Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 -90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» . від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ №5 "ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-01-011009-a
Id Tender c63b3d288f104f3f9cbb0f17f5246382
План UA-P-2025-04-01-012181-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 01.04.2025 16:11
Остання зміна 26.05.2025 11:05
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
416 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
46 грн. (0,01 %)
Вартість подання пропозиції:
632.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.04.2025 16:09 до 13.04.2025 13:00
Завершено
Період уточнень
з 01.04.2025 16:09
до 10.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.04.2025 16:09
до 10.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.04.2025 15:16
до 20.05.2025 13:26
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.04.2025 14:50
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.05.2025 13:26
до 26.05.2025 11:05
Період уточнень
з 01.04.2025 16:09 до 10.04.2025 00:00
Період оскарження
з 01.04.2025 16:09 до 10.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.04.2025 15:16 до 20.05.2025 13:26
Період кваліфікації
з 14.04.2025 15:16 до 20.05.2025 13:26
Основні параметри
ДК 021:2015 -90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» .
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
406 800 грн.
ДК 021:2015 -90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» . ( 1 лот - Відходи та Хімічні речовини, що складаються або містять небезпечні речовини (фармацевтичні препарати))
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 -90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» . ( 1 лот - Відходи та Хімічні речовини, що складаються або містять небезпечні речовини (фармацевтичні препарати))
Очікувана вартість
406 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2034,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
14.04.2025 14:47
Закінчення аукціону
14.04.2025 15:16
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015 -90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» .
Код ДК 021:2015
90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, вул. Сорочинська буд. 28А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
08.04.2025 11:49
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "А-ЕНЕРГО"
Пропозиція:
261 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"
Пропозиція:
261 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС
Пропозиція:
260 568 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.04.2025 14:47
Лот № 2 Статус - неуспішний лот закупівлі
9 200 грн.
ДК 021:2015 - 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (2 лот - Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 - 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (2 лот - Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи)
Очікувана вартість
9 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
46,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015 - 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами»
Код ДК 021:2015
90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, вул. Сорочинська буд. 28А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
08.04.2025 11:49
Тендерна документація
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.04.2025 11:51
Оголошення про проведення закупівлі
01.04.2025 15:53
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Іванова
Електронна пошта
Телефон
+0612249421
Замовник
ЄДРПОУ
05498789
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ №5 "ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
69076
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
м. Запоріжжя
Адреса
вул. Сорочинська, буд. 28 А
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 -90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» . ( 1 лот - Відходи та Хімічні речовини, що складаються або містять небезпечні речовини (фармацевтичні препарати))
Період вимог/скарг з 17.04.2025 14:50 по 23.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.04.2025 15:16 по 22.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
17.04.2025 14:50
Повідомлення про рішення
14.04.2025 15:16
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.04.2025 14:50 по 25.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.04.2025 14:50
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 07.05.2025 08:58 по 13.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.05.2025 08:50 по 15.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.05.2025 08:58
Довідка НАЗК
07.05.2025 08:58
Повідомлення про рішення
07.05.2025 08:51
-
07.05.2025 08:50
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 20.05.2025 13:26 по 26.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.05.2025 15:31 по 27.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.05.2025 13:26
Довідка НАЗК
20.05.2025 13:26
Повідомлення про рішення
19.05.2025 15:31
Витяг з ЄДР
Лот № 2 ДК 021:2015 - 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (2 лот - Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи)
Угоди
UA-2025-04-01-011009-a-c2
Підписаний і діє
Номер
210
260 568 грн.
217 140 грн.
З ПДВ
Підписано
26.05.2025
Строк дії договору з
26.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
ДК 021:2015 -90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» .
Номенклатура
ДК 021:2015 -90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» .
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ №5 "ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ №5 "ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05498789

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС
Повна назва
ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38234621

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
26.05.2025 11:05
-
26.05.2025 11:04
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-06-000003
Дата створення проекту
06.06.2025 12:43
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
06.06.2025 14:35
Дата завершення моніторингу
28.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 331-53-64
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 234-11-70
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 06.06.2025 № 69-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедури закупівлі UA-2025-04-01-011009-a, яку проводить Комунальне некомерційне підприємство «Міська дитяча лікарня №5» Запорізької міської ради. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. В.о. начальника управління Алла МАМОНОВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
06.06.2025 00:00
Документи рішення
06.06.2025 14:35
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: UA-2025-04-01-011009-a, яку проводить Комунальне некомерційне підприємство «Міська дитяча лікарня №5» Запорізької міської ради (далі - Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань. Надати пояснення щодо визначення переможцем Учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС»: 1. Враховуючи недотримання вимог відповідно до умов тендерної документації п. 3 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) Додатку 2 до тендерної документації Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”. Замовником встановлено вимогу, якщо тендерна пропозиція подається не керівником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на таку особу. Учасником ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС в складі тендерної пропозиції надано: - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за кодом 100505532816 від 23.01.2024 року керівником юридичної особи є Гузєєв Олександр Валерійович; - протокол Загальних зборів учасників ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» №15-04/22 від 15.04.2022 року, в якому зазначено, що керівника юридичної особи з 16.04.2022 року відповідно до Указу Президента України «Про загальну мобілізацію» №69/200 від 24.02.2022 року було мобілізовано та вирішено передати повноваження Директора на виконавчого директора Сорокуза Дмитра Юрійовича; наказ №15/к-22/2 від 15.04.2022 року про передачу повноважень директора, виконавчому директору Сорокузу Д.Ю. з 16.04.2022 року; - протокол Загальних зборів учасників ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» №06-03/23 від 06.03.2023 року, згідно якого повноваженнями директора наділена Висотюк К.П. з 13.03.2024 року; - наказ №07/03/23 від 07.03.2023 року про призначення тимчасово виконуючої обов’язки директора з 13.03.2023 року, Висотюк К.П.; - наказ №12/к-23 від 13.03.2023 року про передачу повноважень тимчасового виконуючого обов’язки директора Висотюк К.П.; - копія довіреності від 13.03.2024 року видана Гузєєвим Олександром, на виконуючого обов’язки директора Висотюк К.П. Прошу пояснити вищезазначені невідповідності між вимогами тендерної документації та документами тендерної пропозиції ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС». 2. Відповідно до умов тендерної документації п. 11 Додатку 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Замовником встановлено вимогу, надати Довідку в довільній формі, про наявність спеціалізованого транспортного засобу для виконання умов договору, з зазначенням типу транспортного засобу, марки транспортного засобу реєстраційного номеру транспортного засобу, права користування (власне/орендоване/лізинг ( надати документи підтверджуючі право користування, та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу), рік випуску. Учасником ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС в складі тендерної пропозиції надано довідку №17 від 13.04.2025 року, в якій відсутній тип транспортного засобу. Прошу пояснити вищезазначені невідповідності між вимогами тендерної документації та документами тендерної пропозиції ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС». Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
10.06.2025 10:26
Орган перевірки
14.06.2025 00:00
Документи повідомлення
10.06.2025 10:27
-
Відповідь
Відповідь ДАСУ
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ №5 "ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 05498789) ознайомившись з запитом про надання пояснень при проведення моніторингу (ID моніторингу UA-M-2025-06-06-000003) по закупівлі UA-2025-04-01-011009-a, ДК 021:2015 -90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» надає пояснення з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу даної процедури закупівлі.
Рішеня
13.06.2025 12:53
Замовник
Документи повідомлення
13.06.2025 12:53
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
416 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.04.2025 13:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ №5 "ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+0612249421
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
416 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.04.2025 13:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ №5 "ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+0612249421
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності