Показати схожі тендери

Закупівля Стакани паперові (код 39220000-0 національного класифікатора України за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») від УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРАТИВНИМИ БУДИНКАМИ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-02-005256-a
Id Tender a585ac744b09438c841f0a5a24d3e37f
План UA-P-2025-04-02-006249-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 02.04.2025 12:11
Остання зміна 30.04.2025 16:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
27 430.88 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
137.15 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.04.2025 12:10 до 13.04.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 02.04.2025 12:10
до 10.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.04.2025 12:10
до 10.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.04.2025 10:00
до 16.04.2025 13:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.04.2025 13:56
до 22.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.04.2025 13:56
до 30.04.2025 16:55
Період уточнень
з 02.04.2025 12:10 до 10.04.2025 00:00
Період оскарження
з 02.04.2025 12:10 до 10.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.04.2025 10:00 до 16.04.2025 13:56
Період кваліфікації
з 13.04.2025 10:00 до 16.04.2025 13:56
Основні параметри
Стакани паперові (код 39220000-0 національного класифікатора України за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
27 430.88 грн.
Стакани паперові (код 39220000-0 національного класифікатора України за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Назва предмета закупівлі
Стакани паперові (код 39220000-0 національного класифікатора України за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Очікувана вартість
27 430.88 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
137,15
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Стакан паперовий
Код ДК 021:2015
39221123-5 - Стакани
Кількість
692
Одиниця виміру
паковання
Адреса постачання
01008, Україна, Київська область, Київ, Банкова, 6-8
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Пропозиція:
26 614.32 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.04.2025 12:11
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лущик Ольга Вячеславівна
Електронна пошта
Телефон
380687944093
Замовник
ЄДРПОУ
26252302
Повна назва
УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРАТИВНИМИ БУДИНКАМИ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
Поштовий індекс
01009
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Банкова, 6-8
Кваліфікація
Лот № 1 Стакани паперові (код 39220000-0 національного класифікатора України за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Період вимог/скарг з 16.04.2025 13:56 по 22.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.04.2025 10:00 по 19.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Документи кваліфікації
16.04.2025 13:56
Довідка НАЗК
16.04.2025 13:56
Повідомлення про рішення
13.04.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2025 12:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2025 12:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до вимог п.п.4 п.4 Розділу ІV Додатку 1 та п.3.4 Розділу III ДОДАТКУ 2 до тендерної документації, Учасник має надати в складі тендерної пропозиції: «Заповнений учасником ДОДАТОК 2 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» Під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлена невідповідність між інформацією зазначеною в при заповненні таблиці 2.1 Додатку 2 тендерної документації (колонка 6 «виробник товару») та інформацією що міститься в інших документах тендерної пропозиції наданих учасником (зокрема висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи висновок ДСЕЕ.pdf, сертифікаті на систему управління безпечністю харчових продуктів сертифікат.pdf та протоколі Протокол радіологія.pdf). У таблиці 2.1 Розділу 2 учасником вказано виробника товару як ТОВ «Титан Дніпро», у той час як інших наданих документах виробник зазначений як ТОВ «Завод Титан Дніпро». З урахуванням вищезазначеного, така невідповідність має характер технічної описки та не впливає на технічні, якісні або кількісні характеристики предмета закупівлі та підлягає виправленню(уточненню). Враховуючи, що уточнення інформації Учасником, а саме «Виробника товару», не вплине на зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до п.43 Особливостей, прийняте рішення надати учаснику привести у відповідність інформацію зазначену в Додатку 2 тендерної документації та надати В НОВІЙ РЕДАКЦІЇ «Заповнений учасником ДОДАТОК 2 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» з уточненням «Виробника товару» у відповідності до наданих учасником документів (висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи висновок ДСЕЕ.pdf, сертифікаті на систему управління безпечністю харчових продуктів сертифікат.pdf та протоколі Протокол радіологія.pdf).
Створено
15.04.2025 11:52
Надати до
16.04.2025 11:52
Договір
UA-2025-04-02-005256-a-b1
Підписаний і діє
Номер
119
26 614.32 грн.
22 178.6 грн.
З ПДВ
Підписано
30.04.2025
Строк дії договору з
30.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
692 (паковання)
Стакан паперовий
Номенклатура
Стакан паперовий
Кількість
692
Одиниця виміру
паковання
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРАТИВНИМИ БУДИНКАМИ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРАТИВНИМИ БУДИНКАМИ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26252302

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Повна назва
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43977041

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
30.04.2025 16:55
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
27 430.88 грн.
Період подання пропозицій
до 13.04.2025 10:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРАТИВНИМИ БУДИНКАМИ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
380687944093
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
27 430.88 грн.
Період подання пропозицій
до 13.04.2025 10:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРАТИВНИМИ БУДИНКАМИ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
380687944093
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності