Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт приміщень поліцейської станції за адресою: вул. Шкільна, 37, с. Возсіятське, Вознесенського району Миколаївської області від Єланецька селищна рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-03-000787-a
Id Tender 6ffe8d93fe954d399a0a5ff9997dffc2
План UA-P-2025-04-03-000844-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.04.2025 09:13
Остання зміна 29.04.2025 14:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
424 305 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 122 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.04.2025 09:11 до 11.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.04.2025 09:11
до 08.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.04.2025 09:11
до 08.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.04.2025 00:00
до 11.04.2025 19:05
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.04.2025 19:05
до 17.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.04.2025 19:05
до 29.04.2025 14:34
Період уточнень
з 03.04.2025 09:11 до 08.04.2025 00:00
Період оскарження
з 03.04.2025 09:11 до 08.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.04.2025 00:00 до 11.04.2025 19:05
Період кваліфікації
з 11.04.2025 00:00 до 11.04.2025 19:05
Основні параметри
Поточний ремонт приміщень поліцейської станції за адресою: вул. Шкільна, 37, с. Возсіятське, Вознесенського району Миколаївської області
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
424 305 грн.
Поточний ремонт приміщень поліцейської станції за адресою: вул. Шкільна, 37, с. Возсіятське, Вознесенського району Миколаївської області
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт приміщень поліцейської станції за адресою: вул. Шкільна, 37, с. Возсіятське, Вознесенського району Миколаївської області
Очікувана вартість
424 305 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2122,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт приміщень поліцейської станції за адресою: вул. Шкільна, 37, с. Возсіятське, Вознесенського району Миколаївської області
Код ДК 021:2015
45400000-1 - Завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
55542, Україна, Миколаївська область, с. Возсіятське, вул. Шкільна, 37
Дата постачання по
01.07.2025 09:16
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює розрахунок за надані послуги протягом 10-ти календарних днів з моменту підписання Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в)/наданих послуг, при наявності фінансування.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП КЛИМЕНКО ОЛЕНА ВАСИЛІВНА
Пропозиція:
340 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Рудінський Максим Олександрович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380980647691
Факс
+380515991467
Сайт:
https://elanecka-gromada.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
04375079
Повна назва
Єланецька селищна рада
Поштовий індекс
55501
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
Єланець
Адреса
вулиця Паркова, 15А
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт приміщень поліцейської станції за адресою: вул. Шкільна, 37, с. Возсіятське, Вознесенського району Миколаївської області
Період вимог/скарг з 11.04.2025 19:05 по 17.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.04.2025 00:00 по 19.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.04.2025 19:05
Довідка НАЗК
11.04.2025 19:05
Повідомлення про рішення
11.04.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-03-000787-a-c1
Підписаний і діє
Номер
35
340 000 грн.
340 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
24.04.2025
Строк дії договору з
25.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт приміщень поліцейської станції за адресою: вул. Шкільна, 37, с. Возсіятське, Вознесенського району Миколаївської області
Номенклатура
Поточний ремонт приміщень поліцейської станції за адресою: вул. Шкільна, 37, с. Возсіятське, Вознесенського району Миколаївської області
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
340 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 1 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Єланецька селищна рада
Повна назва
Єланецька селищна рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04375079

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП КЛИМЕНКО ОЛЕНА ВАСИЛІВНА
Повна назва
ФОП КЛИМЕНКО ОЛЕНА ВАСИЛІВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
1890310620

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
29.04.2025 14:34
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-05-000082
Дата створення проекту
05.05.2025 14:13
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
05.05.2025 15:49
Дата публікації висновку про результати
23.05.2025 14:40
Дата завершення усунення порушень
07.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
27.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 73) 059-37-47
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Миколаїв
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 05.05.2025 № 51-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 05.05.2025. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 05.05.2025 № 51-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 3 UA-2025-04-03-000787-a 03.04.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
05.05.2025 00:00
Документи рішення
05.05.2025 15:49
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 22 травня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Єланецької селищної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена уповноваженою особою Замовника (протокол від 02.04.2025 № 20); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця Клименко Олени Василівни (далі – ФОП Клименко О.В.); протокол уповноваженої особи Замовника від 11.04.2025 № 35; повідомлення про намір укласти договір; договір від 24.04.2025 № 35 (далі – Договір про закупівлю); пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення абзацу десятого пункту 28 Особливостей тендерна документація не містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, оформлені як окремі додатки до тендерної документації. Зокрема, вищезазначені переліки Замовник об’єднав в один додаток, а саме: додаток 1 до тендерної документації. Також за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне. Абзацом першим пункту 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Згідно з пунктом 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) – протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва. Разом з тим, вимогами пункту 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835) визначено, що машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону. Замовник 29.04.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель Договір про закупівлю та додатки до нього, в тому числі додаток з інформацією про ціни на матеріальні ресурси (додаток 1). Разом з цим, зазначена інформація про ціни на матеріальні ресурси оприлюднена у форматі PDF у вигляді фотокопії, який не має властивостей машинозчитувального формату. Таким чином, на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель інформацію про ціни на матеріальні ресурси не у машинозчитувальному форматі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення абзацу десятого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції ФОП Клименко О.В., своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розміщення в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси до договору від 24.04.2025 № 35 у машинозчитувальному форматі та здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом забезпечення притягнення до відповідальності особу, якою допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
22.05.2025 00:00
Дата публікації
23.05.2025 14:40
Документи висновку
23.05.2025 14:40
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Відповідно до зобов'язання щодо усунення порушення було завантажено інформацію про ціни на матеріальні ресурси та розпорядження Єланецького селищного голови №147-к/тм від 28.05.2025р. про оголошення догани.
Дата публікації
29.05.2025 13:55
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
-
Результат
Усунуто
Дата публікації
29.05.2025 16:00
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
29.05.2025 16:01
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
05.05.2025 16:20
Орган перевірки
09.05.2025 00:00
Документи повідомлення
05.05.2025 16:20
-
Відповідь
Відповідь на запит
1. Для визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості, Замовник використав Примірну методику визначення вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 № 275, а саме розрахунок очікуваної вартості робіт. Відповідно було звернення до ФОП Клименко Олена Василівна щодо розроблення кошторису на проведення поточного ремонту. В результаті ФОП Клименко Олена Василівна надала кошторисний розрахунок (відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва, дефектний акт, пояснювальна записка, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01) який було затверджено виконавчим комітетом Єланецької селищної ради рішенням №72 від 20.02.2025р. Рішенням № 7 від 27.02.2025р. на сесії Єланецької селищної ради було виділено кошти для проведення «Поточний ремонт приміщень поліцейської станції за адресою: вул. Шкільна, 37, с. Возсіятське, Вознесенського району Миколаївської області». На підставі вище перелічених документів було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги. 2. Посилання на сторінку веб-сайту: https://elanecka-gromada.gov.ua/publichni-zakupivli-15-01-46-27-01-2021/
Рішеня
07.05.2025 14:45
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
424 305 грн.
Період подання пропозицій
до 11.04.2025 00:00
Замовник:
Єланецька селищна рада
Контактний телефон:
+380980647691
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
424 305 грн.
Період подання пропозицій
до 11.04.2025 00:00
Замовник:
Єланецька селищна рада
Контактний телефон:
+380980647691
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності