Показати схожі тендери

Закупівля Легковий автомобіль SKODA KODIAQ від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФРАСТРУКТУРНОГО РОЗВИТКУ ТА БЛАГОУСТРОЮ МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ".

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-04-03-003859-a
Id Tender eacde60fbf0e416ea4fab528c97c1840
План UA-P-2025-04-03-004683-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 03.04.2025 11:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 680 000 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Основні параметри
Легковий автомобіль SKODA KODIAQ
товари
Підстава для використання процедури
Замовник або його відокремлений підрозділ перебуває на території активних бойових дій
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Легковий автомобіль SKODA KODIAQ
Код ДК 021:2015
34110000-1 - Легкові автомобілі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
53403, Україна, Дніпропетровська область, місто Марганець, вул. Паркова, 9
Дата постачання по
07.04.2025 00:00
Документи закупівлі
03.04.2025 11:06
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Лаврушин
Електронна пошта
Телефон
+380954949695
Замовник
ЄДРПОУ
43466444
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФРАСТРУКТУРНОГО РОЗВИТКУ ТА БЛАГОУСТРОЮ МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ"
Поштовий індекс
53403
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Марганець
Адреса
вул. Паркова, 9
Кваліфікація
Договір
UA-2025-04-03-003859-a-a1
Підписаний і діє
Номер
11/4-25
1 680 000 грн.
1 680 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
02.04.2025
Строк дії договору з
02.04.2025
по
10.04.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Легковий автомобіль SKODA KODIAQ
Номенклатура
Легковий автомобіль SKODA KODIAQ
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 7 квітня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФРАСТРУКТУРНОГО РОЗВИТКУ ТА БЛАГОУСТРОЮ МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФРАСТРУКТУРНОГО РОЗВИТКУ ТА БЛАГОУСТРОЮ МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43466444

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Роншин Анатолій Анатолійович
Повна назва
Роншин Анатолій Анатолійович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
1970007974

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.04.2025 11:06
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-22-000064
Дата створення проекту
22.04.2025 15:28
Статус
вирішено
Дата публікації моніторингу
22.04.2025 17:29
Дата публікації висновку про результати
13.05.2025 15:53
Дата завершення усунення порушень
28.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
14.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 044-15-45
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
22.04.2025 № 81 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 22.04.2025 № 81 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 2 UA-2025-04-03-003859-a 03.04.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФРАСТРУКТУРНОГО РОЗВИТКУ ТА БЛАГОУСТРОЮ МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ" виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.04.2025 00:00
Документи рішення
22.04.2025 17:29
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 12 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю; наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель; відповідності вимог до закупівлі без використання електронної системи вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) в редакції станом на дату проведення закупівлі; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) (далі – Замовник) КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФРАСТРУКТУРНОГО РОЗВИТКУ ТА БЛАГОУСТРОЮ МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ" на 2025 рік (UA-P-2025-04-03-004683-a), звіт про договір про закупівлю укладений без використання електронної системи закупівель від 03.04.2025, договір про закупівлю від 02.04.2025 № 11/4-25 на суму 1 680 000,00 грн. без ПДВ укладений без використання електронної системи закупівель, звіт про виконання договору від 23.04.2025, пояснення з додатками надані через електрону систему закупівель 28.04.2025. Моніторингом питання оприлюднення обґрунтування щодо здійснення закупівлі (у разі якщо вимагається відповідно до законодавства про закупівлі) встановлено наступне: Підпунктом 2 пункту 13 Особливостей визначено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли замовник або його відокремлений підрозділ, що здійснює закупівлю згідно з абзацом другим пункту 15 Особливостей, перебуває на території активних бойових дій, які не були завершені на дату укладення договору про закупівлю. Поряд з цим, абзацем 29 пункту 13 Особливостей визначено, що у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту Замовник разом із звітом про договір про закупівлю, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Відповідно до Звіту про договір про закупівлю від 03.04.2025, укладений без використання електронної системи закупівель (UA-2025-04-03-003859-a) Замовником укладено Договір про закупівлю від 02.04.2025 № 11/4-25 з Роншиним Анатолієм Анатолійовичем. Так, 03.04.2025 разом з договором від 02.04.2025 № 11/4-25 Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено обґрунтування здійснення закупівлі за предметом «Легковий автомобіль SKODA KODIAQ» шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до підпункту 2 пункту 13 Особливостей у вигляді документу, що підготовлений уповноваженою особою замовника та погоджений (затверджений) керівником замовника, в якому зазначено: «Відповідно до Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22 грудня 2022 року № З09 (із змінами) (далі – Наказ № 309) Марганецька міська територіальна громада віднесена до території активних бойових дій.» Проте, Наказ № 309 наказ втратив свою чинність (згідно з наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 28 лютого 2025 року № 376). Замовником з відповідного питання через електронну систему 28.04.2025 надано відповідь, в якій зазначено, що «Відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій № 376 від 28.02.2025 року Марганецька міська територіальна громада (код UA12080010000029838) віднесена до зони активних бойових дій на яких функціонують державні електронні інформаційні ресурси починаючи з 01.12.2024 року.» Отже, на порушення пункту 13 Особливостей в електронній системі закупівель відсутнє обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту, що свідчить про недотримання вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема у частині належного обґрунтування та оприлюднення інформації, передбаченої пунктом 13 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України. В ході моніторингу Замовник 23.04.2025 оприлюднив звіт про виконання договору про закупівлю (UA-2025-04-03-003859-a), дата формування звіту: 23.04.2025, чим унеможливив усунення виявлених порушень в ході моніторингу та у подальшому в поточній закупівлі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання правильності оприлюднення обґрунтування щодо здійснення закупівлі (у разі якщо вимагається відповідно до законодавства про закупівлі) встановлено, порушення абзацу 29 пункту 13 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявності підстав укладання договору без застосування електронної системи, дотримання вимог Закону та Особливостей, оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності надання пояснень у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
12.05.2025 00:00
Дата публікації
13.05.2025 15:53
Документи висновку
13.05.2025 15:53
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Вжито заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому. Розроблено нове Обґрунтування для подальших закупівель.
Дата публікації
19.05.2025 15:38
Документи інформації про усунення порушення
19.05.2025 15:40
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто
Результат
Усунуто
Дата публікації
20.05.2025 10:47
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
20.05.2025 10:48
-
Повідомлення
Запит
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару, а саме Легковий автомобіль SKODA KODIAQ за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 34110000-1: Легкові автомобілі (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за ID: UA-2025-04-03-003859-a), яку проведено КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ІНФРАСТРУКТУРНОГО РОЗВИТКУ ТА БЛАГОУСТРОЮ МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ" (далі – Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення фінансового контролю в Україні» від 26 січня 1993 року № 2939-XII, статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі – Закон № 922-VIII), із урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 із змінами (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), з наступних питань: 1. Надайте пояснення яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Надайте пояснення на якій підставі Замовником застосоване обґрунтування закупівлі згідно із підпунктом 2 пункту 13 Особливостей відповідно до Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22 грудня 2022 року № З09 (зi змiнами), якщо зазначений наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства розвитку громад та територій № 376 від 28.02.2025, при цьому закупівля опублікована 03.04.2025? На підставі якого документу проведена закупівля без застосування електронної системи закупівель? 3. Надайте пояснення, чи була врахована при обґрунтуванні розміру бюджетного призначення Постанова Кабінету Міністрів України «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп'ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету» від 4 квітня 2001 р. № 332? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи). Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
23.04.2025 10:40
Орган перевірки
29.04.2025 00:00
Документи повідомлення
23.04.2025 10:41
-
Відповідь
Відповідь на запит від 23.04.2025 р.
Відповідно до поставлених питань, пояснюємо наступне. 1. По першому питанню. Щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень. Відповідно до пункту 8 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України бюджетне призначення - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування. Комунальне підприємство «Інфраструктурного розвитку та благоустрою Марганецької міської територіальної громади» не є, і не може бути в силу закону, розпорядником бюджетних коштів, тому не має можливості визначати розмір бюджетних призначень. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначались виходячи із потреби виконання робочих завдань Замовником на території всіх населених пунктів Марганецької ТГ враховуючи якість дорожнього покриття всіх шляхів в умовах постійної загрози обстрілів з території тимчасово окупованої Запорізької області. Відтак була необхідність у придбанні автомобілів підвищеної прохідності призначених для роботи на дорогах незадовільної якості в т. ч. по ґрунтовим дорогам, тому технічні вимоги враховують необхідність забезпечення виключення можливості виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з пристосуванням автомобіля до роботи на дорогах будь-якого стану та покриття. Крім того автомобіль повинен споживати невелику кількість палива, бути невибагливим в експлуатації та стійким до зовнішніх чинників зносу. Задля дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності Замовником було прийнято рішення провести закупівлю легкового автомобіля Skoda Kodiaq. Очікувана вартість предмету закупівлі була визначена шляхом аналізу ринку вживаних автомобілів подібного типу, а також з використанням інформації щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах, у тому числі на сайтах постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах. Для обчислення очікуваної вартості було використано зокрема такі відкриті джерела інформації: сайт оголошень продажу автомобілів - www.auto.ria та сайт оголошень OLX. 2. По другому питанню. Відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій № 376 від 28.02.2025 року Марганецька міська територіальна громада (код UA12080010000029838) віднесена до зони активних бойових дій на яких функціонують державні електронні інформаційні ресурси починаючи з 01.12.2024 року. 3. По третьому питанню. Зазначена Постанова Кабінету Міністрів України «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп'ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету» № 332 від 4 квітня 2001 р. передбачає встановлення граничних витрат для підприємств, установ та організацій, які утримуються за рахунок державного бюджету. Комунальне підприємство «Інфраструктурного розвитку та благоустрою Марганецької міської територіальної громади» не належить до вищезазначених підприємств.
Рішеня
28.04.2025 15:34
Замовник
Документи повідомлення
28.04.2025 15:35
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 680 000 грн.
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФРАСТРУКТУРНОГО РОЗВИТКУ ТА БЛАГОУСТРОЮ МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ"
Контактний телефон:
+380954949695
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 680 000 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФРАСТРУКТУРНОГО РОЗВИТКУ ТА БЛАГОУСТРОЮ МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ"
Контактний телефон:
+380954949695
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності