Показати схожі тендери

Закупівля «ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція (Лот №1: МНН: Adalimumab; Лот №2: МНН: Tobramycin ; Лот №3: МНН: Secukinumab; Лот №4: МНН: Etanercept; Лот №5: МНН: Rituximab; Лот №6: МНН: Tocilizumab; Лот №7: МНН: Tofacitinib; Лот №8: МНН: Rituximabum)» від Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №4" Одеської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-02-011912-a
Id Tender 3aac5d6ea7874873bff4d7cf98cd5b1d
План UA-P-2025-04-02-008833-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 02.04.2025 16:31
Остання зміна 30.04.2025 16:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
19 352 030.65 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
300.49 грн. (0,00 %)
Вартість подання пропозиції:
14 484 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.04.2025 16:27 до 10.04.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 02.04.2025 16:27
до 07.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.04.2025 16:27
до 07.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.04.2025 15:08
до 16.04.2025 09:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.04.2025 10:35
до 22.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.04.2025 09:55
до 30.04.2025 16:44
Період уточнень
з 02.04.2025 16:27 до 07.04.2025 00:00
Період оскарження
з 02.04.2025 16:27 до 07.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.04.2025 15:08 до 16.04.2025 09:55
Період кваліфікації
з 11.04.2025 15:08 до 16.04.2025 09:55
Основні параметри
«ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція (Лот №1: МНН: Adalimumab; Лот №2: МНН: Tobramycin ; Лот №3: МНН: Secukinumab; Лот №4: МНН: Etanercept; Лот №5: МНН: Rituximab; Лот №6: МНН: Tocilizumab; Лот №7: МНН: Tofacitinib; Лот №8: МНН: Rituximabum)»
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
8 474 861.86 грн.
Лот №1: МНН: Adalimumab
Назва предмета закупівлі
Лот №1: МНН: Adalimumab
Очікувана вартість
8 474 861.86 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
42374,31
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот №1: МНН: Adalimumab
Код ДК 021:2015
33600000-6 - Фармацевтична продукція
Код МНН
adalimumab Adalimumab
Кількість
634
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
65114, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Левітана,62
Дата постачання по
31.12.2025 16:32
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Шаблон договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»
Пропозиція:
7 055 152 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - неуспішний лот закупівлі
1 261 763.04 грн.
Лот №2: МНН: Tobramycin
Назва предмета закупівлі
Лот №2: МНН: Tobramycin
Очікувана вартість
1 261 763.04 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6308,82
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот №2: МНН: Tobramycin
Код ДК 021:2015
33600000-6 - Фармацевтична продукція
Код МНН
tobramycin Tobramycin
Кількість
16
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
65114, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Левітана,62
Дата постачання по
31.12.2025 16:32
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Шаблон договору
Лот № 3 Статус - завершено лот закупівлі
6 223 863.67 грн.
Лот №3: МНН: Secukinumab;
Назва предмета закупівлі
Лот №3: МНН: Secukinumab;
Очікувана вартість
6 223 863.67 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
31119,32
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.04.2025 12:05
Закінчення аукціону
11.04.2025 12:34
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот №3: МНН: Secukinumab
Код ДК 021:2015
33600000-6 - Фармацевтична продукція
Код МНН
secukinumab Secukinumab
Кількість
509
Одиниця виміру
Флакон
Адреса постачання
65114, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Левітана,62
Дата постачання по
31.12.2025 16:32
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Шаблон договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Людмила-Фарм"
Пропозиція:
6 002 315.49 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
Пропозиція:
6 208 782 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БаДМ"
Пропозиція:
6 004 627.44 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.04.2025 12:05
Лот № 4 Статус - завершено лот закупівлі
754 794.72 грн.
Лот №4: МНН: Etanercept
Назва предмета закупівлі
Лот №4: МНН: Etanercept
Очікувана вартість
754 794.72 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3773,97
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.04.2025 14:39
Закінчення аукціону
11.04.2025 15:08
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот №4: МНН: Etanercept
Код ДК 021:2015
33600000-6 - Фармацевтична продукція
Код МНН
etanercept Etanercept
Кількість
48
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
65114, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Левітана,62
Дата постачання по
31.12.2025 16:32
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Шаблон договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Людмила-Фарм"
Пропозиція:
545 813.52 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
Пропозиція:
585 760.8 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БаДМ"
Пропозиція:
547 497.09 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.04.2025 14:39
Лот № 5 Статус - завершено лот закупівлі
347 506.38 грн.
Лот №5: МНН: Tofacitinib
Назва предмета закупівлі
Лот №5: МНН: Tofacitinib
Очікувана вартість
347 506.38 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1737,53
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.04.2025 13:26
Закінчення аукціону
11.04.2025 13:55
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот №5: МНН: Tofacitinib
Код ДК 021:2015
33600000-6 - Фармацевтична продукція
Код МНН
tofacitinib Tofacitinib
Кількість
13
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
65114, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Левітана,62
Дата постачання по
31.12.2025 16:32
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Шаблон договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Людмила-Фарм"
Пропозиція:
282 991.22 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
Пропозиція:
303 154.54 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БаДМ"
Пропозиція:
283 519.6 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.04.2025 13:26
Лот № 6 Статус - неуспішний лот закупівлі
374 386.34 грн.
Лот №6: МНН: Tocilizumab
Назва предмета закупівлі
Лот №6: МНН: Tocilizumab
Очікувана вартість
374 386.34 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1871,93
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот №6: МНН: Tocilizumab
Код ДК 021:2015
33600000-6 - Фармацевтична продукція
Код МНН
tocilizumab Tocilizumab
Кількість
73
Одиниця виміру
Флакон
Адреса постачання
65114, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Левітана,62
Дата постачання по
31.12.2025 16:32
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Шаблон договору
Лот № 7 Статус - неуспішний лот закупівлі
1 854 756 грн.
Лот №7: МНН: Tocilizumab
Назва предмета закупівлі
Лот №7: МНН: Tocilizumab
Очікувана вартість
1 854 756 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9273,78
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот №7: МНН: Tocilizumab
Код ДК 021:2015
33600000-6 - Фармацевтична продукція
Код МНН
tocilizumab Tocilizumab
Кількість
144
Одиниця виміру
Флакон
Адреса постачання
65114, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Левітана,62
Дата постачання по
31.12.2025 16:32
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Шаблон договору
Лот № 8 Статус - неуспішний лот закупівлі
60 098.64 грн.
Лот №8: МНН: Rituximabum
Назва предмета закупівлі
Лот №8: МНН: Rituximabum
Очікувана вартість
60 098.64 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
300,49
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот №8: МНН: Rituximabum
Код ДК 021:2015
33600000-6 - Фармацевтична продукція
Код МНН
rituximab Rituximab
Кількість
4
Одиниця виміру
Флакон
Адреса постачання
65114, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Левітана,62
Дата постачання по
31.12.2025 16:32
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Шаблон договору
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марченко Марина Товіївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380487058710
Факс
+380487058712
Замовник
ЄДРПОУ
39051031
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №4" Одеської міської ради
Поштовий індекс
65114
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
місто Одеса
Адреса
вулиця Левітана,62
Кваліфікація
Лот № 1 Лот №1: МНН: Adalimumab
Період вимог/скарг з 16.04.2025 09:55 по 22.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.04.2025 15:08 по 19.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.04.2025 09:56
Довідка НАЗК
16.04.2025 09:55
Повідомлення про рішення
11.04.2025 15:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2025 16:27
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2025 16:27
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно Додатку 1 перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника Розділ 1. п.п. 1.2. Замовник просить надати скановану з оригіналу копію листа-відгуку про виконання договору(ів), копія якого надана згідно п.1.1. (не менше 1). Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу.
Створено
14.04.2025 16:55
Надати до
15.04.2025 16:55
Лот № 2 Лот №2: МНН: Tobramycin
Лот № 3 Лот №3: МНН: Secukinumab;
Період вимог/скарг з 15.04.2025 10:35 по 21.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.04.2025 15:08 по 19.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.04.2025 10:35
Довідка НАЗК
15.04.2025 10:35
Повідомлення про рішення
11.04.2025 15:08
Витяг з ЄДР
Лот № 4 Лот №4: МНН: Etanercept
Період вимог/скарг з 15.04.2025 10:53 по 21.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.04.2025 15:08 по 19.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.04.2025 10:53
Довідка НАЗК
15.04.2025 10:53
Повідомлення про рішення
11.04.2025 15:09
Витяг з ЄДР
Лот № 5 Лот №5: МНН: Tofacitinib
Період вимог/скарг з 15.04.2025 10:59 по 21.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.04.2025 15:08 по 19.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.04.2025 11:00
Довідка НАЗК
15.04.2025 10:59
Повідомлення про рішення
11.04.2025 15:09
Витяг з ЄДР
Лот № 6 Лот №6: МНН: Tocilizumab
Лот № 7 Лот №7: МНН: Tocilizumab
Лот № 8 Лот №8: МНН: Rituximabum
Угоди
UA-2025-04-02-011912-a-c1
Підписаний і діє
Номер
48-Ц4
6 002 315.49 грн.
5 609 640.64 грн.
З ПДВ
Підписано
30.04.2025
Строк дії договору з
30.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
509 (Флакон)
Лот №3: МНН: Secukinumab
Номенклатура
Лот №3: МНН: Secukinumab
Кількість
509
Одиниця виміру
Флакон
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Код МНН
secukinumab Secukinumab

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №4" Одеської міської ради
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №4" Одеської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39051031

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ТОВ "Людмила-Фарм"
Повна назва
ТОВ "Людмила-Фарм"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24741764

Інформація про підписанта

IBAN
UA278201720344300003000092707
ПІБ підписанта
Марченко Марина Товіївна
Посада підписанта
головний бухгалтер
Діє на підставі
Статут
Номер телефону
+30679655663
Електронна пошта

Інформація про підписанта

IBAN
UA023510050000026004545799600
ПІБ підписанта
Грошев Констянтин Анатолійович
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
+380672456555
Електронна пошта
Шаблон договору
Документи договору
30.04.2025 16:44
Повідомлення про договір
-
UA-2025-04-02-011912-a-a2
Підписаний і діє
Номер
46-Ц4
545 813.52 грн.
510 106.09 грн.
З ПДВ
Підписано
30.04.2025
Строк дії договору з
30.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
48 (пачок)
Лот №4: МНН: Etanercept
Номенклатура
Лот №4: МНН: Etanercept
Кількість
48
Одиниця виміру
пачок
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Код МНН
etanercept Etanercept

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №4" Одеської міської ради
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №4" Одеської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39051031

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ТОВ "Людмила-Фарм"
Повна назва
ТОВ "Людмила-Фарм"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24741764

Інформація про підписанта

IBAN
UA278201720344300003000092707
ПІБ підписанта
Марченко Марина Товіївна
Посада підписанта
головний бухгалтер
Діє на підставі
Статут
Номер телефону
+30679655663
Електронна пошта

Інформація про підписанта

IBAN
UA023510050000026004545799600
ПІБ підписанта
Грошев Констянтин Анатолійович
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
+380672456555
Електронна пошта
Шаблон договору
Документи договору
30.04.2025 16:31
Повідомлення про договір
-
UA-2025-04-02-011912-a-a3
Підписаний і діє
Номер
47-Ц4
282 991.22 грн.
264 477.78 грн.
З ПДВ
Підписано
30.04.2025
Строк дії договору з
30.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
13 (пачок)
Лот №5: МНН: Tofacitinib
Номенклатура
Лот №5: МНН: Tofacitinib
Кількість
13
Одиниця виміру
пачок
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Код МНН
tofacitinib Tofacitinib

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №4" Одеської міської ради
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №4" Одеської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39051031

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ТОВ "Людмила-Фарм"
Повна назва
ТОВ "Людмила-Фарм"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24741764

Інформація про підписанта

IBAN
UA278201720344300003000092707
ПІБ підписанта
Марченко Марина Товіївна
Посада підписанта
головний бухгалтер
Діє на підставі
Статут
Номер телефону
+30679655663
Електронна пошта

Інформація про підписанта

IBAN
UA023510050000026004545799600
ПІБ підписанта
Грошев Констянтин Анатолійович
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
+380672456555
Електронна пошта
Шаблон договору
Документи договору
30.04.2025 16:11
Повідомлення про договір
-
UA-2025-04-02-011912-a-c4
Підписаний і діє
Номер
44-Ц4
7 055 152 грн.
6 593 600 грн.
З ПДВ
Підписано
29.04.2025
Строк дії договору з
29.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
634 (пачок)
Лот №1: МНН: Adalimumab
Номенклатура
Лот №1: МНН: Adalimumab
Кількість
634
Одиниця виміру
пачок
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Код МНН
adalimumab Adalimumab

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №4" Одеської міської ради
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №4" Одеської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39051031

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38737616

Інформація про підписанта

IBAN
UA278201720344300003000092707
ПІБ підписанта
Марченко Марина Товіївна
Посада підписанта
гол. бухгалтер
Діє на підставі
Статут
Номер телефону
+380489655663
Електронна пошта

Інформація про підписанта

IBAN
UA883348510000000026003100202
ПІБ підписанта
Солоджук Сергій Михайлович
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
380442288440
Електронна пошта
Шаблон договору
Документи договору
29.04.2025 16:30
Повідомлення про договір
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-21-000017
Дата створення проекту
21.04.2025 12:19
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
21.04.2025 12:57
Дата публікації висновку про результати
28.04.2025 15:07
Дата завершення усунення порушень
13.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
13.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 533-17-31
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.04.2025 Одеса № 82 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 21.04.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК ? Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 21.04.2025 № 82 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 7 UA-2025-04-02-011912-a 02.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
21.04.2025 00:00
Документи рішення
21.04.2025 12:57
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 28 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо ТД, внесення змін до ТД, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 4» Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 02.04.2025, Додаток № 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» до ТД зі змінами, оприлюднену в електронній системі закупівель 05.04.2025, звернення за роз’ясненнями щодо ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 04.04.2025, роз’яснення Замовника на звернення, оприлюднені в електронній системі закупівель 05.04.2025 та 07.04.2025, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» (далі – ТОВ «ДІАТОМ») (Лот № 1) та товариства з обмеженою відповідальністю «Людмила-Фарм» (Лоти № 3, 4, 5), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ДІАТОМ» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ТОВ «ДІАТОМ» виявлених Замовником невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 16.04.2025 № 7 (Лот № 1), від 15.04.2025 № 4 (Лот № 3), № 5 (Лот № 4) та № 6 (Лот № 5), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднені в електронній системі закупівель 16.04.2025 (Лот № 1) та 15.04.2025 (Лоти № 3, 4, 5), пояснення та документи Замовника, отримані 25.04.2025 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання внесення змін до ТД та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено. Відповідно до абзацу 3 пункту 54 Особливостей замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме - в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Відповідно до абзацу 4 пункту 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником внесені зміни до Додатка № 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» до ТД, які розміщені та відображені в електронній системі закупівель у новій редакції зазначеного додатка 05.04.2025 додатково до його попередньої редакції, але не оприлюднено разом із змінами до ТД в окремому документі перелік змін, що вносяться, чим порушено вимоги абзацу 4 пункту 54 Особливостей. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 23.04.2025 щодо не оприлюднення разом із змінами до ТД в окремому документі перелік змін, Замовник 25.04.2025 надав пояснення, що не спростовує факту встановленого порушення.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання внесення змін до ТД та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 4 пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо ТД, розгляду тендерних пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
28.04.2025 00:00
Дата публікації
28.04.2025 15:07
Документи висновку
28.04.2025 15:07
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання Висновку про результати моніторингу Південного офісу Держаудитслужби щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення вимог абзацу 4 пункту 54 Особливостей повідомляємо наступне: Уповноважена особа добросовісно виконує свою роботу, а порушення, яке виявлене у ході моніторингу, сталося тому, що перелік змін, що вносилися до тендерної документації не завантажився з технічних причин. Під час проведення моніторингу у уповноваженої особи були відсутні технічні можливості майданчику ДержЗакупівлі Онлайн електронної системи державних закупівель України ProZorro виправити вказану помилку. Отже, при завантажені Договору на закупівлю уповноважена особа прикріпила окремий документ, який містив перелік змін. Враховуючи вимоги Висновку про результати моніторингу уповноважену особу було притягнуто до дисциплінарної відповідальності, а також проведено роз’яснювальну роботу і надано можливість пройти навчання з питань публічних закупівель. Уповноважена особа зобов’язується більше не допускати подібних порушень і гарантує, що інформація, яка викладена у Висновку моніторингу, в подальшому буде обов’язково врахована в її роботі. Дякуємо за співпрацю та взаєморозуміння. Додаток: Наказ щодо притягнення уповноваженої особи з публічних закупівель до дисциплінарної відповідальності № 41 від 29.04.2025року.
Дата публікації
29.04.2025 16:46
Документи інформації про усунення порушення
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів). 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. 2. Замовником внесено зміни до тендерної документації 05.04.2025 та оприлюднено в електронній системі закупівель нову редакцію тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Чому Замовником не оприлюднено разом із змінами до тендерної документації в окремому документі перелік змін, що вносяться до тендерної документації? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
23.04.2025 15:31
Орган перевірки
29.04.2025 00:00
Документи повідомлення
23.04.2025 15:31
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
На Ваш запит за номером оголошення процедури закупівлі UA-2025-04-02-011912-a надаємо наступну інформацію: 1.Відповідно наказу ДОЗ ОМР від 03.03.2025 року №89 «Про реалізацію заходів, передбачених пунктами 3.3, 3.4 Міської цільової програми «Здоров'я» на 2024-2026 роки» КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №4» ОМР визначений відповідальним за організацію забезпечення біологічними препаратами та лікарськими засобами для лікування хворих на рідкісні (орфанні) захворювання в рамках пунктів 3.3 3.4 «Придбання біологічних препаратів для лікування хворих на ювенільний ревматоїдний артрит» та «Забезпечення лікарськими засобами хворих на інші орфанні захворювання» Міської цільової програми «Здоров’я» на 2024-2026 роки, затвердженої рішенням Одеської міської ради від 29.11.2023 року №1639-VIII, з метою координації та удосконалення якості надання медичної допомоги пацієнтам, мешканцям м.Одеси, які страждають на рідкісні (орфанні) захворювання. Згідно п.2.6. «Порядку забезпечення біологічними препаратами та лікарськими засобами громадян, які страждають на рідкісні (орфанні) захворювання в рамках реалізації Міської цільової програми «Здоров’я» на 2024-2026 роки» від центрів первинної медико-санітарної допомоги м.Одеси щодо потреби в забезпеченні біологічними препаратами та лікарськими засобами дорослих пацієнтів мешканців м.Одеси згідно списків-заявок на вимогу пунктів: - 3.3 Міської цільової програми «Здоров’я» на 2024-2026 роки, в місті обліковується 46 громадян, хворих на ювенільний ревматоїдний артрит; - 3.4 Міської цільової програми «Здоров’я» на 2024-2026 роки, потребують забезпечення 143 громадян. З них 108 громадян, хворих на анкілозуючий спондиліт; 4 громадянина, хворих на муковісцидоз; 31 – інші орфанні захворювання. Згідно рапортів керівників ЦПМСД, які зазначені в списках-заявках від інших ЦПМСД м.Одеси в повному обсязі забезпечені лікарськими засобами включеними до Національного переліку основних лікарських засобів, затвердженим Постановою КМУ від 25.03.2009 №333. У всіх пацієнтів які перебувають на обліку Міському ревматологічному кабінеті КНП «ЦПМСД №4» ОМР наявні консультативних висновків спеціалістів за формою №028/о, в яких зазначені діагноз та шифр МКХ-10, відповідно до Переліку рідкісних (орфанних) захворювань із зазначенням біологічного препарату або лікарського засобу, його дозування та кратності прийому. Враховуючи постанову Кабінету Міністрів України від 31.03.2015 №160 «Про затвердження Порядку забезпечення громадян, які страждають на рідкісні (орфанні) захворювання, лікарськими засобами та відповідними харчовими продуктами для спеціального дієтичного споживання», п. 1-1 постанови КМУ від 25 березня 2009 р. № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» за умови задоволення повного обсягу потреби у лікарських засобах, включених до Національного переліку основних лікарських засобів, заклади охорони здоров’я можуть здійснювати закупівлі лікарських засобів, що в установленому законом порядку зареєстровані в Україні та не включені до зазначеного Національного переліку, якщо їх діючі речовини (або їх комбінації) включені до стандартів медичної допомоги або клінічних протоколів, затверджених Міністерством охорони здоров’я. Перелік біологічних препаратів та лікарських засобів зазначених в списках-заявках для забезпечення хворих на рідкісні (орфанні) захворювання сформований згідно настанов Duodecim: Настанова 00656. Ювенільний ідіопатичний артрит (ювенільний ревматоїдний артрит), Настанова 00443. Анкілозуючий спондиліт та аксіальний спондилоартрит, Настанова 00444. Псоріатична артропатія, Настанова 00446. Системний червоний вовчак (СЧВ), Настанова 00445. Системний склероз, Настанова 00789. Скроневий (гігантоклітинний) артеріїт, Настанова 00958. Муковісцидоз (МВ), які затверджені наказом МОЗ від 29.12.2016 №1422 та дозволяє українським лікарям використовувати у своїй роботі міжнародні клінічні протоколи. Враховуючі резистентні форми орфанних (рідкісних) захворювань у пацієнтів, які перебувають на обліку в Міському ревматологічному кабінеті КНП «ЦПМСД №4» ОМР, неефективність базисної та підтримуючої терапії – потребують у забезпечені життєво важливими біологічними препаратами та лікарськими засобами для покращення стану пацієнта, запобіганню рецидивів захворювання, попередження ускладнень та зниження ризику розвитку порушення функціонування організму. Щодо обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Очікувана вартість визначалась згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», Наказу №36 від 06.03.2024р. КНП «ЦПМСД №4»ОМР та Порядку розрахунку очікуваної вартості закупівлі товарів, робіт і послуг в КНП «ЦПМСД №4»ОМР, та комерційних пропозицій від постачальників. Також на виконання доручення Департаменту охорони здоров’я від 06.02.2024р №01/01-40/141 було направлено до ДОЗ інформацію про заплановану закупівлю та розрахунок очікуваної вартості для опрацювання та погодження. За результатами розгляду Департамент охорони здоров’я ОМР, погодив очікувану вартість предмету закупівлі. Комерційні пропозиції та розрахунок додається. Відносно розміщення на власній сторінці вебсайту, повідомляємо наступне: Постанова КМУ від 11.10.2016р. №710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» встановлює вимоги, щодо використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. КНП «ЦПМСД №4»ОМР є закладом охорони здоров’я заснованим на комунальній власності територіальної громади м. Одеси та створене для здійснення некомерційної господарської діяльності відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Закупівля здійснюється за рахунок коштів бюджету Одеської міської територіальної громади. Тому вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016р. №710 не поширюється на нашу закупівлю. Відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» визначено, що зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. 04 квітня 2025року 16:42 на площадку надійшло запитання до процедури щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог відносно характеристики Товару, а саме концентрації діючої речовини та визначення предмету закупівлі із зазначенням торгової назви Адалімумаб (40мг/0,4 мл). 05 квітня 2025 13:00 уповноваженою особою було завантажено машинозчитувальному форматі документ Перелік документів та_або інформації_ які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної (зміни) 1.doc., а окремий документ, який містив перелік змін, що вносилися до тендерної документації технічно не завантажився з технічних причин. На даний час, офіційний майданчик ДержЗакупівлі Онлайн електронної системи державних закупівель України ProZorro не дає технічної можливості виправити вказану помилку.
Рішеня
25.04.2025 12:41
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
19 352 030.65 грн.
Період подання пропозицій
до 10.04.2025 10:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №4" Одеської міської ради
Контактний телефон:
+380487058710
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
19 352 030.65 грн.
Період подання пропозицій
до 10.04.2025 10:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №4" Одеської міської ради
Контактний телефон:
+380487058710
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності