Показати схожі тендери

Закупівля Робочий спецодяг від Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-03-002065-a
Id Tender 0b148ace2d5d45618e285718c28b34e7
План UA-P-2025-03-19-002663-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 03.04.2025 10:11
Остання зміна 11.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
524 822 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 624.11 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.04.2025 10:07 до 11.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.04.2025 10:07
до 08.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.04.2025 10:07
до 08.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.04.2025 13:00
до 05.06.2025 13:45
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.05.2025 15:32
до 11.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 05.06.2025 13:45
-
Період уточнень
з 03.04.2025 10:07 до 08.04.2025 00:00
Період оскарження
з 03.04.2025 10:07 до 08.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.04.2025 13:00 до 05.06.2025 13:45
Період кваліфікації
з 11.04.2025 13:00 до 05.06.2025 13:45
Основні параметри
Робочий спецодяг
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
524 822 грн.
Робочий спецодяг
Назва предмета закупівлі
Робочий спецодяг
Очікувана вартість
524 822 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2624,11
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.04.2025 12:37
Закінчення аукціону
11.04.2025 13:00
Позиція
Опис предмета закупівлі
: вул. Янтарна, 5, м. Київ, 03170
Код ДК 021:2015
18130000-9 - Спеціальний робочий одяг
Кількість
702
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
03170, Україна, Київська область, Київ, вул. Янтарна, буд. 5
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
: вул. Янтарна, 5, м. Київ, 03170
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТРИПІЛЛЯ"
Пропозиція:
371 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП СТОРОЖУК ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ
Пропозиція:
370 900 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.04.2025 12:37
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Каїра Катерина Петрівна
Електронна пошта
Телефон
380685917708
Замовник
ЄДРПОУ
03359090
Назва (англійською мовою)
Komynalne pidpruemctvo "Hlexovo-eksplyataziune ypravlinna po remonty ta utrumannu avtomobilnuh hlaxiv ta sporyd na nuh Svatohunckoho rauony" m.Kieva
Повна назва
Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва
Повна назва (англійською мовою)
Komynalne pidpruemctvo "Hlexovo-eksplyataziune ypravlinna po remonty ta utrumannu avtomobilnuh hlaxiv ta sporyd na nuh Svatohunckoho rauony" m.Kieva
Поштовий індекс
03170
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Янтарна, буд. 5
Кваліфікація
Лот № 1 Робочий спецодяг
Період вимог/скарг з 08.05.2025 15:32 по 14.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.04.2025 13:00 по 10.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Замовником встановлено Технічні, якісні та кількісні вимоги в Додатку 1.3 до тендерної документації: 1) Щодо позиції товару «Костюм робочий лінійний (куртка+штани) 200 штук» Вимоги Замовника: «Тканина: MASTER100% COTTON щільністю від 260 г/м? або більше комбінована з 53%бв, 47%пе щільністю 220 г/м2 або більше.» Учасником запропоновано товар, що не відповідає вимогам технічної специфікації до предмета закупівлі, а саме: - В Документі «43_[10-04-2025 17.00.04] Порівняльна таблиця» зазначено - Тканина: MASTER 100% COTTON щільністю 261,2 г/м? комбінована з 52,8%бв, 47,2%пе щільністю 221 г/м2., що не відповідає технічним вимогам Замовника. - В Документі «39_[10-04-2025 17.00.04]Паспорт костюми» зазначено - Тканина: MASTER 100% COTTON щільністю від 261,2 г/м? комбінована з 52,8%бв, 47,2%пе щільністю 221 г/м2., що не відповідає технічним вимогам Замовника. 2) Щодо позиції товару «Жилет сигнальний з логотипом – 100 штук;» Вимоги Замовника: «Тканина: полотняного переплетінння; Колір: яскраво-помаранчевого, люмінісцентного кольору; Склад: 47 % - поліестр; 53 % - бавовна; Щільність – 220 г/м2 або більше;» Учасником запропоновано товар, що не відповідає вимогам технічної специфікації до предмета закупівлі, а саме: - В Документі «29_[10-04-2025 17.00.04] Жилет сигнальний паспорт» зазначено: Склад: 47,2 % - поліестр; 52,8 % - бавовна;, що не відповідає технічним вимогам Замовника. 3) Щодо позиції товару «Костюм брезентовий (костюм для зварника) 2 штуки.» Вимоги Замовника: «Основний матеріал: брезент вогнетривкий. Щільність тканини: 480 г/м?» Учасником запропоновано товар, що не відповідає вимогам технічної специфікації до предмета закупівлі, а саме: В Файлі «11_[10-04-2025 17.00.04]Брезент» міститься Документ «Протокол випробувань №274:023 від 01.09.2023 року на зразки, що випробовуються – тканина Армотент Брезент 500 FR 55% льон (джут) 25% бавовна 20% поліестер (поліефір) з вогнестійким просочуванням» де зазначено – «Поверхнева густина г/м2 – 526», що не відповідає технічним вимогам Замовника. З огляду на положення пункту 43 Особливостей такі помилки у складі тендерної пропозиції учасника не можна вважати невідповідністю в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі. Отже, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП СТОРОЖУК ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ (ЄДРПОУ/ІПН 2638402675) на підставі абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей - 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
Документи кваліфікації
08.05.2025 15:30
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
14.04.2025 20:10
Електроний протокол про продовження строку
11.04.2025 13:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.04.2025 10:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.04.2025 10:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У відповідності до ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. З огляду на кількість наданих учасником документів у складі тендерної пропозиції, які необхідно детально перевірити та значну кількість інших закупівель, що проводить замовник, є необхідність в продовженні строку розгляду тендерної пропозиції ФОП СТОРОЖУК ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ до 20 робочих днів. У зв’язку з цим, керуючись ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», уповноважена особа ВИРІШИВ: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ФОП СТОРОЖУК ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
14.04.2025 20:09
Дата кінця розгляду
10.05.2025 00:00
Період вимог/скарг з 05.06.2025 13:45 по 11.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.05.2025 15:32 по 06.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
05.06.2025 13:44
Повідомлення про рішення
documentType.award.eligibilityDocuments
08.05.2025 15:32
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.04.2025 10:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.04.2025 10:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У відповідності до ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. З огляду на кількість наданих учасником документів у складі тендерної пропозиції, які необхідно детально перевірити, є необхідність в продовженні строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ТРИПІЛЛЯ" до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
14.05.2025 10:37
Дата кінця розгляду
06.06.2025 00:00
Торги не відбулися
Очікувана вартість
524 822 грн.
Період подання пропозицій
до 11.04.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва
Контактний телефон:
380685917708
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
524 822 грн.
Період подання пропозицій
до 11.04.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва
Контактний телефон:
380685917708
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності