Показати схожі тендери

Закупівля Послуги із благоустрою населених пунктів (косіння трави і бур’яну механізованим способом та вручну узбіч доріг, нагорноловчої канави, прибудинкових територій багатоповерхових будинків та мікрорайонів Берегівської міської територіальної громади) від Управління міського господарства та благоустрою Берегівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-01-009008-a
Id Tender fac7ab09e1564583946acd9ac2734c49
План UA-P-2025-04-01-009946-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 01.04.2025 14:58
Остання зміна 17.05.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 200 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.04.2025 14:50 до 14.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.04.2025 14:50
до 11.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.04.2025 14:50
до 11.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.04.2025 15:04
до 23.04.2025 16:16
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.04.2025 17:14
до 29.04.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 23.04.2025 16:16
-
Період уточнень
з 01.04.2025 14:50 до 11.04.2025 00:00
Період оскарження
з 01.04.2025 14:50 до 11.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.04.2025 15:04 до 23.04.2025 16:16
Період кваліфікації
з 14.04.2025 15:04 до 23.04.2025 16:16
Основні параметри
Послуги із благоустрою населених пунктів (косіння трави і бур’яну механізованим способом та вручну узбіч доріг, нагорноловчої канави, прибудинкових територій багатоповерхових будинків та мікрорайонів Берегівської міської територіальної громади)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 200 000 грн.
Послуги із благоустрою населених пунктів (косіння трави і бур’яну механізованим способом та вручну узбіч доріг, нагорноловчої канави, прибудинкових територій багатоповерхових будинків та мікрорайонів Берегівської міської територіальної громади)
Назва предмета закупівлі
Послуги із благоустрою населених пунктів (косіння трави і бур’яну механізованим способом та вручну узбіч доріг, нагорноловчої канави, прибудинкових територій багатоповерхових будинків та мікрорайонів Берегівської міської територіальної громади)
Очікувана вартість
1 200 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
14.04.2025 14:41
Закінчення аукціону
14.04.2025 15:04
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги із благоустрою населених пунктів (косіння трави і бур’яну механізованим способом та вручну узбіч доріг, нагорноловчої канави, прибудинкових територій багатоповерхових будинків та мікрорайонів Берегівської міської територіальної громади)
Код ДК 021:2015
71421000-5 - Послуги у сфері садово-паркової архітектури
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
90202, Україна, Закарпатська область, м.Берегове, Берегівська міська територіальна громада
Дата постачання по
31.12.2025 14:55
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Послуги із благоустрою населених пунктів (косіння трави і бур’яну механізованим способом та вручну узбіч доріг, нагорноловчої канави, прибудинкових територій багатоповерхових будинків та мікрорайонів Берегівської міської територіальної громади)
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ТОМПА ІШТВАН ГЕЙЗОВИЧ
Пропозиція:
800 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "АВЕТІСЯН АРМІНЕ АВЕТІКІВНА"
Пропозиція:
799 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.04.2025 14:41
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.04.2025 16:30
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Скасування
06.05.2025 15:34
В зв’язку з виконанням зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в результаті проведення моніторингу UA-M-2025-04-21-000041 від 21.04.2025
17.05.2025 00:00
В зв’язку з виконанням зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в результаті проведення моніторингу UA-M-2025-04-21-000041 від 21.04.2025
06.05.2025 15:41
Повідомлення про рішення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мухтарова Ніна Петрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380976425920
Замовник
ЄДРПОУ
26099415
Назва (англійською мовою)
Department of Municipal Ekonomy and lmprovement of Beregovo City Council
Повна назва
Управління міського господарства та благоустрою Берегівської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Department of Municipal Ekonomy and lmprovement of Beregovo City Council
Поштовий індекс
90202
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
місто Берегове
Адреса
вулиця Богдана Хмельницького, 7
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги із благоустрою населених пунктів (косіння трави і бур’яну механізованим способом та вручну узбіч доріг, нагорноловчої канави, прибудинкових територій багатоповерхових будинків та мікрорайонів Берегівської міської територіальної громади)
Період вимог/скарг з 16.04.2025 17:14 по 22.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.04.2025 15:04 по 22.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
В зв'язку з невідповідністю тендерної пропозиції учасника технічним умовам предмету закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації), а саме: відсутність документів, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці по предмеду тендерноїзакупівлі
Документи кваліфікації
16.04.2025 17:14
Повідомлення про рішення
16.04.2025 17:13
Пропозиція, що перемогла
14.04.2025 15:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2025 14:50
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2025 14:50
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ЗАУВАЖЕННЯ ЩОДО НАДАНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ: 1. В проекті договору вказано суму, яка не є актуальною на момент підписання угоди та не може бути визначена на момент подачі Учасниками пропозицій в процесі проходження тендерної процедури. 2. В додатку 1 «Технічні, якісні і кількісні вимоги на закупівлю» до тендерної документації чітко прописано, що обов’язковою умовою для належного виконання вказаних послуг є наявність у Виконавця дорожнього мульчирователя для покосу трави під кутом. Але в наданій вами інформації щодо матеріально-технічної бази (додаток 2 до тендерної документації) не зазначено даної техніки. 3. Відсутній гарантійний лист щодо виконання зобов’язань ( форма гарантійного листа наведена у додатку 6 до тендерної документації). 4. Гарантійний лист у довільній формі, яким підтверджується, що Учасник правомірно поширює у тендерній пропозиції персональні дані з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних» і несе відповідальність за їх обробку згідно п.10 додатку 7 до тендерної документації. 5. Наданий договір оренди транспортних засобів, визнано таким, що є нікчемним згідно пп.10 п.3.1 «Відповідно до вимог ч. 2 ст. 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII здійснення господарської діяльності юридичними особами, фізичними особами - підприємцями та фізичними особами, які провадять незалежну професійну діяльність, місцезнаходженням (місцем проживання) яких є тимчасово окупована територія, дозволяється виключно після зміни їхньої податкової адреси на іншу територію України. Правочин, стороною якого є суб’єкт господарювання, місцезнаходженням (місцем проживання) якого є тимчасово окупована територія, є нікчемним» оскільки місцезнаходження юридичної особи ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРОГРЕС ЛТД» на даний час зареєстрована на окупованій території, а саме Донецькій області.
Створено
15.04.2025 15:39
Надати до
16.04.2025 15:39
Період вимог/скарг з 23.04.2025 16:16 по 29.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.04.2025 17:14 по 24.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.04.2025 16:17
Довідка НАЗК
23.04.2025 16:16
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
16.04.2025 17:14
Витяг з ЄДР
16.04.2025 17:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2025 14:50
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2025 14:50
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ЗАУВАЖЕННЯ ЩОДО НАДАНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ: 1. В листі –погодженні тендерної пропозиції вказано суму, яка не є актуальною на момент підписання угоди та не може бути визначена на момент подачі Учасниками пропозицій в процесі проходження тендерної процедури. 2. В додатку 1 «Технічні, якісні і кількісні вимоги на закупівлю» до тендерної документації чітко прописано, що обов’язковою умовою для належного виконання вказаних послуг є наявність у Виконавця дорожнього мульчирователя для покосу трави під кутом. В наданій вами інформації щодо матеріально-технічної бази не зазначено підтверджуючих документів: « На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці.» (додаток 2 до тендерної документації)
Створено
22.04.2025 15:20
Надати до
23.04.2025 15:20
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-21-000041
Дата створення проекту
21.04.2025 13:20
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
21.04.2025 13:51
Дата публікації висновку про результати
05.05.2025 16:46
Дата завершення усунення порушень
20.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
13.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 192-36-82
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.04.2025 № 23-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника Світлана МИГОЛИНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 21.04.2025 №23-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-04-01-009008-a 01.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
21.04.2025 00:00
Документи рішення
21.04.2025 13:51
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 05 травня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 01.04.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, наявності підстав для відхилення тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління міського господарства та благоустрою Берегівської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, затверджену протоколом уповноваженої особи від 01.04.2025 року №31, тендерну пропозицію фізичної особи підприємця «АВЕТІСЯН АРМІНЕ АВЕТІКІВНА» та фізичної особи підприємця «ТОМПА ІШТВАН ГЕЙЗОВИЧ» (далі ФОП «АВЕТІСЯН АРМІНЕ АВЕТІКІВНА» та ФОП «ТОМПА ІШТВАН ГЕЙЗОВИЧ»); відповіді Замовника, надані через електронну систему закупівель на вимогу учасника процедури закупівлі про усунення порушення; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених в тендерній пропозиції ФОП «АВЕТІСЯН АРМІНЕ АВЕТІКІВНА» до 16 квітня 2025 року; протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ФОП «АВЕТІСЯН АРМІНЕ АВЕТІКІВНА» від 16.04.2025 року №34; вимога про усунення невідповідностей, виявлених в тендерній пропозиції ФОП «ТОМПА ІШТВАН ГЕЙЗОВИЧ» до 23.04.2025 року; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ФОП «ТОМПА ІШТВАН ГЕЙЗОВИЧ» від 23.04.2025 року; повідомлення про намір укласти договір від 23.04.2025; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 21, 24 та 30 квітня 2025 року. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «АВЕТІСЯН АРМІНЕ АВЕТІКІВНА» та наявності підстав для її відхилення встановлено наступне. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «АВЕТІСЯН АРМІНЕ АВЕТІКІВНА» Замовником в електронній системі закупівель 15.04.2025 розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, які підлягали виправленню згідно умов пункту 43 Особливостей: «1. В проекті договору вказано суму, яка не є актуальною на момент підписання угоди та не може бути визначена на момент подачі Учасниками пропозицій в процесі проходження тендерної процедури. 2. В додатку 1 «Технічні, якісні і кількісні вимоги на закупівлю» до тендерної документації чітко прописано, що обов’язковою умовою для належного виконання вказаних послуг є наявність у Виконавця дорожнього мульчирователя для покосу трави під кутом. Але в наданій вами інформації щодо матеріально-технічної бази (додаток 2 до тендерної документації) не зазначено даної техніки. 3. Відсутній гарантійний лист щодо виконання зобов’язань ( форма гарантійного листа наведена у додатку 6 до тендерної документації). 4. Гарантійний лист у довільній формі, яким підтверджується, що Учасник правомірно поширює у тендерній пропозиції персональні дані з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних» і несе відповідальність за їх обробку згідно п.10 додатку 7 до тендерної документації. 5. Наданий договір оренди транспортних засобів, визнано таким, що є нікчемним згідно пп.10 п.3.1 «Відповідно до вимог ч. 2 ст. 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII здійснення господарської діяльності юридичними особами, фізичними особами - підприємцями та фізичними особами, які провадять незалежну професійну діяльність, місцезнаходженням (місцем проживання) яких є тимчасово окупована територія, дозволяється виключно після зміни їхньої податкової адреси на іншу територію України. Правочин, стороною якого є суб’єкт господарювання, місцезнаходженням (місцем проживання) якого є тимчасово окупована територія, є нікчемним», оскільки місцезнаходження юридичної особи ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРОГРЕС ЛТД» на даний час зареєстрована на окупованій території, а саме Донецькій області.». Інших невідповідностей у розміщеному Замовником в електронній системі закупівель 15.04.2025 повідомленні про усунення невідповідностей зазначено не було. Проте, після завантаження учасником протягом 24 годин всіх документів, що вимагалися у вказаному повідомленні Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП «АВЕТІСЯН АРМІНЕ АВЕТІКІВНА» з наступною аргументацією: «В зв'язку з невідповідністю тендерної пропозиції учасника технічним умовам предмету закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації), а саме: відсутність документів, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці по предмету тендерної закупівлі UA-2025-04-01-009008-a». Слід зауважити, що вказані документи стосувалися саме кваліфікаційних критеріїв та підлягали виправленню у відповідності до пункту 43 Особливостей, однак у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей, розміщеного Замовником в електронній системі закупівель 15.04.2025 не було зазначено про надання вищеописаних документів, відсутність яких була підставою для відхилення. Водночас, у додатку 2 до тендерної документації зазначено, що Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців, а вимога щодо підтвердження підстави володіння та / або користування у разі залучення субпідрядника Замовником у пункті 1 додатку 2 до тендерної документації не встановлена. Так, відповідно до інформації про право володіння або підставу користування або договір про надання послуг, зазначеної учасником ФОП «АВЕТІСЯН АРМІНЕ АВЕТІКІВНА» у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника, поданій у складі тендерної пропозиції та виправленої після розміщеного Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (файли «1.матеріально-технічної бази-11.pdf.p7s.» від 13.04.2025 року та «1.матеріально-технічної бази-11.pdf.p7s.» та «Матеріально-технічної база.pdf.p7s.» від 16.04.2025 року ), послуги із благоустрою населених пунктів (косіння трави і бур’яну механізованим способом та вручну узбіч доріг, нагорноловчої канави, прибудинкових територій багатоповерхових будинків та мікрорайонів Берегівської міської територіальної громади виконуватимуться технікою залученого субпідрядника (ФОП «Аветісян Аветік Абовович»). Також, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «АВЕТІСЯН АРМІНЕ АВЕТІКІВНА» надано Довідку від 13.04.2025 №7 про субпідрядників/співвиконавців, в якій зазначено, що він планує залучати до виконання послуг (робіт) субпідрядників/співвиконавців, а саме ФОП Аветісян Аветік Абовович (файл «7. Довідка про субпідрядника.pdf.p7s.»), із зазначенням інформації відповідно до пункту 3.7 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. З урахуванням викладеного під час моніторингу встановлено, що учасником ФОП «АВЕТІСЯН АРМІНЕ АВЕТІКІВНА» подана вся необхідна інформація, що вимагалася Замовником у додатку 2 до тендерної документації. З приводу вищеописаного, під час здійснення моніторингу Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Закарпатській області 21.04.2025 року та 24.04.2025 року через електронну систему закупівель до Замовника було направлено запити про надання пояснень, проте надані пояснення не обґрунтовують прийняте рішення про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ФОП «АВЕТІСЯН АРМІНЕ АВЕТІКІВНА» стосовно його невідповідності умовам тендерної документації щодо технічних, якісних, кількісних та інших вимог до предмета закупівлі. Таким чином, за результатами аналізу питання щодо наявності підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП «АВЕТІСЯН АРМІНЕ АВЕТІКІВНА», викладених у протоколі від 16.04.2025 року №34, підписаного Уповноваженою особою Замовника, встановлено порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, в частині безпідставного відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника ФОП «АВЕТІСЯН АРМІНЕ АВЕТІКІВНА». За результатами аналізу питання щодо надання учасником ФОП «ТОМПА ІШТВАН ГЕЙЗОВИЧ» як переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, у спосіб, зазначений в тендерній документації, встановлено наступне. Так, Замовником у Додатку 7 тендерної документації «Перелік документів для ПЕРЕМОЖЦЯ процедури закупівель, що надаються для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, а також документи що надаються для укладання договору» визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 п. 47 Особливостей, в тому числі: - Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», який повинен бути отриманий у порядку, визначеному наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.03.2022 №207 «Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» через Департамент інформатизації МВС України (територіальний орган з надання сервісних послуг МВС України), про те, що фізичну особу чи фізичну особу — підприємця, яка є переможцем процедури закупівлі, до кримінальної відповідальності не було притягнуто, не знятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Вказаний Витяг повинен бути наданий у вигляді електронного документу з відповідним кваліфікованим електронним підписом та/або кваліфікованою електронною печаткою установи/організації, яка відповідальна за видачу таких витягів (документів) та повинен бути виданий не більше ніж 30 робочих днів відносно дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Під час моніторингу встановлено, що переможцем ФОП «ТОМПА ІШТВАН ГЕЙЗОВИЧ», було надано витяг від 23.04.2025 №ФОВА-003697056 (файли «Витяг про відсутність судимості.pdf.p7s» та «Витяг про відсутність судимості.pdf»), виданий Департаментом інформатизації Міністерства внутрішніх справ України, який містить лише відомості про відсутність/наявність незнятої чи непогашеної судимості, проте будь яка інформація стосовно притягнення/не притягнення до кримінальної відповідальності та стосовно перебування/не перебування в розшуку ТОМПА ІШТВАНА ГЕЙЗОВИЧА, як вимагалося Замовником у Додатку 7 тендерної документації, у вказаному витязі відсутня. Зазначене свідчить про те, що переможець ФОП «ТОМПА ІШТВАН ГЕЙЗОВИЧ» не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5,6 пункту 47 Особливостей. З приводу описаного, Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 30.04.2025 через електронну систему закупівель Замовнику було направлено запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, проте надані Уповноваженою особою Замовника пояснення не обґрунтовують прийняте рішення про невідхилення тендерної пропозиції ФОП «ТОМПА ІШТВАН ГЕЙЗОВИЧ». Абзацом третім підпункту 3 пункту 44 Особливостей імперативно зобов’язано Замовника відхиляти тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Проте, за результатами проведеного моніторингу встановлено, що на порушення абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП «ТОМПА ІШТВАН ГЕЙЗОВИЧ». Також встановлено, що Замовником під час розгляду тендерних пропозицій не дотримано принципи здійснення публічних закупівель, визначені пунктами 2 та 5 частини першої статті 5 Закону № 922-VIII, а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Підпунктом 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «АВЕТІСЯН АРМІНЕ АВЕТІКІВНА» встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, в частині безпідставного відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «ТОМПА ІШТВАН ГЕЙЗОВИЧ» та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами проведеного моніторингу установлено порушення вимог пунктів 2, 5 частини першої статті 5 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, допущених при розгляді тендерних пропозицій, зокрема, шляхом відміни процедури закупівлі за номером ID: UA-2025-04-01-009008-a у відповідності до підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а у разі укладання договору з ФОП «ТОМПА ІШТВАН ГЕЙЗОВИЧ» станом на час публікації висновку – шляхом розірвання договору (припинення зобов’язань), з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України, статті 651 Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
05.05.2025 00:00
Дата публікації
05.05.2025 16:46
Документи висновку
05.05.2025 16:46
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
В зв’язку з виконанням зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в результаті проведення моніторингу UA-M-2025-04-21-000041 від 21.04.2025 вирішено відмінити тендерну процедуру відповідно до протокольного рішення №38 від 06.05.2025
Дата публікації
06.05.2025 15:43
Документи інформації про усунення порушення
06.05.2025 15:48
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі
Результат
Усунуто
Дата публікації
13.05.2025 11:07
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
13.05.2025 11:08
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі «Послуги із благоустрою населених пунктів (косіння трави і бур’яну механізованим способом та вручну узбіч доріг, нагорноловчої канави, прибудинкових територій багатоповерхових будинків та мікрорайонів Берегівської міської територіальної громади)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-01-009008-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань: 1. Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
21.04.2025 13:57
Орган перевірки
25.04.2025 00:00
Документи повідомлення
21.04.2025 13:58
-
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі «Послуги із благоустрою населених пунктів (косіння трави і бур’яну механізованим способом та вручну узбіч доріг, нагорноловчої канави, прибудинкових територій багатоповерхових будинків та мікрорайонів Берегівської міської територіальної громади)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-01-009008-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань: 1) Яким чином Уповноваженою особою Управління міського господарства та благоустрою Берегівської міської ради (далі – Замовник) здійснювався розгляд найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника ФОП «АВЕТІСЯН АРМІНЕ АВЕТІКІВНА» та прийнято рішення про її відхилення, тоді як: Згідно з пунктом 3 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості) Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «АВЕТІСЯН АРМІНЕ АВЕТІКІВНА» Замовником в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, які підлягали виправленню згідно умов пункту 43 Особливостей: «1. В проекті договору вказано суму, яка не є актуальною на момент підписання угоди та не може бути визначена на момент подачі Учасниками пропозицій в процесі проходження тендерної процедури. 2. В додатку 1 «Технічні, якісні і кількісні вимоги на закупівлю» до тендерної документації чітко прописано, що обов’язковою умовою для належного виконання вказаних послуг є наявність у Виконавця дорожнього мульчирователя для покосу трави під кутом. Але в наданій вами інформації щодо матеріально-технічної бази (додаток 2 до тендерної документації) не зазначено даної техніки. 3. Відсутній гарантійний лист щодо виконання зобов’язань ( форма гарантійного листа наведена у додатку 6 до тендерної документації). 4. Гарантійний лист у довільній формі, яким підтверджується, що Учасник правомірно поширює у тендерній пропозиції персональні дані з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних» і несе відповідальність за їх обробку згідно п.10 додатку 7 до тендерної документації. 5. Наданий договір оренди транспортних засобів, визнано таким, що є нікчемним згідно пп.10 п.3.1 «Відповідно до вимог ч. 2 ст. 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII здійснення господарської діяльності юридичними особами, фізичними особами - підприємцями та фізичними особами, які провадять незалежну професійну діяльність, місцезнаходженням (місцем проживання) яких є тимчасово окупована територія, дозволяється виключно після зміни їхньої податкової адреси на іншу територію України. Правочин, стороною якого є суб’єкт господарювання, місцезнаходженням (місцем проживання) якого є тимчасово окупована територія, є нікчемним» оскільки місцезнаходження юридичної особи ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРОГРЕС ЛТД» на даний час зареєстрована на окупованій території, а саме Донецькій області.». Інших невідповідностей Замовником у розміщеному повідомленні зазначено не було, проте після завантаження учасником протягом 24 годин всіх документів, що вимагалися у вказаному повідомленні Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП «АВЕТІСЯН АРМІНЕ АВЕТІКІВНА» з наступною аргументацією: «В зв'язку з невідповідністю тендерної пропозиції учасника технічним умовам предмету закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації), а саме: відсутність документів, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці по предмету тендерної закупівлі UA-2025-04-01-009008-a». Слід зауважити, що вказані документи стосувалися саме кваліфікаційних критеріїв та підлягали виправленню у відповідності до пункту 43 Особливостей, однак у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей, розмішеного Замовником в електронній системі закупівель 15.04.2025 не було зазначено про надання вищеописаних документів, відсутність яких була підставою для відхилення. Водночас, під час розгляду тендерної пропозиції учасника фізичної особи підприємця «ТОМПА ІШТВАН ГЕЙЗОВИЧ» (який визначений переможцем), Замовником у повідомленні про усунення невідповідностей встановлено вимогу про усунення невідповідності а саме: «…Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці.» (додаток 2 до тендерної документації)». Враховуючи зазначене поясність, яким чином здійснювався розгляд тендерних пропозицій вказаних учасників та, відповідно, дотримано принципи здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII під час проведення закупівлі ««Послуги із благоустрою населених пунктів (косіння трави і бур’яну механізованим способом та вручну узбіч доріг, нагорноловчої канави, прибудинкових територій багатоповерхових будинків та мікрорайонів Берегівської міської територіальної громади)» в частині прийнятих рішень про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП «АВЕТІСЯН АРМІНЕ АВЕТІКІВНА» та визначення переможцем учасника ФОП «ТОМПА ІШТВАН ГЕЙЗОВИЧ» Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
24.04.2025 10:12
Орган перевірки
30.04.2025 00:00
Документи повідомлення
24.04.2025 10:22
-
Відповідь
Пояснення на запит
1. Обгрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик здійснювалось на підставі виробничих потреб та вирахуваних необхідних площ покосу та видалення зелених насаджень, орієнтуючись на минулорічні потреби. 2.https://beregivska-gromada.gov.ua/news/1743510957/
Рішеня
24.04.2025 12:02
Замовник
Документи повідомлення
24.04.2025 12:26
-
Відповідь
Пояснення на запит
В додатку 1 до тендерної документації чітко про писано, що "Обов’язковою умовою для належного виконанння вказаних послуг є наявність у Виконавця дорожнього мульчирователя для покосу трави під кутом". Учасник торгів ФОП Аветісян Арміне Аветіківна проігнорувала дану умову, і не вказала наявність вказаної техніки взагалі, тому у зауваженні щодо усунення недоліків було прописано необхідність наявності даної техніки і зазначено щодо наданя інформаціїї згідно додатку 2 до тендерної документації в цілому! Учасник торгів ФОП Томпа Іштван Гейзович вказав наявність даної техніки, але не підтвердив її документально, як того вимагає додаток 2 до тендерної документації, тому йому було надіслано зауваження щодо конкретного усунення, а саме: надати підтверджуючі документи.
Рішеня
24.04.2025 12:25
Замовник
Документи повідомлення
24.04.2025 12:32
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
Хочу зазначити , що в своєму оскарженні учасник ФОП Аветісян Арміне Аветіківна написала, що : "Окрім того у тендерній документації немає інформації про те, що наявність "мульчирователя для покосу трави під кутом" є обов’язковою умовою для належного виконанння вказаних послуг". Тобто учасник подає тендерну пропозицію, не розглянувши умови додатку 1 Технічні, якісні та кількісні умови предмету закупівлі. Додаткових запитань в поцессі проходження тендерної процедури від нього не надходили. Замовник не несе відповідальність за неуважне вивчення тендерної документації Учасниками торгів.
Рішеня
24.04.2025 12:47
Замовник
Документи повідомлення
24.04.2025 12:49
-
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі «Послуги із благоустрою населених пунктів (косіння трави і бур’яну механізованим способом та вручну узбіч доріг, нагорноловчої канави, прибудинкових територій багатоповерхових будинків та мікрорайонів Берегівської міської територіальної громади)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-01-009008-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань: 1) Замовником у Додатку 7 тендерної документації «Перелік документів для ПЕРЕМОЖЦЯ процедури закупівель, що надаються для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, а також документи що надаються для укладання договору» визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 п. 47 Особливостей, в тому числі: ­ Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», який повинен бути отриманий у порядку, визначеному наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.03.2022 №207 «Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» через Департамент інформатизації МВС України (територіальний орган з надання сервісних послуг МВС України), про те, що фізичну особу чи фізичну особу — підприємця, яка є переможцем процедури закупівлі, до кримінальної відповідальності не було притягнуто, не знятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Вказаний Витяг повинен бути наданий у вигляді електронного документу з відповідним кваліфікованим електронним підписом та/або кваліфікованою електронною печаткою установи/організації, яка відповідальна за видачу таких витягів (документів) та повинен бути виданий не більше ніж 30 робочих днів назад відносно дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. В ході моніторингу встановлено, що переможцем ФОП ТОМПА ІШТВАН ГЕЙЗОВИЧ, було надано витяг, який включає лише відомості про відсутність/наявність судимості, проте будь яка інформація стосовно притягнення/ не притягнення до кримінальної відповідальності та стосовно перебуває/не перебуває в розшуку у вказаному витязі відсутня. Зазначене свідчить про те, що переможець ФОП ТОМПА ІШТВАН ГЕЙЗОВИЧ не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у 5 пункту 47 Особливостей. Враховуючи викладене поясніть, чому Уповноваженою особою Замовника не відхилено переможця ФОП ТОМПА ІШТВАН ГЕЙЗОВИЧ у відповідності до абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпункті 5 пункту 47 цих особливостей ? 2) Яким чином Уповноважена особа Замовника може обґрунтувати рішення про відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника ФОП «АВЕТІСЯН АРМІНЕ АВЕТІКІВНА», тоді як: Відповідно до інформації про право володіння або підставу користування або договір про надання послуг, зазначеної учасником ФОП «АВЕТІСЯН АРМІНЕ АВЕТІКІВНА» у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника, поданій у складі тендерної пропозиції та виправленої після розміщеного Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вся зазначена техніка є субпідрядника (ФОП Аветісян Аветік Абовович). Також, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «АВЕТІСЯН АРМІНЕ АВЕТІКІВНА» надано Довідку від 13.04.2025 №7 про субпідрядників/співвиконавців, в якій зазначено, що він планує залучати до виконання послуг (робіт) субпідрядників/співвиконавців, а саме ФОП Аветісян Аветік Абовович, із зазначенням інформації відповідно до пункту 3.7 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, зокрема у складі тендерної пропозиції надано інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника. При цьому, Замовником у додатку 2 до тендерної документації чітко зазначено, що Учасник на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців, а вимога щодо підтвердження підстави володіння та / або користування саме у разі залучення субпідрядника Замовником у пункті 1 додатку 2 до тендерної документації не встановлена. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
30.04.2025 12:10
Орган перевірки
06.05.2025 00:00
Документи повідомлення
30.04.2025 12:11
-
Відповідь
Пояснення на запит
2).В додатку 1 до тендерної документації чітко про писано, що "Обов’язковою умовою для належного виконанння вказаних послуг є наявність у Виконавця дорожнього мульчирователя для покосу трави під кутом", для того, щоб забезпечити належне виконання робіт з покосу узбіччя каналів, які знаходяться під кутом. Учасник торгів ФОП Аветісян Арміне Аветіківна після зауваження вказала наявність вказаної техніки, але не надала підтверджуючих документів на наявність даної техніки, як того вимагає Додаток 2 до тендерної документації. При визначенні переможця Уповноважена особа керувалась наявністю всіх необхідних документів, згідно тендерної документації, та виконанням Учасниками умов до тендерної документації, які вказав Замовник для належного виконання робіт. Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація — це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Окрім встановлення вимог до учасників, які прямо передбачені законодавством, замовник також має право встановлювати й інші вимоги/умови, які замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Рішеня
30.04.2025 14:28
Замовник
Документи повідомлення
Торги відмінено
Очікувана вартість
1 200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.04.2025 00:00
Замовник:
Управління міського господарства та благоустрою Берегівської міської ради
Контактний телефон:
+380976425920
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
1 200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.04.2025 00:00
Замовник:
Управління міського господарства та благоустрою Берегівської міської ради
Контактний телефон:
+380976425920
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності