Показати схожі тендери

Закупівля Морозильні камери, морозильні скрині, шафи холодильні від ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-02-002858-a
Id Tender 5b7595e218944fd3a524b835a32c62da
План UA-P-2025-04-02-000605-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 02.04.2025 10:50
Остання зміна 06.06.2025 13:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
451 331.46 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 513.31 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.04.2025 10:53 до 14.04.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 02.04.2025 10:53
до 11.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.04.2025 10:53
до 11.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.04.2025 15:08
до 12.05.2025 10:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.04.2025 09:16
до 18.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.05.2025 10:56
до 06.06.2025 13:31
Період уточнень
з 02.04.2025 10:53 до 11.04.2025 00:00
Період оскарження
з 02.04.2025 10:53 до 11.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.04.2025 15:08 до 12.05.2025 10:56
Період кваліфікації
з 15.04.2025 15:08 до 12.05.2025 10:56
Основні параметри
Морозильні камери, морозильні скрині, шафи холодильні
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 2 та 4 до ТД).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
451 331.46 грн.
Морозильні камери, морозильні скрині, шафи холодильні
Назва предмета закупівлі
Морозильні камери, морозильні скрині, шафи холодильні
Очікувана вартість
451 331.46 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4513,31
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.04.2025 14:39
Закінчення аукціону
15.04.2025 15:08
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 2 (штуки)
Морозильна камера
Опис предмета закупівлі
Морозильна камера
Код ДК 021:2015
42513100-6 - Морозильне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 4 (штуки)
Морозильна скриня з прямим склом
Опис предмета закупівлі
Морозильна скриня з прямим склом
Код ДК 021:2015
42513100-6 - Морозильне обладнання
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 10 (штуки)
Морозильна скриня
Опис предмета закупівлі
Морозильна скриня
Код ДК 021:2015
42513100-6 - Морозильне обладнання
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 3 (штуки)
Шафа холодильна
Опис предмета закупівлі
Шафа холодильна
Код ДК 021:2015
42513100-6 - Морозильне обладнання
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Строки оплати Товару: оплата по факту поставки всього Товару протягом 30 календарних днів.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
ІНКОТЕРМС-2020, DDP склад призначення для резидентів, DAP- склад призначення для нерезидентів. Транспортні витрати по доставці товару в місце призначення (при умовах поставки DDP/DAP) включені в ціну товару). Строк поставки Товару: протягом 90 календарних днів з дати підписання Договору.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІН КУЛ"
Пропозиція:
446 818.15 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ Комерс Еліт Солюшнс Груп
Пропозиція:
409 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
Пропозиція:
409 740 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.04.2025 14:39
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.04.2025 10:53
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Петренко
Електронна пошта
Телефон
380636448846
Сайт:
http://www.ukrnafta.com
Замовник
ЄДРПОУ
00135390
Повна назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5
Кваліфікація
Лот № 1 Морозильні камери, морозильні скрині, шафи холодильні
Період вимог/скарг з 25.04.2025 09:16 по 01.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.04.2025 15:08 по 14.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами й доповненнями) (далі - Особливості). 15.04.2025 в електронній системі закупівель Prozorro відбулось розкриття тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) у Закупівлі. Очікувана вартість Закупівлі: 451 331,46 грн без ПДВ. Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель (далі – електронна система) автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених Замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. За результатами оцінки тендерна пропозиція Учасника визначена електронною системою найбільш економічно вигідною. Учасник запропонував ціну, яка становить: 409 740,00 грн без ПДВ. Відповідно до вимог пункту 2.1 Розділу ІІ Додатку 2 до Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 2.1 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що підтверджує відповідність умовам технічної специфікації 2.1.1. заповнену та підписану Технічну специфікацію, технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі, за формою, наведеною в Додатку 1 до цієї ТД. На виконання даних вимог Учасником надано Технічну специфікацію № 30 від 13.04.2025р, яка не відповідає вимогам Додатку 1 до ТД, а саме: 1. По пп.2.1 п.2 Таблиці 1 Розділу ІІ учасником запропоновано більшу довжину 1016 мм (Замовником вимагалось - *від 800 до 920 мм) 2. По пп.2.4 п.2 Таблиці 1 Розділу ІІ учасником запропоновано більший об’єм 342 л (Замовником вимагалось - *від 220 до 275 л) Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Документи кваліфікації
25.04.2025 09:16
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
15.04.2025 15:20
Електроний протокол про продовження строку
15.04.2025 15:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2025 10:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2025 10:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України за № 1178 від 12.10.2022 (із змінами), у зв`язку з обсягом документів, поданих учасником, з метою проведення детального аналізу тендерної пропозиції та необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника.
Дата продовження строку розгляду
15.04.2025 15:19
Дата кінця розгляду
14.05.2025 00:00
Період вимог/скарг з 12.05.2025 10:56 по 18.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.04.2025 09:16 по 24.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) (далі - Особливості). Розкриття тендерних пропозицій по Закупівлі відбулось 15.04.2025. Очікувана вартість Закупівлі: 451 331,46 грн без ПДВ. Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель (далі – електронна система) автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених Замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. За результатами оцінки тендерна пропозиція Учасника визначена електронною системою найбільш економічно вигідною. Учасник запропонував ціну, яка становить: 409 800,00 грн. без ПДВ. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на її відповідність вимогам тендерної документації, з урахуванням виправлених Учасником виявлених невідповідностей, у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам встановленим Замовником в тендерній документації, в т. ч. щодо предмета закупівлі. 1. Визначити переможцем ТОВ «Комерс Еліт Солюшнс Груп» (Код ЄДРПОУ 45203623) по закупівлі Морозильні камери, морозильні скрині, шафи холодильні, номер закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-04-02-002858-a. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем ТОВ «Комерс Еліт Солюшнс Груп» (Код ЄДРПОУ 45203623). 3. Оприлюднити протокольне рішення щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Комерс Еліт Солюшнс Груп» (Код ЄДРПОУ 45203623) та повідомлення про намір укласти з ним договір про Закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до вимог ст.10 та ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням п.49 Особливостей.
Документи кваліфікації
12.05.2025 10:56
Довідка НАЗК
12.05.2025 10:56
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
25.04.2025 09:25
Електроний протокол про продовження строку
25.04.2025 09:17
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2025 10:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2025 10:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України за № 1178 від 12.10.2022 (із змінами), у зв`язку з обсягом документів, поданих учасником, з метою проведення детального аналізу тендерної пропозиції та необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника.
Дата продовження строку розгляду
25.04.2025 09:23
Дата кінця розгляду
24.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «Комерс Еліт Солюшнс Груп» (Код ЄДРПОУ 45203623) у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією щодо закупівлі за предметом Морозильні камери, морозильні скрині, шафи холодильні. Виявлені невідповідності не призводять до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції відповідно до пункту 43 Особливостей. І. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 3.2 «Інформація про Учасника» Розділу ІІІ «Інші вимоги до Учасників закупівель» Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати: «3.2.1. Довідка з відомостями про Учасника процедури закупівлі, складена в довільній формі або за Формою 1, зазначеною у Додатку 2 до цієї ТД . (Форма 1- зразок довідки з відомостями про Учасника процедури закупівлі) У довідці довільної форми Учаснику необхідно вказати всю інформацію, передбачену Формою 1, зазначеною у Додатку 2 до цієї ТД У разі зазначення в довідці відомостей про юридичну адресу на фактично тимчасово окупованій території, Учасник повинен надати документ, наданий відповідним органом виконавчої влади, що підтверджує його фактичне місцезнаходження на території України, підконтрольній державним органам України (наприклад, довідка ДПС), відповідно до наказу Мінреінтеграції від 22.12.2022 р. № 309 “Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією” (зі змінами, кодифікований).». Учасником надано довідку (файл Відомості про учасника.pdf) не значена вся інформація, яка передбачена графою «Юридична та фактична адреса» Форми 1 Додатку 2 до ТД, а саме не зазначено - «(підконтрольна/не підконтрольна) державним органам влади України та (входить/не входить) до фактично тимчасово окупованої території України». ІІ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Вимога пункту 3.2 «Інформація про Учасника» Розділу ІІІ «Інші вимоги до Учасників закупівель» Додатку 2 до тендерної документації. ІІІ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 3.2 «Інформація про Учасника» Розділу ІІІ «Інші вимоги до Учасників закупівель» Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати: «3.2.1. Довідка з відомостями про Учасника процедури закупівлі, складена в довільній формі або за Формою 1, зазначеною у Додатку 2 до цієї ТД . (Форма 1- зразок довідки з відомостями про Учасника процедури закупівлі) У довідці довільної форми Учаснику необхідно вказати всю інформацію, передбачену Формою 1, зазначеною у Додатку 2 до цієї ТД У разі зазначення в довідці відомостей про юридичну адресу на фактично тимчасово окупованій території, Учасник повинен надати документ, наданий відповідним органом виконавчої влади, що підтверджує його фактичне місцезнаходження на території України, підконтрольній державним органам України (наприклад, довідка ДПС), відповідно до наказу Мінреінтеграції від 22.12.2022 р. № 309 “Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією” (зі змінами, кодифікований).
Створено
08.05.2025 13:48
Надати до
09.05.2025 13:48
Договір
UA-2025-04-02-002858-a-b1
Підписаний і діє
Номер
13/2802-МТР/25
491 760 грн.
409 800 грн.
З ПДВ
Підписано
04.06.2025
Строк дії договору з
04.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 (штуки)
Морозильна камера
Номенклатура
Морозильна камера
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
Морозильна скриня з прямим склом
Номенклатура
Морозильна скриня з прямим склом
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
10 (штуки)
Морозильна скриня
Номенклатура
Морозильна скриня
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
3 (штуки)
Шафа холодильна
Номенклатура
Шафа холодильна
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Повна назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00135390

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ Комерс Еліт Солюшнс Груп
Повна назва
ТОВ Комерс Еліт Солюшнс Груп
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45203623

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
06.06.2025 13:31
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
451 331.46 грн.
Період подання пропозицій
до 14.04.2025 10:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380636448846
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
451 331.46 грн.
Період подання пропозицій
до 14.04.2025 10:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380636448846
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності