Показати схожі тендери

Закупівля Трактор Case IH JX 110 Farmall або «еквівалент» від Відокремлений структурний підрозділ "Охтирський фаховий коледж Сумського національного аграрного університету".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-03-010216-a
Id Tender 51532b0b8b434b269c8bea552b293869
План UA-P-2025-04-03-011717-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 03.04.2025 15:14
Остання зміна 04.05.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 260 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 300 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.04.2025 15:12 до 11.04.2025 09:10
Завершено
Період уточнень
з 03.04.2025 15:12
до 08.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.04.2025 15:12
до 08.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.04.2025 09:10
до 28.04.2025 14:52
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.04.2025 16:29
до 04.05.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 28.04.2025 14:52
-
Період уточнень
з 03.04.2025 15:12 до 08.04.2025 00:00
Період оскарження
з 03.04.2025 15:12 до 08.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.04.2025 09:10 до 28.04.2025 14:52
Період кваліфікації
з 11.04.2025 09:10 до 28.04.2025 14:52
Основні параметри
Трактор Case IH JX 110 Farmall або «еквівалент»
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
1 260 000 грн.
Трактори, що були у використанні
Назва предмета закупівлі
Трактори, що були у використанні
Очікувана вартість
1 260 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6300,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Трактор Case IH JX 110 Farmall або «еквівалент»
Код ДК 021:2015
16720000-8 - Трактори, що були у використанні
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
42700, Україна, Сумська область, м. Охтирка, Сумська,46
Дата постачання по
30.04.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "БАБИЧ ТЕТЯНА ОЛЕКСІЇВНА"
Пропозиція:
1 260 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.04.2025 15:14
Оголошення про проведення закупівлі
03.04.2025 15:13
Тендерна документація
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Каніщева
Електронна пошта
Телефон
+380665280450
Замовник
ЄДРПОУ
26378210
Повна назва
Відокремлений структурний підрозділ "Охтирський фаховий коледж Сумського національного аграрного університету"
Поштовий індекс
42000
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
м. Охтирка
Адреса
вул. Сумська, буд. 46
Кваліфікація
Лот № 1 Трактори, що були у використанні
Період вимог/скарг з 12.04.2025 16:29 по 18.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.04.2025 09:10 по 19.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.04.2025 16:30
Довідка НАЗК
12.04.2025 16:29
Повідомлення про рішення
11.04.2025 09:10
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 28.04.2025 14:52 по 04.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.04.2025 13:42 по 06.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей;
Зміст
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей;
Документи кваліфікації
28.04.2025 14:52
Повідомлення про рішення
28.04.2025 13:42
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.04.2025 15:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.04.2025 15:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-21-000035
Дата створення проекту
21.04.2025 12:55
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
21.04.2025 14:22
Дата публікації висновку про результати
25.04.2025 15:21
Дата завершення усунення порушень
10.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
13.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 96) 313-79-38
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.04.2025 № 35-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 21.04.2025 №35-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2025-04-03-010216-a 03.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
21.04.2025 00:00
Документи рішення
21.04.2025 14:22
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 25 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 01.04.2025 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відокремленого структурного підрозділу «Охтирський фаховий коледж Сумського національного аграрного університету» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 03.04.2025 (протокол №18), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 11.04.2025, тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця Бабич Тетяни Олексіївни (далі – ФОП Бабич Т.О.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 11.04.2025 №20, повідомлення про намір укласти договір від 12.04.2025, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 23.04.2025. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у пунктах 2.1 та 2.2 Додатку 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі» (далі – Додаток 4) до тендерної документації установив вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформованого у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі, на підтвердження відсутності підстав, визначених у підпунктах 5 і 12 пункту 47 Особливостей. Однак, учасником ФОП Бабич Т.О., яку визначено переможцем торгів, на виконання вищезазначеної вимоги надано скорочений, а не повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» щодо Бабич Т.О., чим не дотримано вимоги пунктів 2.1 та 2.2 Додатку 4 до тендерної документації Замовника. Відповідно до вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, щопідтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Однак, Замовник на порушення абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію переможця торгів ФОП Бабич Т.О. як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5 та 12 пункту 47 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом відхилення тендерної пропозиції переможця торгів ФОП Бабич Т.О. відповідно до вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а у разі укладення договору – вжити заходів щодо припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Дата висновку
25.04.2025 00:00
Дата публікації
25.04.2025 15:21
Документи висновку
25.04.2025 15:21
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Відповідно до вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник відхилив тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, так як переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Дата публікації
28.04.2025 13:50
Документи інформації про усунення порушення
28.04.2025 13:50
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
.
Результат
Усунуто
Дата публікації
05.05.2025 10:00
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
05.05.2025 10:00
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Трактор Case IH JX 110 Farmall або «еквівалент»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-03-010216-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Надати обґрунтування відсутності у тендерній документації вимог про підтвердження учасниками ступеня локалізації товару, який є предметом закупівлі. Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
22.04.2025 11:10
Орган перевірки
26.04.2025 00:00
Документи повідомлення
22.04.2025 11:11
-
Відповідь
На запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Трактор Case IH JX 110 Farmall або «еквівалент»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-03-010216-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, ВСП «Охтирський фаховий коледж СНАУ» надає пояснення :
Щодо першого питання: 1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Відповідь: Зазначення в оголошенні про закупівлю, очікувана вартість предмета закупівлі (трактора) визначалась відповідно до загальнодоступної відкритої інформації через інтернет, що є допустимим та поширеним методом обґрунтування очікуваної вартості. Це відповідає принципам здійснення публічних закупівель, зокрема принципу об'єктивного та неупередженого визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Основні аспекти такого визначення: • Загальнодоступність: Інформація, використана для визначення вартості, повинна бути у вільному доступі для всіх потенційних учасників (наприклад, ціни на сайтах продавців, маркетплейсах, оголошеннях про продаж б/у техніки тощо). • Відкритість: Джерела інформації мають бути чітко зазначені (наприклад, посилання на конкретні вебсайти, дати перегляду цін). • Об'єктивність: Використані джерела повинні бути об'єктивними та відображати ринкові ціни на аналогічні товари. • Актуальність: Інформація має бути актуальною на момент визначення очікуваної вартості. • Обґрунтованість: порівняння цін кількох продавців, урахування технічного стану, року випуску для б/у техніки тощо. Зазначені в тендерній документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, в даному випадку трактора, який був у використанні, визначені ініціатором закупівлі, виходячи з виробничої необхідності та функціональних вимог до обладнання , характеристикам які найбільше відповідають реальним потребам та вимогам замовника. Це є допустимим та обґрунтованим підходом. Технічні та якісні характеристики бути описані чітко, зрозуміло та об'єктивно, в спосіб достатньо точного та зрозумілого опису предмета закупівлі, з посиланням на торговельну марку, але при цьому зазначається "або еквівалент". Замовник має право самостійно визначати свої потреби та вимоги до предмета закупівлі так, як найкраще розуміє ці потреби. Щодо другого питання: 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Посилання: https://ocsnau.net/finansovo-ekonomichna-diyalnist/publichni-zakupivli/finansovo-ekonomichne-obgruntuvannya/ Щодо третього питання: 3. Надати обґрунтування відсутності у тендерній документації вимог про підтвердження учасниками ступеня локалізації товару, який є предметом закупівлі. Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк. Відповідь. Закон України "Про публічні закупівлі" та Постанова КМУ № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг під час дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (зі змінами) встановлюють вимоги щодо локалізації для певного переліку товарів. Предмет закупівлі, визначений замовником, є «Трактор Case IH JX 110 Farmall або «еквівалент за кодом ДК 021:2015: 16720000-8 - Трактори, що були у використанні. Закуповується лише трактор, без будь-якого навісного обладнання чи іншого додаткового устаткування. У зв’язку з чим предмет процедури закупівлі, не наділений додатковими властивостями чи функціями, які б дали можливість віднести його до суміжних товарів передбачених в підпункті 2 пункту 61 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, зокрема, машин спеціального призначення різних, машини для земляних робіт, тощо. Трактор, в переліку товарів до яких застосовуються особливості здійснення закупівель, визначених пунктом 61 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, - не вказаний. В п. 1.10. Правил дорожнього руху затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. № 1306 зазначено, що механічний транспортний засіб - транспортний засіб, що приводиться в рух з допомогою двигуна. Цей термін поширюється на трактори, самохідні машини і механізми, а також тролейбуси та транспортні засоби з електродвигуном потужністю понад 3 кВт. Українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД_2022) затверджена Законом України "Про Митний тариф України" від 19.10.2022 № 2697-IX відносить трактори в окрему товарну позицію 8701. У відповідності до п. 5 Технічного регламенту затвердження типу сільськогосподарських та лісогосподарських тракторів, їх причепів і змінних причіпних машин, систем, складових частин та окремих технічних вузлів затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2011 р. № 1367, трактор - моторизований колісний або гусеничний транспортний засіб сільськогосподарського або лісогосподарського призначення, що має щонайменше дві осі та характеризується максимальною конструкційною швидкістю не менш як 6 кілометрів на годину, спеціально призначений для того, щоб тягти, штовхати, везти і приводити в рух змінні причіпні машини, що використовуються для виконання сільськогосподарських або лісогосподарських робіт, або буксирувати сільськогосподарські та лісогосподарські причепи. Зазначений транспортний засіб застосовується також для перевезення вантажів під час виконання сільськогосподарських та лісогосподарських робіт і обладнується сидіннями для пасажирів. Враховуючи вищезазначене, трактор, як колісний або гусеничний транспортний засіб, віднесено до окремої товарної групи, яка не зазначена в підпункті 2 пункту 61 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. Трактор, який є предметом закупівлі призначений для використання виключно з метою виконання сільськогосподарських робіт ( оранка, культивація, посів) на власних земельних ділянках Замовника.
Рішеня
23.04.2025 15:45
Замовник
Документи повідомлення
23.04.2025 15:47
-
Торги не відбулися
Очікувана вартість
1 260 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.04.2025 09:10
Замовник:
Відокремлений структурний підрозділ "Охтирський фаховий коледж Сумського національного аграрного університету"
Контактний телефон:
+380665280450
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
1 260 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.04.2025 09:10
Замовник:
Відокремлений структурний підрозділ "Охтирський фаховий коледж Сумського національного аграрного університету"
Контактний телефон:
+380665280450
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності