторингу UA-M-2025-05-07-000074 від 07.05.2025 17:30, процедури закупівлі «Послуги з ремонту та технічного обслуговування універсальної фрези SEPPI M STARSOIL 250» (код ДК 021:2015 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-03-013916-a) надаємо пояснення: 1. Щодо питання першого: «Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість». Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до нормативної потреби в даному предметі закупівлі послуг з метою забезпечення потреб замовника в 2025 році згідно до наказів Адміністрації прикордонної служби України (далі-АДПСУ). Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проводилось в межах нормативної потреби замовника в забезпеченні відповідними послугами у 2025 році, шляхом аналізу ринку та надсилання запитів до потенційних надавачів послуг про надання комерційних пропозицій, враховуючи вимоги примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (зі змінами), у відповідності до вимог наказів АДПСУ від 09.09.2019 № 480-АГ «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» (зі змінами), від 07.11.2022 № 570-АГ «Про організацію моніторингу цін під час здійснення закупівель товарів на період дії правового режиму воєнного стану та внесення змін до наказів АДПСУ. Фінансування закупівлі здійснюється за кошти загального фонду державного бюджету по КЕКВ 2240, виходячи з потреби Замовника у даному предметі закупівлі. За результатами проведеного моніторингу цін, відповідно до зазначених наказів, опрацьовано Звіт про результатами підсумкового моніторингу від 03.04.2025 (далі – Звіт), в якому зазначена інформація щодо цін за одиницю послуг від потенційних постачальників. Звіт (з додатками), комерційні пропозиції потенційних постачальників, запити на отримання комерційних пропозицій від потенційних постачальників додаються до пояснення. Найнижча цінова пропозиція за одиницю послуг за результатами моніторингу цін становила – 469 093,06 грн з ПДВ. При визначенні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі приймались до уваги попередні закупівлі у минулих роках. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовані потребою військової частини 2195 Державної прикордонної служби в умовах правового режиму воєнного стану. Визначені в документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб військової частини. 2. Що до питання другого: «надати пояснення з наступного питання: яким чином та за допомогою яких документів учасник підприємства «Дойче Аграртехнік» виконав вимоги підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації в частині надання документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів?». Відповідно до вимог підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) аналогічним вважається договір: за ДК 021:2015 50530000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки» та/або послуги з ремонту та технічного обслуговування універсальної фрези. Учасником підприємством «Дойче Аграртехнік» надано у складі тендерної пропозиції: - Договір на технічне обслуговування та поточний ремонт від 13.06.2024 №146/24 (файл Договір.pdf), укладений між ВЧ 2196 та підприємством «Дойче Аграртехнік» предметом договору якого є послуги з технічного обслуговування навісного мульчера Seppi M Starsoil 250 та акт наданих послуг № 14 від 14.06.2024, що підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі зазначених у Додатку 2 до тендерної документації (Технічні вимоги до предмета закупівлі). 3. Щодо питання третього: «чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі підприємства «Дойче Аграртехнік», який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 цих особливостей, та уклав з ним Договір?». Замовник дослідив ту невідповідність, як неподання Переможцем закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей згідно Додатку 4 до тендерної документації. Стосовно зазначеного вище повідомляємо, що учасник підприємство «Дойче Аграртехнік» подав вищезазначений документ (файл Витяг про відсутність судимості.pdf) у складі тендерної пропозиції. Уповноваженою особою, під час перевірки документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, допущена технічна (механічна, формальна) помилка та переглянуті документи не в тому електронному полі.
Рішеня
13.05.2025 12:08
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
469 093.06 грн.
Період подання пропозицій
до 11.04.2025 18:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2195
Контактний телефон:
380962468240
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
469 093.06 грн.
Період подання пропозицій
до 11.04.2025 18:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2195
Контактний телефон:
380962468240
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності