Показати схожі тендери

Закупівля Фільтри та маски від Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-02-010845-a
Id Tender b5ed297f426f46b1836ccb5edab25568
План UA-P-2025-04-02-010028-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 02.04.2025 15:53
Остання зміна 21.05.2025 16:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 896 093 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 000 грн. (0,53 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.04.2025 15:51 до 10.04.2025 14:00
Завершено
Період уточнень
з 02.04.2025 15:51
до 07.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.04.2025 15:51
до 07.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.04.2025 14:21
до 07.05.2025 15:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.04.2025 15:58
до 13.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.05.2025 15:28
до 21.05.2025 16:09
Період уточнень
з 02.04.2025 15:51 до 07.04.2025 00:00
Період оскарження
з 02.04.2025 15:51 до 07.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.04.2025 14:21 до 07.05.2025 15:28
Період кваліфікації
з 11.04.2025 14:21 до 07.05.2025 15:28
Основні параметри
Фільтри та маски
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 896 093 грн.
Фільтри та маски
Назва предмета закупівлі
Фільтри та маски
Очікувана вартість
1 896 093 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10000,0
0,53 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.04.2025 13:58
Закінчення аукціону
11.04.2025 14:21
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 200 (штуки)
Маска повнолицева 3М 6800
Опис предмета закупівлі
Маска повнолицева 3М 6800
Код ДК 021:2015
35112000-2 - Рятувальне та аварійне обладнання
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №2 5 (штуки)
Напівмаска 3М 6502QL
Опис предмета закупівлі
Напівмаска 3М 6502QL
Код ДК 021:2015
35112000-2 - Рятувальне та аварійне обладнання
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №3 200 (пара)
Фільтр 3М 6051 А1
Опис предмета закупівлі
Фільтр 3М 6051 А1
Код ДК 021:2015
35112000-2 - Рятувальне та аварійне обладнання
Кількість
200
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №4 24 (пара)
Фільтр 3М 6055 А2
Опис предмета закупівлі
Фільтр 3М 6055 А2
Код ДК 021:2015
35112000-2 - Рятувальне та аварійне обладнання
Кількість
24
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №5 660 (пара)
Фільтр 3М 6035 Р3
Опис предмета закупівлі
Фільтр 3М 6035 Р3
Код ДК 021:2015
35112000-2 - Рятувальне та аварійне обладнання
Кількість
660
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №6 5 (штуки)
Щиток зварювальний Speedglas 100V 3/8-12
Опис предмета закупівлі
Щиток зварювальний Speedglas 100V 3/8-12
Код ДК 021:2015
35112000-2 - Рятувальне та аварійне обладнання
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за поставлену продукцію здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 180 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії» за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення ярлика на придатну продукцію.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"
Пропозиція:
1 591 300 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Консафеті"
Пропозиція:
1 884 500 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.04.2025 13:58
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.04.2025 15:53
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
02.04.2025 15:51
Тендерна документація
02.04.2025 15:51
Тендерна документація
02.04.2025 15:51
Проект договору
02.04.2025 15:51
Тендерна документація
02.04.2025 15:51
Тендерна документація
02.04.2025 15:51
Тендерна документація
02.04.2025 15:51
Тендерна документація
02.04.2025 15:51
Тендерна документація
02.04.2025 15:51
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Огребчук Галина Іванівна
Електронна пошта
Телефон
0363664620
Замовник
ЄДРПОУ
05425046
Повна назва
Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Фільтри та маски
Період вимог/скарг з 23.04.2025 15:58 по 29.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.04.2025 14:21 по 10.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Розглянуто: Тендерну пропозицію ТОВ «ТОП-ТЕКС», що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Вирішено: Визнати учасника ТОВ «ТОП-ТЕКС» переможцем відкритих торгів 2995 25 Т ВТ_О та прийняти рішення про намір укласти договір на закупівлю 35110000-8 (Фільтри та маски) в кількості 884 пари, 210 шт з ціною 1 591 300,00 грн без ПДВ.
Документи кваліфікації
23.04.2025 15:58
Довідка НАЗК
23.04.2025 15:58
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
18.04.2025 11:53
Електроний протокол про продовження строку
11.04.2025 14:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2025 15:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2025 15:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Розглянуто: Необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТОП-ТЕКС» до 20 робочих днів (у зв’язку з тривалою процедурою перевірки учасника на відповідність вимогам законодавства України в період воєнного стану). Вирішено: Продовжити строк розгляду пропозиції учасника відкритих торгів 2995-25-Т-ВТ_О ТОВ «ТОП-ТЕКС», пропозиція якого перебуває на оцінці, щодо закупівлі 35110000-8 (Фільтри та маски) в кількості 884 пари, 210 шт до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
18.04.2025 11:51
Дата кінця розгляду
10.05.2025 00:00
Період вимог/скарг з 30.04.2025 14:13 по 06.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.04.2025 14:12 по 08.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей
Зміст
Розглянуто: Тендерну пропозицію ТОВ «ТОП-ТЕКС» на веб-порталі Уповноваженого органу станом на 29.04.2025 року. Переможець процедури закупівлі (який був визначений переможцем 23.04.2025 року) не надав у спосіб, визначений в пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей до 27.04.2025 (включно), а саме: документи, які подаються переможцем процедури закупівлі згідно з додатком Б до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі». Відповідно до вимог пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Вирішено: Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТОП-ТЕКС», на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей (не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей).
Документи кваліфікації
30.04.2025 14:13
Повідомлення про рішення
30.04.2025 14:12
Витяг з ЄДР
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2025 15:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2025 15:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 07.05.2025 15:28 по 13.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.04.2025 14:13 по 08.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Розглянуто: Тендерну пропозицію ТОВ «Консафеті», що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Вирішено: Визнати учасника ТОВ «Консафеті» переможцем відкритих торгів 2995 25 Т ВТ_О та прийняти рішення про намір укласти договір на закупівлю 35110000-8 (Фільтри та маски) в кількості 884 пари, 210 шт з ціною 1 884 500,00 грн без ПДВ.
Документи кваліфікації
07.05.2025 15:28
Довідка НАЗК
07.05.2025 15:28
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
30.04.2025 14:14
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-04-02-010845-a-a2
Підписаний і діє
Номер
53-122-01-25-16222
2 261 400 грн.
1 884 500 грн.
З ПДВ
Підписано
21.05.2025
Строк дії договору з
21.05.2025
по
31.03.2026
Номенклатура
200 (штуки)
Маска повнолицева 3М 6800
Номенклатура
Маска повнолицева 3М 6800
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
5 (штуки)
Напівмаска 3М 6502QL
Номенклатура
Напівмаска 3М 6502QL
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
200 (пара)
Фільтр 3М 6051 А1
Номенклатура
Фільтр 3М 6051 А1
Кількість
200
Одиниця виміру
пара
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
24 (пара)
Фільтр 3М 6055 А2
Номенклатура
Фільтр 3М 6055 А2
Кількість
24
Одиниця виміру
пара
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
660 (пара)
Фільтр 3М 6035 Р3
Номенклатура
Фільтр 3М 6035 Р3
Кількість
660
Одиниця виміру
пара
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
5 (штуки)
Щиток зварювальний Speedglas 100V 3/8-12
Номенклатура
Щиток зварювальний Speedglas 100V 3/8-12
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»
Повна назва
Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05425046

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Консафеті"
Повна назва
ТОВ "Консафеті"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35466448

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.05.2025 16:09
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-13-000046
Дата створення проекту
13.05.2025 14:09
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
13.05.2025 14:48
Дата публікації висновку про результати
21.05.2025 16:36
Дата завершення усунення порушень
05.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
04.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 722-38-64
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.05.2025 Одеса № 95 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 07.05.2025 № 003100-18/5618-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 13.05.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 13.05.2025 № 95 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 9 UA-2025-04-02-010845-a 02.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
13.05.2025 00:00
Документи рішення
13.05.2025 14:48
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 21 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Відокремлений підрозділ «Рівненська атомна електрична станція» акціонерного товариства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «ЕНЕРГОАТОМ» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 02.04.2025, реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ТОП-ТЕКС» та товариства з обмеженою відповідальністю «КОНСАФЕТІ», протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 23.04.2025 № 130, від 30.04.2025 № 137, від 07.05.2025 № 148, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 07.05.2025, пояснення та документи, надані Замовником 20.05.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено. Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Абзацом 5 пункту 28 Особливостей передбачено, що у тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому – восьмому цього пункту. Відповідно до абзацу 8 пункту 28 Особливостей у тендерній документації обов’язково зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Проте на порушення вимог абзацу 8 пункту 28 Особливостей Замовник у тендерній документації не зазначив підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзацу 8 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення у подальшому шляхом складання тендерної документації відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей, а також притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
21.05.2025 00:00
Дата публікації
21.05.2025 16:36
Документи висновку
21.05.2025 16:36
-
Оскарження в суді
Висновок про результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2025-04-02-010845-a оскаржено до суду. Через підсистему Електронний суд ЄСІТС до Рівненського окружного адміністративного суду було направлено позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2025-04-02-010845-a (Фільтри і маски).
Дата публікації
05.06.2025 14:06
Документи оскарження в суді
Інформація про усунення порушення
Зміст
Заперечення на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі від 21.05.2025. Відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-04-02-010845-а виявлені порушення вимог абзацу 8 пункту 28 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471) зі змінами (надалі – Особливості) замовник у тендерній документації не зазначив підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей. В абзаці 8 пункту 28 Особливостей вказано, що у тендерній документації зазначаються: «Підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.». Звертаємо увагу, що тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та з урахуванням Особливостей. Також при розробці тендерної документації замовник керувався наказом Міністерства економіки України від 06.12.2024 № 27593 «Про затвердження примірної тендерної документації» із змінами внесеними наказом Міністерства економіки України від 22.01.2025 № 614 «Про внесення змін до Примірної тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги». У пункті 6 «Відхилення тендерних пропозицій та підстави для відмови в участі» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації замовником зазначені підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей. В абзаці 29 цього пункту зазначено: «Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави зазначені в пункті 47 Особливостей.». Отже, зміст тендерної документації містить інформацію щодо відмови учаснику в участі у відкритих торгах, з встановлених підстав зазначених в пункті 47 Особливостей. Не зазначення повного тексту пункту 47 Особливостей в тендерній документації не порушує норм абзацу 8 пункту 28 Особливостей, оскільки є зазначена інформація про те, що замовник відмовляє учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах в разі, коли наявні підстави зазначені в пункті 47 Особливостей. Звертаємо увагу, що зазначення повного тексту пункту 47 Особливостей в тендерній документації перевантажує її зміст надлишковим обсягом інформації, що потенційно може дезорієнтувати учасника в змісті тендерної документації та не дасть змоги якомога якісніше підготувати тендерну пропозицію для участі в процедурі закупівлі.
Дата публікації
27.05.2025 17:20
Документи інформації про усунення порушення
27.05.2025 17:21
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів). Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або вебсайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
15.05.2025 15:51
Орган перевірки
21.05.2025 00:00
Документи повідомлення
15.05.2025 15:52
-
Відповідь
У відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 15.05.2025 надаємо наступні пояснення.
1. Щодо обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі 35110000-8 (Фільтри та маски) повідомляємо, що згідно із частиною 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів і запланована закупівля включається до річного плану закупівель. Отже, закупівля здійснюється згідно з річним планом закупівель. Закон передбачає, що у річному плані закупівель замовник вказує розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі. Очікувана вартість предмета закупівлі – це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість та інших податків і зборів. Очікувана вартість закупівлі 35110000-8 (Фільтри та маски) визначена згідно з наказом ДП «НАЕК “Енергоатом”» «Про визначення очікуваної вартості закупівель товарів, робіт та послуг» від 10.08.2021 № 01-760-н зі змінами (наказ ДП «НАЕК “Енергоатом”» «Про внесення змін до наказу від 10.08.2021 № 01-760-н» від 02.11.2023 № 01-1041-н) і з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (надалі – Методика). Розрахунок очікуваної вартості закупівлі предмета закупівлі проводився відповідно до Методики, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни товарів, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Prozorro» тощо); 2) отримання цінових пропозицій від виробників, офіційних представників, дилерів та постачальників; 3) проведення підготовки даних для розрахунку очікуваної вартості закупівлі на підставі закупівельних цін попередніх періодів. За результатами вищезазначених досліджень було оформлено інформаційну довідку щодо визначення очікуваної вартості закупівлі з використанням зазначеної Методики та усіх актуальних джерел інформації. Джерелом фінансування АТ «НАЕК “Енергоатом”» є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Додатки: Додаток 1_ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА про визначення очікуваної вартості закупівлі. Додаток 2_Запит комерційної пропозиції філії «ВП РАЕС» № 22-3615/041 від 26.02.2025 р. Додаток 3_ Комерційна пропозиція від ТОВ «Консафеті», № 23/02/27 від 27.02.2025 р. Додаток 4_ Комерційна пропозиція від ТОВ «Алфея», № 03/01 від 03.03.2025 р. Додаток 5_ Комерційна пропозиція від ФОП Колісник Т. В., № 4-2025/КТВ від 28.02.2025 р. 2. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі 35110000-8 (Фільтри та маски): https://old.energoatom.com.ua/e-procurement-raes.html
Рішеня
20.05.2025 14:57
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 896 093 грн.
Період подання пропозицій
до 10.04.2025 14:00
Замовник:
Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»
Контактний телефон:
0363664620
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 896 093 грн.
Період подання пропозицій
до 10.04.2025 14:00
Замовник:
Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»
Контактний телефон:
0363664620
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності