Показати схожі тендери

Закупівля Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття (ПРУ) на території Вирівський ліцей Вирівської сільської ради Сарненського району Рівненської області за адресою: Рівненська область, Сарненський район, с.Вири, вул. Шкільна, 33а від ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-01-010792-a
Id Tender 0b7a53d8784c4b0f8797486bc0bbd2a3
План UA-P-2025-04-01-012406-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 01.04.2025 15:51
Остання зміна 20.05.2025 15:53
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
80 702 718 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
403 513.59 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.04.2025 15:47 до 20.04.2025 00:01
Завершено
Період уточнень
з 01.04.2025 15:47
до 17.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.04.2025 15:47
до 17.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.04.2025 00:01
до 05.05.2025 15:27
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.05.2025 15:27
до 11.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.05.2025 15:27
до 20.05.2025 15:53
Період уточнень
з 01.04.2025 15:47 до 17.04.2025 00:00
Період оскарження
з 01.04.2025 15:47 до 17.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.04.2025 00:01 до 05.05.2025 15:27
Період кваліфікації
з 20.04.2025 00:01 до 05.05.2025 15:27
Основні параметри
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття (ПРУ) на території Вирівський ліцей Вирівської сільської ради Сарненського району Рівненської області за адресою: Рівненська область, Сарненський район, с.Вири, вул. Шкільна, 33а
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
80 702 718 грн.
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття (ПРУ) на території Вирівський ліцей Вирівської сільської ради Сарненського району Рівненської області за адресою: Рівненська область, Сарненський район, с.Вири, вул. Шкільна, 33а
Назва предмета закупівлі
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття (ПРУ) на території Вирівський ліцей Вирівської сільської ради Сарненського району Рівненської області за адресою: Рівненська область, Сарненський район, с.Вири, вул. Шкільна, 33а
Очікувана вартість
80 702 718 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
403513,59
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
403 513.59
Позиція
Опис предмета закупівлі
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття (ПРУ) на території Вирівський ліцей Вирівської сільської ради Сарненського району Рівненської області за адресою: Рівненська область, Сарненський район, с.Вири, вул. Шкільна, 33а
Код ДК 021:2015
45222000-9 - Зведення інженерних споруд, окрім мостів, тунелів, шахт і метрополітенів
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
34551, Україна, Рівненська область, Сарненський р-н, с. Вири, вул. Шкільна, 33а
Дата постачання по
26.12.2026 15:52
Умови оплати
Подання заявки
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Попередня оплата може здійснюватися на строк не більше трьох місяців в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». По закінченню тримісячного строку невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику (у разі, коли строк повернення авансу припадає на кінець грудня поточного року, то невикористані протягом трьох місяців суми попередньої оплати повертаються Замовнику у триденний термін, але не пізніше 25 грудня поточного року). Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 65,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються за фактично виконані роботи на підставі актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 згідно об’ємів виконаних робіт, але не більше як 95% загальної вартості за договірною ціною
Порядковий номер: 2
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Остаточний розрахунок проводиться після здачі об’єкта в експлуатацію
Порядковий номер: 3
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД"
Пропозиція:
79 500 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.04.2025 10:36
Оголошення про проведення закупівлі
15.04.2025 10:34
-
Тендерна документація
Тендерна документація
11.04.2025 14:57
-
Тендерна документація
Критерії оцінки
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії оцінки
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Жилка Олександр Володимирович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Zhylka Alexander
Електронна пошта
Телефон
+380362266863
Замовник
ЄДРПОУ
36565276
Назва (англійською мовою)
Department of Construction and Architecture of Rivne Regional State Administration
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повна назва (англійською мовою)
Department of Construction and Architecture of Rivne Regional State Administration
Поштовий індекс
33028
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
Рівне
Адреса
майдан Просвіти, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття (ПРУ) на території Вирівський ліцей Вирівської сільської ради Сарненського району Рівненської області за адресою: Рівненська область, Сарненський район, с.Вири, вул. Шкільна, 33а
Період вимог/скарг з 05.05.2025 15:27 по 11.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.04.2025 00:01 по 17.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.05.2025 15:27
Довідка НАЗК
05.05.2025 15:26
Повідомлення про рішення
05.05.2025 15:25
Пропозиція, що перемогла
25.04.2025 15:28
Електроний протокол про продовження строку
20.04.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2025 15:47
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2025 15:47
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із наданням замовнику можливості для об’єктивного розгляду тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" подану на закупівлю робіт – згідно предмету закупівлі Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття (ПРУ) на території Вирівський ліцей Вирівської сільської ради Сарненського району Рівненської області за адресою: Рівненська область, Сарненський район, с.Вири, вул. Шкільна, 33а (Код ДК 021:2015: 45222000-9 - Зведення інженерних споруд, окрім мостів, тунелів, шахт і метрополітенів) ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-01-010792-a, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів – тобто до 16 травня 2025 року включно та оприлюднити повідомлення про продовження протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення
Дата продовження строку розгляду
25.04.2025 15:24
Дата кінця розгляду
17.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Виявлені невідповідності: Невідповідність інформації в документах щодо забезпечення тендерної пропозиції. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В п. 2. Розділу ІІІ тендерної документації Учасник має надати: Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5% очікуваної вартості закупівлі – 403 513,59 грн. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі безвідкличної електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія), виданої банком (далі — банк-гарант), з накладеним кваліфікованим електронним підписом (далі – КЕП) такого банку-гаранта відповідно до вимог чинного законодавства. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України за посиланням https://czo.gov.ua/verify. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», а також відповідати вимогам та формі (з урахуванням вимог Тендерної документації) затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку покриття та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: р/р UA 748999980314060556000017527, одержувач ГУК у Рівнен.обл./Рівненськ.м.тг/24061900, код ЄДРПОУ 38012494, МФО 899998, Банк Казначейство України (ЕАП), Адреса: 33028, Україна, м.Рівне, вул. Яворницького, 34. Разом з гарантією учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - лист-згода (або її копію) від фінансової установи, що видала гарантію, на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника, у випадках передбачених чинним законодавством, щодо подовження терміну її дії. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати документи щодо забезпечення тендерної пропозиції.
Створено
29.04.2025 16:55
Надати до
30.04.2025 16:55
Договір
UA-2025-04-01-010792-a-b1
Підписаний і діє
Номер
18
79 500 000 грн.
66 250 000 грн.
З ПДВ
Підписано
16.05.2025
Строк дії договору з
16.05.2025
по
26.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття (ПРУ) на території Вирівський ліцей Вирівської сільської ради Сарненського району Рівненської області за адресою: Рівненська область, Сарненський район, с.Вири, вул. Шкільна, 33а
Номенклатура
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття (ПРУ) на території Вирівський ліцей Вирівської сільської ради Сарненського району Рівненської області за адресою: Рівненська область, Сарненський район, с.Вири, вул. Шкільна, 33а
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
79 500 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 26 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36565276

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД"
Повна назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31435931

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
20.05.2025 15:53
Повідомлення про договір
Підписаний договір
20.05.2025 15:48
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-12-000051
Дата створення проекту
12.05.2025 16:18
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
12.05.2025 17:11
Дата публікації висновку про результати
04.06.2025 16:23
Дата завершення усунення порушень
19.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
03.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 117-57-11
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 175-79-00
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 12.05.2025 № 32-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 12.05.2025 № 32-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2025-04-01-010792-a 01.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
12.05.2025 00:00
Документи рішення
12.05.2025 17:11
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 30 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливостей), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі – Рамкова угода). Під час моніторингу проаналізовано: річний план Департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами з додатками до неї, запитання до процедури та відповідь замовника, тендерну пропозицію переможця торгів ПрАТ «РІВНЕАВТОШЛЯХБУД» на предмет її відповідності вимогам тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, вимогу про усунення невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.04.2025, 15.04.2025, 05.05.2025, 16.05.2025 та від 28.05.2025, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 16.05.2025 №18 (далі – Договір) з додатками до нього, додаткову угоду від 16.05.2025 №1, додаткову угоду від 28.05.2025 №2, додаткову угоду від 30.05.2025 №3, пояснення Замовника з доданими документами, отримані через електронну систему закупівель 15.05.2025, 29.05.2025 та 30.05.2025. За результатами аналізу питання відповідності умов договору про закупівлю умовам Рамкової угоди встановлено наступне. З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 № 244-р схвалено План України (далі – План). Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації перелік інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, додатком № 1 визначено «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» (далі – додаток № 1) до цієї тендерної документації. Пунктом 18 додатку №1 до тендерної документації визначено, що статтею 5 Рамкової угоди встановлені правила щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання, а саме щодо: участі в закупівлі міжнародних і регіональних організацій фізичних осіб, які є громадянами, і юридичних осіб та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, що фактично зареєстровані у прийнятних країнах (пункт 1 статті 5 Рамкової угоди); участі в закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиції яких не відповідають умовам, що усі поставки та матеріали повинні походити із прийнятних країн, зазначених у підпунктах «a» та «b» пункту 1 статті 5 Рамкової угоди, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн (пункт 3 статті 5 Рамкової угоди); участі в закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі з неприйнятних країн (країни, які не визначені пунктом 1 статті 5) не у випадках, передбачених пунктом 8 статті 5 Рамкової угоди. Разом з тим, пунктом 18 додатку № 1 передбачено, що учасники повинні надати лист/довідку у довільній формі із зазначенням, що зареєстрований у прийнятій країні а також про те, що товари та матеріали, що пропонує учасник для поставки або будуть використані для виконання послуг/робіт будуть походити з прийнятих країн. Згідно пункту 3 статті 5 Рамкової угоди, усі поставки та матеріали, які фінансуються та закуповуються Україною або суб’єктами під її контролем для реалізації заходів Плану, повинні походити із прийнятних країн, зазначених у пункті 1(a) та (b) цієї Статті, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн. Крім того, застосовуються правила щодо обмежень у пункті 7 цієї Статті. Під час проведення моніторингу закупівлі установлено, що в додатку № 4 до Договору, укладеному за результатами процедури закупівлі, наявні матеріали, країною походження яких зазначено Тайвань. Водночас, вказана країна не входять до Переліку прийнятних країн відповідно до статті 11 Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2024/792 від 29.02.2024 та статті 5 Рамкової угоди, розміщеному на санкційній карті ЄС за посиланням https://www.sanctionsmap.eu/#/main. Керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, 26.05.2025 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання відповідних пояснень, стосовно дотримання вимог пункту 3 статті 5 Рамкової угоди в частині прийнятності поставок та матеріалів із прийнятних країн, але надані Замовником пояснення від 29.05.2025 не спростовують встановлений факт порушення пункту 3 статті 5 Рамкової угоди. Разом з тим, під час проведення моніторингу Замовником, згідно Додаткової угоди від 28.05.2025 №2 внесені зміни до додатку 4 до Договору, зокрема по позиціях матеріалів з країною походження Тайвань поряд з найменуванням вказано як еквівалент інше найменування із зазначенням країни виробника з переліку прийнятних країн. За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено наступне. Відповідно до вимог додатку №1 до тендерної документації, у разі наявності згідно з пунктом 3.9 тендерної документації товарів (устаткування), що потребують дотримання вимог щодо підтвердження ступеня локалізації виробництва, учасник надає довідку з інформацією щодо кожного запропонованого учасником товару (устаткування) за визначеною формою («Довідка з інформацією щодо підтвердження ступеня локалізації виробництва»). Згідно з пунктом 10 розділу ІІІ тендерної документації у разі здійснення замовником закупівлі робіт, якщо виконання таких робіт передбачає набуття замовником у власність товару (устаткування), визначеного пунктом 61 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі робіт дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, закупівля таких робіт здійснюється з урахуванням особливостей, установлених зазначеним пунктом Закону. Підтвердження надається відповідно до додатку № 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» до цієї тендерної документації, сформованого згідно з проєктною документацією. Підтвердження ступеня локалізації товарів здійснюється в порядку, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861. Під час проведення моніторингу встановлено, що відповідно до локального кошторису №02-01-013 та підсумкової відомості ресурсів, доданих замовником до договірної ціни до укладеного Договору (додаток 4 до Договору), ПрАТ «РІВНЕАВТОШЛЯХБУД» передбачено використання при виконанні робіт автоматизованої дизельної електростанції Silent SDMO J88. Водночас в Довідці з інформацією щодо підтвердження ступеня локалізації виробництва від 15.04.2025 №158 та наданих на підтвердження локалізації документах подано підтвердження локалізації на Дизельну електростанцію Strum C70D. Тобто, учасником надано підтвердження ступеня локалізації виробництва на автоматизовану дизельну електростанцію, що не відповідають вказаним в кошторисній документації (локальному кошторисі та підсумковій відомості ресурсів). З огляду на вищевикладене, Замовником укладено договір з переможцем торгів не у відповідності до тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, чим порушено норми пункту 18 Особливостей. В своєму поясненні Замовником вказано, що «…на момент підписання договору з переможцем процедури закупівлі в додатку 3 до Договору допущено технічну описку. Відповідно до листа від 29.05.2025 за № 396 від ПрАТ "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" визначено, що Приватне акціонерне товариство «Рівнеавтошляхбуд», цим листом повідомляємо наступне, що ними допущено технічну описку в частині назв обладнання/матеріалів/товарів в Підсумковій відомості ресурсів та локальних кошторисах, а також зазначено, що в Додатку 4 до Договору дані назви зазначені вірно.» Для приведення у відповідність Договору з додатками до тендерної пропозиції учасника ПрАТ «РІВНЕАВТОШЛЯХБУД», Замовником 30.05.2025 до електронної системи закупівель завантажено додаткову угоду від 30.05.2025 №3 до Договору, в якій зокрема, внесені зміни щодо позицій матеріальних ресурсів, по яких надано підтвердження ступеня локалізації.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності умов договору про закупівлю умовам Рамкової угоди встановлено порушення вимог пункту 3 статті 5 Рамкової угоди. За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення норм пункту 18 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, планування закупівлі, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього) – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує вжити заходів щодо врахування та дотримання вимог Рамкової угоди та недопущення встановлених порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
30.05.2025 00:00
Дата публікації
04.06.2025 16:23
Документи висновку
04.06.2025 16:23
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
За результатами опрацювання висновку моніторингу процедури закупівлі від 04.06.2025 та на його виконання повідомляємо наступне. Констатуючою частиною висновку зобов’язано замовника вжити заходів щодо врахування та дотримання вимог Рамкової угоди та недопущення встановлених порушень у подальшому. Відтак, замовником усвідомлено допущену неточність та виправлено її у ході контрольного заходу. Разом з цим, повідомляємо, що з метою попередження аналогічних ситуацій, з уповноваженими особами замовника проведено нараду на якій директором департаменту наголошено на обов’язковості дотримання вимог чинного законодавства при проведенні публічних закупівель, у тому числі за кошти в межах фінансування згідно інструменту Ukraine Facility.
Дата публікації
11.06.2025 17:26
Документи інформації про усунення порушення
11.06.2025 17:27
-
Повідомлення
Запит
запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття (ПРУ) на території Вирівський ліцей Вирівської сільської ради Сарненського району Рівненської області за адресою: Рівненська область, Сарненський район, с.Вири, вул. Шкільна, 33а» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-01-010792-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (кошторисну частину проектної документації (пояснювальну записку, зведений кошторисний розрахунок, договірну ціну, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, розрахунок загальновиробничих витрат), комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи). Надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
12.05.2025 17:44
Орган перевірки
16.05.2025 00:00
Документи повідомлення
12.05.2025 17:45
-
Відповідь
Інформація на запит
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Нового будівництва захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття (ПРУ) на території Вирівський ліцей Вирівської сільської ради Сарненського району Рівненської області за адресою: Рівненська область, Сарненський район, с.Вири, вул. Шкільна, 33а (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-01-010792-a) повідомляємо наступне. Очікувана вартість закупівлі визначалася відповідно до будівельних норм. Визначення очікуваної вартості проєктних та проєктно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, відповідно до Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу (експертний звіт (позитивний) № V-0087-24/ПРОЕКСП від 14.03.2024р. проведено ТОВ "Проексп", реєстраційний номер ЕХ01:3582-1913-3773-5814 (копія додається)) на підставі яких Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації здійснено обґрунтування витрат та визначено його очікувану вартість та передбачаються видатки для будівництва, реконструкції та ремонту об’єктів будівництва. Відтак очікувану вартість предмету закупівлі визначено проектною організацією у спосіб визначений законодавством. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» - http://www.arhioda.gov.ua.
Рішеня
15.05.2025 16:06
Замовник
Документи повідомлення
15.05.2025 16:06
-
15.05.2025 16:07
-
Запит
запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття (ПРУ) на території Вирівський ліцей Вирівської сільської ради Сарненського району Рівненської області за адресою: Рівненська область, Сарненський район, с.Вири, вул. Шкільна, 33а» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-01-010792-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). Стосовно дотримання вимог пункту 3 статті 5 Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова Угода) в частині прийнятності поставок та матеріалів із прийнятних країн, враховуючи дані Інформації про ціни на матеріальні ресурси, що будуть застосовані підрядником (додаток №4) до договору підряду №18 від 16.05.2025, згідно якої в переліку є матеріали, де країною походження зазначено Тайвань. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
26.05.2025 17:58
Орган перевірки
30.05.2025 00:00
Документи повідомлення
26.05.2025 17:59
-
Відповідь
Інформація на запит
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Нового будівництва захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття (ПРУ) на території Вирівський ліцей Вирівської сільської ради Сарненського району Рівненської області за адресою: Рівненська область, Сарненський район, с.Вири, вул. Шкільна, 33а (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-01-010792-a) повідомляємо наступне. У запиті органу державного фінансового контролю запитується пояснення причин дотримання вимог пункту 3 статті 5 Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова Угода) в частині прийнятності поставок та матеріалів із прийнятних країн, враховуючи дані Інформації про ціни на матеріальні ресурси, що будуть застосовані підрядником (додаток №4) до договору підряду №18 від 16.05.2025, згідно якої в переліку є матеріали, де країною походження зазначено Тайвань. При укладенні договору підряду департаментом забезпечено дотримання норм пункту 3 статті 5 Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова Угода) де визначено, що усі поставки та матеріали, які фінансуються та закуповуються Україною або суб’єктами під її контролем для реалізації заходів Плану, повинні походити із прийнятних країн, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн. Крім того, застосовуються правила щодо обмежень у пункті 7 цієї Статті. Детальна інформація щодо всіх санкцій ЄС розміщена на санкційній карті ЄС за посиланням: https://www.sanctionsmap.eu/#/main. Листом МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ № 3323-04/19127-07 від 28.02.2025 визначено, що Замовник самостійно та на підставі наявного переліку прийнятних країн визначає прийнятність учасника закупівлі, походження матеріалів, що пропонуються до постачання, а також наявність підстав не застосовувати вимоги щодо прийнятності. Додатково повідомляємо, що на момент підписання договору переможцем процедури закупівлі надано лист, в якому зазначено, що оскільки поставка деяких матеріалів необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі не може бути отримана на розумних умовах у жодній із країн передбачених у п.3 статті 5 Рамкової угоди, оскільки вартість поставок матеріалів з прийнятних країн на 30-35% перевищує вартість поставки матеріалів з Китаю (Тайвань) з метою дотримання договірних зобов'язань, в тому числі але не виключно, в частині вартісних показників, на момент укладення Договору за результатами закупівлі країна походження таких матеріалів вказана нами «Тайвань» (Китай), що забезпечує дотримання договірних зобов'язань. Зважаючи на умови Рамкової угоди гарантуємо у випадку можливості забезпечити заміну таких поставок/матеріалів на аналоги, шляхом проведення переговорів з постачальниками та внесенням змін у додаток 4 до Договору в строк до моменту поставки таких товарів матеріалів та відповідно їх оплати Замовником, якщо така заміна буде можлива на розумних умовах. А також повідомляємо, що 28.05.2025 року додатковою угодою № 2 до договору підряду № 18 від 16.05.2025р. для дотримання вимог Статті 5 Рамкової угоди внесено зміни щодо позицій матеріальних ресурсів, які походять із прийнятних країн.
Рішеня
29.05.2025 12:41
Замовник
Документи повідомлення
29.05.2025 12:41
-
29.05.2025 12:49
-
Запит
запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття (ПРУ) на території Вирівський ліцей Вирівської сільської ради Сарненського району Рівненської області за адресою: Рівненська область, Сарненський район, с.Вири, вул. Шкільна, 33а» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-01-010792-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). Відповідно до вимог додатку №1 до тендерної документації у разі наявності згідно з пунктом 3.9 тендерної документації товарів (устаткування), що потребують дотримання вимог щодо підтвердження ступеня локалізації виробництва, учасник надає довідку з інформацією щодо кожного запропонованого учасником товару (устаткування) за визначеною формою. На підтвердження незастосування вимог щодо локалізації виробництва учасник заповнює відповідним чином графу 5 форми та надає документ, що підтверджує країну походження такого товару (устаткування). Для кожної позиції товару (устаткування) походженням з інших країн учасником заповнюються графи 3 і 4 форми (заповнення графи 5 не вимагається) та надається копія сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності (згідно з пунктом 131 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861). Згідно з пунктом 10 розділу ІІІ тендерної документації у разі здійснення замовником закупівлі робіт, якщо виконання таких робіт передбачає набуття замовником у власність товару (устаткування), визначеного пунктом 61 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі робіт дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, закупівля таких робіт здійснюється з урахуванням особливостей, установлених зазначеним пунктом Закону. Підтвердження надається відповідно до додатку № 1 “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі” до цієї тендерної документації, сформованого згідно з проєктною документацією. Підтвердження ступеня локалізації товарів здійснюється в порядку, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861. Під час проведення моніторингу встановлено, що відповідно до локального кошторису №02-01-013 та підсумкової відомості ресурсів, наданих як додатки до укладеного договору підряду №18 від 16.05.2025, учасником ПрАТ "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" передбачено використання при виконанні робіт автоматизованої дизельної електростанції Silent SDMO J88. Водночас в Довідці з інформацією щодо підтвердження ступеня локалізації виробництва від 15.04.2025 №158 та наданих на підтвердження локалізації документах подано підтвердження локалізації на Дизельну електростанцію Strum C70D. Також, в довідці по локалізації подано підтвердження локалізації на насосну станцію MKF-G 65-125. В кошторисній документації до укладеного договору підряду, зокрема підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису до укладеного договору, вказана насосна станція WILO CO2 HELIX V 1002/R/CC. Тобто, учасником надано підтвердження ступеня локалізації виробництва на автоматизовану дизельну електростанцію та насосну станцію, що не відповідають вказаним в кошторисній документації (локальному кошторисі та підсумковій відомості ресурсів). У зв’язку з чим надайте пояснення щодо невідповідності в переліченому вище обладнанні, що буде використовуватись при виконанні робіт за предметом закупівлі, між даними інформації наданої на підтвердження локалізації учасником в складі пропозиції та даними кошторисної документації доданої до укладеного договору підряду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання (-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
30.05.2025 09:46
Орган перевірки
05.06.2025 00:00
Документи повідомлення
30.05.2025 09:47
-
Відповідь
Інформація на запит
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Нового будівництва захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття (ПРУ) на території Вирівський ліцей Вирівської сільської ради Сарненського району Рівненської області за адресою: Рівненська область, Сарненський район, с.Вири, вул. Шкільна, 33а (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-01-010792-a) повідомляємо наступне. У запиті органу державного фінансового контролю запитується пояснення причин щодо невідповідності в переліченому обладнанні, що буде використовуватись при виконанні робіт за предметом закупівлі, між даними інформації наданої на підтвердження локалізації учасником в складі пропозиції та даними кошторисної документації доданої до укладеного договору підряду. На момент підписання договору з переможцем процедури закупівлі в додатку 3 до договору допущено технічну описку. Відповідно до листа від 29.05.2025 за № 396 від ПрАТ "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" визначено, що Приватне акціонерне товариство «Рівнеавтошляхбуд», цим листом повідомляємо наступне, що нами допущено технічну описку в частині назв обладнання/матеріалів/товарів в Підсумковій відомості ресурсів та локальних кошторисах, а також зазначаємо що в Додатку 4 до Договору дані назви зазначені вірно. Про те, зважаючи на те, що це товари (устаткування), що потребують дотримання вимог щодо підтвердження ступеня локалізації виробництва, та те що Підсумкова відомості ресурсів та локальні кошториси оприлюднені Вами на prozorro, з метою дотримань норм чинного законодавста України, та як підтвердження того, що ми як Підрядники гарантуємо, що товари (устаткування), що потребують дотримання вимог щодо підтвердження ступеня локалізації виробництва будуть використані саме ті які мають відповідний ступінь локалізації, та з метою усунення невідповідності (розбіжностей) між Додатком 4 до Договору та Підсумковою відомістю ресурсів та локальними кошторисами звертаємося до Вас з проханням укласти Додаткову угоду до Договору підряду від 16.05.2025 р. №18 з метою усунення вказаних технічних описок вище. А також повідомляємо, що 30.05.2025 року додатковою угодою № 3 до договору підряду № 18 від 16.05.2025р. для дотримання вимог внесено зміни щодо позицій матеріальних ресурсів, по яких надано підтвердження ступеня локалізації.
Рішеня
30.05.2025 17:18
Замовник
Документи повідомлення
30.05.2025 17:18
-
30.05.2025 17:19
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
80 702 718 грн.
Період подання пропозицій
до 20.04.2025 00:01
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380362266863
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
80 702 718 грн.
Період подання пропозицій
до 20.04.2025 00:01
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380362266863
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності