Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з обробки даних (антиплагіат) від Національний університет оборони України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-02-011536-a
Id Tender 493aff0a42d142f1ab4a9743a671a28f
План UA-P-2025-04-02-013885-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 02.04.2025 16:22
Остання зміна 29.04.2025 14:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
95 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
950 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.04.2025 16:21 до 10.04.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 02.04.2025 16:21
до 07.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.04.2025 16:21
до 07.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.04.2025 11:47
до 14.04.2025 10:29
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.04.2025 10:27
до 20.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.04.2025 10:29
до 29.04.2025 14:15
Період уточнень
з 02.04.2025 16:21 до 07.04.2025 00:00
Період оскарження
з 02.04.2025 16:21 до 07.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.04.2025 11:47 до 14.04.2025 10:29
Період кваліфікації
з 11.04.2025 11:47 до 14.04.2025 10:29
Основні параметри
Послуги з обробки даних (антиплагіат)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
95 000 грн.
Послуги з обробки даних (антиплагіат)
Назва предмета закупівлі
Послуги з обробки даних (антиплагіат)
Очікувана вартість
95 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
950,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.04.2025 11:24
Закінчення аукціону
11.04.2025 11:47
Позиція
Опис предмета закупівлі
послуга з надання доступу до онлайн-сервісу з обробки інформації (інформаційної системи з виявлення збігів/схожості), яка включає програмне забезпечення, інтерфейс користувача, матеріали сайту та інші об'єкти інтелектуальної власності) з перевірки 100 001 сторінок на плагіат (200 002 000 символів)
Код ДК 021:2015
72314000-9 - Послуги зі збирання та зіставлення даних
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
оплата здійснюється за фактично надані послуги на підставі Акту наданих послуг протягом 10 робочих днів з моменту його підписання.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПЛАГІАТ"
Пропозиція:
87 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Кутенков Іван Максимович
Пропозиція:
87 990 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.04.2025 11:24
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Нечепуренко Яна Петрівна
Електронна пошта
Телефон
380442710753
Замовник
ЄДРПОУ
07834530
Назва (англійською мовою)
Nacionalnii universitet oboroni Ukrayini
Повна назва
Національний університет оборони України
Повна назва (англійською мовою)
Nacionalnii universitet oboroni Ukrayini
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з обробки даних (антиплагіат)
Період вимог/скарг з 14.04.2025 10:27 по 20.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.04.2025 11:47 по 19.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
14.04.2025 10:26
Повідомлення про рішення
11.04.2025 11:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2025 16:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2025 16:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
У додатку 1 до тендерної документації вимагалось надати: “1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір за предметом закупівлі 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, 1.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. (Кваліфікаційна вимога)” – у складі тендерної пропозиції не надано. Керуючись пунктом 43 Постанови Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами та доповненнями) ухвалити рішення про повідомлення учасника з вимогою про усунення невідповідностей. Для усунення невідповідностей учасник повинен надати: “Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі та копії документів що підтверджують його виконання. Вимоги зазначені у Додатку 1 до тендерної документації”.
Створено
11.04.2025 14:51
Надати до
12.04.2025 14:51
Період вимог/скарг з 14.04.2025 10:29 по 20.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.04.2025 10:27 по 22.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.04.2025 10:29
Довідка НАЗК
14.04.2025 10:29
Повідомлення про рішення
14.04.2025 10:27
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-02-011536-a-a1
Підписаний і діє
Номер
93/1/25
105 598.8 грн.
87 999 грн.
З ПДВ
Підписано
28.04.2025
Строк дії договору з
28.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
послуга з надання доступу до онлайн-сервісу з обробки інформації (інформаційної системи з виявлення збігів/схожості), яка включає програмне забезпечення, інтерфейс користувача, матеріали сайту та інші об'єкти інтелектуальної власності) з перевірки 100 001 сторінок на плагіат (200 002 000 символів)
Номенклатура
послуга з надання доступу до онлайн-сервісу з обробки інформації (інформаційної системи з виявлення збігів/схожості), яка включає програмне забезпечення, інтерфейс користувача, матеріали сайту та інші об'єкти інтелектуальної власності) з перевірки 100 001 сторінок на плагіат (200 002 000 символів)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
87 999
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Національний університет оборони України
Повна назва
Національний університет оборони України
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
07834530

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ПЛАГІАТ"
Повна назва
ТОВ "ПЛАГІАТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40255656

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
29.04.2025 14:15
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
95 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.04.2025 08:00
Замовник:
Національний університет оборони України
Контактний телефон:
380442710753
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
95 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.04.2025 08:00
Замовник:
Національний університет оборони України
Контактний телефон:
380442710753
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності