Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з обов’язкового аудиту фінансової звітності ДП «Регіональні електричні мережі» за 2024 рік від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРИЧНІ МЕРЕЖІ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-03-012039-a
Id Tender f906609f30924e479f05c86f5661ebb9
План UA-P-2025-04-03-013578-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.04.2025 16:07
Остання зміна 13.05.2025 15:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
986 666.67 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 933.33 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.04.2025 16:06 до 17.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.04.2025 16:06
до 14.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.04.2025 16:06
до 14.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.04.2025 12:13
до 07.05.2025 14:02
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.05.2025 14:02
до 13.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.05.2025 14:02
до 13.05.2025 15:03
Період уточнень
з 03.04.2025 16:06 до 14.04.2025 00:00
Період оскарження
з 03.04.2025 16:06 до 14.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.04.2025 12:13 до 07.05.2025 14:02
Період кваліфікації
з 17.04.2025 12:13 до 07.05.2025 14:02
Основні параметри
Послуги з обов’язкового аудиту фінансової звітності ДП «Регіональні електричні мережі» за 2024 рік
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
986 666.67 грн.
Послуги з обов’язкового аудиту фінансової звітності ДП «Регіональні електричні мережі» за 2024 рік
Назва предмета закупівлі
Послуги з обов’язкового аудиту фінансової звітності ДП «Регіональні електричні мережі» за 2024 рік
Очікувана вартість
986 666.67 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4933,33
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.04.2025 11:20
Закінчення аукціону
17.04.2025 12:13
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з обов’язкового аудиту фінансової звітності ДП «Регіональні електричні мережі» за 2024 рік
Код ДК 021:2015
79212000-3 - Аудиторські послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.05.2025 00:00
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 50,0 %
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 робочі днів
Розмір оплати: 50,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЛУКАС АУДИТ"
Пропозиція:
708 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА"
Пропозиція:
379 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РСМ УКРАЇНА"
Пропозиція:
816 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН"
Пропозиція:
400 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КРОУ ЕРФОЛЬГ УКРАЇНА"
Пропозиція:
719 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС"
Пропозиція:
864 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "ОЛЕСЯ"
Пропозиція:
380 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 17.04.2025 11:20
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.04.2025 16:07
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Смірнов Володимир
Електронна пошта
Телефон
380442066273
Замовник
ЄДРПОУ
32402870
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРИЧНІ МЕРЕЖІ"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з обов’язкового аудиту фінансової звітності ДП «Регіональні електричні мережі» за 2024 рік
Період вимог/скарг з 07.05.2025 14:02 по 13.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.04.2025 12:13 по 16.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Учасника визначено переможцем процедури закупівлі протоколом уповноваженої особи від 07.05.2025 № 131УО-05
Документи кваліфікації
07.05.2025 14:02
Довідка НАЗК
07.05.2025 14:02
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
22.04.2025 10:15
Електроний протокол про продовження строку
17.04.2025 12:13
Витяг з ЄДР
17.04.2025 12:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.04.2025 16:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.04.2025 16:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
17.04.2025 12:13
Надати до
19.04.2025 00:00
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із значним обсягом документів, поданим Учасником у складі тендерної пропозиції, а також необхідністю аналізу тендерної пропозиції Учасника фаховими спеціалістами замовника, зокрема відділу фінансової та податкової звітності Управління бухгалтерського обліку та звітності, на який покладено функції аудиторського комітету для проведення відбору та призначення суб’єкта аудиторської діяльності для надання послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності ДП «Регіональні електричні мережі» за 2024 рік, з метою дотримання порядку та відповідності критеріям проведення конкурсного відбору суб’єктів аудиторської діяльності для надання послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності ДП «Регіональні електричні мережі» за 2024 рік, згідно Закону України від 21.12.2017 № 2258-VIII «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» (із змінами та доповненнями), виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника. Враховуючи викладене вище, уповноваженою особою, згідно протоколу від 22.04.2025 № 120УО-04, було прийнято рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 13 травня 2025 року включно.
Дата продовження строку розгляду
22.04.2025 10:13
Дата кінця розгляду
16.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ АК «КРОУ УКРАЇНА», код ЄДРПОУ 33833362, було виявлено наступні невідповідності: Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до вимог Додатка № 5 «Цінова пропозиція» до тендерної документації, Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції мав надати заповнену форму цінової пропозиції. Учасник надав первинну цінову пропозицію з ціною 570 000,00 грн., яка зазначена у п. 7 «Детальна інформація про запропонований предмет закупівлі», що відповідає ціні первинної пропозиції Учасника, зазначеної в електронному полі електронної системи закупівель, але пункт 6 цінової пропозиції Учасника не відповідає пункту 7 цінової пропозиції Учасника, тому необхідно усунути цю невідповідність. 2. Відповідно до вимог пункту 3.7 Додатку № 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, пункту 3.3. Додатку №1 «Кваліфікаційні критерії. Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам» до тендерної документації, Учасник мав надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено Законом або довідку у довільній формі що діяльність не підлягає ліцензуванню або отримання дозволу. 3. Відповідно до вимог пункту 3.12.1. Додатку № 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, пункту 8.1. Додатку №1 «Кваліфікаційні критерії. Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам» до тендерної документації, Учасник, на додаток до вже наданого у складі своєї тендерної пропозиції копії витягу із Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності, мав надати скановані копії документів, що підтверджують трудові відносини між Учасником та працівниками. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Усунути невідповідність, що зазначена у пункті 6 цінової пропозиції Учасника, пункту 7 «Детальна інформація про запропонований предмет закупівлі» цінової пропозиції Учасника. 2. Відповідно до вимог пункту 3.7 Додатку № 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, пункту 3.3. Додатку №1 «Кваліфікаційні критерії. Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам» до тендерної документації, Учасник має надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено Законом або довідку у довільній формі що діяльність не підлягає ліцензуванню або отримання дозволу. 3. Відповідно до вимог пункту 3.12.1. Додатку № 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, пункту 8.1. Додатку №1 «Кваліфікаційні критерії. Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам» Учасник, на додаток до вже наданої копії витягу із Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності, має надати скановані копії документів, що підтверджують трудові відносини між Учасником та працівниками.
Створено
25.04.2025 10:05
Надати до
26.04.2025 10:05
Договір
UA-2025-04-03-012039-a-a1
Підписаний і діє
Номер
25/2324-У/34АУ-25
379 000 грн.
315 833.33 грн.
З ПДВ
Підписано
13.05.2025
Строк дії договору з
13.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з обов’язкового аудиту фінансової звітності ДП «Регіональні електричні мережі» за 2024 рік
Номенклатура
Послуги з обов’язкового аудиту фінансової звітності ДП «Регіональні електричні мережі» за 2024 рік
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 11 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРИЧНІ МЕРЕЖІ"
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРИЧНІ МЕРЕЖІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32402870

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА"
Повна назва
ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33833362

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Зміни до договору
30.05.2025
Статус
Опубліковано
Номер
1
Продовження строку виконання зобов’язань Виконавця по Договору, а саме - продовження строку надання Послуг Виконавцем по Договору до 30 червня 2025 року у зв'язку із зменшенням терміну для надання Послуг через призначення суб’єкта аудиторської діяльності для надання послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності Замовника уповноваженим органом управління державної влади
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
Зміни до договору
30.06.2025
Статус
Опубліковано
Номер
2
Продовження строку виконання зобов’язань Виконавця по Договору, а саме - продовження строку надання Послуг Виконавцем по Договору до 11 липня 2025 року у зв'язку із поданням уточненої звітності
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
01.07.2025 15:04
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
986 666.67 грн.
Період подання пропозицій
до 17.04.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРИЧНІ МЕРЕЖІ"
Контактний телефон:
380442066273
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
986 666.67 грн.
Період подання пропозицій
до 17.04.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРИЧНІ МЕРЕЖІ"
Контактний телефон:
380442066273
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності