Показати схожі тендери

Закупівля Гранітні деталі до пам"ятників; 44910000-2 Будівельний камінь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника від Корюківська міська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-03-005402-a
Id Tender b6e9e977d6834a939df804c780aba1d4
План UA-P-2025-04-03-004723-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.04.2025 12:10
Остання зміна 22.05.2025 11:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
650 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 500 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.04.2025 12:09 до 11.04.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 03.04.2025 12:09
до 08.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.04.2025 12:09
до 08.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.04.2025 15:27
до 09.05.2025 15:25
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.04.2025 12:16
до 15.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.05.2025 15:25
до 22.05.2025 11:24
Період уточнень
з 03.04.2025 12:09 до 08.04.2025 00:00
Період оскарження
з 03.04.2025 12:09 до 08.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.04.2025 15:27 до 09.05.2025 15:25
Період кваліфікації
з 14.04.2025 15:27 до 09.05.2025 15:25
Основні параметри
Гранітні деталі до пам'ятників; 44910000-2 Будівельний камінь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
650 000 грн.
Гранітні деталі до пам'ятників; 44910000-2 Будівельний камінь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Назва предмета закупівлі
Гранітні деталі до пам'ятників; 44910000-2 Будівельний камінь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Очікувана вартість
650 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6500,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
14.04.2025 15:04
Закінчення аукціону
14.04.2025 15:27
Позиція
Опис предмета закупівлі
Гранітні деталі до пам'ятників; 44910000-2 Будівельний камінь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Код ДК 021:2015
44912100-7 - Граніт
Кількість
3
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
15300, Україна, Чернігівська область, м.Корюківка
Дата постачання по
29.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП КОЗІН МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Пропозиція:
622 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КОНКОРДІЯ"
Пропозиція:
628 800 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.04.2025 15:04
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.04.2025 12:10
Оголошення про проведення закупівлі
03.04.2025 11:57
Тендерна документація
03.04.2025 11:52
Тендерна документація
03.04.2025 11:52
Тендерна документація
03.04.2025 11:52
Проект договору
03.04.2025 11:52
Тендерна документація
03.04.2025 11:52
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лілія Шумська
Електронна пошта
Телефон
+380465721379
Замовник
ЄДРПОУ
04061760
Повна назва
Корюківська міська рада
Поштовий індекс
15300
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
Корюківський район, м. Корюківка
Адреса
вул. БУЛЬВАРНА, 6
Кваліфікація
Лот № 1 Гранітні деталі до пам'ятників; 44910000-2 Будівельний камінь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Період вимог/скарг з 18.04.2025 12:16 по 24.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.04.2025 15:27 по 22.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
18.04.2025 12:16
Повідомлення про рішення
14.04.2025 15:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.04.2025 11:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.04.2025 11:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1.Пунктом 1.1.1. розділу 1 Додатку 1 тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» визначено, що учасник повинен надати: - довідку в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору); Аналогічним вважається договір на придбання гранітних деталей до пам'ятників та/або деталей з граніту. - не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами та додатками до договору); -документ (ти) на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного(их) в наданій Учасником довідці. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідністі в документах, що подані учасником процедури закупівлі, а саме в Договорі поставки від 10.10.2024 р. № 281п-24 предмет закупівлі не відповідає вимогам Замовника встановленим у тендерній документації. 2. Пунктом 4.9. розділу 4 Додатка 1 до тендерної документації «Тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації.». При перевірці електронного підпису на сайті Центрального засвідчувального органу встановлено, що тендерна пропозиція Учасника підписана удосконаленим електронним підписом (УЕП), що не відповідає вимогам Замовника встановленим у тендерній документації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику надано 24 години на виправлення невідповідності тендерної пропозиції та приведення документів у відповідність до вимог тендерної документації.
Створено
15.04.2025 10:49
Надати до
16.04.2025 10:49
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.04.2025 12:16 по 26.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.04.2025 12:16
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 09.05.2025 15:25 по 15.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.05.2025 11:29 по 14.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.05.2025 15:26
Довідка НАЗК
09.05.2025 15:25
Повідомлення про рішення
06.05.2025 11:29
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-03-005402-a-a1
Підписаний і діє
Номер
118
622 500 грн.
622 500 грн.
Без ПДВ
Підписано
21.05.2025
Строк дії договору з
21.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
3 (комплект)
Гранітні деталі до пам'ятників; 44910000-2 Будівельний камінь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Номенклатура
Гранітні деталі до пам'ятників; 44910000-2 Будівельний камінь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Кількість
3
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 29 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Корюківська міська рада
Повна назва
Корюківська міська рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04061760

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП КОЗІН МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Повна назва
ФОП КОЗІН МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3023901398

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
22.05.2025 11:24
-
22.05.2025 11:21
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-03-000001
Дата створення проекту
03.06.2025 10:05
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
03.06.2025 11:20
Дата завершення моніторингу
25.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 02.06.2025 № 37-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2025-04-03-005402-a 03.04.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-9)
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.06.2025 00:00
Документи рішення
03.06.2025 11:20
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Гранітні деталі до пам'ятників; 44910000-2 Будівельний камінь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника», очікуваною вартістю 650 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-03-005402-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів тощо)? Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. Просимо повідомити про фактичний стан виконання договору від 21.05.2025 № 118, укладеного між Замовником та фізичною особою-підприємцем «Козін Максим Олександрович» за результатами даної закупівлі. 3. Чи було виконано переможцем фізичною особою-підприємцем «Козін Максим Олександрович» вимоги абзацу третього пункту 3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю (наказ/довіреність/тощо)». Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
05.06.2025 17:48
Орган перевірки
11.06.2025 00:00
Відповідь
Відповідь на запит Північного офісу Держаудитслужби ( обл.) щодо надання пояснень
Відповідь на запит Північного офісу Держаудитслужби ( обл.) щодо надання пояснень 05.06.2025р.в електронній системі закупівель Замовнику надійшов запит на отримання пояснень, а саме: У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Гранітні деталі до пам'ятників; 44910000-2 Будівельний камінь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника», очікуваною вартістю 650 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-03-005402-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів тощо)? Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Замовником визначено предмет закупівлі : «Гранітні деталі до пам'ятників; 44910000-2 Будівельний камінь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (Товар). Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені відповідно до вимог діючих в Україні стандартів, норм та правил до товарів такого виду, зокрема ДСТУ Б.В.2.2-35:2013 «Намогильні споруди та склепи. Загальні технічні вимоги». Замовник здійснює закупівлю даного виду товару відповідно до реальних потреб, технічні та якісні характеристики якого визначені у Технічній специфікації (Додаток 2 до тендерної документації). Розрахунок очікуваної вартості закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, а саме шляхом направлення запиту комерційних(цінових) пропозицій потенційним постачальникам та за результатами одержаних комерційних (цінових) пропозицій від ФОП Гирик С.В., ФОП Козін М.О., та ФОП Головня О.А. з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275). Комерційні пропозиції надаються. Джерела пошуку та моніторингу цін: https://gabro-gold.pro/ https://prozorro.gov.ua/ тощо. Також повідомляємо, що постачання Товару здійснюється без надання послуг з монтажу. Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://old.koryukivka-rada.gov.ua/wp-content/uploads/2025/04/%D0%9E%D0%B1%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-UA-2025-04-03-005402-a.pdf , яке опубліковано 03.04.2025р. 2. Просимо повідомити про фактичний стан виконання договору від 21.05.2025 № 118, укладеного між Замовником та фізичною особою-підприємцем «Козін Максим Олександрович» за результатами даної закупівлі. Відповідно до укладеного між Замовником та фізичною особою-підприємцем «Козін Максим Олександрович» Договором від 21.05.2025 № 118 строк поставки товару до 29 серпня 2025 року. ФОП Козін Максим Олександрович приступив до виготовлення товару. Фактично товар знаходиться на стадії виготовлення. Поставка товару планується у строк визначений Договором від 21.05.2025 № 118. Умови Договору виконуються. 3. Чи було виконано переможцем фізичною особою-підприємцем «Козін Максим Олександрович» вимоги абзацу третього пункту 3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю (наказ/довіреність/тощо)». Відповідно до абзацу третього пункту 3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю (наказ/довіреність/тощо)», повідомляємо, що Переможець процедури закупівлі ID: UA-2025-04-03-005402-a під час укладення договору про закупівлю виконав дану вимогу та надав відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю (наказ/довіреність/тощо), а саме: довідка щодо повноважень від 21.05.2025 № 1-9/5 та виписка з ЄДР. Надані документи відповідають вимогам чинного законодавства та підтверджують право відповідної особи підписувати договір.
Рішеня
10.06.2025 14:50
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
650 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.04.2025 09:00
Замовник:
Корюківська міська рада
Контактний телефон:
+380465721379
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
650 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.04.2025 09:00
Замовник:
Корюківська міська рада
Контактний телефон:
+380465721379
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності