Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт вулиць і доріг комунальної власності Уланівської територіальної громади (Класифікатор ДК 021:2015-45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). від ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БЛАГОУСТРОЮ УЛАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-02-011860-a
Id Tender c08c706edd784cbe90105ec1f3d9d45a
План UA-P-2025-04-02-010400-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 02.04.2025 16:27
Остання зміна 22.04.2025 10:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
7 800 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
39 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.04.2025 16:26 до 10.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.04.2025 16:26
до 07.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.04.2025 16:26
до 07.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.04.2025 13:07
до 14.04.2025 16:07
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.04.2025 14:26
до 20.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.04.2025 16:07
до 22.04.2025 10:56
Період уточнень
з 02.04.2025 16:26 до 07.04.2025 00:00
Період оскарження
з 02.04.2025 16:26 до 07.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.04.2025 13:07 до 14.04.2025 16:07
Період кваліфікації
з 10.04.2025 13:07 до 14.04.2025 16:07
Основні параметри
Поточний ремонт вулиць і доріг комунальної власності Уланівської територіальної громади (Класифікатор ДК 021:2015-45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
7 800 000 грн.
Поточний ремонт вулиць і доріг комунальної власності Уланівської територіальної громади (Класифікатор ДК 021:2015-45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт вулиць і доріг комунальної власності Уланівської територіальної громади (Класифікатор ДК 021:2015-45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Очікувана вартість
7 800 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
39000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
234 000
Аукціон
Cтарт аукціону
10.04.2025 12:44
Закінчення аукціону
10.04.2025 13:07
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт вулиць і доріг комунальної власності Уланівської територіальної громади (Класифікатор ДК 021:2015-45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
22032, Україна, Вінницька область, населені пункти Уланівської ТГ, населені пункти Уланівської ТГ
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником протягом 15 календарних днів на банківський поточний рахунок Виконавця у національній валюті України, на підставі підписаних Сторонами актів або інших відповідних документів, передбачених чинним законодавством.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРТРАНС К"
Пропозиція:
7 507 092.98 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТУР-БУД"
Пропозиція:
7 712 955 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.04.2025 12:44
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.04.2025 16:27
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олег Гінжалюк
Електронна пошта
Телефон
+380988521806
Замовник
ЄДРПОУ
43964121
Повна назва
ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БЛАГОУСТРОЮ УЛАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
22032
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
село Уланів
Адреса
вул.Соборна, будинок 62
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт вулиць і доріг комунальної власності Уланівської територіальної громади (Класифікатор ДК 021:2015-45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Період вимог/скарг з 11.04.2025 14:26 по 17.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.04.2025 13:07 по 18.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей.
Зміст
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей.
Документи кваліфікації
11.04.2025 14:26
Повідомлення про рішення
10.04.2025 13:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2025 16:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2025 16:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 14.04.2025 16:07 по 20.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.04.2025 14:26 по 19.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.04.2025 16:07
Довідка НАЗК
14.04.2025 16:07
Повідомлення про рішення
11.04.2025 14:27
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-02-011860-a-b1
Підписаний і діє
Номер
23-Д
7 712 955 грн.
7 712 955 грн.
Без ПДВ
Підписано
21.04.2025
Строк дії договору з
21.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт вулиць і доріг комунальної власності Уланівської територіальної громади (Класифікатор ДК 021:2015-45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Номенклатура
Поточний ремонт вулиць і доріг комунальної власності Уланівської територіальної громади (Класифікатор ДК 021:2015-45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БЛАГОУСТРОЮ УЛАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БЛАГОУСТРОЮ УЛАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43964121

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТУР-БУД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТУР-БУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43202811

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-21-000062
Дата створення проекту
21.04.2025 15:09
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
21.04.2025 15:51
Дата публікації висновку про результати
29.04.2025 17:15
Дата завершення усунення порушень
14.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
13.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-11-51
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.04.2025 №53-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 21.04.2025 №53-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 4.UA-2025-04-02-011860-a 02.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
21.04.2025 00:00
Документи рішення
21.04.2025 15:51
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 29 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу житлово-комунального господарства та благоустрою Уланівської сільської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 02.04.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРТРАНС К» (далі – ТОВ «ІНТЕРТРАНС К»), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АРТУР-БУД» (далі – ТОВ «АРТУР-БУД»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.04.2025 та від 14.04.2025, повідомлення про намір укласти договір, договір від 21.04.2025 № 23-Д (далі – Договір) та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 25.04.2025, через електронну систему закупівель. Абзацом першим пункту 28 Постанови № 1178 передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Постанови № 1178. Частиною 4 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Так, за результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону з урахуванням вимог Постанови № 1178 установлено, що у розділі ІІ Додатку 1 тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання забезпечення тендерної пропозиції відповідно до пункту 3 розділу III тендерної документації. У пункті 3 розділу III тендерної документації Замовником визначено розмір забезпечення та умови його надання. Зокрема, зазначено, що забезпечення тендерної пропозиції згідно з умовами цієї тендерної документації повинно бути надане банком, щодо якого Національним банком України не приймалось рішення про віднесення такого банку до категорії неплатоспроможних у порядку, передбаченому згідно з статтею 76 Закону України «Про банки і банківську діяльність», про що в складі пропозиції банком надається лист-підтвердження на ім’я замовника. Водночас, у статті 76 Закону України «Про банки і банківську діяльність» визначено підстави для віднесення банку до категорії неплатоспроможних і зазначено, що Національний банк України оприлюднює рішення про віднесення банку до категорії неплатоспроможних на сторінках офіційного інтернет-представництва Національного банку України з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних» та надає для опублікування в газеті «Голос України» або «Урядовий кур’єр» інформацію про оприлюднення повного тексту рішення. З дня оприлюднення повного тексту рішення на сторінках офіційного інтернет-представництва Національного банку України банк, учасники банку, вкладники, інші кредитори та контрагенти банку вважаються повідомленими про прийняте Національним банком України рішення про віднесення банку до категорії неплатоспроможних. Отже, інформація щодо неплатоспроможності банку є відкритою публічною інформацією з вільним доступом. З огляду на зазначене, Замовник встановив у тендерній документації вимоги щодо надання документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», чим не дотримався вимог частини 4 статті 22 Закону та пункту 28 Постанови № 1178.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням вимог Постанови № 1178 установлено порушення вимог частини 4 статті 22 Закону та пункту 28 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ІНТЕРТРАНС К», ТОВ «АРТУР-БУД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
29.04.2025 00:00
Дата публікації
29.04.2025 17:15
Документи висновку
29.04.2025 17:15
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Інформація про вжиття заходів щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель. На вимогу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 29 квітня 2025 року Замовником вжито заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому та здійснюються заходи направлені на недопущення порушень чинного законодавства при проведенні майбутніх закупівель. З огляду на вищевикладене, Замовником повністю та у визначений Висновком спосіб та термін виконано зобов’язання Держаудитслужби та оприлюднено в електронній системі закупівель.
Дата публікації
05.05.2025 11:30
Документи інформації про усунення порушення
05.05.2025 11:30
-
05.05.2025 11:31
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з поточного ремонту вулиць і доріг комунальної власності Уланівської територіальної громади (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-02-011860-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі. 2. З яких підстав у тендерній документації, затверджену рішенням уповноваженої особи від 02.04.2025, міститься вимога щодо надання листа-підтвердження банку-гаранта на ім’я замовника стосовно того, що Національним банком України не приймалось рішення про віднесення банку до категорії неплатоспроможних (розділ ІІ Додатку№1 та пункт 3 розділу ІІІ тендерної документації). Оскільки інформація щодо неплатоспроможності банку є відкритою публічною інформацією з вільним доступом? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
22.04.2025 10:11
Орган перевірки
26.04.2025 00:00
Документи повідомлення
22.04.2025 10:11
-
Відповідь
Пояснення у межах здійснення моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-04-02-011860-a
ПОЯСНЕННЯ у межах здійснення моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-04-02-011860-a У відповідь на Ваш запит про надання пояснень, який опублікований в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 22 квітня 2025 року (ID моніторингу: UA-2025-04-02-011860-a) надаємо наступні пояснення: Щодо питання першого. 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Закупівля здійснювалась за кошти місцевого бюджету Уланівської територіальної громади відповідно до фінансового плану на 2025 рік. Рішення 1804 57 сесії 8 скликання від 19.12.2024 року «Про бюджет Уланівської сільської територіальної громади на 2025 рік» надається: https://ulaniv-rada.gov.ua/news/1735035582/. Рішенням Уланівської сільської ради №1881 від 06.03.2025 р. затверджено Програму розвитку та фінансової підтримки житлово-комунального господарства Уланівської територіальної громади на 2025-2027 роки: https://ulaniv-rada.gov.ua/news/1741681907/ Метою Програми, зокрема, є розроблення механізму розвитку житлово-комунального господарства, впровадження в практику заходів спрямованих на розвиток вулично-шляхової мережі, будівництво та ремонт доріг, що забезпечить належний рівень комфорту та доступності, наближення рівня життя населення Уланівської територіальної громади до європейських стандартів комфортності. За результатами звернень жителів Уланівської територіальної громади, було проведено комісійне обстеження стану дорожнього покриття доріг, вулиць комунальної власності та території Уланівської територіальної громади, про що було складено відповідний Акт від «26» лютого 2025 року. На підставі вказаного Акту, було визначено необхідний, для поточного ремонту вулиць і доріг, об’єм щебню та щебенево-піщаної суміші. Чинним законодавством не визначено перелік органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими замовник має керуватись під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, зважаючи на його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), згідно яких закупівлі здійснюють за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка регламентується наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі може здійснюватися різними методами, серед яких зокрема - розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін. Отже, очікувану вартість при проведенні даної закупівлі визначено шляхом проведення моніторингу цін на вказаний вид послуг у відкритих джерелах інформації (у межах свого регіону); проведення аналізу цін попередніх власних закупівель аналогічних послуг; посилання на цінову інформацію відповідних закупівель, яка міститься в електронній системі закупівель «Prozorro»; отримано усні консультації учасників ринку щебеневої продукції у частині особливостей та тенденцій формування ціни з огляду на плановий період закупівлі. (ТОВ «Щебеневий завод «Райківський», ТОВ «Славресурс», ТОВ «Гніванський гранітний кар’єр», ТОВ «Іванівський кар’єр», ФОП Смалюхівська Інна Миколаївна»). Ознайомившись із змістом кожної цінової пропозиції встановлено конкурентну ціну за 1 кубічний метр щебню та щебеневої-піщаної суміші з врахуванням доставки, а саме орієнтовна вартість із доставкою щебня фракції 20*40 становить 686 гривень за 1 куб.м., вартість щебня фракції 40*70 становить 710 гривень за 1 куб.м., вартість щебенево-піщаної суміші 0*40 становить 712 гривень за 1 куб.м. Додатково, Замовником було проведено розрахунок вартості робіт, який включає в себе навантаження, розвантаження та улаштування щебню та щебенево-піщаної суміші. Розрахунок було здійснено у відповідності до кошторисних норм України та визначено вартість таких робіт, які входять до складу надання послуг, що є предметом закупівлі. Зокрема вартість вказаних робіт по улаштуванню щебня становить 445,00 грн. за 1 куб.метр, та 155,00 грн. за1 куб.метр щебенево-піщаної суміші. У зв’язку із стислими строками проведення публічної закупівлі, Замовником було здійснено моніторинг цін на вказані вище роботи, шляхом спілкування із різними будівельними організаціями та шляхом моніторингу цін в аналогічних закупівлях, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro». Шляхом проведення порівняння ринкових цін, з урахуванням реальної потреби та встановлення необхідної кількості щебню та щебенево-піщаної суміші, Замовником було визначено очікувану вартість закупівлі, що дозволило забезпечити максимальний баланс між інтересами учасників ринку та необхідністю дотримання економії під час здійснення закупівлі. Також надаємо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://ulaniv-rada.gov.ua/news/1743673528/. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства. 2. Щодо питання другого, з приводу включення до тендерної документації вимоги щодо надання листа-підтвердження банку-гаранта на ім’я замовника стосовно того, що Національним банком України не приймалось рішення про віднесення банку до категорії неплатоспроможних (розділ ІІ Додатку№1 та пункт 3 розділу ІІІ тендерної документації), пояснюємо наступне. Згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про Публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Частина 4 статті 22 Закону України «Про Публічні закупівлі» визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Включаючи до тендерної документації вимогу, щодо надання учасниками закупівлі листа-підтвердження банку-гаранта на ім’я замовника стосовно того, що Національним банком України не приймалось рішення про віднесення банку до категорії неплатоспроможних, Замовник не мав на меті порушувати вимоги законодавства про публічні закупівлі, так як не вимагав від учасників надання документального підтвердження такої інформації, а встановив вимогу щодо надання такої інформації в довільній формі, що на думку Замовника не є тотожним поняттю документального підтвердження інформації. Така вимога була включена виключно з метою полегшення та пришвидшення етапу перевірки документів учасників, з метою дотримання основних принципів здійснення державних закупівель.
Рішеня
25.04.2025 12:14
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.04.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БЛАГОУСТРОЮ УЛАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380988521806
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.04.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БЛАГОУСТРОЮ УЛАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380988521806
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності