Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з ремонту і технічного обслуговування суден від ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-02-008384-a
Id Tender edf3ac1864224c40b01733bca4cc0b0f
План UA-P-2025-03-27-012980-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 02.04.2025 14:33
Остання зміна 15.05.2025 16:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 719 850.2 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 221.91 грн. (0,25 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.04.2025 14:33 до 21.04.2025 14:00
Завершено
Період уточнень
з 02.04.2025 14:33
до 18.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.04.2025 14:33
до 18.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.04.2025 14:00
до 08.05.2025 10:48
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.05.2025 10:46
до 14.05.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 08.05.2025 10:48
-
Період уточнень
з 02.04.2025 14:33 до 18.04.2025 00:00
Період оскарження
з 02.04.2025 14:33 до 18.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.04.2025 14:00 до 08.05.2025 10:48
Період кваліфікації
з 21.04.2025 14:00 до 08.05.2025 10:48
Основні параметри
Послуги з ремонту і технічного обслуговування суден
Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування суден), 2 лоти: Лот №1. код ДК 50241000-6 Послуги з ремонту і технічного обслуговування суден (Послуги з аварійного ремонту шаланди ґрунтовідвізної несамохідної «КШ-1»). Лот №2. код ДК 50241000-6 Послуги з ремонту і технічного обслуговування суден (Послуги з аварійного ремонту шаланди ґрунтовідвізної несамохідної «КШ-2»). Детальний опис частин предмета закупівлі (лотів), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, - згідно Тендерної документації.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 844 381.2 грн.
Лот 1. Послуги з аварійного ремонту шаланди ґрунтовідвізної несамохідної «КШ-1»
Назва предмета закупівлі
Лот 1. Послуги з аварійного ремонту шаланди ґрунтовідвізної несамохідної «КШ-1»
Примітки
Лот №1. код ДК 50241000-6 Послуги з ремонту і технічного обслуговування суден (Послуги з аварійного ремонту шаланди ґрунтовідвізної несамохідної «КШ-1»). Детальний опис частин предмета закупівлі (лотів), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, - згідно Тендерної документації за предметом закупівлі щодо відповідного лоту.
Очікувана вартість
1 844 381.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9221,91
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з аварійного ремонту шаланди ґрунтовідвізної несамохідної «КШ-1»
Код ДК 021:2015
50241000-6 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування суден
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Детально про умови оплати наведено в Додатку 2.1 до Тендерної документації за предметом закупівлі.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» (Госпрозрахунковий відокремлений структурний підрозділ «Кілійський суднобудівельно-судноремонтний завод»)
Пропозиція:
1 844 381.2 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
1 875 469 грн.
Лот 2. Послуги з аварійного ремонту шаланди ґрунтовідвізної несамохідної «КШ-2»
Назва предмета закупівлі
Лот 2. Послуги з аварійного ремонту шаланди ґрунтовідвізної несамохідної «КШ-2»
Примітки
Лот №2. код ДК 50241000-6 Послуги з ремонту і технічного обслуговування суден (Послуги з аварійного ремонту шаланди ґрунтовідвізної несамохідної «КШ-2»). Детальний опис частин предмета закупівлі (лотів), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, - згідно Тендерної документації за предметом закупівлі щодо відповідного лоту.
Очікувана вартість
1 875 469 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9377,35
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з аварійного ремонту шаланди ґрунтовідвізної несамохідної «КШ-2»
Код ДК 021:2015
50241000-6 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування суден
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Детально про умови оплати наведено в Додатку 2.2 до Тендерної документації за предметом закупівлі.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» (Госпрозрахунковий відокремлений структурний підрозділ «Кілійський суднобудівельно-судноремонтний завод»)
Пропозиція:
1 875 469 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.04.2025 10:30
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дяденко Альона Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
380512500936
Сайт:
http://www.delta-pilot.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
38728507
Повна назва
ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
54001
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
Миколаїв
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1. Послуги з аварійного ремонту шаланди ґрунтовідвізної несамохідної «КШ-1»
Період вимог/скарг з 08.05.2025 10:46 по 14.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.04.2025 14:00 по 20.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
ПРИЙНЯТО РІШЕННЯ: визначити переможцем процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування суден), 2 лоти: Лот №1. код ДК 50241000-6 Послуги з ремонту і технічного обслуговування суден (Послуги з аварійного ремонту шаланди ґрунтовідвізної несамохідної «КШ-1») учасника ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» (Госпрозрахунковий відокремлений структурний підрозділ «Кілійський суднобудівельно-судноремонтний завод»), ідентифікаційний код юридичної особи 33113076, та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з даним учасником відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Документи кваліфікації
08.05.2025 10:47
Довідка НАЗК
08.05.2025 10:46
Повідомлення про рішення
29.04.2025 08:54
Електроний протокол про продовження строку
21.04.2025 14:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2025 14:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2025 14:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
На підставі умов частини 10 статті 29 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIIІ «Про публічні закупівлі» та з врахуванням умов Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із необхідністю додаткового розгляду документів тендерної пропозиції учасника закупівлі
Дата продовження строку розгляду
29.04.2025 08:53
Дата кінця розгляду
20.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» (Госпрозрахунковий відокремлений структурний підрозділ «Кілійський суднобудівельно-судноремонтний завод») за лотом №1 1. Замовник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (код ЄДРПОУ 38727770), від імені замовника: ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ", код ЄДРПОУ ВП: 38728507. 2. Назва предмета закупівлі: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування суден), 2 лоти: Лот №1. код ДК 50241000-6 Послуги з ремонту і технічного обслуговування суден (Послуги з аварійного ремонту шаланди ґрунтовідвізної несамохідної «КШ-1»). 3. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель - UA-2025-04-02-008384-a. 4. Перелік виявлених невідповідностей; посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» (Госпрозрахунковий відокремлений структурний підрозділ «Кілійський суднобудівельно-судноремонтний завод»), поданої за лотом №1, виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю послуг: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування суден), 2 лоти: Лот №1. код ДК 50241000-6 Послуги з ремонту і технічного обслуговування суден (Послуги з аварійного ремонту шаланди ґрунтовідвізної несамохідної «КШ-1»), Лот №2. код ДК 50241000-6 Послуги з ремонту і технічного обслуговування суден (Послуги з аварійного ремонту шаланди ґрунтовідвізної несамохідної «КШ-2») від 16 квітня 2025 року (далі - Тендерна документація від 16.04.2025). 4.1. Згідно умов Додатку 3 до Тендерної документації від 16.04.2025 на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), яка повинна містити наступну інформацію: - найменування та адресу замовника аналогічних послуг; - найменування та IMO (за наявності) судна, щодо якого були надані аналогічні послуги; - детальний перелік послуг, що були надані за аналогічним договором (договорами) (у обсязі проведення ремонту не меншого за необхідний для проведення огляду підводної частини корпусу судна класифікаційним товариством (докового ремонту судна)); - строк надання послуг за аналогічним договором (договорами) (місяць та рік початку і завершення ремонту); - місце проведення ремонту судна (ремонтна база, адреса тощо); - інформація про класифікаційне товариство, під наглядом якого були надані вказані послуги з ремонту судна (Учасник може оформити таку довідку за Зразком 2, наведеним в Додатку 3 до цієї Тендерної документації). В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (договорів) до вказаної довідки надати: - не менше 1-го відгуку (завантажити скановану копію) від замовника аналогічних послуг зазначеного у довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). У вказаному відгуку повинна бути зазначена наступна інформація: найменування та адреса замовника аналогічних послуг, найменування та IMO (за наявності) судна, щодо якого були надані аналогічні послуги, перелік послуг, що були надані за аналогічним договором (у обсязі проведення огляду підводної частини корпуса судна класифікаційним товариством (докового ремонту судна)), строк надання послуг за аналогічним договором, інформація про класифікаційне товариство, під наглядом якого були надані вказані послуги з ремонту судна; - скановану копію відповідної виконавчої ремонтної відомості судна, щодо якого були надані зазначені у довідці аналогічні предмету закупівлі послуги, що містить інформацію про види послуг (або перелік чи найменування послуг, що надавалися за договором) та обсяги наданих послуг (без надання цінової інформації). У складі тендерної пропозиції ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» (Госпрозрахунковий відокремлений структурний підрозділ «Кілійський суднобудівельно-судноремонтний завод»), поданої за лотом №1, в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надано Лист-відгук від ДУ «Держгідрографія», в якому не зазначено перелік послуг, що були надані за аналогічним договором (у обсязі проведення огляду підводної частини корпуса судна класифікаційним товариством (докового ремонту судна)), строк надання послуг за аналогічним договором, інформація про класифікаційне товариство, під наглядом якого були надані вказані послуги з ремонту судна, як то вимагалось умовами Тендерної документації від 16.04.2025. 4.2. Згідно умов Додатку 3 до Тендерної документації від 16.04.2025 учасник повинен надати «ІІІ. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції: - скановані копії документів, що підтверджують повноваження посадової (службової) особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції (повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника підтверджується випискою з протоколу засновників, рішенням єдиного учасника, наказом про призначення, довіреністю, дорученням, дійсним документом, який підтверджує особу учасника-фізичної особи, яка підписала тендерну пропозицію особисто (або частиною документа, достатньою для ідентифікації учасника, та підтвердження дійсності документа), або іншим документом – надати будь-який із відповідних чинних документів учасника);» У складі тендерної пропозиції ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» (Госпрозрахунковий відокремлений структурний підрозділ «Кілійський суднобудівельно-судноремонтний завод»), поданої за лотом №1, на підтвердження повноважень підпису документів тендерної пропозиції надано Довіреність від 23.12.2024 № УДП/Д-161-24, наказ від 31.12.2024 №503/к, документ №СЛ/99/01-13 від 09.04.2025 (файл «Рапорт на участь у тендері, узг Бевзюком.pdf»). Так, документ №СЛ/99/01-13 від 09.04.2025 на виконання умов Довіреності від 23.12.2024 № УДП/Д-161-24 щодо попереднього погодження Госпрозрахунковому відокремленому структурному підрозділу «Кілійський суднобудівельно-судноремонтний завод» ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» брати участь у тендерних процедурах з надання послуг з аварійного ремонту несамохідних грунтовідвізних шаланд «КШ-1» та «КШ-2» надано не в повному обсязі, оскільки не містить зазначені по тексту документа додатки (Попередня ремонтна відомість несамохідної грунтовідвізної шаланди «КШ-1» на 6 аркушах, Попередня ремонтна відомість несамохідної грунтовідвізної шаланди «КШ-2» на 6 аркушах). 4.3. Згідно умов п.1 «Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» РОЗДІЛУ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації від 16.04.2025 визначено: «Тендерна пропозиція за окремим лотом подається в електронній формі через електронну систему закупівель із накладенням учасником кваліфікованого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (КЕП) шляхом: - заповнення електронних полів, визначених адміністратором (в розумінні наказу Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 “Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі”) і реалізованих в електронній системі закупівель; - завантаження документів, що вимагаються замовником в Додатку 3 до цієї Тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) за відповідним лотом. … Учасник накладає на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України ”Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги” (з врахуванням змін) (далі – електронний підпис). Замовник перевіряє електронний підпис учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.». Згідно умов Додатку 3 до Тендерної документації від 16.04.2025 визначено: «Тендерна пропозиція подається за лотом в електронній формі через електронну систему закупівель із накладенням учасником кваліфікованого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (КЕП)…». Замовником при перевірці електронного підпису на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що тендерна пропозиція учасника ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» (Госпрозрахунковий відокремлений структурний підрозділ «Кілійський суднобудівельно-судноремонтний завод») за лотом №1 подана в електронному вигляді через електронну систему закупівель із накладенням учасником удосконаленого електронного підпису уповноваженої особи учасника Кравченко Віталія Миколайовича, зокрема, згідно сформованого ПРОТОКОЛУ створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису, встановлено наступне: « … Результат перевірки підпису: Підпис створено та перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено … Тип підпису: Удосконалений...». Таким чином учасник підписав тендерну пропозицію за лотом №1 удосконаленим електронним підписом, що не відповідає вище зазначеним умовам Тендерної документації від 16.04.2025, так як умовами закупівлі вимагається подання тендерної пропозиції учасником за лотом із накладенням учасником кваліфікованого електронного підпису. 5. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 5.1. На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» надати відгук від замовника аналогічних послуг, зазначеного в наданій учасником довідці про наявність у нього досвіду виконання аналогічного договору (договорів) у відповідності до вимог Тендерної документації від 16.04.2025 з врахуванням п.4.1. цього Повідомлення. 5.2. Надати документ №СЛ/99/01-13 від 09.04.2025 щодо попереднього погодження Госпрозрахунковому відокремленому структурному підрозділу «Кілійський суднобудівельно-судноремонтний завод» ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» брати участь у тендерних процедурах з надання послуг з аварійного ремонту несамохідних грунтовідвізних шаланд «КШ-1» та «КШ-2» в повному обсязі. 5.3. Учасник ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» (Госпрозрахунковий відокремлений структурний підрозділ «Кілійський суднобудівельно-судноремонтний завод») для усунення виявлених невідповідностей повинен виконати вимоги п.1 «Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» РОЗДІЛУ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації від 16.04.2025 та Додатку 3 до Тендерної документації від 16.04.2025 - накладення учасником кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на подану ним тендерну пропозицію за лотом №1. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
06.05.2025 10:34
Надати до
07.05.2025 10:34
Лот № 2 Лот 2. Послуги з аварійного ремонту шаланди ґрунтовідвізної несамохідної «КШ-2»
Період вимог/скарг з 08.05.2025 10:48 по 14.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.04.2025 14:00 по 20.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
ПРИЙНЯТО РІШЕННЯ: визначити переможцем процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування суден), 2 лоти: Лот №2. код ДК 50241000-6 Послуги з ремонту і технічного обслуговування суден (Послуги з аварійного ремонту шаланди ґрунтовідвізної несамохідної «КШ-2») учасника ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» (Госпрозрахунковий відокремлений структурний підрозділ «Кілійський суднобудівельно-судноремонтний завод»), ідентифікаційний код юридичної особи 33113076, та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з даним учасником відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Документи кваліфікації
08.05.2025 10:48
Довідка НАЗК
08.05.2025 10:48
Повідомлення про рішення
29.04.2025 08:54
Електроний протокол про продовження строку
21.04.2025 14:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2025 14:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2025 14:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
На підставі умов частини 10 статті 29 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIIІ «Про публічні закупівлі» та з врахуванням умов Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із необхідністю додаткового розгляду документів тендерної пропозиції учасника закупівлі
Дата продовження строку розгляду
29.04.2025 08:54
Дата кінця розгляду
20.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» (Госпрозрахунковий відокремлений структурний підрозділ «Кілійський суднобудівельно-судноремонтний завод») за лотом №2 1. Замовник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (код ЄДРПОУ 38727770), від імені замовника: ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ", код ЄДРПОУ ВП: 38728507. 2. Назва предмета закупівлі: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування суден), 2 лоти: Лот №2. код ДК 50241000-6 Послуги з ремонту і технічного обслуговування суден (Послуги з аварійного ремонту шаланди ґрунтовідвізної несамохідної «КШ-2»). 3. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель - UA-2025-04-02-008384-a. 4. Перелік виявлених невідповідностей; посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» (Госпрозрахунковий відокремлений структурний підрозділ «Кілійський суднобудівельно-судноремонтний завод»), поданої за лотом №2, виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю послуг: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування суден), 2 лоти: Лот №1. код ДК 50241000-6 Послуги з ремонту і технічного обслуговування суден (Послуги з аварійного ремонту шаланди ґрунтовідвізної несамохідної «КШ-1»), Лот №2. код ДК 50241000-6 Послуги з ремонту і технічного обслуговування суден (Послуги з аварійного ремонту шаланди ґрунтовідвізної несамохідної «КШ-2») від 16 квітня 2025 року (далі - Тендерна документація від 16.04.2025). 4.1. Згідно умов Додатку 3 до Тендерної документації від 16.04.2025 на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), яка повинна містити наступну інформацію: - найменування та адресу замовника аналогічних послуг; - найменування та IMO (за наявності) судна, щодо якого були надані аналогічні послуги; - детальний перелік послуг, що були надані за аналогічним договором (договорами) (у обсязі проведення ремонту не меншого за необхідний для проведення огляду підводної частини корпусу судна класифікаційним товариством (докового ремонту судна)); - строк надання послуг за аналогічним договором (договорами) (місяць та рік початку і завершення ремонту); - місце проведення ремонту судна (ремонтна база, адреса тощо); - інформація про класифікаційне товариство, під наглядом якого були надані вказані послуги з ремонту судна (Учасник може оформити таку довідку за Зразком 2, наведеним в Додатку 3 до цієї Тендерної документації). В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (договорів) до вказаної довідки надати: - не менше 1-го відгуку (завантажити скановану копію) від замовника аналогічних послуг зазначеного у довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). У вказаному відгуку повинна бути зазначена наступна інформація: найменування та адреса замовника аналогічних послуг, найменування та IMO (за наявності) судна, щодо якого були надані аналогічні послуги, перелік послуг, що були надані за аналогічним договором (у обсязі проведення огляду підводної частини корпуса судна класифікаційним товариством (докового ремонту судна)), строк надання послуг за аналогічним договором, інформація про класифікаційне товариство, під наглядом якого були надані вказані послуги з ремонту судна; - скановану копію відповідної виконавчої ремонтної відомості судна, щодо якого були надані зазначені у довідці аналогічні предмету закупівлі послуги, що містить інформацію про види послуг (або перелік чи найменування послуг, що надавалися за договором) та обсяги наданих послуг (без надання цінової інформації). У складі тендерної пропозиції ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» (Госпрозрахунковий відокремлений структурний підрозділ «Кілійський суднобудівельно-судноремонтний завод»), поданої за лотом №2, в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надано Лист-відгук від ДУ «Держгідрографія», в якому не зазначено перелік послуг, що були надані за аналогічним договором (у обсязі проведення огляду підводної частини корпуса судна класифікаційним товариством (докового ремонту судна)), строк надання послуг за аналогічним договором, інформація про класифікаційне товариство, під наглядом якого були надані вказані послуги з ремонту судна, як то вимагалось умовами Тендерної документації від 16.04.2025. 4.2. Згідно умов Додатку 3 до Тендерної документації від 16.04.2025 учасник повинен надати «ІІІ. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції: - скановані копії документів, що підтверджують повноваження посадової (службової) особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції (повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника підтверджується випискою з протоколу засновників, рішенням єдиного учасника, наказом про призначення, довіреністю, дорученням, дійсним документом, який підтверджує особу учасника-фізичної особи, яка підписала тендерну пропозицію особисто (або частиною документа, достатньою для ідентифікації учасника, та підтвердження дійсності документа), або іншим документом – надати будь-який із відповідних чинних документів учасника);» У складі тендерної пропозиції ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» (Госпрозрахунковий відокремлений структурний підрозділ «Кілійський суднобудівельно-судноремонтний завод»), поданої за лотом №2, на підтвердження повноважень підпису документів тендерної пропозиції надано Довіреність від 23.12.2024 № УДП/Д-161-24, наказ від 31.12.2024 №503/к, документ №СЛ/99/01-13 від 09.04.2025 (файл «Рапорт на участь у тендері, узг Бевзюком.pdf»). Так, документ №СЛ/99/01-13 від 09.04.2025 на виконання умов Довіреності від 23.12.2024 № УДП/Д-161-24 щодо попереднього погодження Госпрозрахунковому відокремленому структурному підрозділу «Кілійський суднобудівельно-судноремонтний завод» ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» брати участь у тендерних процедурах з надання послуг з аварійного ремонту несамохідних грунтовідвізних шаланд «КШ-1» та «КШ-2» надано не в повному обсязі, оскільки не містить зазначені по тексту документа додатки (Попередня ремонтна відомість несамохідної грунтовідвізної шаланди «КШ-1» на 6 аркушах, Попередня ремонтна відомість несамохідної грунтовідвізної шаланди «КШ-2» на 6 аркушах). 4.3. Згідно умов п.1 «Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» РОЗДІЛУ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації від 16.04.2025 визначено: «Тендерна пропозиція за окремим лотом подається в електронній формі через електронну систему закупівель із накладенням учасником кваліфікованого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (КЕП) шляхом: - заповнення електронних полів, визначених адміністратором (в розумінні наказу Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 “Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі”) і реалізованих в електронній системі закупівель; - завантаження документів, що вимагаються замовником в Додатку 3 до цієї Тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) за відповідним лотом. … Учасник накладає на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України ”Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги” (з врахуванням змін) (далі – електронний підпис). Замовник перевіряє електронний підпис учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.». Згідно умов Додатку 3 до Тендерної документації від 16.04.2025 визначено: «Тендерна пропозиція подається за лотом в електронній формі через електронну систему закупівель із накладенням учасником кваліфікованого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (КЕП)…». Замовником при перевірці електронного підпису на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що тендерна пропозиція учасника ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» (Госпрозрахунковий відокремлений структурний підрозділ «Кілійський суднобудівельно-судноремонтний завод») за лотом №2 подана в електронному вигляді через електронну систему закупівель із накладенням учасником удосконаленого електронного підпису уповноваженої особи учасника Кравченко Віталія Миколайовича, зокрема, згідно сформованого ПРОТОКОЛУ створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису, встановлено наступне: « … Результат перевірки підпису: Підпис створено та перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено … Тип підпису: Удосконалений...». Таким чином учасник підписав тендерну пропозицію за лотом №2 удосконаленим електронним підписом, що не відповідає вище зазначеним умовам Тендерної документації від 16.04.2025, так як умовами закупівлі вимагається подання тендерної пропозиції учасником за лотом із накладенням учасником кваліфікованого електронного підпису. 5. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 5.1. На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» надати відгук від замовника аналогічних послуг, зазначеного в наданій учасником довідці про наявність у нього досвіду виконання аналогічного договору (договорів) у відповідності до вимог Тендерної документації від 16.04.2025 з врахуванням п.4.1. цього Повідомлення. 5.2. Надати документ №СЛ/99/01-13 від 09.04.2025 щодо попереднього погодження Госпрозрахунковому відокремленому структурному підрозділу «Кілійський суднобудівельно-судноремонтний завод» ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» брати участь у тендерних процедурах з надання послуг з аварійного ремонту несамохідних грунтовідвізних шаланд «КШ-1» та «КШ-2» в повному обсязі. 5.3. Учасник ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» (Госпрозрахунковий відокремлений структурний підрозділ «Кілійський суднобудівельно-судноремонтний завод») для усунення виявлених невідповідностей повинен виконати вимоги п.1 «Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» РОЗДІЛУ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації від 16.04.2025 та Додатку 3 до Тендерної документації від 16.04.2025 - накладення учасником кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на подану ним тендерну пропозицію за лотом №2. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
06.05.2025 10:35
Надати до
07.05.2025 10:35
Угоди
UA-2025-04-02-008384-a-b1
Очікує підписання
1 844 381.2 грн.
1 844 381.2 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з аварійного ремонту шаланди ґрунтовідвізної несамохідної «КШ-1»
Номенклатура
Послуги з аварійного ремонту шаланди ґрунтовідвізної несамохідної «КШ-1»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38728507

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» (Госпрозрахунковий відокремлений структурний підрозділ «Кілійський суднобудівельно-судноремонтний завод»)
Повна назва
ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» (Госпрозрахунковий відокремлений структурний підрозділ «Кілійський суднобудівельно-судноремонтний завод»)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33113076

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-04-02-008384-a-c2
Очікує підписання
1 875 469 грн.
1 875 469 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з аварійного ремонту шаланди ґрунтовідвізної несамохідної «КШ-2»
Номенклатура
Послуги з аварійного ремонту шаланди ґрунтовідвізної несамохідної «КШ-2»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38728507

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» (Госпрозрахунковий відокремлений структурний підрозділ «Кілійський суднобудівельно-судноремонтний завод»)
Повна назва
ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» (Госпрозрахунковий відокремлений структурний підрозділ «Кілійський суднобудівельно-судноремонтний завод»)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33113076

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-08-000076
Дата створення проекту
08.05.2025 12:52
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
08.05.2025 17:37
Дата публікації висновку про результати
22.05.2025 17:31
Дата завершення усунення порушень
28.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-13-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.05.2025 №69-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 07 травня 2025 року №003100-18/5618-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 08.05.2025 №69-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 14.UA-2025-04-02-008384-a, 02.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.05.2025 00:00
Документи рішення
08.05.2025 17:37
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 22 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Дельта-лоцман» державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 02.04.2025) із внесеними змінами (протокол від 16.04.2025), тендерні пропозиції приватного акціонерного товариства «Українське Дунайське пароплавство» (Госпрозрахунковий відокремлений структурний підрозділ «Кілійський суднобудівельно-судноремонтний завод») (далі – ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство»), повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей до 10:34 год. та 10:35 год. 07.03.2025, протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 08.05.2025 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 14.05.2025 через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови № 1178, розгляду тендерних пропозицій ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
22.05.2025 00:00
Дата публікації
22.05.2025 17:31
Документи висновку
22.05.2025 17:31
-
Повідомлення
Запит
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування суден (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-02-008384-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
09.05.2025 16:38
Орган перевірки
15.05.2025 00:00
Документи повідомлення
09.05.2025 16:38
-
Відповідь
Щодо надання інформації на запит ДАСУ
Замовник надає пояснення разом з додатками відповідними окремими файлами
Рішеня
14.05.2025 16:30
Замовник
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 719 850.2 грн.
Період подання пропозицій
до 21.04.2025 14:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380512500936
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 719 850.2 грн.
Період подання пропозицій
до 21.04.2025 14:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380512500936
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності