Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з сертифікації та оцінки відповідності палив моторних та газів скраплених на відповідність вимогам ДСТУ та Технічних регламентів від ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-03-013083-a
Id Tender d2ad20cee70c4c8480b55e997a402b2a
План UA-P-2025-04-03-014599-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 03.04.2025 16:44
Остання зміна 08.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
24 830 340 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
248 303.4 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.04.2025 16:43 до 18.04.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 03.04.2025 16:43
до 15.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.04.2025 16:43
до 15.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.04.2025 15:33
до 02.06.2025 15:59
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.05.2025 10:56
до 08.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 02.06.2025 15:59
-
Період уточнень
з 03.04.2025 16:43 до 15.04.2025 00:00
Період оскарження
з 03.04.2025 16:43 до 15.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.04.2025 15:33 до 02.06.2025 15:59
Період кваліфікації
з 21.04.2025 15:33 до 02.06.2025 15:59
Основні параметри
Послуги з сертифікації та оцінки відповідності палив моторних та газів скраплених на відповідність вимогам ДСТУ та Технічних регламентів
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 2 та 4 до ТД).
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
24 830 340 грн.
Послуги з сертифікації та оцінки відповідності палив моторних та газів скраплених на відповідність вимогам ДСТУ та Технічних регламентів
Назва предмета закупівлі
Послуги з сертифікації та оцінки відповідності палив моторних та газів скраплених на відповідність вимогам ДСТУ та Технічних регламентів
Очікувана вартість
24 830 340 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
248303,4
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
744 900
Аукціон
Cтарт аукціону
21.04.2025 15:10
Закінчення аукціону
21.04.2025 15:33
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з сертифікації та оцінки відповідності палив моторних та газів скраплених на відповідність вимогам ДСТУ та Технічних регламентів
Код ДК 021:2015
73430000-5 - Випробування та оцінювання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Платежі за даним Договором здійснюються Замовником шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30 календарних днів з дати підписання Сторонами акту (-ів) приймання-передачі наданих послуг.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 365 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Термін надання послуг: 365 календарних днів з дати укладення Договору.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СЕЦ АСУ"
Пропозиція:
23 599 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДІН ЛТД"
Пропозиція:
23 600 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.04.2025 15:10
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.04.2025 16:44
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
03.04.2025 16:43
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Петренко
Електронна пошта
Телефон
380636448846
Сайт:
http://www.ukrnafta.com
Замовник
ЄДРПОУ
00135390
Повна назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з сертифікації та оцінки відповідності палив моторних та газів скраплених на відповідність вимогам ДСТУ та Технічних регламентів
Період вимог/скарг з 12.05.2025 10:56 по 18.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.04.2025 15:33 по 20.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
Документи кваліфікації
12.05.2025 10:56
Повідомлення про рішення
21.04.2025 15:37
Електроний протокол про продовження строку
21.04.2025 15:33
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.04.2025 16:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.04.2025 16:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України за № 1178 від 12.10.2022 (із змінами), у зв`язку з обсягом документів, поданих учасником, з метою проведення детального аналізу тендерної пропозиції та необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника.
Дата продовження строку розгляду
21.04.2025 15:34
Дата кінця розгляду
20.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. На вимогу підпункту 3.2.1 пункту 3.2. Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: Довідку з відомостями про Учасника процедури закупівлі, складену в довільній формі або за Формою 1, зазначеною у Додатку 2 до цієї ТД . (Форма 1- зразок довідки з відомостями про Учасника процедури закупівлі) У довідці довільної форми Учаснику необхідно вказати всю інформацію, передбачену Формою 1, зазначеною у Додатку 2 до цієї ТД. У разі зазначення в довідці відомостей про юридичну адресу на фактично тимчасово окупованій території, Учасник повинен надати документ, наданий відповідним органом виконавчої влади, що підтверджує його фактичне місцезнаходження на території України, підконтрольній державним органам України (наприклад, довідка ДПС), відповідно до наказу Мінреінтеграції від 22.12.2022 р. № 309 “Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією” (зі змінами, кодифікований).». Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку від 16.04.2025 p. № 04-05 , в якій відсутня інформація про поштову адресу та e-mail особи, яка буде здійснювати зв’язок із Замовником. Прошу учасника, усунути невідповідність та на виконання підпункту 3.2.1 пункту 3.2. Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації завантажити через електронну систему закупівель у терміни встановлені чинним законодавством оновлену довідку з відомостями про Учасника процедури закупівлі, яка містить інформацію в тому числі про поштову адресу, та e-mail особи, яка буде здійснювати зв’язок із Замовником.
Створено
09.05.2025 19:57
Надати до
10.05.2025 19:57
Період вимог/скарг з 26.05.2025 13:37 по 01.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.05.2025 10:56 по 10.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Тендерна пропозиція відповідає умовам ТД
Документи кваліфікації
26.05.2025 13:37
Довідка НАЗК
26.05.2025 13:37
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
12.05.2025 11:52
Електроний протокол про продовження строку
12.05.2025 10:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.04.2025 16:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.04.2025 16:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України за№ 1178 від 12.10.2022 (із змінами), у зв`язку з значним обсягом документів, поданих учасником, з метою проведення детального аналізу тендерної пропозиції та необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника.
Дата продовження строку розгляду
12.05.2025 11:51
Дата кінця розгляду
10.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до підпункту 1.1.1 пункту 1.1. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію не менше одного договору*, аналогічного** за предметом закупівлі. Замість копії договору може бути надано посилання із зазначенням ID номер закупівлі, за якою укладено та оприлюднено аналогічний за предметом закупівлі договір в електронній систем закупівель https://prozorro.gov.ua/.. *Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). Такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. **Під аналогічним договором слід розуміти договір предметом якого є та/або у складі якого надавались послуги Послуги з сертифікації та/або оцінки відповідності палив моторних та/або газів скраплених на відповідність вимогам ДСТУ та/або Технічних регламентів На виконання даної вимоги Учасником у складі тендерної пропозиції надано два Договори, а саме Договір № 006/24/DIN від 27.07.2024 р. та Договір № 2024/100 – 02 від 08.03.2024 р. Відповідно до п. 3.1. зазначених вище договорів плата за виконання робіт здійснюється згідно виставленого рахунку-фактури, у відповідності до протоколу погодження договірної ціни, що є невід'ємним додатком до цього Договору, однак невід.’ємні додатки до договорів № 006/24/DIN від 27.07.2024 р. та № 2024/100 – 02 від 08.03.2024 р. відсутні у складі тендерної пропозиції, тобто Договір № 006/24/DIN від 27.07.2024 р. та Договір № 2024/100 – 02 від 08.03.2024 р. надано не в повному обсязі., що не відповідає умовам тендерної документації. Крім того, у Договорі № 006/24/DIN від 27.07.2024 р. та Договорі № 2024/100 – 02 від 08.03.2024 р. заретушовано інформацію про Замовника робіт. Прошу Учасника усунути невідповідність та завантажити через електронну систему закупівель у терміни встановлені чинним законодавством копію не менше одного договору*, аналогічного** за предметом закупівлі. Замість копії договору може бути надано посилання із зазначенням ID номер закупівлі, за якою укладено та оприлюднено аналогічний за предметом закупівлі договір в електронній систем закупівель https://prozorro.gov.ua/.. *Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). Такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. **Під аналогічним договором слід розуміти договір предметом якого є та/або у складі якого надавались послуги Послуги з сертифікації та/або оцінки відповідності палив моторних та/або газів скраплених на відповідність вимогам ДСТУ та/або Технічних регламентів. 2. Відповідно до підпункту 1.1.1 пункту 1.1. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії документів, які підтверджують факт повного виконання аналогічного договору. Такими документами можуть бути: - або акти приймання-передачі виконання робіт/надання послуг (зазначити необхідне); - або інші документи, які підтверджують виконання аналогічного договору якщо такі передбачені умовами договору; - або відгук від контрагента за аналогічним договором, який підтверджує факт належного виконання (у встановлені договором строки, без порушень інших вимог договору (у тому числі щодо якості) аналогічного договору. В документах, які надаються відповідно до даного підпункту, повинна міститись інформація про номер та дату укладання договору, копія якого надається. Такі документи можуть надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. У разі надання учасником у своїй пропозиції документів на вимогу п.1.1.1 цього Додатку 2 до ТД без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, учасник надає: - відгук від контрагента за аналогічним договором, який підтверджує факт належного виконання (у встановлені договором строки, без порушень інших вимог договору (у тому числі щодо якості) аналогічного договору. На виконання даної вимоги Учасник у складі тендерної пропозиції надано лист відгук у якому заретушована інформація про те, ким він виданий, що унеможливлює встановити факт повного виконання Договору, оскільки і в наданих аналогічних договорах, а саме, Договорі № 006/24/DIN від 27.07.2024 р. та Договорі № 2024/100 – 02 від 08.03.2024 р. заретушовано інформацію про Замовника. Прошу Учасника усунути невідповідність та завантажити через електронну систему закупівель у терміни встановлені чинним законодавством копії документів, які підтверджують факт повного виконання аналогічного договору. Такими документами можуть бути: - або акти приймання-передачі виконання робіт/надання послуг (зазначити необхідне); - або інші документи, які підтверджують виконання аналогічного договору якщо такі передбачені умовами договору; - або відгук від контрагента за аналогічним договором, який підтверджує факт належного виконання (у встановлені договором строки, без порушень інших вимог договору (у тому числі щодо якості) аналогічного договору. В документах, які надаються відповідно до даного підпункту, повинна міститись інформація про номер та дату укладання договору, копія якого надається. Такі документи можуть надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. У разі надання учасником у своїй пропозиції документів на вимогу п.1.1.1 цього Додатку 2 до ТД без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, учасник надає: - відгук від контрагента за аналогічним договором, який підтверджує факт належного виконання (у встановлені договором строки, без порушень інших вимог договору (у тому числі щодо якості) аналогічного договору.
Створено
22.05.2025 15:03
Надати до
23.05.2025 15:03
Період вимог/скарг з 02.06.2025 15:59 по 08.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.06.2025 15:59 по 10.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей
Зміст
Учасник не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей
Документи кваліфікації
02.06.2025 15:59
Повідомлення про рішення
02.06.2025 15:59
Витяг з ЄДР
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.04.2025 16:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.04.2025 16:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Торги не відбулися
Очікувана вартість
24 830 340 грн.
Період подання пропозицій
до 18.04.2025 12:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380636448846
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
24 830 340 грн.
Період подання пропозицій
до 18.04.2025 12:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380636448846
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності