Показати схожі тендери
Закупівля Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції (Лот 1 - послуги, пов'язані з виробництвом сої (77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції), Лот 2 - послуги, пов'язані з виробництвом сої (77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції), Лот 3 - послуги, пов'язані з виробництвом ріпаку (77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції)) від КП "Петрівка-Агро" Петрівсько-Роменської сільської ради.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-01-011735-a
Id Tender eba3fe2a6f104266a0ee42d1bc64ca45
План UA-P-2025-04-01-014019-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 01.04.2025 16:22
Остання зміна 02.05.2025 19:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 142 477.38 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
23 542.77 грн. (0,57 %)
Вартість подання пропозиції:
6 120 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.04.2025 16:19 до 09.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.04.2025 16:19
до 06.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.04.2025 16:19
до 06.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.04.2025 00:00
до 22.04.2025 15:03
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.04.2025 16:36
до 28.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.04.2025 15:03
до 02.05.2025 19:09
Період уточнень
з 01.04.2025 16:19 до 06.04.2025 00:00
Період оскарження
з 01.04.2025 16:19 до 06.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.04.2025 00:00 до 22.04.2025 15:03
Період кваліфікації
з 09.04.2025 00:00 до 22.04.2025 15:03
Основні параметри
Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції (Лот 1 - послуги, пов'язані з виробництвом сої (77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції), Лот 2 - послуги, пов'язані з виробництвом сої (77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції), Лот 3 - послуги, пов'язані з виробництвом ріпаку (77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції))
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 177 138.47 грн.
послуги, пов'язані з виробництвом сої
Назва предмета закупівлі
послуги, пов'язані з виробництвом сої
Очікувана вартість
1 177 138.47 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
23542,77
2,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
послуги, пов'язані з виробництвом сої
Код ДК 021:2015
77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
37342, Україна, Полтавська область, Миргородський р-н, с.Березова Лука
Дата постачання по
30.10.2025 16:24
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за надані послуги Надавачем послуг, проводиться за фактом отримання Замовником таких послуг протягом 60 (шестидесяти) календарних днів в період з 01 листопада до 31 грудня 2025 року
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "ЩЕДРА ЗЕМЛЯ- 2024"
Пропозиція:
1 177 138.47 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - неуспішний лот закупівлі
1 200 444 грн.
послуги, пов'язані з виробництвом сої
Назва предмета закупівлі
послуги, пов'язані з виробництвом сої
Очікувана вартість
1 200 444 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
24008,88
2,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
послуги, пов'язані з виробництвом сої
Код ДК 021:2015
77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
37342, Україна, Полтавська область, Миргородський р-н, с.Березова Лука, с.Ручки
Дата постачання по
30.10.2025 16:24
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за надані послуги Надавачем послуг, проводиться за фактом отримання Замовником таких послуг протягом 60 (шестидесяти) календарних днів в період з 01 листопада до 31 грудня 2025 року
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "ЮХИМЕНКО АГРО"
Пропозиція:
1 200 444 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 3 Статус - неуспішний лот закупівлі
1 764 894.91 грн.
послуги, пов'язані з виробництвом ріпаку
Назва предмета закупівлі
послуги, пов'язані з виробництвом ріпаку
Очікувана вартість
1 764 894.91 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
35297,9
2,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
послуги, пов'язані з виробництвом ріпаку
Код ДК 021:2015
77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
37334, Україна, Полтавська область, Миргородський р-н, Середняківський старостинський округ
Дата постачання по
30.10.2025 16:24
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за надані послуги Надавачем послуг, проводиться за фактом отримання Замовником таких послуг протягом 60 (шестидесяти) календарних днів в період з 01 листопада до 31 грудня 2025 року
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "ЮХИМЕНКО АГРО"
Пропозиція:
1 764 894.91 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.04.2025 16:22
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Нестеренко Валентина Вікторівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380667285024
Замовник
ЄДРПОУ
44474765
Повна назва
КП "Петрівка-Агро" Петрівсько-Роменської сільської ради
Поштовий індекс
37333
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
с Петрівка-Роменська Миргородського району
Адреса
вул Соборна будинок 35
Кваліфікація
Лот № 1 послуги, пов'язані з виробництвом сої
Період вимог/скарг з 14.04.2025 16:38 по 20.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.04.2025 00:00 по 17.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.04.2025 16:38
Довідка НАЗК
14.04.2025 16:38
Повідомлення про рішення
09.04.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2025 16:19
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2025 16:19
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції визначені з урахуванням умов тендерної документації (далі – Документація). 1. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції не надано копій щонайменше одного документу, яким встановлено наявність діючих прав власності (або користування) об’єктом(ами) матеріально-технічної бази або технології(й), необхідно для безпосереднього виконання зобов’язань за результатом укладеного договору; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1.2 таблиці 1 Розділу I Додатку 2 до тендерної документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати копію(ї) щонайменше одного документу, яким встановлено наявність діючих прав власності (або користування) об’єктом(ами) матеріально-технічної бази або технології(й), необхідно для безпосереднього виконання зобов’язань за результатом укладеного договору 2. Виявлені невідповідності: у таблиці 3 форми «Пропозиція» учасником у комірках «вартість пропозиції без ПДВ» та «Вартість пропозиції з ПДВ» зазначено однакове значення; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 9 додатку 1 до тендерної документації та вимоги щодо заповнення форми «Пропозиція» згідно до наведеної форми у Додатку 7 до тендерної документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати форму «Пропозиція», в якій у таблиці 3 буде коректно відображено інформацію у комірках «вартість пропозиції без ПДВ» та «Вартість пропозиції з ПДВ».
Створено
10.04.2025 10:00
Надати до
11.04.2025 10:00
Лот № 2 послуги, пов'язані з виробництвом сої
Період вимог/скарг з 14.04.2025 16:37 по 20.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.04.2025 00:00 по 17.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.04.2025 16:37
Довідка НАЗК
14.04.2025 16:37
Повідомлення про рішення
09.04.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2025 16:19
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2025 16:19
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції визначені з урахуванням умов тендерної документації (далі – Документація). 1. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції не надано копій щонайменше одного документу, яким встановлено наявність діючих прав власності (або користування) об’єктом(ами) матеріально-технічної бази або технології(й), необхідно для безпосереднього виконання зобов’язань за результатом укладеного договору; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1.2 таблиці 1 Розділу I Додатку 2 до тендерної документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати копію(ї) щонайменше одного документу, яким встановлено наявність діючих прав власності (або користування) об’єктом(ами) матеріально-технічної бази або технології(й), необхідно для безпосереднього виконання зобов’язань за результатом укладеного договору. 2. Виявлені невідповідності: у погодженні проекту договору відсутні додатки 1 та 2 до такого проекту договору; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 7 додатку 1 до тендерної документації та пункт 5 додатку 5 до тендерної документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: у разі погодження із усіма положеннями проекту договору, необхідно надати проект договору із проектами додатків до такого проекту договору у вигляді наведеному у додатку 5 до тендерної документації, за підписом уповноваженої особи учасника. 3. Виявлені невідповідності: у формі "Пропозиція" учасником у таблиці 2 змінено інформацію про кількість та одиницю виміру; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 9 додатку 1 до тендерної документації та вимоги щодо заповнення форми «Пропозиція» згідно до наведеної форми у Додатку 7 до тендерної документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати форму «Пропозиція», в якій у таблиці 2 буде коректно відображено інформацію про кількість та одиницю виміру, а саме – 1 послуга за кожною окремою позицією 1, 2, 3 зазначеної таблиці.
Створено
10.04.2025 10:00
Надати до
11.04.2025 10:00
Період вимог/скарг з 22.04.2025 14:59 по 28.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.04.2025 14:37 по 30.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
Зміст
Пропозицію ФГ «ЮХИМЕНКО АГРО», як переможця Процедури закупівлі за лотами № 2 та №3 відхилити згідно до вимог третього абзаца пп. 3 п. 44 Постанови №1178, зокрема встановлено факт того, що переможець Процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Документи кваліфікації
22.04.2025 14:59
Повідомлення про рішення
22.04.2025 14:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2025 16:19
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2025 16:19
Лот № 3 послуги, пов'язані з виробництвом ріпаку
Період вимог/скарг з 14.04.2025 16:36 по 20.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.04.2025 00:00 по 17.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.04.2025 16:36
Довідка НАЗК
14.04.2025 16:36
Повідомлення про рішення
09.04.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2025 16:19
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2025 16:19
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції визначені з урахуванням умов тендерної документації (далі – Документація). 1. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції не надано копій щонайменше одного документу, яким встановлено наявність діючих прав власності (або користування) об’єктом(ами) матеріально-технічної бази або технології(й), необхідно для безпосереднього виконання зобов’язань за результатом укладеного договору; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1.2 таблиці 1 Розділу I Додатку 2 до тендерної документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати копію(ї) щонайменше одного документу, яким встановлено наявність діючих прав власності (або користування) об’єктом(ами) матеріально-технічної бази або технології(й), необхідно для безпосереднього виконання зобов’язань за результатом укладеного договору. 2. Виявлені невідповідності: у погодженні проекту договору відсутні додатки 1 та 2 до такого проекту договору; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 7 додатку 1 до тендерної документації та пункт 5 додатку 5 до тендерної документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: у разі погодження із усіма положеннями проекту договору, необхідно надати проект договору із проектами додатків до такого проекту договору у вигляді наведеному у додатку 5 до тендерної документації, за підписом уповноваженої особи учасника. 3. Виявлені невідповідності: у формі "Пропозиція" учасником у таблиці 2 змінено інформацію про кількість та одиницю виміру; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 9 додатку 1 до тендерної документації та вимоги щодо заповнення форми «Пропозиція» згідно до наведеної форми у Додатку 7 до тендерної документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати форму «Пропозиція», в якій у таблиці 2 буде коректно відображено інформацію про кількість та одиницю виміру, а саме – 1 послуга за кожною окремою позицією 1, 2, 3 зазначеної таблиці.
Створено
10.04.2025 10:01
Надати до
11.04.2025 10:01
Період вимог/скарг з 22.04.2025 15:03 по 28.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.04.2025 14:37 по 30.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
Зміст
Пропозицію ФГ «ЮХИМЕНКО АГРО», як переможця Процедури закупівлі за лотами № 2 та №3 відхилити згідно до вимог третього абзаца пп. 3 п. 44 Постанови №1178, зокрема встановлено факт того, що переможець Процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Документи кваліфікації
22.04.2025 15:02
Повідомлення про рішення
22.04.2025 14:38
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2025 16:19
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2025 16:19
Угоди
UA-2025-04-01-011735-a-c3
Підписаний і діє
Номер
05/04
1 177 138.47 грн.
980 948.73 грн.
З ПДВ
Підписано
02.05.2025
Строк дії договору з
02.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
послуги, пов'язані з виробництвом сої
Номенклатура
послуги, пов'язані з виробництвом сої
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
1 177 138.47
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 30 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП "Петрівка-Агро" Петрівсько-Роменської сільської ради
Повна назва
КП "Петрівка-Агро" Петрівсько-Роменської сільської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44474765

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "ЩЕДРА ЗЕМЛЯ- 2024"
Повна назва
ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "ЩЕДРА ЗЕМЛЯ- 2024"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45635558

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.05.2025 19:09
Повідомлення про договір
02.05.2025 19:07
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 142 477.38 грн.
Період подання пропозицій
до 09.04.2025 00:00
Замовник:
КП "Петрівка-Агро" Петрівсько-Роменської сільської ради
Контактний телефон:
+380667285024
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 142 477.38 грн.
Період подання пропозицій
до 09.04.2025 00:00
Замовник:
КП "Петрівка-Агро" Петрівсько-Роменської сільської ради
Контактний телефон:
+380667285024
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності