Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з організації харчування від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКИЙ ЗАКЛАД З НАДАННЯ ПСИХІАТРИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-02-005170-a
Id Tender f5d925bd7ed0479b96c587cf50a5625c
План UA-P-2025-04-02-006675-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 02.04.2025 12:21
Остання зміна 26.05.2025 10:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 633 250 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
28 167 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.04.2025 12:20 до 16.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.04.2025 12:20
до 13.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.04.2025 12:20
до 13.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.04.2025 13:11
до 15.05.2025 14:14
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.04.2025 22:17
до 21.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.05.2025 14:14
до 26.05.2025 10:07
Період уточнень
з 02.04.2025 12:20 до 13.04.2025 00:00
Період оскарження
з 02.04.2025 12:20 до 13.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.04.2025 13:11 до 15.05.2025 14:14
Період кваліфікації
з 16.04.2025 13:11 до 15.05.2025 14:14
Основні параметри
Послуги з організації харчування
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 633 250 грн.
Послуги з організації харчування
Назва предмета закупівлі
Послуги з організації харчування
Очікувана вартість
5 633 250 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
28167,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
16.04.2025 12:48
Закінчення аукціону
16.04.2025 13:11
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації харчування
Код ДК 021:2015
55520000-1 - Кейтерингові послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
02192, Україна, Київська область, Київ, вул. Миропільська, буд. 8
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПОНТЕМ.УА"
Пропозиція:
5 208 280 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОМАШНЯ КУХНЯ"
Пропозиція:
5 628 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.04.2025 12:48
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.04.2025 11:53
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
02.04.2025 12:11
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бунєєва Наталія Григорівна
Електронна пошта
Телефон
380445438702
Замовник
ЄДРПОУ
01993992
Назва (англійською мовою)
KOMUNALNE NEKOMERTsIINE PIDPRIYeMSTVO "MISKII ZAKLAD Z NADANNYa PSIHIATRIChNOYi DOPOMOGI" VIKONAVChOGO ORGANU KIYiVSKOYi MISKOYi RADI (KIYiVSKOYi MISKOYi DERZhAVNOYi ADMINISTRATsIYi)
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКИЙ ЗАКЛАД З НАДАННЯ ПСИХІАТРИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Повна назва (англійською мовою)
KOMUNALNE NEKOMERTsIINE PIDPRIYeMSTVO "MISKII ZAKLAD Z NADANNYa PSIHIATRIChNOYi DOPOMOGI" VIKONAVChOGO ORGANU KIYiVSKOYi MISKOYi RADI (KIYiVSKOYi MISKOYi DERZhAVNOYi ADMINISTRATsIYi)
Поштовий індекс
02192
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Миропільська, буд. 8
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з організації харчування
Період вимог/скарг з 23.04.2025 22:17 по 29.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.04.2025 13:11 по 24.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей, Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
1. Згідно з положеннями тендерної документації встановлено наступні вимоги та документи які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зокрема: - надати на підтвердження не менше 1 (одного) договору, зазначеного у довідці. Також надати відгук від замовника по вказаному договору, який (відгук) повинен бути належно оформленим, містити вихідний номер та дату видачі. Надати в складі пропозиції гарантійний лист про відсутність розірваних договорів та/або накладення оперативно-господарських санкцій на учасника замовниками послуг харчування; - інформація у довільній формі про відсутність фактів накладення органами Держспоживслужби штрафу на учасника; Відповідно до положень пункту 42 Особливостей, замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Відповідно до підпункту 1, пункту 43 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, зокрема, у разі, коли зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. Також, відповідно до положень підпункту 2, пункту 43 Особливостей, замовник, відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, зокрема, у разі коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей На підтвердження відповідності учасником було надано гарантійний лист (файл від 15 квітня 2025 13:08 Гарантійний лист-відсутність накладених штрафів Держпродспоживслужби.doc.p7s). Також, Учасником надано гарантійний лист відсутність розірваних договорів та/або накладення оперативно-господарських санкцій (файл від 15 квітня 2025 13:08 «Гарантійний лист-відсутність розторгнутих договорів.doc.p7s»). Разом з тим, за посиланнями: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-12-12-001209-c (договір укладений з Київським державним музичним ліцем імені М.В. Лисенка на надання послуг ПОСЛУГ ЇДАЛЕНЬ (послуг з організації комплексного гарячого харчування) (Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 55510000-8), наявні відомості про розірвання укладених договорів через порушення Виконавцем істотних умов договору, не виконання Виконавцем зобов'язань по договору. Також, постановою про накладення штрафу №29 про накладення штрафу передбаченого статтею 65 ЗУ «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин», 19.05.2022року, Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві ТОВ було встановлено що ТОВ «ПОНТЕМ.УА» порушив вимоги пункту 2 частини першої статті 4, пункту 3 частини першої статті 49 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» №771 та, відповідно, було накладено штраф у розмірі 65000,00гривень. За таких умов, учасник ТОВ «ПОНТЕМ.УА» не виконав встановленим вимог замовника та надав недостовірну інформацію що стосується відповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, та зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів. Враховуючи сказане, у замовника наявні виключні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ПОНТЕМ.УА" з наведених причин. 2. Згідно з положеннями тендерної документації встановлено наступні вимоги та документи які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зокрема, надати копію чинних свідоцтв про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки – мінімум 3шт.; Відповідно до інформації опублікованій на веб-проталі Уповноваженого органу, замовником, 18 квітня 2025 об 19:24, зокрема було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: «Четверта невідповідність Відповідно до положень пункту 18 додатку 1 тендерної документації, учасник має надати копію чинних свідоцтв про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки – мінімум 3шт. Вами не виконано встановленої вимоги та не надано свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки. Вимагаємо усунути встановлену невідповідність та надати надати копію чинних свідоцтв про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки – мінімум 3шт". Керуючись пунктом 43 Особливостей, пропонуємо виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до положень пункту 18 додатку 1 тендерної документації, учасник має надати копію чинних свідоцтв про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки – мінімум 3шт. Вами не виконано встановленої вимоги та не надано свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки. Вимагаємо усунути встановлену невідповідність та надати надати копію чинних свідоцтв про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки – мінімум 3шт. Керуючись пунктом 43 Особливостей, пропонуємо виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». Слід зазначити, що умовами тендерної документації не було передбачено способу підтвердження відповідності встановленим вимогам у спосіб надання паспорту формуляру з відомостями про результати періодичної повірки та повірки після ремонту. Також, вказаний документ не відповідає вимогам ЗУ “Про метрологію та метрологічну діяльність”, ЗУ "Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності", ЗУ "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності". Таким чином, ТОВ "ПОНТЕМ.УА" не виконано встановленої вимоги тендерної документації на не надано копію чинного свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки – мінімум 3шт. та не усунуло встановлені невідповідності. Таким чином, Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та встановленим вимогам у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Згідно з абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Відповідно до абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Документи кваліфікації
23.04.2025 22:10
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
16.04.2025 13:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2025 12:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2025 12:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОНТЕМ.УА" (далі-Учасник), замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Перша невідповідність. Відповідно до положення пункту 2 додатку 1 тендерної документації, учасником встановлено кваліфікаційну вимогу «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Учасник має надати : 2.1. Інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання умов договору (кухарів, кухонних робітників, вантажників, технолога, водіїв). До довідки додати документи, що підтверджують перебування усіх працівників, перерахованих в довідці, у штаті учасника, а саме: 1. Копії трудової книжки (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) або наказу про прийняття на роботу. Якщо вказані працівники не зараховані до штату учасника, а залучаються за договором цивільно-правового характеру чи договором про надання послуг, то замість копії трудової книжники та/або наказу про прийняття на роботу і повідомлення про прийняття працівника на роботу, учасник надає копію відповідного договору ЦПХ чи договору про надання послуг, а також копії документів, що підтверджують право таких осіб надавати послуги, що становлять предмет наданого учасником договору, а саме: документ про освіту за фахом відповідно до змісту послуг, який вони надають; документ про державну реєстрацію такого працівника як суб’єкта підприємницької діяльності (у разі залучення за договором про надання послуг) або гарантійний лист за підписом керівника учасника, що укладення договору цивільно-правового характеру не приховує трудові відносини та не має на меті ухилення від працевлаштування працівника згідно з законодавством (у разі залучення за договором ЦПХ). Також до довідки додати документи, що підтверджують проходження працівниками учасника, що зазначені в довідці, медичних обстежень: 1. Особисті медичні книжки оформлені відповідно до чинного законодавства, зазначених працівників (сторінки із зазначенням відомостей про власника медичної книжки та дати наступного проходження медогляду). 2.2. Впродовж надання послуг учасник повинен забезпечувати наявність необхідного спецодягу для працівників учасника. Слід зазначити, що умовами тендерної документації передбачено залучення саме працівників - вантажників (в множині). Вами надано відомості про наявність одного працівника – вантажника Таратура Дмитра Вікторовича. Умовами тендерної документації не перебачено способу документального підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію у спосіб залучення одного працівника. Вимагаємо усунути встановлену невідповідність та, з урахуванням встановлених порушень надати: Інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання умов договору, зокрема, вантажників. До довідки додати документи, що підтверджують перебування усіх працівників, перерахованих в довідці, у штаті учасника, а саме: 1. Копії трудової книжки (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) або наказу про прийняття на роботу. Якщо вказані працівники не зараховані до штату учасника, а залучаються за договором цивільно-правового характеру чи договором про надання послуг, то замість копії трудової книжники та/або наказу про прийняття на роботу і повідомлення про прийняття працівника на роботу, учасник надає копію відповідного договору ЦПХ чи договору про надання послуг, а також копії документів, що підтверджують право таких осіб надавати послуги, що становлять предмет наданого учасником договору, а саме: документ про освіту за фахом відповідно до змісту послуг, який вони надають; документ про державну реєстрацію такого працівника як суб’єкта підприємницької діяльності (у разі залучення за договором про надання послуг) або гарантійний лист за підписом керівника учасника, що укладення договору цивільно-правового характеру не приховує трудові відносини та не має на меті ухилення від працевлаштування працівника згідно з законодавством (у разі залучення за договором ЦПХ). Також до довідки додати документи, що підтверджують проходження працівниками учасника, що зазначені в довідці, медичних обстежень: 1. Особисті медичні книжки оформлені відповідно до чинного законодавства, зазначених працівників (сторінки із зазначенням відомостей про власника медичної книжки та дати наступного проходження медогляду). 2.2. Впродовж надання послуг учасник повинен забезпечувати наявність необхідного спецодягу для працівників учасника. Друга невідповідність Пунктом 11 додатку 1.2 тендерної документації, Замовником встановлено вимогу надання Акту, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти згідно Наказу Міністерства аграрної? політики та продовольства Украі?ни №1503 від 08 серпня 2023 року, виданий на ім’я учасника, без зауважень на вид господарської діяльності – надання кейтерингових послуг або постачання інших готових страв з обов’язковою оцінкою блоку вимог до транспортних засобів – пункти 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, 6.7. Якщо учасник використовує не власні транспортні засоби, а залучені згідно договорів про надання послуг, то надається Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти згідно Наказу Міністерства аграрної? політики та продовольства Украі?ни №1503 від 08 серпня 2023 року, виданий на ім’я власника транспортних засобів чи компанію, що надає послуги з перевезення, без зауважень з обов’язковою оцінкою блоку вимог до транспортних засобів – пункти 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, 6.7. В порушення умов тендерної документації, наданий вами акт, не містить відомостей про вид господарської діяльності – надання кейтерингових послуг або постачання інших готових страв з обов’язковою оцінкою блоку вимог до транспортних засобів – пункти 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, 6.7. Вимагаємо усунути встановлену невідповідність та з урахуванням встановлених порушень надати: Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти згідно Наказу Міністерства аграрної? політики та продовольства Украі?ни №1503 від 08 серпня 2023 року, виданий на ім’я учасника, без зауважень на вид господарської діяльності – надання кейтерингових послуг або постачання інших готових страв з обов’язковою оцінкою блоку вимог до транспортних засобів – пункти 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, 6.7. Якщо учасник використовує не власні транспортні засоби, а залучені згідно договорів про надання послуг, то надається Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти згідно Наказу Міністерства аграрної? політики та продовольства Украі?ни №1503 від 08 серпня 2023 року, виданий на ім’я власника транспортних засобів чи компанію, що надає послуги з перевезення, без зауважень з обов’язковою оцінкою блоку вимог до транспортних засобів – пункти 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, 6.7. Третя невідповідність Відповідно до положень пункту 17 додатку 1 тендерної документації учасник має надати Протокол щорічного дослідження питної води за адресою виробничого приміщення учасника, які учасник надає документи про право власності та/або оренди, виконаного акредитованою лабораторією у 2024 році або в 2025 році, який має підтверджувати відповідність води на потужностях учасника ДСаНПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною». Наданий вами протокол містить відмінну адресу виробничих потужностей від зазначених у тендерній документації . Вимагаємо усунути встановлену вимогу та надати протокол щорічного дослідження питної води за адресою виробничого приміщення учасника, які учасник надає документи про право власності та/або оренди, виконаного акредитованою лабораторією у 2024 році або в 2025 році, який має підтверджувати відповідність води на потужностях учасника ДСаНПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною». Четверта невідповідність Відповідно до положень пункту 18 додатку 1 тендерної документації, учасник має надати копію чинних свідоцтв про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки – мінімум 3шт. Вами не виконано встановленої вимоги та не надано свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки. Вимагаємо усунути встановлену невідповідність та надати надати копію чинних свідоцтв про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки – мінімум 3шт. Керуючись пунктом 43 Особливостей, пропонуємо виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
18.04.2025 19:24
Надати до
19.04.2025 19:24
Період вимог/скарг з 15.05.2025 14:14 по 21.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.04.2025 22:17 по 22.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.05.2025 14:15
Довідка НАЗК
15.05.2025 14:14
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
14.05.2025 16:21
Електроний протокол про продовження строку
23.04.2025 22:17
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2025 12:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2025 12:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
23 квітня 2025 року після відхилення пропозиції учасника ТОВ «ПОНТЕМ.УА» найбільш економічно вигідною пропозицією тендерна пропозиція учасника ТОВ «Домашня кухня» стосовно закупівлі «Послуги з організації харчування (номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-202504-02-005170-а). З 28.04.2025 по 13.05.2025р. процедура була заблокована через скаргу, подану до АМКУ учасником ТОВ «ПОНТЕМ.УА». Відповідно до абзацу сьомого пункту 37 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Зважаючи на об’єктивну потребу в додатковому часі на розгляд тендерної пропозиції ТОВ «Домашня кухня» у зв’язку із значним обсягом документів, які учасник подав у складі тендерної пропозиції та нагальною потребою у організації проведення інших закупівель є необхідність в продовженні строку розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції до двадцяти робочих днів. Враховуючи викладене, керуючись нормами статей 11, 29 Закону та пункту 37 Особливостей, уповноважена особа вирішила: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Домашня кухня» до двадцяти робочих днів. 2. Забезпечити оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у встановленому Законом порядку.
Дата продовження строку розгляду
14.05.2025 16:21
Дата кінця розгляду
22.05.2025 00:00
Договір
UA-2025-04-02-005170-a-b1
Підписаний і діє
Номер
72
5 628 000 грн.
5 628 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
21.05.2025
Строк дії договору з
21.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з організації харчування
Номенклатура
Послуги з організації харчування
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
5 628 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКИЙ ЗАКЛАД З НАДАННЯ ПСИХІАТРИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКИЙ ЗАКЛАД З НАДАННЯ ПСИХІАТРИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01993992

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОМАШНЯ КУХНЯ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОМАШНЯ КУХНЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35252260

Інформація про підписанта

IBAN
UA513052990000026006036222859
ПІБ підписанта
Лоскутова Ірина Володимирівна
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
380445438702
Електронна пошта

Інформація про підписанта

Документи договору
26.05.2025 10:07
-
26.05.2025 10:06
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 633 250 грн.
Період подання пропозицій
до 16.04.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКИЙ ЗАКЛАД З НАДАННЯ ПСИХІАТРИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
380445438702
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 633 250 грн.
Період подання пропозицій
до 16.04.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКИЙ ЗАКЛАД З НАДАННЯ ПСИХІАТРИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
380445438702
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності