Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт з технічним переоснащенням харчоблоку Балівського ліцею Слобожанської селищної ради за адресою: Дніпропетровська область, Дніпровський район, с. Балівка, вул. Калинова, 52-Б». Коригування від ВІДДІЛ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДІВНОГО КАДАСТРУ СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-01-007148-a
Id Tender 01d46aabe7e44741bdc4e9b3b5d48cab
План UA-P-2025-04-01-007681-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 01.04.2025 13:35
Остання зміна 28.04.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
16 004 934 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
81 000 грн. (0,51 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.04.2025 13:35 до 16.04.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 01.04.2025 13:35
до 13.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.04.2025 13:35
до 13.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.04.2025 09:00
до 22.04.2025 11:52
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.04.2025 11:52
до 28.04.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 22.04.2025 11:52
-
Період уточнень
з 01.04.2025 13:35 до 13.04.2025 00:00
Період оскарження
з 01.04.2025 13:35 до 13.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.04.2025 09:00 до 22.04.2025 11:52
Період кваліфікації
з 16.04.2025 09:00 до 22.04.2025 11:52
Основні параметри
«Капітальний ремонт з технічним переоснащенням харчоблоку Балівського ліцею Слобожанської селищної ради за адресою: Дніпропетровська область, Дніпровський район, с. Балівка, вул. Калинова, 52-Б». Коригування
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
16 004 934 грн.
«Капітальний ремонт з технічним переоснащенням харчоблоку Балівського ліцею Слобожанської селищної ради за адресою: Дніпропетровська область, Дніпровський район, с. Балівка, вул. Калинова, 52-Б». Коригування
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт з технічним переоснащенням харчоблоку Балівського ліцею Слобожанської селищної ради за адресою: Дніпропетровська область, Дніпровський район, с. Балівка, вул. Калинова, 52-Б». Коригування
Очікувана вартість
16 004 934 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
81000,0
0,51 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт з технічним переоснащенням харчоблоку Балівського ліцею Слобожанської селищної ради за адресою: Дніпропетровська область, Дніпровський район, с. Балівка, вул. Калинова, 52-Б». Коригування
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
52010, Україна, Дніпропетровська область, Дніпровський район, с. Балівка, вул. Калинова, 52-Б
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), але з урахуванням Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590, в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника, що вказаний у реквізитах цього Договору. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЗАВОД МОДУЛЬНИХ СПОРУД ДНІПРО"
Пропозиція:
15 983 273.11 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.04.2025 13:35
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марина Гришко
Електронна пошта
Телефон
+380567199152
Замовник
ЄДРПОУ
43882751
Повна назва
ВІДДІЛ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДІВНОГО КАДАСТРУ СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Поштовий індекс
52005
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Дніпровський р-н, с-ще Слобожанське
Адреса
вул. Василя Сухомлинського, буд. 56-Б
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт з технічним переоснащенням харчоблоку Балівського ліцею Слобожанської селищної ради за адресою: Дніпропетровська область, Дніпровський район, с. Балівка, вул. Калинова, 52-Б». Коригування
Період вимог/скарг з 22.04.2025 11:52 по 28.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.04.2025 09:00 по 24.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
22.04.2025 11:52
Повідомлення про рішення
16.04.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2025 13:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2025 13:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЗАВОД МОДУЛЬНИХ СПОРУД ДНІПРО» були виявлені наступні невідповідності: Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації перелік інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено у Додатку №1 тендерної документації. 1. Пунктом 1 Додатку №1 тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» передбачено надання заповненої форми «Тендерна пропозиція» згідно Додатку №2 тендерної документації. У складі тендерної пропозиції учасника надана тендерна (цінова) пропозиція від 02.04.2025 № 021 (файл «01. Тендерна пропозиція.pdf.p7s»), в якій у пункті 6 відсутня інформація про контактний телефон керівника. 2. Пунктом 2 Додатку №1 тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» передбачено надання інформації, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям згідно Додатку №3 тендерної документації. Пунктом 1 Додатку №3 тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКІВ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» передбачено надання наступної інформації: 1.1. На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1, яка містить інформацію про наявність основних будівельних машин, механізмів, устаткування. 1.2. Якщо машини, механізми, устаткування не є власністю учасника, а залучені на умовах оренди (лізингу), надання послуг, тощо, то учасником подаються такі договори. Строк дії договору має бути не меншим ніж строк виконання робіт за предметом закупівлі цих торгів, або договір має містити умову про можливість його пролонгації. 2.1. У складі тендерної пропозиції учасника надана інформаційна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 02.04.2025 № 022 (файл «02. Наявність обладнання.pdf») (далі – Довідка про обладнання), в якій у пункті 6 зазначена інформація про використання гідромолоту на базі екскаватора-навантажувача на пневмоколісному ходу JCB 3CX на підставі договору про надання послуг спецтехніки № 010425 від 01.04.2025 (файл «02.01. Договір спецтехныка_Власт 2013.pdf»). При цьому, в договорі про надання послуг спецтехніки № 010425 від 01.04.2025 відсутня інформація про гідромолот на базі екскаватора-навантажувача на пневмоколісному ходу JCB 3CX. 2.2. У пункті 17 Довідки про обладнання зазначена інформація про використання крану-маніпулятора (вантажопідйомність, 10т): Спеціалізований-вантажний, DAF CF 85.340 на підставі договору про надання послуг на території України № 02/04 від 02.04.2025 (файл «02.04. Договір спецтехніка_Бурік.pdf»). При цьому, у специфікації до договору про надання послуг на території України № 02/04 від 02.04.2025 зазначений інший номер договору – № 02/04.2025. 2.3. У пунктах 18 та 19 Довідки про обладнання зазначена інформація про надання послуг вантажного автомобіля, Самоскид до 15т та послуг вантажного автомобіля, Самоскид до 30т на підставі договору на перевезення вантажів автомобільним транспортом № 0104-25/1 від 01.03.2025 (файл «02.05. Договір спецтехніка_Власт 2015.pdf»). При цьому, у специфікації №1 до договору на перевезення вантажів автомобільним транспортом № 0104-25/1 від 01.03.2025 зазначена інша дата договору – «01» квітня 2025р. 3. Пунктом 2 Додатку №1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» передбачено надання інформації, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям згідно Додатку №3 тендерної документації. Пунктом 2 Додатку №3 тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКІВ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» передбачено надання наступної інформації: 2.1. На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. 2.2. До довідки додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником (наприклад: трудовий договір/договір про надання послуг/наказ про прийняття на роботу/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу в учасника)/інший документ). 3.1. У складі тендерної пропозиції учасника надана довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, від 02.04.2025 № 023 (файл «03. Наявність працівників.pdf») (далі – Довідка про працівників), в якій відсутня інформація про спеціальність працівників. 3.2. У пункті 2 Довідки про працівників заначено про наявність виконроба Кошеленка Олега Олексійовича. При цьому, документ, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником, на виконроба у складі тендерної пропозиції учасника відсутній. Для усунення виявлених невідповідностей необхідно надати уточнені або нові документи відповідно до вимог тендерної документації.
Створено
21.04.2025 11:21
Надати до
22.04.2025 11:21
Торги не відбулися
Очікувана вартість
16 004 934 грн.
Період подання пропозицій
до 16.04.2025 09:00
Замовник:
ВІДДІЛ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДІВНОГО КАДАСТРУ СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380567199152
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
16 004 934 грн.
Період подання пропозицій
до 16.04.2025 09:00
Замовник:
ВІДДІЛ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДІВНОГО КАДАСТРУ СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380567199152
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності