Показати схожі тендери

Закупівля Перевезення працівників ДП "Волиньвугілля" до місця роботи за графіком від ДП Волиньвугілля.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-03-013850-a
Id Tender 0838cc71e4df482fb278ba2a8f9c9be4
План UA-P-2025-04-03-003170-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.04.2025 17:39
Остання зміна 17.05.2025 05:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
14 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
70 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.04.2025 17:36 до 11.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.04.2025 17:36
до 08.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.04.2025 17:36
до 08.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.04.2025 15:41
до 02.05.2025 19:07
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.05.2025 19:07
до 08.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.05.2025 19:07
до 17.05.2025 05:58
Період уточнень
з 03.04.2025 17:36 до 08.04.2025 00:00
Період оскарження
з 03.04.2025 17:36 до 08.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.04.2025 15:41 до 02.05.2025 19:07
Період кваліфікації
з 11.04.2025 15:41 до 02.05.2025 19:07
Основні параметри
Перевезення працівників ДП "Волиньвугілля" до місця роботи за графіком
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
14 000 000 грн.
Перевезення працівників ДП "Волиньвугілля" до місця роботи за графіком
Назва предмета закупівлі
Перевезення працівників ДП "Волиньвугілля" до місця роботи за графіком
Очікувана вартість
14 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
70000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
420 000
Аукціон
Cтарт аукціону
11.04.2025 15:12
Закінчення аукціону
11.04.2025 15:41
Позиція
Опис предмета закупівлі
Перевезення працівників ДП "Волиньвугілля" до місця роботи за графіком
Код ДК 021:2015
60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
45310, Україна, Волинська область, Нововолинськ, вулиця Луцька, будинок, 1
Дата постачання по
01.04.2026 17:41
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "БІРАНД"
Пропозиція:
12 291 864 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "СЕЛЕЩУК ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ"
Пропозиція:
13 988 147.87 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БЬЮЛДІНГ КОМПАНІ"
Пропозиція:
12 773 330 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.04.2025 15:12
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.04.2025 17:38
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Яжборовський Максим Олександрович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380334440772
Замовник
ЄДРПОУ
32365965
Назва (англійською мовою)
GovE Volunvygillya
Повна назва
ДП Волиньвугілля
Повна назва (англійською мовою)
GovE Volunvygillya
Поштовий індекс
45400
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Нововолинськ
Адреса
вул. Луцька, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Перевезення працівників ДП "Волиньвугілля" до місця роботи за графіком
Період вимог/скарг з 02.05.2025 19:07 по 08.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.04.2025 15:41 по 10.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.05.2025 12:55
Довідка НАЗК
02.05.2025 19:07
Повідомлення про рішення
02.05.2025 16:26
Електроний протокол про продовження строку
11.04.2025 15:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.04.2025 17:36
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.04.2025 17:36
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПОВІДОМЛЕННЯ Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції в процедурі відкритих торгів щодо закупівлі ДК 021:2015: 60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів. Перевезення працівників ДП "Волиньвугілля" до місця роботи за графіком. (ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-03-013850-a). Відповідно до Плану закупівель Державного підприємства (код ЄДРПОУ 32365965) (ідентифікатор плану закупівлі UA-P-2025-04-03-003170-a) у квітні 2025 року оголошено відкриті торги на закупівлю по предмету закупівлі ДК 021:2015: 60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів. Перевезення працівників ДП "Волиньвугілля" до місця роботи за графіком. (ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-03-013850-a). Електронний аукціон за закупівлею UA-2025-04-03-013850-a завершено 11 квітня 2025 о 00:00. На участь у відкритих торгах подано 3 пропозиції: Учасник Ціна пропозиції, грн. з ПДВ за результатами аукціону ПП "БІРАНД" 12`291`864.00 ФОП "СЕЛЕЩУК ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ" 13`988`147.87 ТОВ "БЬЮЛДІНГ КОМПАНІ" 12`773`330.00 За результатами електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визнано тендерну пропозицію ПП "БІРАНД" (код ЄДРПОУ 30138040) із ціною 12`291`864.00грн. За нормами ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. З огляду на необхідність ретельної перевірки тендерної пропозиції ПП "БІРАНД" та у зв’язку із значними обсягами наданих учасником документів в межах закупівлі, розгляд та оцінка найбільш економічно вигідної ціни не можуть бути завершені протягом п’яти робочих днів. Враховуючи вищенаведене, відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції згідно процедури відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі ДК 021:2015: 60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів. Перевезення працівників ДП "Волиньвугілля" до місця роботи за графіком. (ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-03-013850-a), що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною за результатами проведення електронного аукціону, на строк не більше ніж 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
18.04.2025 12:28
Дата кінця розгляду
10.05.2025 00:00
Договір
UA-2025-04-03-013850-a-a1
Підписаний і діє
Номер
16
12 291 864 грн.
10 243 220 грн.
З ПДВ
Підписано
16.05.2025
Строк дії договору з
16.05.2025
по
01.04.2026
Номенклатура
1 (послуга)
Перевезення працівників ДП "Волиньвугілля" до місця роботи за графіком
Номенклатура
Перевезення працівників ДП "Волиньвугілля" до місця роботи за графіком
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 1 квітня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДП Волиньвугілля
Повна назва
ДП Волиньвугілля
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32365965

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "БІРАНД"
Повна назва
ПП "БІРАНД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30138040

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
17.05.2025 05:58
Повідомлення про договір
17.05.2025 05:56
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-21-000174
Дата створення проекту
21.04.2025 16:59
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
21.04.2025 17:08
Дата завершення моніторингу
13.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 554-51-87
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913671
Назва
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Луцьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.04.2025 НАКАЗ№ 18-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» від 21.04.2025 №18-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 7 UA-2025-04-03-013850-a 03.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
21.04.2025 00:00
Документи рішення
21.04.2025 17:08
-
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-21-000175
Дата створення проекту
21.04.2025 16:59
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
21.04.2025 17:09
Дата публікації висновку про результати
13.05.2025 15:00
Дата завершення усунення порушень
28.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
13.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 554-51-87
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913671
Назва
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Луцьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.04.2025 НАКАЗ№ 18-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» від 21.04.2025 №18-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 7 UA-2025-04-03-013850-a 03.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
21.04.2025 00:00
Документи рішення
21.04.2025 17:09
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 12 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Державного підприємства «ВОЛИНЬВУГІЛЛЯ» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2025-04-03-013850-a та UA-2025-01-17-002598-a; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 03.04.2025 №1 (далі – тендерна документація); пояснення Замовника від 26.04.2025 та від 01.05.2025, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 25.04.2025 та від 29.04.2025. За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані в електронної системи закупівель встановлено наступне. Проведеним моніторингом річного плану ID: UA-P-2025-04-03-003170-a встановлено, що Замовником на 2025 рік заплановано придбання послуг з перевезення працівників ДП «Волиньвугілля» до місця роботи за графіком за кодом ДК 021:2015: 60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів очікуваною вартістю 14 000 000,00 гривень. За результатами моніторингу установлено, що Замовником в електронній системі закупівель 03.04.2025 оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю послуг з перевезення працівників ДП «Волиньвугілля» до місця роботи за графіком за кодом ДК 021:2015: 60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів очікуваною вартістю 14 000 000,00 гривень. Так, відповідно пункту 4.2 розділу 1 до тендерної документації Замовником передбачено закупівлю послуг з перевезення працівників ДП «Волиньвугілля» по п’яти маршрутах, а саме: маршрут №1 («5-й мікрорайон -ВП «Шахта Бужанська», пасажиро місткість - 338 чоловік, кількість рейсів – 8, пробіг - 182,8 годин, кількість - 22 години), маршрут №2 («Мікрорайон – Шахтарський - ВП «Шахта «Бужанська»», пасажиро місткість - 132 чоловік, кількість рейсів – 4, пробіг – 72,4 км, кількість - 11 годин), маршрут №3 («5-й мікрорайон - Мікрорайон – Шахтарський ВП «Шахта «Бужанська», пасажиро місткість - 140 чоловік, кількість рейсів – 8, пробіг – 207,2 км, кількість - 22 години), маршрут №4 («ВП «Шахта Бужанська» - м. Сокаль», пасажиро місткість - 140 чоловік, кількість рейсів – 8, пробіг – 480 км, кількість - 22 години), маршрут №5 («ВП «Шахта Бужанська» - м. Сокаль», пасажиро місткість - 102 чоловік, кількість рейсів – 6, пробіг – 360 км, кількість - 16 години). З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області 25.04.2025 та 29.04.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та документів) з питання, зокрема: яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Однак, Замовником 26.04.2025 та 01.05.2025 документів на підставі яких здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість не надано, чим порушено вимоги частини 5 статті 8 Закону. Слід зазначити, що відповідно частини 1 статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Разом з тим, проведеним моніторингом річного плану закупівель Замовника на 2025 рік встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель 17.01.2025 оприлюднено річний план закупівель UA-P-2025-01-17-000820-a на закупівлю послуг спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів за графіком за кодом ДК 021:2015: 60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів очікуваною вартістю 14 000 000,00 гривень. Крім того, моніторингом встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель 17.01.2025 оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-01-17-002598-a та тендерну документацію на закупівлю послуг спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів за кодом ДК 021:2015: 60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів очікуваною вартістю 14 000 000,00 гривень. Так, відповідно тендерної документації відкритих торгів UA-2025-01-17-002598-a Замовником передбачено закупівлю послуг з перевезення працівників ДП «Волиньвугілля» по п’яти маршрутах, а саме: маршрут №1 («5-й мікрорайон -ВП «Шахта Бужанська», пасажиро місткість - 338 чоловік, кількість рейсів – 8, пробіг - 182,8 годин, кількість - 22 години), маршрут №2 («Мікрорайон – Шахтарський - ВП «Шахта «Бужанська»», пасажиро місткість - 132 чоловік, кількість рейсів – 4, пробіг – 72,4 км, кількість - 11 годин), маршрут №3 («5-й мікрорайон - Мікрорайон – Шахтарський ВП «Шахта «Бужанська», пасажиро місткість - 140 чоловік, кількість рейсів – 8, пробіг – 207,2 км, кількість - 22 години), маршрут №4 («ВП «Шахта Бужанська» - м. Сокаль», пасажиро місткість - 140 чоловік, кількість рейсів – 8, пробіг – 480 км, кількість - 22 години), маршрут №5 («ВП «Шахта Бужанська» - м. Сокаль», пасажиро місткість - 102 чоловік, кількість рейсів – 6, пробіг – 360 км, кількість - 16 години). Однак, Замовником відкриті торги UA-2025-01-17-002598-a булі відмінені у зв’язку з технічною помилкою, яку неможливо усунути через особливість роботи майданчика на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей. Разом з тим, рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.03.2025 № 4222-р/пк-пз зобов'язано Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-17-002598-a. Таким чином, Замовником було повторно оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів за номером UA-2025-04-03-013850-a на послуги з перевезення з перевезення працівників ДП «Волиньвугілля» до місця роботи за графіком за кодом ДК 021:2015: 60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів очікуваною вартістю 14 000 000,00 гривень. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області 29.04.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з запитом чому розпочато нову процедуру закупівель. Замовник в поясненні від 01.05.2025 зазначив, що рішенням уповноваженої особи ДП «Волиньвугілля» № 21 від 25 квітня 2025 року було скасовано рішення № 18 від 04 березня 2025 року про відміну процедури закупівлі - відкриті торги з особливостями (ідентифікатор закупівлі: № UA-2025-01-17-002598-a в електронній системі (Перевезення працівників ДП "Волиньвугілля" до місця роботи за графіком) код Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів. Отже, Замовником в порушення частини 1 статті 4 Закону повторно оприлюднено річний план закупівель UA-P-2025-04-03-003170-a та оголошення про проведення відкритих торгів за номером UA-2025-04-03-013850-a на послуги з перевезення з перевезення працівників ДП «Волиньвугілля» до місця роботи за графіком за кодом ДК 021:2015: 60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів очікуваною вартістю 14 000 000,00 гривень без врахування наявної потреби у закупівлі послуг. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Проте, в порушення вимоги підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовником відкриті торги не відмінено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання наявності підстав та обґрунтування для проведення закупівлі встановлено порушення вимог частини 1 статті 4 Закону та підпункту 2 пункту 50 Особливостей. За результатами аналізу питання надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни процедури закупівлі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
12.05.2025 00:00
Дата публікації
13.05.2025 15:00
Документи висновку
13.05.2025 15:00
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Перевезення працівників ДП "Волиньвугілля" до місця роботи за графіком» за кодом ДК 021:2015: 60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-03-013850-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
25.04.2025 11:59
Орган перевірки
01.05.2025 00:00
Документи повідомлення
25.04.2025 11:59
-
Відповідь
На виконання запиту про надання пояснень з приводу рішення про моніторинг процедури публічної закупівлі Державної аудиторської служби,
ДП «Волиньвугілля», надає пояснення відносно процедури публічної закупівлі UA-2025-04-03-013850-a від 03.04.2025 року, ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів, (Перевезення працівників ДП "Волиньвугілля" до місця роботи за графіком) про наступне: Відповідно до частини 1 статті 8 Закону № 922-VIII моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю). Уповноважений орган здійснює регулювання та реалізує державну політику у сфері закупівель у межах повноважень, визначених цим Законом (ч. 1 ст. 7 Закону № 922-VIII). Закон України “Про публічні закупівлі” визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та відповідають базовим технічним вимогам до таких послуг. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося з проведенням моніторингу цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться у відкритому доступі.
Рішеня
26.04.2025 00:18
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Перевезення працівників ДП "Волиньвугілля" до місця роботи за графіком» за кодом ДК 021:2015: 60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-03-013850-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Чому Замовником розпочато наву процедуру закупівель ID: UA-2025-04-03-013850-a, тоді як рішенням № 4222-р/пк-пз від 18.03.2025 Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по процедурі UA-2025-01-17-002598-a було скасовано відміну відкритих торгів? 2. Надати підтверджуючі документи щодо розрахунку очікуваної вартості процедури закупівель ID: UA-2025-04-03-013850-a. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
29.04.2025 12:23
Орган перевірки
03.05.2025 00:00
Документи повідомлення
29.04.2025 12:24
-
Відповідь
На виконання запиту про надання пояснень з приводу рішення про моніторинг процедури публічної закупівлі Державної аудиторської служби, ДП «Волиньвугілля», надає пояснення відносно процедури публічної закупівлі UA-2025-04-03-013850-a від 03.04.2025 року, ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів, (Перевезення працівників ДП "Волиньвугілля" до місця роботи за графіком) про наступне:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та відповідають базовим технічним вимогам до таких послуг. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося з проведенням моніторингу цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться у відкритому доступі. Відносно виконання вищевказаного рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4222-р/пк-пз від 18.03.2025 року по скасуванню Рішення № 18 від 04 березня 2025 року про відміну процедури закупівлі — "Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-17-002598-a повідомляємо, що рішенням уповноваженої особи ДП «Волиньвугілля» № 21 від 25 квітня 2025 року було СКАСОВАНО Рішення № 18 від 04 березня 2025 року про відміну процедури закупівлі - відкриті торги з особливостями (ідентифікатор закупівлі: № UA-2025-01-17- 002598-a в електронній системі (Перевезення працівників ДП "Волиньвугілля" до місця роботи за графіком) код Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів. Крім, того повідомляємо, що протоколом уповноваженої особи № 22 від 30.04.2025 року ПП "БІРАНД" було визначено переможцем процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів». Перевезення працівників ДП "Волиньвугілля" до місця роботи за графіком» (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2025-01-17-002598-a).
Рішеня
01.05.2025 05:11
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
14 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.04.2025 00:00
Замовник:
ДП Волиньвугілля
Контактний телефон:
+380334440772
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
14 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.04.2025 00:00
Замовник:
ДП Волиньвугілля
Контактний телефон:
+380334440772
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності