Закупівля ДК 021:2015 77210000-5 - Лісозаготівельні послуги (Послуги з санітарної обрізки дерев (послуги з благоустрою на територіях закладів освіти Печерського району міста Києва) від Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації.
ДК 021:2015 77210000-5 - Лісозаготівельні послуги (Послуги з санітарної обрізки дерев (послуги з благоустрою на територіях закладів освіти Печерського району міста Києва)
ДК 021:2015 77210000-5 - Лісозаготівельні послуги (Послуги з санітарної обрізки дерев (послуги з благоустрою на територіях закладів освіти Печерського району міста Києва) згідно документації. - Санітарна обрізка різних видів дерев;
- Видалення аварійних та сухостійних дерев;
- Завантаження та вивіз гілля, деревини. Перед виконанням робіт Виконавець повинен погодити з Замовником календарний план виконання робіт у розрізі закладів освіти та відповідно актів обстеження зелених насаджень. Узгодити з представником закладу освіти локації зелених насаджень відповідно до Акту обстеження;
- Після здійснення обрізки дерев Виконавець повинен вивезти та утилізувати тверді відходи, а також дрібне гілля, опале листя та тирса прибирається з місця проведення послуг.
Вимоги до організації та порядку надання послуг:
- послуги проводити суворо дотримуючись вимог чинного законодавства України;
- під час експлуатації автотранспорту викид відпрацьованих газів не повинен перевищувати допустимі норми;
- при виконані послуг використовувати обладнання та матеріали, які не спричиняють шкоди довкіллю, не допускати забруднення навколишнього середовища паливно-мастильними матеріалами, які використовуються в процесі експлуатації машин та механізмів.
- запобігати утворенню та зменшувати обсяг будівельних відходів, не допускати складування сміття у несанкціонованих місцях.
- своєчасно запобігати виникненню аварійних ситуацій;
- всі робітники повинні бути одягнені у спецодяг, мати відповідний інвентар, отримувати миючі засоби;
- послуги по вивозу деревини, гілля, омели здійснюються згідно дислокації об’єктів. Виконавець зобов’язаний прибрати засмічену територію навколо місця виконання послуг.
- провести безоплатне відновлення конструкцій, елементів благоустрою і т.д., що були пошкоджені під час виконання робіт.
Виконані послуг приймаються шляхом підписання Акту наданих послуг. Акт виконаних робіт складається Виконавцем, погоджується представником навчального закладу та направляється Замовнику.
На вимогу замовника виконавець повинен надати фотофіксацію виконаних послуг.
Виконавець зобов’язується застосувати заходи із захисту довкілля:
- запобігати утворенню та зменшувати обсяги відходів;
- не допускати розливу нафтопродуктів, мастил та інших хімічних речовин на ґрунт;
- під час експлуатації машин і механізмів здійснювати заходи щодо зниження токсичності викидів;
При складанні кошторисного розрахунку вартості послуг врахувати, що виконання послуг відбуватиметься в обмежених умовах забудованої частини населених пунктів, міст, а саме наявністю житлових або виробничих будівель, а також зелених насаджень, що зберігаються, у безпосередній близькості від місця робіт. Видатки на надання зазначених послуг мають включати до свого складу витрати на паливно-мастильні матеріали, автовишки (авто-підіймачі), бензопили, подрібнювачі гілля, навантажувачі, вантажний транспорт, зарплату та інші витрати, необхідні для забезпечення якісного надання послуги.
Здача-приймання послуг по кожному об’єкту здійснюється уповноваженими представниками Сторін та оформлюється Актом здачі-приймання наданих послуг, що складається Виконавцем, погоджується представником навчального закладу та направляється Замовнику. Замовник перевіряє правильність Акту протягом 5-ти (п’яти) робочих днів з дня його отримання та підписує виходячи з реально наданих послуг або відмовляє в підписання Акту та дає письмову обґрунтовану відповідь про причину відмови.
Термін надання послуг: протягом 2025 року.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
ДК 021:2015 77210000-5 - Лісозаготівельні послуги (Послуги з санітарної обрізки дерев (послуги з благоустрою на територіях закладів освіти Печерського району міста Києва)
Очікувана вартість
348 160 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1740,8
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з санітарної обрізки дерев (послуги з благоустрою на територіях закладів освіти Печерського району міста Києва.
Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.
Код ДК 021:2015
77210000-5 -
Лісозаготівельні послуги
Кількість
272
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
60
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги здійснюються в національній валюті України на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 60 календарних днів з дати підписання Актом здачі-приймання наданих послуг, за умови наявності (надходження) коштів на розрахунковий рахунок. У разі затримки бюджетного фінансування видатків за цим Договором, розрахунок за фактично надані послуги здійснюється протягом десяти банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Сторони при цьому досягли домовленості, що відповідальність, передбачена ст. 625 Цивільного кодексу України, не застосовується.
Обов’язковою умовою для оплати наданих Послуг є Акт здачі-приймання наданих послуг та інші документи, які передбачені чинним законодавством України. При відсутності зазначених документів, або неналежного їх оформлення, розбіжностей у відомостях чи даних, оплата за надані послуги Замовником не здійснюється до усунення Виконавцем таких порушень та надання всіх належним чином оформлених документів.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2025 15:59
Спосіб підтвердження
Назва
1.1.1. Довідка, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: № з/п Назва та кількість необхідного обладнання, матеріальнотехнічної бази та технологій, відповідно до вимог замовника Назва необхідного обладнання, матеріальнотехнічної бази та технологій учасника Кількість Зазначення належності * Назва та реквізити документа, що підтверджує належність ** 1 2 3 4 5 6 * Якщо учасник є власником, зазначається “власний”, в інших випадках вказується “право користування” механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України). ** Зазначаються номер і дата документа щодо належності відповідно до графи 5 таблиці. В тому числі обов’язково підтвердити наявність наступної спецтехніки та механізмів: • автогiдропiдiймачі, (у т.ч. з висотою пiдйому не менше 28м); • деревоподрібнююча машина; • автомобілі ватнажні ; • бензопилки. У складі тендерної пропозиції Учасник має надати копії* свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які вказані у довідці (за виключенням навісного, ручного та іншого обладнання, яке не потребує реєстрації). • Крім того у разі використання Учасником в процесі виконання робіт/надання послуг машин та автотранспортних засобів на умовах оренди та/або у разі отримання Учасником необхідних послуг від інших фізичних/юридичних осіб (далі - треті особи), про це зазначається у довідці, а до тендерної пропозиції приєднуються копії документів на підставі яких Учасник користується машинами чи автотранспортними засобами та/або отримує необхідні послуги від третіх осіб (договір оренди, договір про надання транспортних послуг, тощо). • У тому разі, якщо третя особа, не є власником цих машин та автотранспортних засобів, тендерна пропозиція Учасника має містити скановану копію* документу, який підтверджує право третьої особи передавати машини та автотранспорт в суборенду, або право використання таких машин та транспортних засобів третьою особою у власній господарській діяльності
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2025 15:59
Спосіб підтвердження
Назва
1.2.1. Довідка в довільній формі про наявність у учасника працівників які будуть залучені до виконання зобов’язань перед замовником у разі укладення відповідного договору. 1.2.2. Довідка в довільній формі про наявність в Учасника працівника(-ів) відповідної кваліфікації (відповідні посвідчення та допуски до роботи з бензопилами на висоті згідно НПАОП 0.00-1.15-07. Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті), які будуть залучені до виконання зобов’язань перед замовником у разі укладення відповідного договору. 1.2.3. Наявність на підприємстві інженера з охорони праці з наданням копій посвідчення та протоколу на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки. Посвідчення (документи) мають бути дійсними впродовж усього терміну дії Договору на надання послуг. Учасник може надати лист щодо продовження терміну дії відповідних документів.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2025 15:59
Спосіб підтвердження
Назва
1.3.1. Довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору (не менше одного) із зазначенням предмета закупівлі, номера договору, дати договору, адреси об’єкта виконаних робіт, назви та адреси замовників, П.І.Б. та засіб зв’язку осіб цих замовників. 1.3.2.Копії договору/ів, зазначених у довідці (у повному обсязі). 1.3.3. Лист–відгук про виконання аналогічного договору (не менше одного), який повинен бути належним чином оформлений з вихідним номером та датою видачі. 1.3.4. Копії актів виконаних робіт (форма КБ-2в, КБ-3) щодо виконання предмету договору, який зазначений у довідці, в повному обсязі.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2025 15:59
Спосіб підтвердження
Назва
1.4. Для юридичних осіб: 1.4.1. Копія балансу підприємства з відміткою про прийняття відповідного органу за 2024 рік. 1.4.2. Копія звіту про рух грошових коштів з відміткою про прийняття відповідного органу за 2024 рік . 1.4.3. Копія звіту про фінансові результати з відміткою про прийняття відповідного органу за 2024 рік. Примітка: З метою уникнення дискримінації новостворених підприємств (утворених в 2025 рр.), для підтвердження наявності фінансової спроможності, такі підприємства у складі своєї пропозиції надають лист у довільній формі з обґрунтованими причинами неможливості надати в складі пропозиції копію балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів. 1.4.4. Для фізичних осіб-підприємців: 1.4.5. Копія податкової декларації за 2024 рік відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 09.12.2020 № 752. 1.4.6. Копія квитанції про сплату єдиного податку за останній звітний період. Примітка: З метою уникнення дискримінації новостворених підприємств (утворених в 2025 рр.), для підтвердження наявності фінансової спроможності, такі підприємства у складі своєї пропозиції надають лист у довільній формі з обґрунтованими причинами неможливості надати в складі пропозиції копію балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2025 15:59
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2025 15:59
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2025 15:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2025 15:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2025 15:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі