Показати схожі тендери
Закупівля С_25Т-311_39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла в асортименті) ЛОТ№1 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла); ЛОТ№2 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла); ЛОТ№3 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла) від АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-01-008688-a
Id Tender d8f6c83c91c143a69c2e0b43569bae29
План UA-P-2025-04-01-008904-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 01.04.2025 14:41
Остання зміна 30.05.2025 09:29
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 708 145.13 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 800 грн. (0,18 %)
Вартість подання пропозиції:
3 264 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.04.2025 14:39 до 14.04.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 01.04.2025 14:39
до 11.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.04.2025 14:39
до 11.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.04.2025 16:28
до 06.05.2025 15:19
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.04.2025 17:12
до 12.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.05.2025 15:19
до 30.05.2025 09:29
Період уточнень
з 01.04.2025 14:39 до 11.04.2025 00:00
Період оскарження
з 01.04.2025 14:39 до 11.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.04.2025 16:28 до 06.05.2025 15:19
Період кваліфікації
з 15.04.2025 16:28 до 06.05.2025 15:19
Основні параметри
С_25Т-311_39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла в асортименті) ЛОТ№1 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла); ЛОТ№2 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла); ЛОТ№3 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
669 399.6 грн.
ЛОТ№1 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла)
Назва предмета закупівлі
ЛОТ№1 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла)
Очікувана вартість
669 399.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10000,0
1,49 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 7
Позиція : №1 18 (штуки)
Крісло
Опис предмета закупівлі
Крісло
Код ДК 021:2015
39113100-8 - М’які крісла
Кількість
18
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
63011, Україна, Харківська область, смт. Старий Мерчик
Дата постачання по
30.08.2025 00:00
Позиція : №2 16 (штуки)
Крісло
Опис предмета закупівлі
Крісло
Код ДК 021:2015
39113100-8 - М’які крісла
Кількість
16
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
63011, Україна, Харківська область, смт. Старий Мерчик
Дата постачання по
30.08.2025 00:00
Позиція : №3 91 (штуки)
Крісла офісні INTER GTP або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Крісла офісні INTER GTP або еквівалент
Код ДК 021:2015
39113100-8 - М’які крісла
Кількість
91
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
63011, Україна, Харківська область, смт. Старий Мерчик
Дата постачання по
30.08.2025 00:00
Позиція : №4 79 (штуки)
Стілець ISO (ІЗО, ІСО) або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Стілець ISO (ІЗО, ІСО) або еквівалент
Код ДК 021:2015
39112000-0 - Стільці
Кількість
79
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
63011, Україна, Харківська область, смт. Старий Мерчик
Дата постачання по
30.08.2025 00:00
Позиція : №5 79 (штуки)
Стул Самба або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Стул Самба або еквівалент
Код ДК 021:2015
39112000-0 - Стільці
Кількість
79
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
63011, Україна, Харківська область, смт. Старий Мерчик
Дата постачання по
30.08.2025 00:00
Позиція : №6 1 (набір)
Диван
Опис предмета закупівлі
Диван
Код ДК 021:2015
39113200-9 - Дивани-канапе
Кількість
1
Одиниця виміру
набір
Адреса постачання
63011, Україна, Харківська область, смт. Старий Мерчик
Дата постачання по
30.08.2025 00:00
Позиція : №7 2 (штуки)
Диван
Опис предмета закупівлі
Диван
Код ДК 021:2015
39113200-9 - Дивани-канапе
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
63011, Україна, Харківська область, смт. Старий Мерчик
Дата постачання по
30.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата протягом 30 календарних днів з дати підписання акту приймання передачі Товару або видаткової накладної, та наданого Постачальником на його підставі рахунку на оплату.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПРИМТЕКС ПЛЮС"
Пропозиція:
669 201 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
1 718 779.69 грн.
ЛОТ№2 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них ( Стільці та крісла)
Назва предмета закупівлі
ЛОТ№2 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них ( Стільці та крісла)
Очікувана вартість
1 718 779.69 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
25000,0
1,45 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.04.2025 15:59
Закінчення аукціону
15.04.2025 16:28
Позиція : №1 700 (штуки)
Стілець ISO або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Стілець ISO або еквівалент
Код ДК 021:2015
39113000-7 - Сидіння та стільці різні
Кількість
700
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
63303, Україна, Харківська область, м. Берестин
Дата постачання по
30.08.2025 00:00
Позиція : №2 50 (штуки)
Крісло BOSS BX Tilt PM64 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Крісло BOSS BX Tilt PM64 або еквівалент
Код ДК 021:2015
39111100-4 - Поворотні сидіння
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
63303, Україна, Харківська область, м. Берестин
Дата постачання по
30.08.2025 00:00
Позиція : №3 50 (штуки)
Крісло WEBSTAR GTP WHITE TILT або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Крісло WEBSTAR GTP WHITE TILT або еквівалент
Код ДК 021:2015
39111100-4 - Поворотні сидіння
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
63303, Україна, Харківська область, м. Берестин
Дата постачання по
30.08.2025 00:00
Позиція : №4 49 (штуки)
Крісло ATLANT extra Tilt або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Крісло ATLANT extra Tilt або еквівалент
Код ДК 021:2015
39111100-4 - Поворотні сидіння
Кількість
49
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
63303, Україна, Харківська область, м. Берестин
Дата постачання по
30.08.2025 00:00
Позиція : №5 26 (штуки)
Крісло NOVA steel MPD або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Крісло NOVA steel MPD або еквівалент
Код ДК 021:2015
39111100-4 - Поворотні сидіння
Кількість
26
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
63303, Україна, Харківська область, м. Берестин
Дата постачання по
30.08.2025 00:00
Позиція : №6 19 (штуки)
Крісло SAMBA ULTRA або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Крісло SAMBA ULTRA або еквівалент
Код ДК 021:2015
39111100-4 - Поворотні сидіння
Кількість
19
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
63303, Україна, Харківська область, м. Берестин
Дата постачання по
30.08.2025 00:00
Позиція : №7 45 (штуки)
Крісло SLIM HB Tilt або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Крісло SLIM HB Tilt або еквівалент
Код ДК 021:2015
39111100-4 - Поворотні сидіння
Кількість
45
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
63303, Україна, Харківська область, м. Берестин
Дата постачання по
30.08.2025 00:00
Позиція : №8 16 (штуки)
Крісло CALIFORNIA steel або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Крісло CALIFORNIA steel або еквівалент
Код ДК 021:2015
39111100-4 - Поворотні сидіння
Кількість
16
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
63303, Україна, Харківська область, м. Берестин
Дата постачання по
30.08.2025 00:00
Позиція : №9 2 (штуки)
Крісло Конгресс Вуд Люкс або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Крісло Конгресс Вуд Люкс або еквівалент
Код ДК 021:2015
39111100-4 - Поворотні сидіння
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
63303, Україна, Харківська область, м. Берестин
Дата постачання по
30.08.2025 00:00
Позиція : №10 10 (штуки)
Крісло VISION R ES AL70 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Крісло VISION R ES AL70 або еквівалент
Код ДК 021:2015
39111100-4 - Поворотні сидіння
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
63303, Україна, Харківська область, м. Берестин
Дата постачання по
30.08.2025 00:00
Позиція : №11 80 (штуки)
Табурет
Опис предмета закупівлі
Табурет
Код ДК 021:2015
39113500-2 - Табурети
Кількість
80
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
63303, Україна, Харківська область, м. Берестин
Дата постачання по
30.08.2025 00:00
Позиція : №12 40 (штуки)
Стілець для їдальні MARCO або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Стілець для їдальні MARCO або еквівалент
Код ДК 021:2015
39112100-1 - Стільці для їдалень
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
63303, Україна, Харківська область, м. Берестин
Дата постачання по
30.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата протягом 30 календарних днів з дати підписання акту приймання передачі Товару або видаткової накладної, та наданого Постачальником на його підставі рахунку на оплату.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПРИМТЕКС ПЛЮС"
Пропозиція:
1 650 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Економточка"
Пропозиція:
1 523 945 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АМФ УКРАЇНА"
Пропозиція:
1 523 946 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.04.2025 15:59
Лот № 3 Статус - завершено лот закупівлі
319 965.84 грн.
ЛОТ№3 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них ( Стільці та крісла)
Назва предмета закупівлі
ЛОТ№3 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них ( Стільці та крісла)
Очікувана вартість
319 965.84 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4800,0
1,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.04.2025 12:33
Закінчення аукціону
15.04.2025 13:08
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 30 (штуки)
Крісло офісне
Опис предмета закупівлі
Крісло офісне
Код ДК 021:2015
39111100-4 - Поворотні сидіння
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61031, Україна, Харківська область, м. Харків
Дата постачання по
30.08.2025 00:00
Позиція : №2 15 (штуки)
Крісло секційне
Опис предмета закупівлі
Крісло секційне
Код ДК 021:2015
39111200-5 - Театральні крісла
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61031, Україна, Харківська область, м. Харків
Дата постачання по
30.08.2025 00:00
Позиція : №3 30 (штуки)
Стілець ISO або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Стілець ISO або еквівалент
Код ДК 021:2015
39112000-0 - Стільці
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61031, Україна, Харківська область, м. Харків
Дата постачання по
30.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата протягом 30 календарних днів з дати підписання акту приймання передачі Товару або видаткової накладної, та наданого Постачальником на його підставі рахунку на оплату.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Бистров Дмитро В'ячеславович"
Пропозиція:
242 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТАНА УКРАЇНА"
Пропозиція:
157 320 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП АМЕЛЬЧЕНКО ОЛЬГА ВАСИЛІВНА
Пропозиція:
240 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Епіцентр К"
Пропозиція:
315 498.6 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.04.2025 12:33
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Євген КРАСИЛЯ
Електронна пошта
Телефон
+380675735759
Сайт:
http://ugv.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
30019775
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28
Кваліфікація
Лот № 1 ЛОТ№1 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла)
Період вимог/скарг з 06.05.2025 15:19 по 12.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.04.2025 16:28 по 14.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.05.2025 15:19
Довідка НАЗК
06.05.2025 15:19
Повідомлення про рішення
21.04.2025 10:29
Електроний протокол про продовження строку
15.04.2025 16:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2025 14:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2025 14:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації та необхідність проведення дозапиту документів
Дата продовження строку розгляду
21.04.2025 10:29
Дата кінця розгляду
14.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1. Перелік виявлених невідповідностей Учасник надав довідку Вих.№ 00503/0425 від 03.04.2025 р про дотримання норм чинного законодавства України із захисту довкілля, яка не містить повної інформації згідно вимог ТД, а саме відсутні наміри щодо вжиття заходів з безпеки праці 1.2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності п.п 2, п.2, Розділу I, Додатку №1 до ТД: "Учасником в складі тендерної пропозиції надається довідка/лист у довільній формі або гарантійний лист учасника про наміри щодо вжиття ним заходів із захисту довкілля, гігієни та безпеки праці відповідно до вимог чинного законодавства України та міжнародних стандартів". 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учасник має завантажити довідку/лист у довільній формі або гарантійний лист учасника про наміри щодо вжиття ним заходів із захисту довкілля, гігієни та безпеки праці відповідно до вимог чинного законодавства України та міжнародних стандартів 2.1. Перелік виявлених невідповідностей Учасник завантажив документ, а саме довідку про відсутність пов’язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/Республікою Білорусь/ Ісламською Республікою Іран, яка не містить повної інформації згідно вимог ТД. 2.2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності п.7, Розділу II, Додатку №1 до ТД: "7. Довідка про відсутність пов’язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран, що обов’язково включає інформацію про те, що учасник закупівлі, його учасник(-и)/акціонер(-и)/ засновник(-и)/кінцевий бенефіціарний власник у період з 19.02.2016 по день надання довідки (стосовно Російської Федерації/ Республіки Білорусь) та у період з 13.02.2024 по день надання довідки (стосовно Ісламської Республіки Іран) не є: 1) громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); 2) юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран; 3) юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером, засновником), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є: • Російська Федерація/Республіка Білорусь/ Ісламська Республіка Іран, або • громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або • юридична особа, утворена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів); 4) фізичною особою-членом або учасником (акціонером, засновником) юридичної особи, яка утворена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, або приватним підприємцем, який зареєстрований відповідно до законодавства зазначених країн" 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учасник має завантажити Довідку про відсутність пов’язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/Республікою Білорусь/ Ісламською Республікою Іран з повною інформацією 3.1. Перелік виявлених невідповідностей Учасником завантажена копію договору поставки від 01.01.2025року №01/01-25 з додатком видатковою накладною від 22/11/2024 №5388, де дата видаткової накладної не відповідає даті укладеного договору 3.2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності п.п 1, п.1, Розділу I, Додатку №1 до ТД: "1.1. *Скан-копія договору із додатками, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки), зазначених у скан-копії довідки/листа відповідно до п. 1, що підтверджує виконання аналогічного договору. При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані.". 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учасник має завантажити Скан-копію договору із додатками, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки), зазначених у скан-копії довідки/листа відповідно до п. 1, що підтверджує виконання аналогічного договору. 4.1. Перелік виявлених невідповідностей Учасник завантажив документ, а саме Лист щодо повноважень посадових осіб , який не містить повної інформації відповідно до вимог ТД, а саме: надана учасником довідка передбачає лише повноваження на підписання тендерної пропозиції. Повноваження щодо підписання договору в наданій довідці не зазначені. 4.2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності п.п 1.1 п. 2 розділу I Додатку №1 до ТД: "1.1. Учасником надається лист в складі тендерної пропозиції за підписом керівника по формі додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника. У листі повинен бути перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю." 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учасник має завантажити Лист за підписом керівника по формі додатку №1.1 до ТД.
Створено
02.05.2025 09:40
Надати до
03.05.2025 09:40
Лот № 2 ЛОТ№2 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них ( Стільці та крісла)
Період вимог/скарг з 05.05.2025 15:58 по 11.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.04.2025 16:28 по 14.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.05.2025 15:58
Довідка НАЗК
05.05.2025 15:58
Повідомлення про рішення
21.04.2025 10:40
Електроний протокол про продовження строку
15.04.2025 16:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2025 14:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2025 14:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації та необхідність проведення дозапиту документів
Дата продовження строку розгляду
21.04.2025 10:40
Дата кінця розгляду
14.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1. Перелік виявлених невідповідностей Учасник завантажив довідку вих. № 11.04.25/7 від 11.04.2025, із зазначенням вартості своїх чистих активів, яка не відповідає інформації розміщеної в аналітичній онлайн - системі YouControl 1.2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності п.8, Розділу II, Додатку №1 до ТД: "8. Довідка від учасника у довільній формі із зазначенням інформації щодо застосовності/незастосовності положень статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства» із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, а також довідка від учасника у довільній формі щодо наявності/відсутності будь-яких інших обмежень чи заборон на подання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю, які встановлені документами учасника (наказами, положеннями тощо) та/або рішеннями органів управління учасника.". 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учасник має завантажити Довідку у довільній формі із зазначенням інформації щодо застосовності/незастосовності положень статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства» із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності 2.1. Перелік виявлених невідповідностей Учасником надана інформація щодо виробників товару яка не співпадає, а саме інформація про виробників товару зазначена в Гарантійному листі не відповідає інформації у додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». 2.2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності п.5, Розділу II, Додатку №1 до ТД: "На підтвердження відсутності перебування виробника(-ів) під дією будь-якого обмеження, у тому числі персональної чи спеціальної санкції, учасник надає Гарантійний лист за наведеною формою: " 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учасник має завантажити Гарантійний лист з урахуванням інформації щодо виробників, вказаних в додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»
Створено
01.05.2025 13:48
Надати до
02.05.2025 13:48
Лот № 3 ЛОТ№3 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них ( Стільці та крісла)
Період вимог/скарг з 21.04.2025 17:12 по 27.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.04.2025 16:28 по 14.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом
Зміст
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом
Документи кваліфікації
21.04.2025 17:12
Повідомлення про рішення
21.04.2025 10:46
Електроний протокол про продовження строку
15.04.2025 16:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2025 14:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2025 14:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
15.04.2025 16:28
Надати до
17.04.2025 00:00
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації та необхідність проведення дозапиту документів
Дата продовження строку розгляду
21.04.2025 10:44
Дата кінця розгляду
14.05.2025 00:00
Період вимог/скарг з 28.04.2025 15:27 по 04.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.04.2025 17:12 по 29.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.04.2025 15:28
Довідка НАЗК
28.04.2025 15:27
Повідомлення про рішення
21.04.2025 17:12
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-04-01-008688-a-c1
Підписаний і діє
Номер
УГПГФ 25-311-3
200 166.6 грн.
200 166.6 грн.
Без ПДВ
Підписано
13.05.2025
Строк дії договору з
13.05.2025
по
31.10.2025
Номенклатура
30 (штуки)
Крісло офісне
Номенклатура
Крісло офісне
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 серпня 2025 р.
Номенклатура
15 (штуки)
Крісло секційне
Номенклатура
Крісло секційне
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 серпня 2025 р.
Номенклатура
30 (штуки)
Стілець ISO або еквівалент
Номенклатура
Стілець ISO або еквівалент
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30019775

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП АМЕЛЬЧЕНКО ОЛЬГА ВАСИЛІВНА
Повна назва
ФОП АМЕЛЬЧЕНКО ОЛЬГА ВАСИЛІВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3320811220

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
UA-2025-04-01-008688-a-b2
Підписаний і діє
Номер
УБГ 25-311-2
1 523 944.99 грн.
1 269 954.16 грн.
З ПДВ
Підписано
22.05.2025
Строк дії договору з
22.05.2025
по
31.10.2025
Номенклатура
700 (штуки)
Стілець ISO або еквівалент
Номенклатура
Стілець ISO або еквівалент
Кількість
700
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 серпня 2025 р.
Номенклатура
50 (штуки)
Крісло BOSS BX Tilt PM64 або еквівалент
Номенклатура
Крісло BOSS BX Tilt PM64 або еквівалент
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 серпня 2025 р.
Номенклатура
50 (штуки)
Крісло WEBSTAR GTP WHITE TILT або еквівалент
Номенклатура
Крісло WEBSTAR GTP WHITE TILT або еквівалент
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 серпня 2025 р.
Номенклатура
49 (штуки)
Крісло ATLANT extra Tilt або еквівалент
Номенклатура
Крісло ATLANT extra Tilt або еквівалент
Кількість
49
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 серпня 2025 р.
Номенклатура
26 (штуки)
Крісло NOVA steel MPD або еквівалент
Номенклатура
Крісло NOVA steel MPD або еквівалент
Кількість
26
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 серпня 2025 р.
Номенклатура
19 (штуки)
Крісло SAMBA ULTRA або еквівалент
Номенклатура
Крісло SAMBA ULTRA або еквівалент
Кількість
19
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 серпня 2025 р.
Номенклатура
45 (штуки)
Крісло SLIM HB Tilt або еквівалент
Номенклатура
Крісло SLIM HB Tilt або еквівалент
Кількість
45
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 серпня 2025 р.
Номенклатура
16 (штуки)
Крісло CALIFORNIA steel або еквівалент
Номенклатура
Крісло CALIFORNIA steel або еквівалент
Кількість
16
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 серпня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Крісло Конгресс Вуд Люкс або еквівалент
Номенклатура
Крісло Конгресс Вуд Люкс або еквівалент
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 серпня 2025 р.
Номенклатура
10 (штуки)
Крісло VISION R ES AL70 або еквівалент
Номенклатура
Крісло VISION R ES AL70 або еквівалент
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 серпня 2025 р.
Номенклатура
80 (штуки)
Табурет
Номенклатура
Табурет
Кількість
80
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 серпня 2025 р.
Номенклатура
40 (штуки)
Стілець для їдальні MARCO або еквівалент
Номенклатура
Стілець для їдальні MARCO або еквівалент
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30019775

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Економточка"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Економточка"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37764057

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-04-01-008688-a-a3
Підписаний і діє
Номер
ШГВ 25-311-1
669 201 грн.
557 667.5 грн.
З ПДВ
Підписано
29.05.2025
Строк дії договору з
29.05.2025
по
31.10.2025
Номенклатура
18 (штуки)
Крісло
Номенклатура
Крісло
Кількість
18
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 серпня 2025 р.
Номенклатура
16 (штуки)
Крісло
Номенклатура
Крісло
Кількість
16
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 серпня 2025 р.
Номенклатура
91 (штуки)
Крісла офісні INTER GTP або еквівалент
Номенклатура
Крісла офісні INTER GTP або еквівалент
Кількість
91
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 серпня 2025 р.
Номенклатура
79 (штуки)
Стілець ISO (ІЗО, ІСО) або еквівалент
Номенклатура
Стілець ISO (ІЗО, ІСО) або еквівалент
Кількість
79
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 серпня 2025 р.
Номенклатура
79 (штуки)
Стул Самба або еквівалент
Номенклатура
Стул Самба або еквівалент
Кількість
79
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 серпня 2025 р.
Номенклатура
1 (набір)
Диван
Номенклатура
Диван
Кількість
1
Одиниця виміру
набір
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 серпня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Диван
Номенклатура
Диван
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30019775

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ПРИМТЕКС ПЛЮС"
Повна назва
ТОВ "ПРИМТЕКС ПЛЮС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30349501

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 708 145.13 грн.
Період подання пропозицій
до 14.04.2025 15:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380675735759
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 708 145.13 грн.
Період подання пропозицій
до 14.04.2025 15:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380675735759
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності