Показати схожі тендери

Закупівля Кейтерингові послуги з організації гарячого харчування для учнів 5-9 класів пільгової категорії у закладах загальної середньої освіти Чинадіївської селищної ради (код ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги) від Відділ освіти, молоді та спорту, у справах дітей та культури Чинадіївської селищної ради.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-04-01-012923-a
Id Tender 959249a07e32498fa75fbe01ab59c408
План UA-P-2025-03-31-012958-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 01.04.2025 17:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
85 250 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Основні параметри
Кейтерингові послуги з організації гарячого харчування для учнів 5-9 класів пільгової категорії у закладах загальної середньої освіти Чинадіївської селищної ради (код ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги)
послуги
Підстава для використання процедури
Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, в тому числі за лотом
Обгрунтування використання процедури
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-05-013938-a Обґрунтування: У зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, відповідно до п. 20 ч. 1 ст. 106 Конституції України, Закону України “Про правовий режим воєнного стану”, в Україні введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб на підставі Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, який наразі продовжено з 05:30 16 листопада 2023 року на 90 діб, а саме до 14 лютого 2024 року, Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 06.11.2023 № 734/2023, затвердженим Законом України від 08.11.2023 р. № 3429-IX (набрав чинності 10.11.2023) «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні». Пунктом 3? розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України від 25.12.2022 № 922 «Про публічні закупівлі», внесеним змінами до Закону, які набрали чинності 10.09.2022, установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Відповідно до пункту 3? розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» Кабінетом Міністрів України постановою від 12 жовтня 2022 р. № 1178, яка набрала чинності 19.10.2022, затверджено особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до пп.6 положень пункту 13 Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: “6) відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації;” Відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” та Особливостей, Замовником було проведено процедуру відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю Кейтерингові послуги з організації гарячого харчування для учнів 5-9 класів пільгової категорії у закладах загальної середньої освіти Чинадіївської селищної ради (код ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги). Проте, зазначені відкриті торги було автоматично відмінено електронною системою закупівель на підставі підпункту 2 пункту 51 Особливостей у зв’язку з неподанням жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником (ідентифікатор закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-05-013938-a. Згідно з підпунктом 6 пункту 13 Особливостей передбачено, що при застосування вказаного підпункту предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений в тендерній документації. ФОП "ГУДАЧОК ОКСАНА ПАВЛІВНА" надав в установленому порядку пакет документів, при цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Враховуючи вищевикладене, здійснено закупівлю Кейтерингові послуги з організації гарячого харчування для учнів 5-9 класів пільгової категорії у закладах загальної середньої освіти Чинадіївської селищної ради (код ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги) без використання електронної системи закупівель на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей. Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): Звіт про результати проведення процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-05-013938-a/print/report/html сформований електронною системою закупівель Prozorro.
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Кейтерингові послуги з організації гарячого харчування для учнів 5-9 класів пільгової категорії у закладах загальної середньої освіти Чинадіївської селищної ради
Код ДК 021:2015
55524000-9 - Кейтерингові послуги для шкіл
Кількість
1 375
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Микола Ващенок
Електронна пошта
Телефон
+380313149998
Сайт:
https://chynadiivska-gromada.gov.ua/derzhavni-zakupivli-12-09-27-21-05-2021/
Замовник
ЄДРПОУ
43997225
Повна назва
Відділ освіти, молоді та спорту, у справах дітей та культури Чинадіївської селищної ради
Поштовий індекс
89640
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
селище міського типу Чинадійово
Адреса
вул.Волошина, будинок 41
Кваліфікація
Договір
UA-2025-04-01-012923-a-a1
Підписаний і діє
Номер
№59
85 250 грн.
85 250 грн.
Без ПДВ
Підписано
27.03.2025
Строк дії договору з
27.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 375 (послуга)
Кейтерингові послуги з організації гарячого харчування для учнів 5-9 класів пільгової категорії у закладах загальної середньої освіти Чинадіївської селищної ради
Номенклатура
Кейтерингові послуги з організації гарячого харчування для учнів 5-9 класів пільгової категорії у закладах загальної середньої освіти Чинадіївської селищної ради
Кількість
1 375
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відділ освіти, молоді та спорту, у справах дітей та культури Чинадіївської селищної ради
Повна назва
Відділ освіти, молоді та спорту, у справах дітей та культури Чинадіївської селищної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43997225

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ГУДАЧОК ОКСАНА ПАВЛІВНА
Повна назва
ФОП ГУДАЧОК ОКСАНА ПАВЛІВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2603502943

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
01.04.2025 17:20
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
85 250 грн.
Замовник:
Відділ освіти, молоді та спорту, у справах дітей та культури Чинадіївської селищної ради
Контактний телефон:
+380313149998
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
85 250 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Відділ освіти, молоді та спорту, у справах дітей та культури Чинадіївської селищної ради
Контактний телефон:
+380313149998
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності