Показати схожі тендери

Закупівля Автомобільні спідометри від ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-02-004640-a
Id Tender 81f5f0f4658e4783aa79b9abd5154e27
План UA-P-2025-04-02-004041-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 02.04.2025 11:46
Остання зміна 04.06.2025 11:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
82 800 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
828 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.04.2025 11:45 до 10.04.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 02.04.2025 11:45
до 07.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.04.2025 11:45
до 07.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.04.2025 15:36
до 12.05.2025 09:10
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.05.2025 09:40
до 18.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.05.2025 09:10
до 04.06.2025 11:28
Період уточнень
з 02.04.2025 11:45 до 07.04.2025 00:00
Період оскарження
з 02.04.2025 11:45 до 07.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.04.2025 15:36 до 12.05.2025 09:10
Період кваліфікації
з 11.04.2025 15:36 до 12.05.2025 09:10
Основні параметри
Автомобільні спідометри
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 2 та 4 до ТД)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
82 800 грн.
Автомобільні спідометри
Назва предмета закупівлі
Автомобільні спідометри
Очікувана вартість
82 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
828,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.04.2025 15:13
Закінчення аукціону
11.04.2025 15:36
Позиція
Опис предмета закупівлі
Спідометр ПА8090 24V або еквівалент
Код ДК 021:2015
38561100-6 - Автомобільні спідометри
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Строки оплати Товару (партії Товару): протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) та акту (-ів) приймання-передачі Товару за кількістю та якістю (після зняття усіх зауважень).
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Умови поставки Товару (у тому числі які встановлюються відповідно до Міжнародних правил тлумачення торговельних термінів «ІНКОТЕРМС-2020»): DDP – склад покупця. Строк поставки Товару: не більше 30 календарних днів з моменту підписання договору.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ДЕЛЬТА - АВТОСЕРВІС"
Пропозиція:
82 700 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ГУРАЛЬ АНДРІЙ ЗЕНОВІЙОВИЧ
Пропозиція:
78 680 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.04.2025 15:13
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ганношина Катерина Анатоліївна
Електронна пошта
Телефон
380983239439
Сайт:
http://www.ukrnafta.com
Замовник
ЄДРПОУ
00135390
Повна назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5
Кваліфікація
Лот № 1 Автомобільні спідометри
Період вимог/скарг з 01.05.2025 09:40 по 07.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.04.2025 15:36 по 10.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи з організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), з функціями, передбаченими статтею 11 Закону України «Про публічні закупівлі», а також у разі здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель ПАТ «Укрнафта» від 28.04.2025 № 01/01/13/10/01/01/11-ССМ/1 було вирішено розмістити в електронній системі закупівель повідомлення для Учасника з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями (далі – Повідомлення). Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції у строк, передбачений Особливостями. Відповідно до абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
01.05.2025 09:40
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
11.04.2025 15:55
Електроний протокол про продовження строку
11.04.2025 15:37
Витяг з ЄДР
11.04.2025 15:37
Витяг з ЄДР
11.04.2025 15:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2025 11:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2025 11:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України за № 1178 від 12.10.2022 (із змінами), у зв`язку з обсягом документів, поданих учасником, з метою проведення детального аналізу тендерної пропозиції та необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника.
Дата продовження строку розгляду
11.04.2025 15:53
Дата кінця розгляду
10.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією щодо Закупівлі. Виявлені невідповідності не призводять до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції відповідно до пункту 43 Особливостей. Перелік виявлених невідповідностей: 1. На виконання вимоги пункту 1.1 Розділу І «Документи, що підтверджують відповідність Учасника встановленим/-ому замовником кваліфікаційним/-ому критеріям/-ю» Додатку 2 до ТД, Учасником не надано (не завантажено в електронну систему) копію договору/-ів*, аналогічного/-них** за предметом закупівлі та копію документів, які підтверджують факт повного виконання аналогічного договору. 2. На виконання вимоги пункту 3.2 «Інформація про Учасника» Розділу ІІІ «Інші вимоги до Учасників закупівель» Додатку 2 до Тендерної документації, Учасником в складі його тендерної пропозиції надано (завантажено в електронну систему) довідку «Відомості про Учасника процедури закупівлі» (б/н), в якій не зазначено наступне: «Юридична адреса знаходиться на території, що непідконтрольна державним органам влади України, та входить до фактично тимчасово окупованої території України (зазначити так* або ні).». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пункт 1.1 Розділу І «Документи, що підтверджують відповідність Учасника встановленим/-ому замовником кваліфікаційним/-ому критеріям/-ю» Додатку 2 до Тендерної документації. 2. Пункт 3.2 Розділу ІІІ «Інші вимоги до Учасників закупівель» Додатку 2 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. 1.1.1 Копія договору/-ів*, аналогічного/-них** за предметом закупівлі (достатньо одного). Замість копії договору може бути надано посилання із зазначенням ID номера закупівлі, за якою укладено аналогічний за предметом закупівлі договір в електронній систем закупівель https://prozorro.gov.ua/. *Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). Такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. **Під аналогічним договором слід розуміти договір на поставку товару, визначеного за показником четвертої цифри основного словника ДК 021:2015 предмета закупівлі, зазначеного в даній тендерній документації та/або наступного товару Автомобільні спідометри. 1.1.2. Копії документів, які підтверджують факт повного виконання аналогічного договору. Такими документами можуть бути: - або видаткові накладні, оформлені належним чином; - та/або акти приймання-передачі товару; - або інші документи, які підтверджують виконання аналогічного договору, якщо такі передбачені умовами договору; - або відгук від контрагента за аналогічним договором, який підтверджує факт належного виконання (у встановлені договором строки, без порушень інших вимог договору (у тому числі щодо якості) аналогічного договору. В документах, які надаються відповідно до даного підпункту, повинна міститись інформація про номер та дату укладання договору, копія якого надається. Такі документи можуть надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. У разі надання інформації щодо більшої кількості аналогічних договорів, аніж передбачено підпунктом 1.1.1. цього Додатку 2 до ТД, належним виконанням встановленої вимоги є надання копій документів, які підтверджують факт виконання аналогічних договорів у кількості, зазначений в п.1.1.1. цього Додатку 2 до ТД 2. Довідку з відомостями про Учасника процедури закупівлі, складену в довільній формі або за Формою 1, зазначеною у Додатку 2 до Тендерної документації (Форма 1- зразок довідки з відомостями про Учасника процедури закупівлі). У довідці довільної форми Учаснику необхідно вказати всю інформацію, передбачену Формою 1, зазначеною у Додатку 2 до цієї ТД. У разі зазначення в довідці відомостей про юридичну адресу на фактично тимчасово окупованій території, Учасник повинен надати документ, наданий відповідним органом виконавчої влади, що підтверджує його фактичне місцезнаходження на території України, підконтрольній державним органам України (наприклад, довідка ДПС), відповідно до наказу Мінреінтеграції від 22.12.2022 р. № 309 “Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією” (зі змінами, кодифікований).
Створено
28.04.2025 14:29
Надати до
29.04.2025 14:29
Період вимог/скарг з 12.05.2025 09:10 по 18.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.05.2025 09:40 по 30.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на її відповідність вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам, встановленим Замовником в тендерній документації, в т. ч. щодо предмета закупівлі.
Документи кваліфікації
12.05.2025 09:10
Довідка НАЗК
12.05.2025 09:10
Повідомлення про рішення
01.05.2025 09:53
Електроний протокол про продовження строку
01.05.2025 09:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2025 11:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2025 11:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України за № 1178 від 12.10.2022 (із змінами), у зв`язку з обсягом документів, поданих учасником, з метою проведення детального аналізу тендерної пропозиції та необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника.
Дата продовження строку розгляду
01.05.2025 09:51
Дата кінця розгляду
30.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією щодо Закупівлі. Виявлені невідповідності не призводять до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції відповідно до пункту 43 Особливостей. Перелік виявлених невідповідностей: На виконання вимоги пункту 3.2 «Інформація про Учасника» Розділу ІІІ «Інші вимоги до Учасників закупівель» Додатку 2 до Тендерної документації, Учасником в складі його тендерної пропозиції надано (завантажено в електронну систему) довідку «Відомості про Учасника процедури закупівлі» (вих.№ п03/04-04 від 03 квітня 2025р), в якій зазначено, серед іншого, наступне: «Гарантуємо дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції не менше ніж 150 (сто пятдесят) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій», в той час як вимогою Форми 1 встановлено: «Гарантуємо дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції протягом 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій». Також, відстутнє наступне ствердження «Гарантуємо достовірність інформації, наданої у цій довідці.». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3.2 Розділу ІІІ «Інші вимоги до Учасників закупівель» Додатку 2 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідку з відомостями про Учасника процедури закупівлі, складену в довільній формі або за Формою 1, зазначеною у Додатку 2 до Тендерної документації (Форма 1- зразок довідки з відомостями про Учасника процедури закупівлі). У довідці довільної форми Учаснику необхідно вказати всю інформацію, передбачену Формою 1, зазначеною у Додатку 2 до цієї ТД……..»
Створено
06.05.2025 16:55
Надати до
07.05.2025 16:55
Договір
UA-2025-04-02-004640-a-a1
Підписаний і діє
Номер
13/2770-МТР/25
99 237.6 грн.
82 698 грн.
З ПДВ
Підписано
02.06.2025
Строк дії договору з
02.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
6 (штуки)
Спідометр ПА8090 24V або еквівалент
Номенклатура
Спідометр ПА8090 24V або еквівалент
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Повна назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00135390

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ДЕЛЬТА - АВТОСЕРВІС"
Повна назва
ТОВ "ДЕЛЬТА - АВТОСЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39614865

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.06.2025 11:28
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
82 800 грн.
Період подання пропозицій
до 10.04.2025 12:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380983239439
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
82 800 грн.
Період подання пропозицій
до 10.04.2025 12:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380983239439
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності