Показати схожі тендери

Закупівля Стіл робочий ; Стілець ; Тумба ; Шафа для документів від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " Берестинська міська лікарня".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-02-008085-a
Id Tender c15f705f209743138b79bb8674a5a945
План UA-P-2025-04-02-008710-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 02.04.2025 14:27
Остання зміна 13.06.2025 09:21
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
465 513 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 793.07 грн. (0,60 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.04.2025 14:26 до 10.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.04.2025 14:26
до 07.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.04.2025 14:26
до 07.04.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 10.04.2025 11:54
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.04.2025 15:57
до 23.04.2025 00:00
Період уточнень
з 02.04.2025 14:26 до 07.04.2025 00:00
Період оскарження
з 02.04.2025 14:26 до 07.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.04.2025 11:54
Основні параметри
Стіл робочий ; Стілець ; Тумба ; Шафа для документів
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
465 513 грн.
Стіл робочий ; Стілець ; Тумба ; Шафа для документів
Назва предмета закупівлі
Стіл робочий ; Стілець ; Тумба ; Шафа для документів
Очікувана вартість
465 513 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2793,07
0,60 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.04.2025 11:13
Закінчення аукціону
10.04.2025 11:54
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 32 (штуки)
Стіл робочий
Опис предмета закупівлі
Стіл робочий
Код ДК 021:2015
39150000-8 - Меблі та приспособи різні
Кількість
32
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
63304, Україна, Харківська область, Берестин, вулиця Шиндлера, будинок 87
Дата постачання по
09.05.2025 00:00
Позиція : №2 80 (штуки)
Стілець ;
Опис предмета закупівлі
Стілець ;
Код ДК 021:2015
39150000-8 - Меблі та приспособи різні
Кількість
80
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
63304, Україна, Харківська область, Берестин, вулиця Шиндлера, будинок 87
Дата постачання по
09.05.2025 00:00
Позиція : №3 32 (штуки)
Тумба
Опис предмета закупівлі
Тумба
Код ДК 021:2015
39150000-8 - Меблі та приспособи різні
Кількість
32
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
63304, Україна, Харківська область, Берестин, вулиця Шиндлера, будинок 87
Дата постачання по
09.05.2025 00:00
Позиція : №4 20 (штуки)
Шафа для документів
Опис предмета закупівлі
Шафа для документів
Код ДК 021:2015
39150000-8 - Меблі та приспособи різні
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
63304, Україна, Харківська область, Берестин, вулиця Шиндлера, будинок 87
Дата постачання по
09.05.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ЦИТАДЕЛЬ М"
Пропозиція:
361 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Аветікян Каріне Кароївна"
Пропозиція:
440 400 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЕНСО ГРУП"
Пропозиція:
288 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА"
Пропозиція:
361 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Цилюрик Антоніна Андріївна"
Пропозиція:
289 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.04.2025 11:13
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.04.2025 14:27
Оголошення про проведення закупівлі
02.04.2025 14:25
Тендерна документація
Скасування
08.05.2025 11:22
Замовником допущено помилку під час публікації оголошення, а саме невідповідність в оголошені про проведення торгів, тендерній документації і в проекті договору щодо строку поставки.
08.05.2025 11:23
-
13.06.2025 09:20
відпала потреба у зв’язку з необхідністю уточнення технічних характеристик.
13.06.2025 09:21
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бойко Ольга
Електронна пошта
Телефон
380958055519
Замовник
ЄДРПОУ
02002701
Назва (англійською мовою)
KOMUNALNE NEKOMERTsIINE PIDPRIYeMSTVO " Berestinska miska likarnya"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " Берестинська міська лікарня"
Повна назва (англійською мовою)
KOMUNALNE NEKOMERTsIINE PIDPRIYeMSTVO " Berestinska miska likarnya"
Поштовий індекс
63304
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Берестин
Адреса
вулиця Шиндлера, будинок 87
Кваліфікація
Лот № 1 Стіл робочий ; Стілець ; Тумба ; Шафа для документів
Період вимог/скарг з 17.04.2025 15:57 по 23.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.04.2025 11:54 по 18.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Документи кваліфікації
17.04.2025 15:55
Повідомлення про рішення
17.04.2025 15:54
Скарги та рішення
10.04.2025 11:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2025 14:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2025 14:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додатком 4 до тендерної документації визначено, що Учасник у складі своєї Тендерної пропозиції повинен надати: - Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» Вимоги щодо регулювання у сфері: Проектування, виробництво, продаж, пусконалагоджувальні роботи -Сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» Вимоги щодо регулювання у сфері: Проектування, виробництво, продаж, пусконалагоджувальні роботи Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника наявний Сертифікат ISO 9001:2015 на систему управління якістю та Сертифікат ISO 14001:2015 на систему екологічного управління, але вони не містять інформації про вимоги щодо регулювання у сфері, що стосуються пусконалагоджувальних робіт. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» Вимоги щодо регулювання у сфері: Проектування, виробництво, продаж, пусконалагоджувальні роботи та Сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» Вимоги щодо регулювання у сфері: Проектування, виробництво, продаж, пусконалагоджувальні роботи
Створено
11.04.2025 15:44
Надати до
12.04.2025 15:44
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.04.2025 15:57 по 25.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.04.2025 15:57
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.05.2025 11:20 по 16.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.05.2025 11:20
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
465 513 грн.
Період подання пропозицій
до 10.04.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " Берестинська міська лікарня"
Контактний телефон:
380958055519
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
465 513 грн.
Період подання пропозицій
до 10.04.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " Берестинська міська лікарня"
Контактний телефон:
380958055519
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності