Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Вінницькій області від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-03-006296-a
Id Tender 1bdcc3348c094777bcfd87b4ebfe5e63
План UA-P-2025-04-03-007287-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.04.2025 13:27
Остання зміна 09.05.2025 13:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
720 113 300 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 600 566.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.04.2025 13:26 до 29.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.04.2025 13:26
до 26.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.04.2025 13:26
до 26.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.04.2025 00:00
до 02.05.2025 13:37
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.05.2025 13:37
до 08.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.05.2025 13:37
до 09.05.2025 13:03
Період уточнень
з 03.04.2025 13:26 до 26.04.2025 00:00
Період оскарження
з 03.04.2025 13:26 до 26.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.04.2025 00:00 до 02.05.2025 13:37
Період кваліфікації
з 29.04.2025 00:00 до 02.05.2025 13:37
Основні параметри
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Вінницькій області
Фактична адреса: 21027, м. Вінниця, проспект Космонавтів, 40. Відповідно до п. 37 Особливостей, оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
720 113 300 грн.
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Вінницькій області
Назва предмета закупівлі
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Вінницькій області
Примітки
(код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
720 113 300 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3600566,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
500 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Вінницькій області
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
-, Україна, Відповідно до документації, -
Дата постачання по
30.12.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата виконаних робіт (послуг) проводиться на підставі належним чином оформлених «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3), які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику, а також на підставі рахунку, в межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника, протягом 30 (тридцяти) календарних днів у разі надходження відповідних коштів на рахунок Замовника. Ненадходження коштів з відповідного бюджету на реєстраційний рахунок Замовника для оплати послуг за цим договором, а також несвоєчасне їх перерахування органом державного казначейства Сторони визнають обставиною, що має місце не з вини Замовника
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ДП "Вінницький облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України"
Пропозиція:
600 247 828.6 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.04.2025 17:01
Оголошення про проведення закупівлі
-
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Роман Совик
Електронна пошта
Телефон
+380432560707
Замовник
ЄДРПОУ
42434474
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Поштовий індекс
21050
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
м. Вінниця
Адреса
вул. Соборна, 15-А
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Вінницькій області
Період вимог/скарг з 02.05.2025 13:37 по 08.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.04.2025 00:00 по 07.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.05.2025 12:54
Довідка НАЗК
02.05.2025 13:37
Повідомлення про рішення
29.04.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.04.2025 12:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.04.2025 12:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік невідповідностей В порушення вимог тендерної документації Учасник ДП "Вінницький облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію, встановленому замовником щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: - В складі тендерної пропозиції Учасником надано договори про надання послуг за №№ 47 від 29 січня 2025 року, 52 від 04 квітня 2025 року, 53 від 04 квітня 2025 року та договір поставки (купівлі-продажу) товару за № 50 від 04 квітня 2025 року, строк дії яких менше строку дії договору про закупівлю. Порушені вимоги Тендерної документації 1. Підпунктом 1.1 Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації (Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям) встановлено: Якщо техніка/обладнання не є власністю учасника, а залучена на підставі договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо, то учасником на всі, вказані у довідці техніку/обладнання додатково подаються: - посвідчений власником документ, який підтверджує право власності на вказану техніку/обладнання; - Договір/Договори дійсні та чинні, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди/лізингу/надання послуг тощо, що посвідчують право користування залученою технікою/обладнанням, зазначену учасником в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. Надати Договір/Договори дійсні та чинні, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди/лізингу/надання послуг тощо, що посвідчують право користування залученою технікою/обладнанням, зазначену учасником в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт та/або інші документи, що підтверджують право володіння або користування технікою/обладнанням зазначеними учасником в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт.
Створено
01.05.2025 13:09
Надати до
02.05.2025 13:09
Договір
UA-2025-04-03-006296-a-b1
Підписаний і діє
Номер
1-Е
600 247 828.6 грн.
500 206 523.83 грн.
З ПДВ
Підписано
09.05.2025
Строк дії договору з
09.05.2025
по
30.12.2026
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Вінницькій області
Номенклатура
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Вінницькій області
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42434474

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДП "Вінницький облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України"
Повна назва
ДП "Вінницький облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32054743

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.05.2025 13:03
-
09.05.2025 13:02
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-08-000066
Дата створення проекту
08.05.2025 12:48
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
08.05.2025 17:50
Дата публікації висновку про результати
29.05.2025 17:27
Дата завершення усунення порушень
13.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-11-51
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.05.2025 №69-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,дорученням Державної аудиторської служби України від 07 травня 2025 року №003100-18/5618-2025, 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 08.05.2025 №69-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-04-03-006296-a 03.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.05.2025 00:00
Документи рішення
08.05.2025 17:50
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ), внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи (протоколи від 03.04.2025 № 8, від 24.04.2025 № 16), рішення Комісії АМКУ від 18.04.2025 № 6203-р/пк-пз, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 07.04.2025, 25.04.2025, відповіді Замовника від 09.04.2025, 28.04.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію дочірнього підприємства «Вінницький облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (далі – ДП «Вінницький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України»), вимогу про усунення невідповідностей до 02.05.2025 13:09, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.05.2025 № 21, повідомлення про намір укласти договір, договір від 09.05.2025 №1-Е (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткові угоди від 22.05.2025 № 1, від 23.05.2025 № 2 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 12.05.2025, 22.05.2025 через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду рішення Комісії АМКУ не здійснювався. Абзацом першим пункту 28 Особливостей № 1178 передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей № 1178. Згідно з вимогами частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Також, згідно з нормою абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. За результатами моніторингу установлено, що у пункті 3 розділу 6 тендерної документації Замовник визначив, що проєкт договору про закупівлю викладено в Додатку 3 до цієї тендерної документації, а також, що договір про закупівлю укладається відповідно до вимог цієї тендерної документації та тендерної пропозиції переможця у письмовій формі у вигляді єдиного документа у строки, визначені пунктом 2 «Строк укладання договору про закупівлю» цього розділу. У Додатку 3 тендерної документації Замовник виклав проєкт договору, у пункті 4.7. якого визначив, що компенсація додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами (у разі їх застосування), відбувається на підставі порівняльної відомості відповідно до переліку основних матеріальних ресурсів (Додаток № 2 до Договору), а також, що на етапі проведення взаєморозрахунків розмір коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, визначається за пунктом 7.6 Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженою наказом Міністерства інфраструктури України 07.10.2022 № 753 (далі – Методика). Крім того, у Додатку 5 «Перелік основних матеріальних ресурсів» тендерної документації міститься перелік основних матеріальних ресурсів з зазначенням їх найменувань, одиниць виміру, вагових коефіцієнтів та середніх цін з урахуванням ПДВ без врахування транспортної складової. Пунктом 7.6 Методики, яка визначає механізм формування вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування та є обов'язковою для визначення вартості дорожніх робіт та послуг, що фінансуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, установлено, що компенсація додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, відбувається на підставі порівняльної відомості до Методики, відповідно до переліку основних матеріальних ресурсів, який є обов'язковим додатком до договору підряду. Крім того, пунктом 6.2 Методики обумовлено, що для визначення ціни тендерних пропозицій замовник повинен надати, зокрема, перелік основних матеріальних ресурсів відповідно до додатку 28 до Методики, зміна цін на які може суттєво вплинути на вартість дорожніх робіт та послуг впродовж періоду їх виконання/надання, із зазначенням вагового коефіцієнта кожного ресурсу та зазначенням цін, визначених за базою даних цін за останній місяць з урахуванням ПДВ та без врахування транспортної складової, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі чи спрощеної закупівлі. Слід зазначити, що додатком 28 до Методики визначено, що перелік основних матеріальних ресурсів є невід’ємною частиною договору, а також, що кількість основних матеріальних ресурсів повинна складати не більше 10-ти позицій. Перелік формується з найбільш вагомих в ціні матеріалів на підставі розділу ІІІ. «Дорожньо-будівельні матеріали, вироби та комплекти» відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта без врахування транспортної складової. Водночас, моніторингом установлено, що у Додатку 5 «Перелік основних матеріальних ресурсів» тендерної документації Замовник зазначив основні матеріальні ресурси у кількості 16 позицій, а саме: суміші асфальтобетонні гарячі і теплі, що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип В, марка 2, суміші протиожеледні (10,0% солі), суміші протиожеледні (20,0% солі), фарба дорожня, щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 20-40 мм, марка М1000 і більше, бітуми нафтові дорожні БНД 70/100, перший сорт, скляні кульки вітчизняного виробника, дорожнє огородження бар’єрного типу (11ДД-2), емульсія бітумна, дорожна, ЩПС 0-40, щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 40-70 мм, марка М1000 і більше, щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 10-20 мм, марка М1000 і більше, камені бортові, БР100.30.15, щебінь митий із природнього каменю для будівельних робіт, марка М-1000 і більше, фракція 5-10 мм, відсів, щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 5[3]-10 мм, марка М1000 і більше. Отже, Замовник при визначенні кількості основних матеріальних ресурсів, зміна цін на які може суттєво вплинути на вартість дорожніх робіт та послуг впродовж періоду їх виконання/надання у Додатку 5 «Перелік основних матеріальних ресурсів» тендерної документації недотримався вимог додатку 28 Методики. Таким чином, тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог статті 22 Закону та пункту 28 Постанови № 1178, оскільки містить інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством. Учасником ДП «Вінницький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» у своїй тендерній пропозиції надано проєкт договору (файл «10 Проєкт договору.pdf»), в якому Перелік основних матеріальних ресурсів є додатком № 2 до нього (пункт 14.2 розділу 14 «Додатки до договору» Додатку № 3 тендерної документації), а також лист-згоду з умовами проєкту договору (файл «9. Довідка на згоду з проектом та дотримання умов.pdf»). Крім того, цим учасником у складі тендерної пропозиції надано Перелік основних матеріальних ресурсів від 28.04.2025 № 338 (файл 29. «Перелік основних матеріальних ресурсів.pdf», який повністю відповідає переліку, що визначено Замовником у Додатку 5 тендерної документації. За результатами торгів Замовник уклав з учасником ДП «Вінницький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» Договір, який містить, у тому числі Додаток № 2 «Перелік основних матеріальних ресурсів». Однак, згідно з Додатком №2 «Перелік основних матеріальних ресурсів» до Договору кількість основних матеріальних ресурсів доповнено до 81 позиції, а розмір вагових коефіцієнтів матеріального ресурсу, що відображає їх питому вагу не відповідає їх розміру, встановленому Замовником у тендерній документації та наданому у тендерній пропозиції учасника ДП «Вінницький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України», зокрема, на такі основні матеріальні ресурси: суміші асфальтобетонні гарячі і теплі (асфальтобетон щільний) (дорожні)(аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип В, марка 2, суміші протиожеледні (10,0% солі), суміші протиожеледні (20,0% солі), фарба дорожня, бітуми нафтові дорожні БНД 70/100, перший сорт, щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 20-40 мм, марка М1000 і більше, скляні кульки вітчизняного виробника, дорожнє огородження бар’єрного типу (11ДД-2), емульсія бітумна, дорожна, ЩПС 0-40, щебінь із природного каменю для будівельних робіт фракція 40-70 мм, марка М1000 і більше, щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 10-20 мм, марка М1000 і більше, камені бортові, відсів, щебінь митий із природнього каменю для будівельних робіт, марка М-1000 і більше, фракція 5-10 мм, щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 5[3]-10 мм, марка М1000 і більше. Пунктом 18 Особливостей № 1178 визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Також згідно з абзацом 4 пункту 49 Особливостей № 1178 замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Враховуючи вищевикладене, умови Договору, укладеного Замовником з ДП «Вінницький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» відрізняються від вимог тендерної документації та змісту тендерної пропозиції переможця, чим порушено вимоги пункту 3 розділу 6 тендерної документації Замовника, пункту 18, абзацу 4 пункту 49 Особливостей № 1178. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про надання пояснень, зокрема, щодо відмінності від умов Договору змісту тендерної пропозиції переможця, Замовник зазначив, що «…кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами не передбачені за даним предметом закупівлі, тому вимоги Методики до переліку основних матеріальних ресурсів, при погоджені договору з переможцем закупівлі, не застосовувались. Також тендерна документація та проект договору не містили жодних окремих вимог до форми та змісту Додатку 2 до Договору. Проте для уникнення непорозумінь/різночитань, до Договору були внесені відповідні зміни, а додаток №2 було сформовано та викладено з врахуванням вимог Методики. Окремо зауважуємо, що зміни до додатку №2 до договору жодним чином не вплинули та не можуть вплинути на вартість договору та/або спричинити додаткові витрати для Змовника і Держави, оскільки усі вартісні та кількісні показники предмета закупівлі наведені в додатку №1 до Договору «Договірна ціна»». Водночас надане пояснення не спростовує виявленого порушення, оскільки умовами Договору визначено, що компенсація додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами (у разі їх застосування), відбувається на підставі порівняльної відомості відповідно до переліку основних матеріальних ресурсів (Додаток № 2 до Договору) (пункт 4.7. Договору), а також, що Договір набирає чинності з моменту його підписання та діє до 30.12.2026 включно, а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань (пункт 10.1. Договору). Відповідно до підпункту 2 пункту 21 Особливостей № 1178 договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення його з порушенням вимог пункту 18 Особливостей № 1178.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням Особливостей № 1178 установлено порушення вимог статті 22 Закону та пункту 28 Постанови № 1178. За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця ДП «Вінницький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» установлено порушення вимог пункту 18, абзацу 4 пункту 49 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ДП «Вінницький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти виконання рішення Комісії АМКУ, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
29.05.2025 00:00
Дата публікації
29.05.2025 17:27
Документи висновку
29.05.2025 17:27
-
Оскарження в суді
ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ» буде подано до Вінницького окружного адміністративного суду позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку, після відкриття провадження у справі замовником буде підвантажено відповідну ухвалу.
Дата публікації
05.06.2025 11:53
Інформація про відкриття провадження
17.06.2025
120/8205/25
Документи оскарження в суді
05.06.2025 11:54
-
18.06.2025 10:34
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Вінницькій області, (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-03-006296-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат (бюджетних призначень), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат (бюджетних призначень), очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
08.05.2025 17:53
Орган перевірки
14.05.2025 00:00
Документи повідомлення
08.05.2025 17:54
-
Відповідь
Відповідь
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на наступне запитання: 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат (бюджетних призначень), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат (бюджетних призначень), очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду. Частина 4 статті 3 Бюджетного кодексу встановлює, що для середньострокового бюджетного планування середньостроковий період включає плановий та наступні за плановим два бюджетні періоди. Пункт 47-1 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу визначає що середньострокове зобов’язання за договорами на будівництво, реконструкцію, ремонт і утримання автомобільних доріг - зобов’язання відповідно до укладених договорів (контрактів) за напрямами використання коштів, визначеними пунктами 1 і 2 частини третьої статті 24-2 цього Кодексу, згідно з яким необхідно здійснити платежі протягом поточного бюджетного періоду та/або середньострокового періоду в межах відповідних бюджетних призначень, встановлених законом про Державний бюджет України, та обсягу коштів державного дорожнього фонду (за такими напрямами), визначеного Бюджетною декларацією та/або програмними документами економічного і соціального розвитку. Бюджетні асигнування на експлуатаційне утримання з державного бюджету, згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 18.02.2025 № 174 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку мережі та утримання автомобільних доріг загального користування у 2025 році» передбачені у сумі 67 873,3 тис.грн. Листом Управління дорожнього господарства Вінницької обласної військової адміністрації від 20.03.2025 підприємству доведено інформацію щодо спрямування коштів, передбачених у державному бюджеті за бюджетною програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування» за напрямком поточний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Вінницькій області у 2025 році. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі – замовником зазначено в Додатку № 2 до тендерної документації та в Додатку № 3 до тендерної документації, в яких зокрема визначено, що якість повинна відповідати ДСТУ Б В.2.7-119:2011, НПАОП 63.21-1.01-09, П Г.1-218-113:2009, П Г.1 -218-118:2005, ДСТУ 3587-97, ДСТУ 4100:2014, ДСТУ 8853:2019, СОУ 42.1-37641918-035:2018, МВ 03450778-736:2014, ДСТУ 8747:2017, ДБН А.3.1-5, СОУ 45.2-00018112-028:2008, ДСТУ –Н Б В.3.2-5:2016, ДСТУ Б В.2.7-119:2011. Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 07 жовтня 2022 року № 753 та затвердженого дефектного акту на Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Вінницькій області. За результатами розрахунків, очікувана вартість закупівлі складає: 720 113 300,00 грн з ПДВ. Закупівля оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу - 03 квітня 2025 року. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), оприлюднено 04 квітня 2025 року, посилання - https://smad.vin.gov.ua/s-44/p-1009/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristi/.
Рішеня
12.05.2025 11:19
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Вінницькій області, (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-03-006296-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Просимо пояснити чому умови договору від 09.05.2025 № 1-Е (далі – Договір) відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі? Зокрема, зазначені найменування основних матеріальних ресурсів та їх вагові коефіцієнти у додатку № 2 (Перелік основних матеріальних ресурсів) до Договору відрізняються від найменувань, вагових коефіцієнтів, що вказані у Переліку основних матеріальних ресурсів від 28.04.2025 № 338 (файл 29. «Перелік основних матеріальних ресурсів.pdf»), який подано у складі тендерної пропозиції переможця? Надайте зазначене пояснення з врахуванням вимог, встановлених Методикою визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженою наказом Міністерства інфраструктури України 07.10.2022 № 753, а саме: кількість основних матеріальних ресурсів повинна складати не більше 10-ти позицій. Перелік формується з найбільш вагомих в ціні матеріалів на підставі розділу ІІІ. «Дорожньо-будівельні матеріали, вироби та комплекти» відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта без врахування транспортної складової; сума вагових коефіцієнтів матеріальних ресурсів повинна складати не менше 0,8 (80%). 2. Яким чином учасником ДП «Вінницький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» виконані вимоги тендерної документації щодо внесення не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору шляхом внесення на визначений замовником рахунок, відкритий органом, що здійснює казначейське обслуговування замовника, грошової застави в розмірі 0,05% від вартості договору про закупівлю (розділ 6 Додатку 6 тендерної документації). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
19.05.2025 17:55
Орган перевірки
23.05.2025 00:00
Документи повідомлення
19.05.2025 17:56
-
Відповідь
відповідь
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запитання. 1. Перелік основних матеріальних ресурсів (відповідно до Додатку 28 Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України № 753 від 07 жовтня 2022 року (далі – Методика) складається з метою відшкодування коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами у випадку зміни цін на матеріально-технічні ресурси які можуть суттєво вплинути на вартість дорожніх робіт та послуг та не виконує жодних інших функцій. Відповідно до пункту 6.2 глави VI Методики, перелік основних матеріальних ресурсів складається відповідно до Додатку 28 Методики лише у разі вказання в тендерній документації/ оголошенні про проведення спрощеної закупівлі суми коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Звертаємо вашу увагу на те, що в тендерній документації, а як наслідок і в договірній ціні, відсутні кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, тому Додаток 5 до тендерної документації не є переліком основних матеріальних ресурсів в розумінні пункту 6.2 глави VI Методики, носить виключно інформативний характер про ціни на матеріально технічні ресурси, що застосовувались при складанні інвесторської кошторисної документації та не має впливу на формування ціни пропозиції учасників конкурсних торгів. Технічні характеристики предмета закупівлі наведені в Додатку 2 до тендерної документації та були підтверджені учасником у складі тендерної пропозиції. Тендерна документація не містила окремих вимог щодо надання учасником підтвердження/погодження/тощо щодо додатку 5 до тендерної документації, а файл 29 «Перелік основних матеріальних ресурсів.pdf» наданий учасником на власний розсуд, тому замовником даний документ не брався до уваги. Як зазначено вище, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами не передбачені за даним предметом закупівлі, тому вимоги Методики до переліку основних матеріальних ресурсів, при погоджені договору з переможцем закупівлі, не застосовувались. Також тендерна документація та проект договору не містили жодних окремих вимог до форми та змісту Додатку 2 до Договору. Проте для уникнення непорозумінь/різночитань, до Договору були внесені відповідні зміни, а додаток №2 було сформовано та викладено з врахуванням вимог Методики. Окремо зауважуємо, що зміни до додатку №2 до договору жодним чином не вплинули та не можуть вплинути на вартість договору та/або спричинити додаткові витрати для Змовника і Держави, оскільки усі вартісні та кількісні показники предмета закупівлі наведені в додатку №1 до Договору «Договірна ціна». 2. На виконання вимог розділу 6 додатку 6 тендерної документації, переможцем закупівлі було внесено гроші застави в визначеному розмірі на визначений замовником рахунок, відкритий органом, що здійснює казначейське обслуговування, в розмірі. Того ж дня сторонами підписано договір забезпечення виконання договору про закупівлю. На підтвердження вказаного надаємо Договір та виписку з рахунку.
Рішеня
22.05.2025 12:26
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
720 113 300 грн.
Період подання пропозицій
до 29.04.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Контактний телефон:
+380432560707
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
720 113 300 грн.
Період подання пропозицій
до 29.04.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Контактний телефон:
+380432560707
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності