Показати схожі тендери

Закупівля Послуги із благоустрою населених пунктів (утримання території місця масового відпочинку населення на водних об’єктах в районі міського парку ім. І.М. Кожедуба) від Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-03-012051-a
Id Tender 0741de4ceedc4ab390014695b3290717
План UA-P-2025-04-03-013984-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.04.2025 16:15
Остання зміна 22.04.2025 09:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 200 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
12 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.04.2025 16:14 до 11.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.04.2025 16:14
до 08.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.04.2025 16:14
до 08.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.04.2025 12:48
до 16.04.2025 15:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.04.2025 10:53
до 22.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.04.2025 15:47
до 22.04.2025 09:01
Період уточнень
з 03.04.2025 16:14 до 08.04.2025 00:00
Період оскарження
з 03.04.2025 16:14 до 08.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.04.2025 12:48 до 16.04.2025 15:47
Період кваліфікації
з 11.04.2025 12:48 до 16.04.2025 15:47
Основні параметри
Послуги із благоустрою населених пунктів (утримання території місця масового відпочинку населення на водних об’єктах в районі міського парку ім. І.М. Кожедуба)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 200 000 грн.
Послуги із благоустрою населених пунктів (утримання території місця масового відпочинку населення на водних об’єктах в районі міського парку ім. І.М. Кожедуба)
Назва предмета закупівлі
Послуги із благоустрою населених пунктів (утримання території місця масового відпочинку населення на водних об’єктах в районі міського парку ім. І.М. Кожедуба)
Очікувана вартість
1 200 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
12000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.04.2025 12:25
Закінчення аукціону
11.04.2025 12:48
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги із благоустрою населених пунктів (утримання території місця масового відпочинку населення на водних об’єктах в районі міського парку ім. І.М. Кожедуба)
Код ДК 021:2015
90680000-7 - Послуги з прибирання пляжів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
40000, Україна, Сумська область, Суми, територія місця масового відпочинку населення на водних об’єктах в районі міського парку ім. І.М. Кожедуба
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг у межах відповідних бюджетних призначень на 2025 рік, передбачених планом фінансування. Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданих послуг проміжними платежами по мірі надання послуг. Форма розрахунків: за фактом наданих послуг Замовник оплачує надані за цим Договором послуги у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця. Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі акту здачі-приймання наданих послуг, підписаного та завіреного печатками Замовника та Виконавця, які готує Виконавець до 10 числа наступного місяця після надання послуг, а Замовник оплачує надані послуги. При відсутності зауважень Замовник зобов’язується підписати акт здачі-приймання наданих послуг або повернути їх Виконавцю з обґрунтуванням причини відмови від їх підписання протягом 3 (трьох) робочих днів. Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ПРОФГРУПСЕРВІС
Пропозиція:
1 035 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТІАН-СЕРВІС"
Пропозиція:
835 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.04.2025 12:25
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.04.2025 16:15
Оголошення про проведення закупівлі
03.04.2025 16:08
-
03.04.2025 16:08
Критерії прийнятності
03.04.2025 16:08
Критерії оцінки
03.04.2025 16:08
-
Тендерна документація
03.04.2025 16:08
-
Проект договору
03.04.2025 16:08
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Чугай Наталя Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
380542700597
Замовник
ЄДРПОУ
24013674
Назва (англійською мовою)
Departament infrastrukturi mista Sumskoyi miskoyi radi
Повна назва
Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Departament infrastrukturi mista Sumskoyi miskoyi radi
Поштовий індекс
40004
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Суми
Адреса
вул. Британська, буд.21
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги із благоустрою населених пунктів (утримання території місця масового відпочинку населення на водних об’єктах в районі міського парку ім. І.М. Кожедуба)
Період вимог/скарг з 14.04.2025 10:53 по 20.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.04.2025 12:48 по 19.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Під час розгляду документів тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів з Особливостями на закупівлю послуги із благоустрою населених пунктів (утримання території місця масового відпочинку населення на водних об’єктах в районі міського парку ім. І.М. Кожедуба) № UA-2025-04-03-012051-a ТОВ "ТІАН-СЕРВІС"була встановлена невідповідність в інформації та документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме. Пунктом 7 Додатку 3 до тендерної документації передбачені наступні види послуг: виконання підводно-технічних робіт по водолазному обстеженню та очищенню від перешкод водної акваторії пляжу площею 2000 м2. А тому, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен був надати копію договору на виконання послуг (робіт) з водолазного обстеження з відповідними організаціями. В складі документів тендерної пропозиції ТОВ "ТІАН-СЕРВІС" договір на виконання послуг (робіт) з водолазного обстеження з відповідними організаціями відсутній. На вимогу про усунення невідповідностей протягом 24 годин ТОВ "ТІАН-СЕРВІС" не надало вищезазначений договір. З огляду на вищезазначене ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника закупівлі з процедурою відкритих торгів з Особливостями за ідентифікатором № UA-2025-04-03-012051-a ТОВ "ТІАН-СЕРВІС" відповідно до пп.1 п.44 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами.
Документи кваліфікації
14.04.2025 10:52
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
11.04.2025 12:48
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.04.2025 16:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.04.2025 16:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду документів тендерної пропозиції ТОВ "ТІАН-СЕРВІС" виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією. Підпунктом 1.1 п.1 Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання учасниками документів, що підтверджують наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема, спеціалізованого транспортного засобу для вивезення ТПВ. В складі документів тендерної пропозиції ТОВ "ТІАН-СЕРВІС" відсутні документи про право володіння або користування спеціалізованим транспортним засобом для вивезення ТПВ. В складі документів тендерної пропозиції ТОВ "ТІАН-СЕРВІС" наданий Договір №030125 від 03.01.2025 (далі Договір), укладений з ФОП Рябоконем Р. П. на послуги вантажного автопідіймача (автовишки). В Договорі не зазначена марка автомобіля, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу видане Павлику В.А. Пунктом 7 Додатку 3 до тендерної документації передбачені наступні види послуг: виконання підводно-технічних робіт по водолазному обстеженню та очищенню від перешкод водної акваторії пляжу площею 2000 м2. А тому, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати копію договору на виконання послуг (робіт) з водолазного обстеження з відповідними організаціями. В складі документів тендерної пропозиції ТОВ "ТІАН-СЕРВІС" відсутній договір, укладений на виконання послуг (робіт) з водолазного обстеження з відповідними організаціями. , а тому ВИМАГАЮ: 1) надати документи, підтверджуючі право володіння або користування спеціалізованим транспортним засобом для вивезення ТПВ, відповідно до вимог п.п.1 п.1 Додатку 1 до тендерної документації; 2) надати Договір про надання послуг вантажного автопідіймача (автовишки) ЗИЛ 43410 (ВМ 1327 АС); 3) надати договір, укладений на виконання послуг (робіт) з водолазного обстеження з відповідними організаціями.
Створено
11.04.2025 14:34
Надати до
12.04.2025 14:34
Період вимог/скарг з 16.04.2025 15:47 по 22.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.04.2025 10:53 по 22.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.04.2025 15:47
Довідка НАЗК
16.04.2025 15:46
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
14.04.2025 10:53
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-03-012051-a-c1
Підписаний і діє
Номер
167-б
1 035 000 грн.
1 035 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
22.04.2025
Строк дії договору з
22.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги із благоустрою населених пунктів (утримання території місця масового відпочинку населення на водних об’єктах в районі міського парку ім. І.М. Кожедуба)
Номенклатура
Послуги із благоустрою населених пунктів (утримання території місця масового відпочинку населення на водних об’єктах в районі міського парку ім. І.М. Кожедуба)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Повна назва
Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24013674

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ ПРОФГРУПСЕРВІС
Повна назва
ТОВ ПРОФГРУПСЕРВІС
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45187649

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
22.04.2025 09:01
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.04.2025 00:00
Замовник:
Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Контактний телефон:
380542700597
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.04.2025 00:00
Замовник:
Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Контактний телефон:
380542700597
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності