Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 – 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги із впровадження програмного забезпечення – системи керування складом (WMS)) від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-02-014323-a
Id Tender f5697a48792945ca84fd704182eaaf9c
План UA-P-2025-03-13-016510-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 02.04.2025 23:59
Остання зміна 13.06.2025 16:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
960 200 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 801 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.04.2025 23:58 до 14.04.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 02.04.2025 23:58
до 11.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.04.2025 23:58
до 11.04.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 15.04.2025 13:59
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.04.2025 11:37
до 01.05.2025 00:00
Період уточнень
з 02.04.2025 23:58 до 11.04.2025 00:00
Період оскарження
з 02.04.2025 23:58 до 11.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.04.2025 13:59
Основні параметри
ДК 021:2015 – 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги із впровадження програмного забезпечення – системи керування складом (WMS))
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
960 200 грн.
ДК 021:2015 – 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги із впровадження програмного забезпечення – системи керування складом (WMS))
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 – 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги із впровадження програмного забезпечення – системи керування складом (WMS))
Очікувана вартість
960 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4801,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.04.2025 13:36
Закінчення аукціону
15.04.2025 13:59
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 1 (послуга)
Послуга впровадження системи керування складом (WMS)
Опис предмета закупівлі
Послуга впровадження системи керування складом (WMS)
Код ДК 021:2015
72263000-6 - Послуги зі впровадження програмного забезпечення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.08.2025 00:00
Позиція : №2 1 (послуга)
Послуги з доступу до WMS-системи на умовах підписки
Опис предмета закупівлі
Послуги з доступу до WMS-системи на умовах підписки
Код ДК 021:2015
72268000-1 - Послуги з постачання програмного забезпечення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (послуга)
Послуги з технічної підтримки WMS-системи
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічної підтримки WMS-системи
Код ДК 021:2015
72261000-2 - Послуги з обслуговування програмного забезпечення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
30% передоплати від вартості Послуги впровадження системи керування складом (WMS) протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання Договору на підставі виставленого рахунку від Виконавця з урахуванням п.3.5 Договору. Деталізовані умови оплати вказано в проекті Договору.
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
70% післяплати від вартості Послуги впровадження системи керування складом (WMS) протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг. Деталізовані умови оплати вказано в проекті Договору.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОТЕХСОФТ"
Пропозиція:
720 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Кутенков Іван Максимович
Пропозиція:
719 990 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.04.2025 13:36
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.04.2025 19:42
Оголошення про проведення закупівлі
-
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Артур Шавалєєв
Електронна пошта
Телефон
+380671344281
Сайт:
https://medzakupivli.com/uk/
Замовник
ЄДРПОУ
42574629
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Грушевського, буд. 7
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 – 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги із впровадження програмного забезпечення – системи керування складом (WMS))
Період вимог/скарг з 23.04.2025 11:37 по 29.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.04.2025 13:59 по 23.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
23.04.2025 11:37
Повідомлення про рішення
15.04.2025 13:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2025 23:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2025 23:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: у складі тендерної пропозиції учасником надано договори та документи на підтвердження їх виконання, які не підтверджують наявність аналогічного досвіду надання послуги впровадження системи керування складом (WMS), послуги з доступу до WMS-системи на умовах підписки та послуги з технічної підтримки WMS-системи. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: п.1.1.1 Розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: скан-копію/-ї (з оригіналу та/або копії) аналогічного договору/-ів, який/–і підтверджують наявність досвіду надання кожної з трьох послуг, що закуповуються Замовником та зазначені у Додатку 1 (послуги впровадження системи керування складом (WMS), послуги з доступу до WMS-системи на умовах підписки та послуги з технічної підтримки WMS-системи). Допускається надання окремого/-их договору/-ів для кожної окремої послуги, що закуповується). 2.ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: у складі тендерної пропозиції учасником не надано копію документа, що підтверджує наявність виключних майнових прав інтелектуальної власності на програмне забезпечення або авторизаційний лист від власника виключних майнових прав інтелектуальної власності на програмне забезпечення, запропоноване для участі в тендері на впровадження WMS-системи. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: п.1.3.1 Розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: копію документа, що підтверджує наявність виключних майнових прав інтелектуальної власності на програмне забезпечення або авторизаційний лист від власника виключних майнових прав інтелектуальної власності на програмне забезпечення, запропоноване для участі в тендері на впровадження WMS-системи. 3.ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: у складі тендерної пропозиції учасником надано скановану копію договору оренди серверних потужностей, яка на окремих сторінках не містить підписів та печаток обох сторін договору. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: п.1.3.2 Розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: скановану копію (з оригіналу або копії), з усіма печатками та підписами сторін, договору оренди серверних потужностей або підтвердження (в довільній формі) наявності власних серверних потужностей із рівнем сертифікації не нижче Tier III.
Створено
17.04.2025 19:49
Надати до
18.04.2025 19:49
Період вимог/скарг з 25.04.2025 18:06 по 01.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.04.2025 11:37 по 01.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.04.2025 18:06
Довідка НАЗК
25.04.2025 18:06
Повідомлення про рішення
23.04.2025 11:38
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2025 23:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2025 23:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: у складі тендерної пропозиції учасником надано документи на підтвердження виконання аналогічного договору, аналізуючи які не можна зробити висновок про повне виконання наданого договору. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: п.1.1.1 Розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: скан-копія/-ї (з оригіналу та/або копії) всіх актів наданих послуг або лист відгук від замовника, та/або інших документів, які підтверджують повне виконання учасником зобов’язань згідно з наданим договором. 2. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: відсутній переклад на українську мову наданої скан-копії договору оренди серверних потужностей із рівнем сертифікації не нижче Tier III. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: п.7 Розділу 1 Тендерної документації (Інформація про мову, якою повинно бути складено тендерну пропозицію). ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: автентичний переклад на українську мову наданої скан-копії договору оренди серверних потужностей із рівнем сертифікації не нижче Tier III. 3. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: у складі тендерної пропозиції відсутня довідка за формою, наведеною в Додатку 2-в до тендерної документації. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: п. 4.2 Розділу І Додатка 2 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Довідка за формою, наведеною в Додатку 2-в до тендерної документації. 4. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: у складі тендерної пропозиції відсутній лист-згода (за формою, яку наведено у Додатку 2-б до тендерної документації (або в довільній формі, що за змістом відповідає заданій) про погодження Учасника з умовами договору про закупівлю. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: п. 5.1 Розділу І Додатка 2 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: лист-згода (за формою, яку наведено у Додатку 2-б до тендерної документації (або в довільній формі, що за змістом відповідає заданій) про погодження Учасника з умовами договору про закупівлю.
Створено
24.04.2025 14:51
Надати до
25.04.2025 14:51
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 15:27 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.06.2025 15:27
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 15:28 по 08.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.06.2025 16:45
Електроний протокол про продовження строку
09.06.2025 15:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2025 23:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2025 23:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
у зв’язку з потребою додаткового часу розглянути документи, надані у складі тендерної пропозиції, виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів з метою дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій
Дата продовження строку розгляду
13.06.2025 16:45
Дата кінця розгляду
08.07.2025 00:00
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
960 200 грн.
Період подання пропозицій
до 14.04.2025 10:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
+380671344281
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
960 200 грн.
Період подання пропозицій
до 14.04.2025 10:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
+380671344281
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності