Показати схожі тендери

Закупівля Підгузки та інші засоби гігієни для дітей та дорослих від Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Дарницького району міста Києва.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-03-000434-a
Id Tender 701729c24f434ecfbacd4ecc33e8bae1
План UA-P-2025-03-19-014354-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.04.2025 08:55
Остання зміна 24.04.2025 10:10
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 575 858.51 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
17 879.29 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.04.2025 08:54 до 11.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.04.2025 08:54
до 08.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.04.2025 08:54
до 08.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.04.2025 12:36
до 17.04.2025 15:30
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.04.2025 15:30
до 23.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.04.2025 15:30
до 24.04.2025 10:10
Період уточнень
з 03.04.2025 08:54 до 08.04.2025 00:00
Період оскарження
з 03.04.2025 08:54 до 08.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.04.2025 12:36 до 17.04.2025 15:30
Період кваліфікації
з 11.04.2025 12:36 до 17.04.2025 15:30
Основні параметри
Підгузки та інші засоби гігієни для дітей та дорослих
Виконання міської цільової програми "Турбота. Назустріч киянам" на 2025-2027 роки"
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 575 858.51 грн.
Підгузки та інші засоби гігієни для дітей та дорослих
Назва предмета закупівлі
Підгузки та інші засоби гігієни для дітей та дорослих
Примітки
Виконання міської цільової програми "Турбота. Назустріч киянам" на 2025-2027 роки"
Очікувана вартість
3 575 858.51 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
17879,29
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.04.2025 12:07
Закінчення аукціону
11.04.2025 12:36
Позиція
Опис предмета закупівлі
Підгузки та інші засоби гігієни для дітей та дорослих
Код ДК 021:2015
33750000-2 - Засоби для догляду за малюками
Кількість
7 938
Одиниця виміру
пакунок
Адреса постачання
02091, Україна, Київська область, Київ, вул. Вербицького, буд. 9-і
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Джерело фінансування - бюджет міста Києва за КПКВ 0813242
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я"
Пропозиція:
3 557 970 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Терещенко Вікторія Вікторівна
Пропозиція:
3 540 071.4 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Виноградов Іларіон Олександрович
Пропозиція:
3 540 080 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.04.2025 12:07
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.04.2025 08:54
Оголошення про проведення закупівлі
03.04.2025 08:52
-
03.04.2025 08:52
-
03.04.2025 08:52
Проект договору
03.04.2025 08:52
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
03.04.2025 08:51
-
03.04.2025 08:51
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Працевита Наталія Олексіївна
Електронна пошта
Телефон
380445639645
Замовник
ЄДРПОУ
33882032
Повна назва
Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Дарницького району міста Києва
Поштовий індекс
02091
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
вул. Вербицького, буд. 9-і
Кваліфікація
Лот № 1 Підгузки та інші засоби гігієни для дітей та дорослих
Період вимог/скарг з 17.04.2025 15:30 по 23.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.04.2025 12:36 по 19.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.04.2025 15:30
Довідка НАЗК
17.04.2025 15:28
Повідомлення про рішення
17.04.2025 15:25
Пропозиція, що перемогла
11.04.2025 12:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.04.2025 08:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.04.2025 08:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
«11» квітня 2025 року відбувся аукціон щодо процедури відкритих торгів за предметом закупівлі відповідно до коду ДК 021:2015: 33750000-2 Засоби для догляду за малюками (Підгузки та інші засоби гігієни для дітей та дорослих), № UA-2025-04-03-000434-a. За результатами аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визнана остаточна пропозиція учасника ФОП Терещенко Вікторія Вікторівна (код ЄДРПОУ: 3297818067). На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону та п. 43 Особливостей є необхідність усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та п. 43 Особливостей наступного змісту: 1. Перелік виявлених невідповідностей: Договір суборенди нерухомого майна (нежитлового приміщення) від 03 січня 2025 р. не відповідає умовам тендерної документації (пункт 1 Додатку 2 до тендерної документації): «на підтвердження інформації щодо наявності складських/виробничих приміщень для зберігання асортименту товару, що є предметом закупівлі, учасник має надати документ/ти, які засвідчують право власності або оренди на складські приміщення визначені довідкою довільної форми», а саме: 1.1. п. 1.2, п. 9.2 не відповідають копії договору оренди нерухомого майна (нежитлового приміщення) № Г-02/21 від 05 жовтня 2020 р., наданого у складі тендерної пропозиції. 1.2. в п. 10.3 зазначено договір оренди № Г-04/11 від 01 грудня 2025 р. , що не відповідає даті, оскільки ця дата ще не настала. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику усунути недоліки та надати чинні договори оренди, суборенди.
Створено
15.04.2025 14:42
Надати до
16.04.2025 14:42
Договір
UA-2025-04-03-000434-a-c1
Підписаний і діє
Номер
1001
3 540 071.4 грн.
3 540 071.4 грн.
Без ПДВ
Підписано
24.04.2025
Строк дії договору з
24.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
7 938 (пакунок)
Підгузки та інші засоби гігієни для дітей та дорослих
Номенклатура
Підгузки та інші засоби гігієни для дітей та дорослих
Кількість
7 938
Одиниця виміру
пакунок
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Дарницького району міста Києва
Повна назва
Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Дарницького району міста Києва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33882032

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Терещенко Вікторія Вікторівна
Повна назва
ФОП Терещенко Вікторія Вікторівна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3297818067

Інформація про підписанта

IBAN
UA608201720344260006000032998
ПІБ підписанта
Дорошенко Валентина Григорівна
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
Положення
Номер телефону
380445640822
Електронна пошта

Інформація про підписанта

Документи договору
24.04.2025 10:10
-
24.04.2025 10:09
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-06-000004
Дата створення проекту
06.05.2025 09:37
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
06.05.2025 11:55
Дата публікації висновку про результати
27.05.2025 15:52
Дата завершення усунення порушень
11.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
28.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 422-82-12
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 05.05.2025 № 188 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-04-03-000434-a 03.04.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
05.05.2025 00:00
Документи рішення
06.05.2025 11:55
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 27 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості № 1178) у редакції на дату проведення відкритих торгів, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 19.03.2025 № 63 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 11.04.2025, тендерну пропозицію ФОП Терещенко Вікторія Вікторівна, вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ФОП Терещенко Вікторія Вікторівна (далі - Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця від 17.04.2025 № 80 та повідомлення про намір укласти договір від 17.04.2025, договір від 24.04.2025 № 1001, пояснення та документи надані Замовником від 09.05.2025 та від 14.05.2025 на запити Північного офісу Держаудитслужби. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано - ФОП Терещенко Вікторія Вікторівна та укладено договір від 24.04.2025 № 1001 на загальну суму 3 540 071,40 гривень без ПДВ. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178. За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Відповідно до пункту 28 Особливостей № 1178 у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник на порушення вимог пункту 47 Особливостей № 1178 встановив, у пункті 3 Додатку 2 до ТД (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей), що «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей». Враховуючи викладене, під час складання та оприлюднення тендерної документації, Замовником не враховано зміни, внесені згідно з Постановою КМУ від 02.04.2024 № 382, зокрема щодо виключення абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей № 1178, чим відповідно порушено вимоги пункту 28 Особливостей № 1178. Поряд з тим, відповідно до пункту 47 Особливостей № 1178 установлено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Так, згідно підпункту 3.2 Додатку 2 до ТД, Замовником установлено перелік документів, які надаються переможцем (фізичною особою чи фізичною особою - підприємцем) для підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей № 1178, які Переможець надає, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель, установлено, що Замовником 17.04.2025 оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та визначено Переможцем торгів - ФОП Терещенко Вікторія Вікторівна. Однак, ФОП Терещенко Вікторія Вікторівна, як переможцем процедури закупівлі, не надано, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим порушено вимоги підпункту 3.2 Додатку 2 до ТД, а також вимоги пункту 47 Особливостей № 1178. Враховуючи вищевикладене, керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII Північний офіс Держаудитслужби звернувся через електронну систему закупівель до Замовника із запитом про надання пояснень щодо вищезазначеного. У відповідь на запит Замовником надано наступні пояснення: «…Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення ? файл «Довідка НАЗК» на ФОП Терещенко Вікторію Вікторівну була автоматично завантажена системою електронних закупівель після акцептування, а також файл «Довідка про корупцію» завантажено в систему електронних закупівель 15.04.2025. … Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» ? файл «Витяг з інформаційно-аналітичної системи Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності суди.pdf» ФОП Терещенко В.В. завантажено в систему електронних закупівель 15.04.2025…». Однак, надане пояснення Замовником не спростовує наявність порушення вимог пункту 47 Особливостей № 1178, в частині ненадання у чотириденний строк ФОП Терещенко Вікторія Вікторівна як переможцем процедури закупівлі, документів, що підтверджують відсутність підстав зазначених у пункті 47 Особливостей № 1178. Слід зазначити, що згідно з пунктом 37 частини першої статті 1 Закону № 922-VIII визначено, що учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Разом з тим, у пункті 18 частини першої статті 1 Закону № 922-VIII визначено, що переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Таким чином, надане пояснення Замовника не спростовує наявність порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, оскільки, ФОП Терещенко Вікторія Вікторівна як переможцем процедури закупівлі, не було оприлюднено в електронній системі закупівель у чотириденний строк документів, з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, що підтверджують відсутність підстав зазначених у пункті 47 Особливостей № 1178.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, установлено порушення вимог пункту 28 Особливостей № 1178. За результатами моніторингу, встановлено порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
27.05.2025 00:00
Дата публікації
27.05.2025 15:52
Документи висновку
27.05.2025 15:52
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Дарницького району міста Києва (далі ? Територіальний центр) укладено договір № 1001 від 24.04.2025 з фізичною особою – підприємцем Терещенко Вікторією Вікторівною щодо поставки підгузків та інших засобів гігієни для дітей та дорослих. Північним офісом Держаудитслужби були виявлені порушення пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації закупівлі № UA-2025-04-03-000434-a, що передбачені абзацом 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), за результатами якої укладено вищезазначений договір. Зауваження щодо виявлених порушень Північним офісом Держаудитслужби враховані, з уповноваженою особою проведено роз?яснювальну роботу щодо неухильного дотримання норм Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, винесено попередження про недопущення порушень в подальшій роботі та підготовлено наказ про зменшення розміру преміювання від 27.05.2025 № 57-к/тр. Поряд з цим, Територіальним центром укладено договір про надання послуг з навчання у сфері здійснення публічних закупівель з ТОВ «Академія Радник» та направлено уповноважену особу для проходження курсу з підвищення кваліфікації в сфері закупівель.
Дата публікації
28.05.2025 14:24
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якого є підгузки та інші засоби гігієни для дітей та дорослих (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-03-000434-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати інформацію та долучити відповідні документи на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
07.05.2025 16:13
Орган перевірки
13.05.2025 00:00
Документи повідомлення
07.05.2025 16:14
-
Відповідь
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 33750000-2 Засоби для догляду за малюками на запит Держаудитслужби України від 06.05.2025 11:55 надаємо наступну інформацію та документи
Відповідно до міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам» на 2025-2027 роки та Порядку забезпечення киян допоміжними засобами реабілітації (технічними та іншими засобами реабілітації), засобами особистої гігієни, затвердженого наказом Департаменту соціальної та ветеранської політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 27.11.2024 № 428, Територіальним центром було здійснено закупівлю засобів особистої гігієни. Станом на 01.01.2025 у Територіальному центрі на обліку для забезпечення засобами особистої гігієни перебувало 680 осіб, які потребували забезпечення підгузками, пелюшками, урологічними прокладками, відповідно до заяв (в заяві зазначається вид та розмір засобів гігієни) та висновків лікарсько-консультативної комісії лікувально-профілактичних закладів (ЛКК), індивідуальних програм реабілітації (ІПР) Територіальним центром було сформовано технічні, кількісні та якісні характеристики. Під час вибору засобів особистої гігієни були враховані наступні аспекти: 1. Відповідність розміру: підгузки повинні мати правильний розмір, щоб забезпечити комфортну посадку і запобігти витіканню. 2. Поглинання і відведення вологи: для людей зі збільшеними потребами у догляді важливо мати підгузки з високою поглинальною здатністю та ефективною системою відведення вологи, щоб уникнути подразнень шкіри та виразок. 3. Матеріали і гіпоалергенність: особливо для людей з чутливою шкірою або алергіями важливо обирати підгузки з гіпоалергенних матеріалів, що зменшує ризик подразнень. 4. Зручність і комфорт: підгузки повинні бути зручними для носіння і забезпечувати відчуття сухості та комфорту, що є особливо важливим для пацієнтів із зниженою мобільністю або обмеженими можливостями. 5. Витривалість і надійність: для довготривалого використання важливо обирати підгузки, які мають високу якість. 6. Підгузок також повинен мати достатню кількість застібок, щоб можна було змінювати розмір у разі необхідності. Під час вибору підгузків для осіб, які потребують забезпечення, лікар надає рекомендації, враховуючи конкретні потреби і стан пацієнта. № Найменування товару Одиниця виміру Кількість 1 Підгузки для дорослих, розмір S (середнє поглинання) № 30 уп. 162 2 Підгузки для дорослих, розмір М (середнє поглинання) № 30 уп. 576 3 Підгузок поясний, розмір М (велике поглинання) № 30 уп. 120 4 Підгузки для дорослих, розмір М (максимальне поглинання) № 24 уп. 165 5 Підгузки для дорослих, розмір L (середнє поглинання) № 30 уп. 756 6 Підгузок поясний , розмір L (середнє поглинання) № 30 уп. 40 7 Підгузки для дорослих, розмір L (максимальне поглинання) № 24 уп. 147 8 Підгузки для дорослих, розмір ХL (середнє поглинання) № 30 уп. 448 9 Підгузки-трусики для дорослих, розмір М (середнє поглинання) № 30 уп. 340 10 Підгузки-трусики для дорослих, розмір L (середнє поглинання) № 30 уп. 400 11 Підгузки-трусики для дорослих, розмір ХL (середнє поглинання) № 12 уп. 200 12 Урологічні прокладки жіночі (поглинання від 550 мл) № 20 уп. 768 13 Урологічні прокладки жіночі (поглинання від 780 мл), подовжені № 15 уп. 780 14 Урологічні прокладки жіночі (поглинання від 930 мл), подовжені № 15 уп. 800 15 Урологічні прокладки для жінок (поглинання від 910 мл) нічні № 12 уп. 1200 16 Прокладки урологічні для чоловіків (поглинання від 450 мл) № 20 уп. 744 17 Пелюшки 90x60 см (велике поглинання) № 30 уп. 100 18 Підгузки для дорослих, розмір ХХL (велике поглинання) № 10 уп. 100 19 Підгузки-трусики для дорослих, розмір ХS (середнє поглинання) № 30 уп. 12 20 Підгузки для дітей (6-10 кг) № 70 уп. 30 21 Підгузки для дітей (9-14 кг) № 62 уп. 50 Технічні вимоги: № Найменування товару Медико-технічні вимоги 1 Підгузки для дорослих, розмір S (середнє поглинання) не менше 30 шт. в уп. Поглинальна здатність – середній рівень, не менше 1530 мл. (ISO) Повинні: - бути виготовлені з гіпоалергенних матеріалів; - мати анатомічну форму; - мати вологонепроникну зовнішню поверхню; - мати внутрішню поверхню виготовлену з проникного, нетканого матеріалу; - мати бокові частини з нетканого, дихаючого (повітро- і паропроникного) матеріалу; - мати вологонепроникні бар’єри для попередження протікання; - мати індикатор наповнення; - мати систему нейтралізації запаху; - мати 4 застібки. 2 Підгузки для дорослих, розмір М (середнє поглинання) не менше 30 шт. в уп. Поглинальна здатність – середній рівень, не менше 2100 мл. (ISO) Повинні: - мати подвійний поглинаючий шар з абсорбуючим полімером (САП); - мати анатомічну форму; - мати еластичний пояс; - мати захисні бар’єри для попередження протікання; - мати зовнішній «дихаючий» шар, що пропускає повітря - мати індикатор наповнення; - мати систему нейтралізації запаху; - мати 4 застібки. 3 Поясні підгузки для дорослих, розмір М (велике поглинання) не менше 30 шт. в уп. Поглинальна здатність не менше 2170мл. (ISO) - повинні мати спеціальний м’який перфорований пояс з еластичними вставками з боків; - повинні мати спеціальну форму, при якій бокові поверхні стегон є повністю відкритими; - повинна бути система нейтралізації запаху; - зовнішня поверхня повинна бути виготовлена з спеціального нетканого матеріалу, що пропускає повітря і має бути вологонепроникною; - повинні мати спеціальний трансфер - шар з системою мікроворонок; - повинні мати багаторазові застібки - система петель- гачків для фіксації на поясі підгузника; - повинні мати індикатор наповнення; - повинні мати високі вологонепроникні бар?єри. 4 Підгузки для дорослих, розмір М (максимальне поглинання) не менше 24 шт. в уп. Поглинальна здатність – максимальий рівень, не менше 3150 мл. (ISO) Повинні: - бути виготовлені з гіпоалергенних матеріалів; - мати анатомічну форму; - мати вологонепроникну зовнішню поверхню; - мати внутрішню поверхню виготовлену з проникного, нетканого матеріалу; - мати бокові частини з нетканого, дихаючого (повітро- і паропроникного) матеріалу; - мати вологонепроникні бар’єри для попередження протікання; - мати індикатор наповнення; - мати систему нейтралізації запаху; - мати 4 застібки. 5 Підгузки для дорослих, розмір L (середнє поглинання) не менше 30 шт. в уп. Поглинальна здатність – середній рівень, не менше 2400 мл. (ISO) Повинні: - мати подвійний поглинаючий шар з абсорбуючим полімером (САП); - мати анатомічну форму; - мати еластичний пояс; - мати захисні бар’єри для попередження протікання; - мати зовнішній «дихаючий» шар, що пропускає повітря; - мати індикатор наповнення; - мати систему нейтралізації запаху; - мати 4 застібки. 6 Поясні підгузки для дорослих, розмір L (середнє поглинання) не менше 30 шт. в уп. Поглинальна здатність не менше 2290 мл. (ISO) - повинні мати спеціальний м’який перфорований пояс з еластичними вставками з боків; - повинні мати спеціальну форму, при якій бокові поверхні стегон є повністю відкритими; - повинна бути система нейтралізації запаху; - зовнішня поверхня повина бути виготовлена з спеціального нетканого матеріалу, що пропускає повітря і має бути вологонепроникною; - повинні мати спеціальний трансфер - шар з системою мікроворонок; - повинні мати багаторазові застібки - система петель - гачків для фіксації на поясі підгузника; - повинні мати індикатор наповнення; - повинні мати високі вологонепроникні бар?єри. 7 Підгузки для дорослих, розмір L (максимальне поглинання) не менше 24 шт. в уп. Поглинальна здатність – максимальний рівень, не менше 3500 мл. (ISO) Повинні: - бути виготовлені з гіпоалергенних матеріалів; - мати анатомічну форму; - мати вологонепроникну зовнішню поверхню; - мати внутрішню поверхню виготовлену з проникного, нетканого матеріалу; - мати бокові частини з нетканого, дихаючого (повітро- і паропроникного) матеріалу; - мати вологонепроникні бар’єри для попередження протікання; - мати індикатор наповнення; - мати систему нейтралізації запаху; - мати 4 застібки. 8 Підгузки для дорослих, розмір ХL (середнє поглинання) не менше 30 шт. в уп. Поглинальна здатність – середній рівень, не менше 2550 мл. (ISO) Повинні: - подвійний поглинаючий шар з абсорбуючим полімером (САП); - мати анатомічну форму; - мати еластичний пояс; - мати захисні бар’єри для попередження протікання; - мати зовнішній «дихаючий» шар, що пропускає повітря; - мати індикатор наповнення; - мати систему нейтралізації запаху; - мати 4 застібки. 9 Підгузки-трусики для дорослих, розмір М (середнє поглинання) не менше 30 шт. в уп. Поглинальна здатність – середній рівень, не менше 1000 мл. Повинні мати: - анатомічну форму; - вологонепроникні бар’єри для попередження протікання; - еластичні гумки по всій окружності талії і стегон для щільного прилягання; - подвійний поглинаючий шар целюлозно-волоконної основи з абсорбуючим полімером (САП); - систему нейтралізації запаху; - не менше трьох еластичних резинок в зоні анатомічних виїмок (для щільного прилягання в області промежини). 10 Підгузки-трусики, розмір L (середнє поглинання) не менше 30 шт. в уп. Поглинальна здатність – середній рівень, не менше 1000 мл. Повинні мати: - анатомічну форму; - вологонепроникні бар’єри для попередження протікання; - еластичні гумки по всій окружності талії і стегон для щільного прилягання; - подвійний поглинаючий шар целюлозно-волоконної основи з абсорбуючим полімером (САП); - систему нейтралізації запаху; - не менше трьох еластичних резинок в зоні анатомічних виїмок (для щільного прилягання в області промежини). 11 Підгузки-трусики для дорослих, розмір ХL (середнє поглинання) не менше 12 шт. в уп. Поглинальна здатність – середній рівень, не менше 1400 мл. Повинні мати: - анатомічну форму; - вологонепроникні бар’єри для попередження протікання; - еластичні гумки по всій окружності талії і стегон для щільного прилягання; - подвійний поглинаючий шар целюлозно-волоконної основи з абсорбуючим полімером (САП); - систему нейтралізації запаху; - не менше трьох еластичних резинок в зоні анатомічних виїмок (для щільного прилягання в області промежини). 12 Урологічні прокладки жіночі (поглинання від 550 мл) не менше 20 шт. в уп. Поглинальна здатність не менше 550 мл. (ISO) - повинні мати анатомічну форму; - повинні мати систему нейтралізації запаху; - повинні мати подвійний всмоктуючий шар целюлозо-волокної основи з абсорбуючим полімером (САП); - прокладка повинна фіксуватись на білизні за допомогою клеючої смужки; - повинні мати еластичні резиночки з боків для захисту від протікання. 13 Урологічні прокладки жіночі (поглинання від 780 мл) подовжені, (не менше 15 шт. в уп.) Поглинальна здатність – високий рівень, не менше 780 мл. Повинні мати: - довжину від 360 мм; - анатомічну форму; - бічні бортики по сторонам прокладки, що запобігають витіку; - поглинаючий вкладиш з целюлози з абсорбуючим полімером (САП). 14 Урологічні прокладки жіночі (поглинання від 930 мл) подовжені, (не менше 15 шт. в уп.) Поглинальна здатність – високий рівень, не менше 930 мл. Повинні мати: - довжину від 420 мм; - анатомічну форму; - бічні бортики по сторонам прокладки, що запобігають витіку; - поглинаючий вкладиш з целюлози з абсорбуючим полімером (САП). 15 Урологічні прокладки жіночі (поглинання від 910 мл) нічні, (не менше 12 шт. в уп.) Поглинальна здатність не менше 910 мл. (ISO) - повинні мати анатомічну форму; - повинні мати систему нейтралізації запаху; - повинні мати подвійний всмоктуючий шар целюлозо-волокної основи з абсорбуючим полімером (САП); - повинні мати індекс негативної подразнюючої дії на шкіру; - прокладка повинна фіксуватись на білизні за допомогою клеючої смужки; - повинні мати еластичні резиночки з боків для захисту від протікання. 16 Прокладки урологічні для чоловіків (поглинання від 450 мл) не менше 20 шт. в уп. Поглинальна здатність не менше 450 мл. (ISO) - повинні мати анатомічну форму (V подібна); - повинні мати "дихаючу" поверхню з нетканого матеріалу; - повинні мати клеючу поверхню для фіксації до білизни; - повинні мати індекс негативної подразнюючої дії на шкіру; - повинні мати м?які, еластичні резиночки з боків для захисту від протікання; - повинні мати систему нейтралізаціі запаху. 17 Пелюшки 90x60 см (велике поглинання) не менше 30 шт. в уп. Поглинальна здатність не менше 1900 мл. (ISO) - повинні бути виготовлені з гіпоалергенних матеріалів; - зовнішня поверхня має бути вологонепроникною; - повинні мати поглинаючий шар з абсорбуючим полімером (САП); - розмір - 90x60 см. 18 Підгузки для дорослих, розмір ХХL (велике поглинання) не менше 10 шт. в уп. Поглинальна здатність не менше 3200 мл. (ISO) - повинні мати анатомічну форму з 2 (двома) поглинаючими вкладишами; - повинні мати гумки в поясі попереду та позаду підгузка; - чотири застібки-липучки; - паропроникний ізоляційний шар по всій поверхні; - повинні мати індикатор наповнення. 19 Підгузки-трусики для дорослих, розмір ХS (середнє поглинання) не менше 30 шт. в уп. Підгузки-трусики для людей з нетриманням сечі: - об’єм стегон – живота: 50х80 см +/- 10 см; - поглинальна здатність не менше 1200 мл (г); - повинні мати м’який зовнішній дихаючий шар, захисні бортики та широкий еластичний пояс; - виготовлені з гіпоалергенного матеріалу; - наявність індикатора наповнення (вологості). 20 Підгузки для дітей (6-10 кг) не менше 70 шт. в уп. Поглинальна здатність не менше 420 мл. (ISO) Повинні мати: - анатомічну форму; - багаторазові застібки-липучки; - вертикальні бортики навколо ніжок для додаткового захисту; - без додаткових ароматів і добавок. 21 Підгузки для дітей (9-14 кг), не менше 62 шт. в уп. Поглинальна здатність не менше 580 мл. (ISO) Повинні мати: - анатомічну форму; - багаторазові застібки-липучки; - вертикальні бортики навколо ніжок для додаткового захисту; - без додаткових ароматів і добавок. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до лімітної довідки про бюджетні асигнування та кредитування, розподілу планових призначень та розрахунків до кошторису видатків за загальним фондом місцевого бюджету на 2025 рік по КПКВ 0813242 «Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення», передбачений програмою “Турбота. Назустріч киянам» на 2025-2027 роки. Кошторис на 2025 рік затверджений Департаментом соціальної та ветеранської політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Розмір бюджетного призначення для придбання засобів особистої гігієни запланований за КЕКВ 2730 «Інші виплати населенню» та становить 4 990 500,00 грн. Очікувана вартість обрахована відповідно до очікуваної потреби та моніторингу цін станом на 19.03.2025 р., визначеного на базі комерційних пропозицій різних постачальників. Відповідно розрахунку очікувана вартість становить: 3 575 858,51 грн з ПДВ. Також Територіальний центр повідомляє про відсутність власного веб-сайту, але на виконання вимог п 41 Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднює обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, а саме Департаменту соціальної та ветеранської політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Посилання на сторінку, де розміщено обґрунтування на закупівлю Підгузки та інші засоби гігієни для дітей та дорослих за кодом ДК 021:2015 33750000-2 Засоби для догляду за малюками: https://media-stg.kyivcity.gov.ua/kyivcity/sites/26/2025/04/03/Pidhuzky_20250403.pdf https://dsp.kyivcity.gov.ua/zakupivli Додатково повідомляємо, з метою забезпечення прозорості та відкритості закупівель Територіальний центр оприлюднює (розміщує) обґрунтування доцільності технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та тендерну документацію на сайті https://kyivaudit.gov.ua/ відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) від 07.05.2020 № 1547 «Про внесення змін до розпорядження від 11.09.2009 № 1036 «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит». На підтвердження зазначеної інформації надаємо наступні документи: 1. Копія обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Підгузки та інші засоби гігієни для дітей та дорослих за кодом ДК 021:2015 33750000-2 Засоби для догляду за малюками на 6 арк. 2. Копія довідки про результат моніторингу цін на 3 арк. 3. Копії комерційних пропозицій різних постачальників на 4 арк. 4. Копія Лімітної довідки про бюджетні асигнування та кредитування на 2025 рік за КПКВ 0813242 «Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення» на 1 арк. 5. Копія Кошторису на 2025 рік за КПКВ 0813242 «Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення» на 2 арк. 6. Копія Розрахунку до кошторису на 2025 рік на придбання засобів особистої гігієни на 1 арк.
Рішеня
09.05.2025 15:05
Замовник
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів. Прошу надати пояснення щодо причин та підстав не відхилення тендерної пропозиції ФОП Терещенко Вікторія Вікторівна, з огляду на не надання як переможцем торгів, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178, у строки визначені пунктом 47 Особливостей № 1178. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
12.05.2025 17:35
Орган перевірки
16.05.2025 00:00
Документи повідомлення
12.05.2025 17:36
-
Відповідь
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 33750000-2 Засоби для догляду за малюками на запит Держаудитслужби України від 12.05.2025 (17:35:31) надаємо наступну інформацію та документи
На запит Північного офісу Держаудитслужби від 12.05.2025 (17:35:31 год) стосовно пояснення щодо причин та підстав не відхилення тендерної пропозиції ФОП Терещенко Вікторія Вікторівна, з огляду на не надання як переможцем торгів, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178, у строки визначені пунктом 47 Особливостей № 1178, Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Дарницького району міста Києва повідомляє. Відповідно до пункту 3.2. Додатку 2 до тендерної документації Учасником-Переможцем надаються наступні документи: 1. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення ? файл «Довідка НАЗК» на ФОП Терещенко Вікторію Вікторівну була автоматично завантажена системою електронних закупівель після акцептування, а також файл «Довідка про корупцію» завантажено в систему електронних закупівель 15.04.2025 (22:30:38 год). 2. Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» ? файл «Витяг з інформаційно-аналітичної системи Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності суди.pdf» ФОП Терещенко В.В. завантажено в систему електронних закупівель 15.04.2025 (22:31:58 год). 3. Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків ? файли «Довідка про відсутність пункт 47.pdf» та «Довідка про невик. з обов. абзац 14 пункт 47 Особливостей.pdf» завантажені в систему електронних закупівель 10.04.2025 (18:13:07 год). Звертаємо увагу, що всі документи, які вимагались Замовником, відповідно до тендерної документації, присутні у тендерній пропозиції та були розміщені в системі електронних закупівель у строки визначені пунктом 47 Особливостей № 1178, а саме: у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Поряд з цим повідомляємо, що зазначені документи розглянуті та опрацьовані Уповноваженою особою вчасно. Отже, вважаємо, що в даному випадку порушення законодавства ФОП Терещенко Вікторія Вікторівна відсутні. На підтвердження зазначеної інформації в цьому листі надаємо наступні документи: 1. Копія Інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення на 1 арк. 2. Копія Повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» на 1 арк. 3. Копії Довідок в довільній формі, які містять інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків на 2 арк.
Рішеня
14.05.2025 16:18
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 575 858.51 грн.
Період подання пропозицій
до 11.04.2025 00:00
Замовник:
Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Дарницького району міста Києва
Контактний телефон:
380445639645
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 575 858.51 грн.
Період подання пропозицій
до 11.04.2025 00:00
Замовник:
Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Дарницького району міста Києва
Контактний телефон:
380445639645
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності