Показати схожі тендери

Закупівля Послуги спеціальних машин та механізмів від Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-01-006776-a
Id Tender 6d32d1f658844c9fb3b1883a1b42ca33
План UA-P-2025-03-17-010070-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 01.04.2025 13:23
Остання зміна 03.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 133 060.07 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
20 665.3 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.04.2025 13:20 до 09.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.04.2025 13:20
до 06.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.04.2025 13:20
до 06.04.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 09.04.2025 14:03
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.04.2025 14:57
до 05.05.2025 00:00
Період уточнень
з 01.04.2025 13:20 до 06.04.2025 00:00
Період оскарження
з 01.04.2025 13:20 до 06.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.04.2025 14:03
Основні параметри
Послуги спеціальних машин та механізмів
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
4 133 060.07 грн.
Послуги спеціальних машин та механізмів
Назва предмета закупівлі
Послуги спеціальних машин та механізмів
Очікувана вартість
4 133 060.07 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
20665,3
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.04.2025 13:40
Закінчення аукціону
09.04.2025 14:03
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги спеціальних машин та механізмів
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1 580
Одиниця виміру
Година
Адреса постачання
03170, Україна, Київська область, Київ, вул. Янтарна, буд. 5
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Об'єкти Замовника в м.Києві
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ІНТЕР. БУД."
Пропозиція:
3 600 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ - 208"
Пропозиція:
3 599 999.99 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.04.2025 13:40
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.04.2025 15:38
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
-
Тендерна документація
Скасування
03.06.2025 00:00
Керуючись підпунктом 2 пункту 50 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації від 14.11.2022 №147 «Про затвердження Положення про уповноважену особу та призначення уповноважених осіб». Під час проведення моніторингу процедури закупівлі для надання відповіді на запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу закупівлі, після повторної перевірки документів тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ІНТЕР.БУД.» в частині документального підтвердження наданого на виконання вимог підпункту 1.4 пункту 1 таблиці 1 «Документальне підтвердження для юридичних осіб-резидентів України» розділу 1 «Документи, які підтверджують право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю» Додатку 1.2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника відповідно до статті 16 Закону» до тендерної документації, а саме: «1.4. Сканований паспорт * (ст. 1-2, ст. 3-6 за наявності записів) або ID-картка з додатками, або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20..11.2012 №5492-VI, зі змінами. *на кожну особу уповноважену на підписання договору за результатами здійснення процедури закупівлі, тендерної пропозиції та представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі. Паспорт або ID-картка з додатками, або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI, зі змінами на момент розкриття пропозиції повинен бути дійсний.» Замовником виявлено відсутність зазначених вище документів, серед поданих до кінцевого терміну подання тендерних пропозицій. Пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) передбачено,?що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин?1,?4,?6?та?7?статті 26 Закону,?6?та?7?статті 26 Закону. Частина 9 статті 26 Закону визначає, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та / або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Законодавство зобов’язує саме замовника виявляти в тендерній пропозиції учасника невідповідності та надавати можливість їх виправити шляхом розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, тому відповідно учаснику законодавчо не надано можливості виправляти невідповідності, які не були зазначені в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей (виявлені учасником самостійно). Якщо ж учасник на вимогу про усунення невідповідностей завантажує документи, які не передбаченні у повідомленні про усунення невідповідностей, але такі документи мали бути надані у складі тендерної пропозиції учасника, то згідно вимог пункту 31 Особливостей та частини 9 статті 26 Закону такі документи вважаються документами наданими після кінцевого строку подання тендерних пропозицій та не можуть вважатися частиною тендерної пропозиції зазначеного учасника. Відповідно замовник не повинен їх брати до уваги при розгляді тендерної пропозиції учасника. Коли Замовник не виявив всі невідповідності в тендерній документації або неправомірно відніс їх до формальних помилок, а учасник самостійно їх виявив та намагався усунути шляхом завантаження їх з іншими документами на вимогу замовника про виправлення невідповідностей. У цьому випадку вбачається, що замовник порушив абзац 1 пункту 43 Особливостей, оскільки не надав учаснику виправити всі невідповідності, які були допущені учасником в тендерній пропозиції. Тому замовник не зможе правомірно прийняти рішення про визначення переможця відкритих торгів. У таких ситуаціях вбачається необхідність відміни замовником відкритих торгів на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а саме: замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. В вищезазначеному випадку присутні всі складові для застосування даної підстави для відміни процедури закупівлі, а саме: *виявлені порушення; *порушення мають стосуватись вимог законодавства у сфері публічних закупівель; *неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства; І тому, проаналізувавши ситуацію, в якій Замовником не надано Учаснику виправити всі невідповідності в тендерній пропозиції, вбачається, що в цій ситуації присутні всі складові, які є необхідними для відміни закупівлі згідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей, зокрема не надання учаснику виправити всі невідповідності є порушенням пункту 43 Особливостей, а також на наступних етапах закупівлі, приміром, після визнання такого учасника переможцем закупівлі, в замовника відсутня можливість усунути порушення, адже після визначення переможця замовник не може скасувати своє рішення, окрім випадку виконання рішення органу оскарження. З урахуванням вищезазначеного, уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Відмінити закупівлю «UA-2025-04-01-006776-a» за предметом: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (послуги спеціальних машин та механізмів) з підстави, що передбачена підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, а саме: - неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства – ненадання учаснику виправити всі невідповідності, які були допущені учасником в тендерній пропозиції та які підпадають під вимоги пункту 43 Особливостей. 2. Протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначити в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
23.05.2025 19:38
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Каїра Катерина Петрівна
Електронна пошта
Телефон
380685917708
Замовник
ЄДРПОУ
03359090
Назва (англійською мовою)
Komynalne pidpruemctvo "Hlexovo-eksplyataziune ypravlinna po remonty ta utrumannu avtomobilnuh hlaxiv ta sporyd na nuh Svatohunckoho rauony" m.Kieva
Повна назва
Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва
Повна назва (англійською мовою)
Komynalne pidpruemctvo "Hlexovo-eksplyataziune ypravlinna po remonty ta utrumannu avtomobilnuh hlaxiv ta sporyd na nuh Svatohunckoho rauony" m.Kieva
Поштовий індекс
03170
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Янтарна, буд. 5
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги спеціальних машин та механізмів
Період вимог/скарг з 29.04.2025 14:57 по 05.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.04.2025 14:03 по 08.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
За результатом перевірки тендерної пропозиції встановлені невідповідності, щодо яких відповідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (далі – Особливості) замовником розміщено у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, а саме 24 квітня 2025 о 16:30 повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Станом на 24 квітня 2025 на 16:30 Учасником не було усунуто невідповідності у повному обсязі шляхом завантаження оновлених документів та інформації, файлів. Згідно пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; Учасник не виправив невідповідності, а саме: - На вимогу підпункту 1.1. пункту 1 Розділу «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» Додатку 1.2. до Тендерної документації - Учасник повинен надати довідку встановленої форми, яка містить інформацію про наявність відповідно до підпункту 1.1.1. пункту 1.1. даного Додатку 3 у нього відповідно власних або орендованих або таких, що використовуються на підставі надання послуг, тощо. Відповідно до встановленої форми Учасник зазначає: «№п/п; Назву та тип машини, механізму, обладнання, державний номерний знак; Характеристики (рік випуску, вантажопідйомність або об’єм кузова чи ковша або ширина захвату та інше); Власна, орендована, або залучена, на підставі якого договору» Учасник не виправив в повному обсязі «Довідку про наявність транспортних засобів та механізмів». п. 5. Автогудронатор ЗИЛ 4331; п.7. Дорожній коток НАММ HD 70К; п.8. НАММ HD гладковальцевий НАММ HD 110, а саме, довідка за даними пунктами надана без зазначення «державних номерних знаків», як того вимагає форма довідки. Окрім того за п.10 даної довідки зазначено характеристику транспортного засобу Дорожній коток ДУ-100, 46938АА, «11 тон», що не відповідає даним технічного паспорту, а саме – «8000 кг», тобто 8 тон. Таким чином, виходячи з вищенаведеної інформації, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі абз. 5, п.п. 1, п. 44 Особливостей, а саме не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
29.04.2025 14:52
Повідомлення про рішення
29.04.2025 14:46
Скарги та рішення
14.04.2025 19:54
Електроний протокол про продовження строку
09.04.2025 14:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2025 13:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2025 13:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У відповідності до ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. З огляду на кількість наданих учасником документів у складі тендерної пропозиції, які необхідно детально перевірити та значну кількість інших закупівель, що проводить замовник, є необхідність в продовженні строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ - 208" до 20 робочих днів. У зв’язку з цим, керуючись ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», уповноважена особа ВИРІШИВ: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ - 208" до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
14.04.2025 19:53
Дата кінця розгляду
08.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ - 208" по закупівлі: «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги спеціальних машин та механізмів)» 1) Відповідно до приміток «а» до пункту 1 та 2 Розділу 1 Додатку 1.2. до Тендерної документації: а) усі довідки учасника складені у довільній формі повинні бути датовані станом в термін з дати оприлюднення оголошення про проведення торгів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. На виконання вимог пункту 1 та 2 Розділу 1 Додатку 1.2. до Тендерної документації Учасником в складі тендерної пропозиції надано документи (файли) які не датовані станом в термін з дати оприлюднення оголошення про проведення торгів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме: - 5_[08-04-2025 22.37.54]Відомості про учасника 2025; - 13_[08-04-2025 22.37.54]Довідка бенефіціари; - 14_[08-04-2025 22.37.54]Довідка відсутність обмеження директора; - 18_[08-04-2025 22.37.54]Довідка підписант; На виправлення невідповідності привести зазначені вище документи/довідки у відповідність вимогам тендерної документації, а саме: «довідки учасника складені у довільній формі повинні бути датовані станом в термін з дати оприлюднення оголошення про проведення торгів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.» 2) Відповідно абзацу другому підпункту 2.2. пункту 2 Таблиці 1 «Документальне підтвердження для юридичних осіб - резидентів України» Розділу 1 Додатку 1.2. до Тендерної документації надається - Сканований лист учасника, в якому обов’язково зазначається код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція). Зазначений сканований «лист учасника» відсутній в складі тендерної пропозиції. На виправлення невідповідності надати: «Сканований лист учасника, в якому обов’язково зазначається код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція).» 3) На вимогу підпункту 1.1. пункту 1 Розділу «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» Додатку 1.2. до Тендерної документації - Учасник повинен надати довідку встановленої форми, яка містить інформацію про наявність відповідно до підпункту 1.1.1. пункту 1.1. даного Додатку 3 у нього відповідно власних або орендованих або таких, що використовуються на підставі надання послуг, тощо. Учасником в складі пропозиції надано «Довідку про наявність транспортних засобів та механізмів» без зазначення «державних номерних знаків», в довідці за пунктом 8 зазначено «рік випуску 2003» який не відповідає технічному паспорту механізму, а саме 2004 року, також за пунктами 10 та 11 не вірно зазначені (переплутані) Договори про надання послуг, адже відповідно до технічного паспорту власником Дорожнього котка ДУ-100 2007 р. в. 8 тон є Комунальне пiдприємство IIIляхово-експлуатацiйне управлiння Шевченківського району м. Києва, з яким укладено Договір №01-АП/2025 від 01.01.2025 р. На виправлення невідповідності привести інформацію в Довідці у відповідність до умов тендерної документації та встановленої форми. 4) На вимогу підпункту 1.2. пункту 1 Розділу «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» Додатку 1.2. до Тендерної документації - На підтвердження інформації (зазначеної в Довідці п.1.1.) надати скан-копії технічних паспортів на зазначені в довідці транспортні засоби або механізми. В складі тендерної пропозиції Учасника відсутні технічні паспорти на транспортні засоби за наступними пунктами: 2. Асфальтоукладач Vogele Super 1800-2; 3. Асфальтоукладач ТИТАН-473; 5. Автогудронатор ЗИЛ 4331; 10. Дорожний коток ДУ-100; На виправлення невідповідності надати технічні паспорти на транспортні засоби зазначені в даному пункті. 5) У відповідності абзацу 3 підпункту 4 пункту 3.1. Розділу 3 Тендерної документації - Усі документи надаються в повному обсязі. Усі документи, які містять додатки, акти, додаткові угоди або інші невід’ємні частини, надаються разом з ними. Учасником в складі тендерної пропозиції надано документи не в повному обсязі, а саме: - Аналогічний договір №70-23 від 05.04.2023р., наданий без Додаткових угод (відсутні 7 додаткових угод); - Технічні паспорти на Дорожній коток гладковальцевий НАММ НD 110 (2004 р.в.) та Дорожній коток гладковальцевий НАММ НD 110 (2003 р.в.) – відсутні другі сторінки документів. На виправлення невідповідності надати всі Додаткові угоди до Аналогічного договору №70-23 від 05.04.2023р., наданого в складі тендерної пропозиції, другі сторінки Технічних паспортів на Дорожній коток гладковальцевий НАММ НD 110 (2004 р.в.) та Дорожній коток гладковальцевий НАММ НD 110 (2003 р.в.). 6) На вимогу підпункту 3.1.1. пункту 3 Розділу «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» Додатку 1.2. до Тендерної документації - Учасник повинен надати скановану довідку про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей, які будуть залучені до виконання видів робіт/надання послуг відповідно предмету закупівлі, що будуть залучені до виконання робіт/надання послуг, які є предметом закупівлі за встановленою формою. Учасником надано документ/файл «Довідка працівники ШЕУ Святошинське», який не відповідає встановленій формі, а саме: відсутня назва довідки, що зазначена у формі «Довідка про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей, які будуть залучені до виконання видів робіт/надання послуг відповідно предмету закупівлі, що будуть залучені до виконання робіт/надання послуг» Також в довідці Учасника зазначений працівник «Машиніст асфальтоукладача», що не відповідає вимогам п.п. 3.2 пункту 3 Розділу «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» Додатку 1.2. до Тендерної документації, адже вимагається «- машиністи укладача асфальтобетону (в кількості не менше 1 особи)», при цьому на підтвердження наявності даного працівника надано наказ саме на машиніста укладача асфальтобетону. На виправлення невідповідності привести зазначений документ, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у відповідність вимогам тендерної документації та встановленій формі із зазначенням посади працівників у відповідності до вимог тендерної документації та підтвердним документам. 7) У відповідності вимогам підпункту 1.4. пункту 1 Розділу «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» Додатку 1.2. до Тендерної документації - В разі використання Учасником транспортних засобів та механізмів, які не належить йому та не перебуває в його користуванні (на підставі договорів оренди), а використовується останнім відповідно цивільно-правових угод «з надання послуг або прокату транспортних засобів та механізмів з оператором або інших угод» сприймається Замовником як залучення Учасником до надання послуг, що є предметом закупівлі субпідрядника\співвиконавця. Учасником надано документи що підтверджують використання Учасником транспортних засобів та механізмів, які не належить йому та не перебуває в його користуванні (на підставі договорів оренди), а використовується останнім відповідно цивільно-правових угод «з надання послуг або прокату транспортних засобів та механізмів з оператором або інших угод», а саме: Договір про надання послуг №01-АП/2025 від 01.01.2025р. укладений із Комунальним пiдприємством IIIляхово-експлуатацiйне управлiння Шевченківського району м. Києва та Договір про надання послуг №22 від 22.01.2025р. із Комунальним пiдприємством IIIляхово-експлуатацiйне управлiння по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Голосіївського району м. Києва. Даних контрагентів по договорам в Довідці про співвиконавців зазначено як субпідрядників/співвиконавців, що будуть задіяні в обсязі не більш ніж 20 відсотків від вартості договору. Відповідно до п.п. 1.1 п.1 Розділу «Інші вимоги замовника» Додатку 1.2. до Тендерної документації - Учасник повинен надати скановану довідку з інформацією про кожного суб’єкта господарювання (повне найменування та місцезнаходження), якого він планує залучати до надання послуг як субпідрядника за встановленою формою. При цьому в складі тендерної пропозиції Учасника відсутня зазначена довідка відповідно до п.п. 1. На виправлення невідповідності надати скановану довідку з інформацією про кожного суб’єкта господарювання (повне найменування та місцезнаходження), якого він планує залучати до надання послуг як субпідрядника за встановленою формою (що зазначена в п.п. 1.1 п.1 Розділу «Інші вимоги замовника» Додатку 1.2. до Тендерної документації). 8) Відповідно до п.п. 1.2 п.1 Розділу «Інші вимоги замовника» Додатку 1.2. до Тендерної документації - Учасник повинен надати скановані листи субпідрядників щодо погодження на надання послуг, що їм доручаються, в зазначені строки та у визначеному відсотку. В складі тендерної пропозиції Учасника відсутні скановані листи субпідрядників щодо погодження на надання послуг, що їм доручаються, в зазначені строки та у визначеному відсотку. На виправлення невідповідності надати скановані листи субпідрядників, а саме: Комунальне пiдприємство IIIляхово-експлуатацiйне управлiння Шевченківського району м. Києва та Комунальне пiдприємство IIIляхово-експлуатацiйне управлiння по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Голосіївського району м. Києва, щодо погодження на надання послуг, що їм доручаються, в зазначені строки та у визначеному відсотку.
Створено
24.04.2025 16:30
Надати до
25.04.2025 16:30
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.04.2025 14:57 по 28.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.04.2025 14:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2025 13:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2025 13:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У відповідності до ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. З огляду на кількість наданих учасником документів у складі тендерної пропозиції, які необхідно детально перевірити, є необхідність в продовженні строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ІНТЕР. БУД." до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
05.05.2025 20:26
Дата кінця розгляду
28.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією Учасника ТОВ "ІНТЕР. БУД."" по закупівлі: «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги спеціальних машин та механізмів)» 1) Відповідно до п.2 частини 1 розділу 1 Додатку 1.2. Учасник надає: «Провадження учасниками підприємницької діяльності відповідно до Статутів (положення): 2.1. Скановану чинну редакцію Статуту (зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких). 2.2. В разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник надає на підтвердження реєстрації Статуту або реєстрації змін до Статуту (нова редакція) наступні документи: - Сканований лист учасника, в якому обов’язково зазначається код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція). 2.3. Якщо учасник надає сканований лист з кодом доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція), подання сканованої копії чинної редакції Статуту не є обов’язковим.» - В складі тендерної пропозиції Учасником надано документ з назвою файлу «6_[04-04-2025 11.43.45]7. лист код доступу до статуту» де зазначено код доступу 81594800020, але при перевірці на сайті https://usr.minjust.gov.ua/content/get-documents або https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch за даним кодом доступу не відображено Статут та/або останні зміни до Статуту (нова редакція), а інші реєстраційні дії. На виправлення невідповідності надати: Скановану чинну редакцію Статуту (зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких). В разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник надає на підтвердження реєстрації Статуту або реєстрації змін до Статуту (нова редакція) наступні документи: - Сканований лист учасника, в якому обов’язково зазначається код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція). Якщо учасник надає сканований лист з кодом доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція), подання сканованої копії чинної редакції Статуту не є обов’язковим. 2) Відповідно до п.п.1.3 п.1 частини 1 розділу 1 Додатку 1.2. Учасник надає: «1.3. Скановане протокольне рішення учасників (акціонерів, власників) з наданням повноважень на укладання договору(ів) в разі наявності обмежень щодо укладання таких договорів згідно установчих (статутних) документів.» - В складі пропозиції учасника надано документ «Лист щодо уповноважених осіб та статутних обмежень» від 03.04.2025 №0304/25/3, де зазначена інформація про відсутність обмежень уповноваженої особи на підписання даного договору. З огляду на відсутність Статуту або коду доступу до Статуту відсутня можливість перевірки даної інформації, одже, виключно, в разі наявності обмежень щодо укладання таких договорів згідно установчих (статутних) документів Учасник надає Скановане протокольне рішення учасників (акціонерів, власників) з наданням повноважень на укладання договору(ів). 3) ) Відповідно до п.3 частини 1 розділу 1 Додатку 1.2. Учасник надає: «Підтвердження статусу платника податків: - Для платників податку на додану вартість – сканований витяг (виписка) з реєстру платників ПДВ, або скановане свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість (для платників, які зареєстровані до 01.01.2014) - Для не платників податку на додану вартість – сканований лист учасника про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість з зазначенням статусу платника податку.» - В складі пропозиції Учасника відсутні: сканований витяг (виписка) з реєстру платників ПДВ, або скановане свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість (для платників, які зареєстровані до 01.01.2014) або сканований лист учасника про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість з зазначенням статусу платника податку На виправлення невідповідності надати: - Для платників податку на додану вартість – сканований витяг (виписка) з реєстру платників ПДВ, або скановане свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість (для платників, які зареєстровані до 01.01.2014) - Для не платників податку на додану вартість – сканований лист учасника про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість з зазначенням статусу платника податку 4) Відповідно до п.п.1.1 розділу «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» Додатку 1.2. Учасник надає: «довідку встановленої форми, яка містить інформацію про наявність у нього відповідно власних або орендованих або таких, що використовуються на підставі надання послуг, тощо» - В складі пропозиції Учасника надано зазначену довідку при цьому: - за пунктом 6 зазначено «вага від 7 до 8 тон)», а згідно техпаспорту « 6970 кг»; - за пунктом 8 зазначено «вага 11 тон)», а згідно техпаспорту «10155 кг»; - за пунктом 9 зазначено «вага 11 тон)», а згідно техпаспорту «9225 кг»; - за пунктом 10 зазначено «вага від 10 до 15 тон)», а згідно техпаспорту «8000 кг»; На виправлення невідповідності привести «Довідку про наявність транспортних засобів та механізмів» у відповідність вимогам тендерної документації та підтвердним документам. 5) Відповідно до п.п. 2.1 та 2.2 розділу «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» Додатку 1.2. Учасником надається: «Довідка встановленої форми, завірена печаткою (за наявності), на фірмовому бланку (за наявності) про наявність досвіду виконання аналогічних договорів* (не менше одного договору), у 2023, 2024 роках. На підтвердження інформації вказаної у довідці, Учасник повинен надати копії зазначених договорів, оригінали відгуків (скановані), видані Замовниками зазначених договорів із підписом та печаткою уповноваженої особи, про якісне виконання Учасником зобов’язань та відсутність претензій, із обов’язковим зазначенням предмету, номеру та дати договору, щодо якого наданий відгук, а також реєстраційного номеру та дати видачі листа. * Аналогічним вважається виконаний договір, предмет якого відповідає конкретній назві предмету цієї закупівлі.» - В складі пропозиції Учасника надано зазначену довідку та договір із листом відгуком, при цьому, договір наданий учасником не є аналогічним так як предмет договору не відповідає конкретній назві предмету цієї закупівлі, а саме: «ПОСЛУГИ СПЕЦІАЛЬНИХ МАШИН ТА МЕХАНІЗМІВ» . Учасником надано договір за предметом «Послуги транспортних засобів та будівельних машин». На виправлення невідповідності надати Довідку встановленої форми, завірена печаткою (за наявності), на фірмовому бланку (за наявності) про наявність досвіду виконання аналогічних договорів* (не менше одного договору), у 2023, 2024 роках. На підтвердження інформації вказаної у довідці, Учасник повинен надати копії зазначених договорів, оригінали відгуків (скановані), видані Замовниками зазначених договорів із підписом та печаткою уповноваженої особи, про якісне виконання Учасником зобов’язань та відсутність претензій, із обов’язковим зазначенням предмету, номеру та дати договору, щодо якого наданий відгук, а також реєстраційного номеру та дати видачі листа. (У відповідності абзацу 3 підпункту 4 пункту 3.1. Розділу 3 Тендерної документації - Усі документи надаються в повному обсязі. Усі документи, які містять додатки, акти, додаткові угоди або інші невід’ємні частини, надаються разом з ними.) Одже договір надається в повному обсязі з усіма додатковими угодами. * Аналогічним вважається виконаний договір, предмет якого відповідає конкретній назві предмету цієї закупівлі 6) У відповідності вимогам підпункту 1.4. пункту 1 Розділу «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» Додатку 1.2. до Тендерної документації - В разі використання Учасником транспортних засобів та механізмів, які не належить йому та не перебуває в його користуванні (на підставі договорів оренди), а використовується останнім відповідно цивільно-правових угод «з надання послуг або прокату транспортних засобів та механізмів з оператором або інших угод» сприймається Замовником як залучення Учасником до надання послуг, що є предметом закупівлі субпідрядника\співвиконавця. Учасником надано документи що підтверджують використання Учасником транспортних засобів та механізмів, які не належить йому та не перебуває в його користуванні (на підставі договорів оренди), а використовується останнім відповідно цивільно-правових угод «з надання послуг або прокату транспортних засобів та механізмів з оператором або інших угод», а саме: Договір про надання послуг №01-24 від 13.01.2025р. укладений із Комунальним пiдприємством по ремонту та утриманню мостів та шляхів м. Києва «Київавтошляхміст» та Договір про надання послуг №06/01/2025-1 від 06.01.2025р. із ТОВ «МІШЕМ». Даних контрагентів по договорам в Довідці про співвиконавців зазначено як субпідрядників/співвиконавців, що будуть задіяні в обсязі не більш ніж 20 відсотків від вартості договору. Відповідно до п.п. 1.1 п.1 Розділу «Інші вимоги замовника» Додатку 1.2. до Тендерної документації - Учасник повинен надати скановану довідку з інформацією про кожного суб’єкта господарювання (повне найменування та місцезнаходження), якого він планує залучати до надання послуг як субпідрядника за встановленою формою. При цьому в складі тендерної пропозиції Учасника відсутня зазначена довідка відповідно до п.п. 1. На виправлення невідповідності надати скановану довідку з інформацією про кожного суб’єкта господарювання (повне найменування та місцезнаходження), якого він планує залучати до надання послуг як субпідрядника за встановленою формою (що зазначена в п.п. 1.1 п.1 Розділу «Інші вимоги замовника» Додатку 1.2. до Тендерної документації). 7) Відповідно до п.п. 1.2 п.1 Розділу «Інші вимоги замовника» Додатку 1.2. до Тендерної документації - Учасник повинен надати скановані листи субпідрядників щодо погодження на надання послуг, що їм доручаються, в зазначені строки та у визначеному відсотку. В складі тендерної пропозиції Учасника відсутні скановані листи субпідрядників щодо погодження на надання послуг, що їм доручаються, в зазначені строки та у визначеному відсотку. На виправлення невідповідності надати скановані листи субпідрядників, а саме: Комунального пiдприємства по ремонту та утриманню мостів та шляхів м. Києва «Київавтошляхміст» та ТОВ «МІШЕМ», щодо погодження на надання послуг, що їм доручаються, в зазначені строки та у визначеному відсотку.
Створено
22.05.2025 12:21
Надати до
23.05.2025 12:21
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-14-000012
Дата створення проекту
14.05.2025 11:39
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
14.05.2025 12:27
Дата публікації висновку про результати
27.05.2025 10:59
Дата завершення усунення порушень
31.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
05.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс держаудит служби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 053-62-63
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127387
Назва
Східний офіс держаудит служби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Кропивницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 13.05.2025 № 53-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 13.05.2025 № 53-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-04-01-006776-a 01.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
13.05.2025 00:00
Документи рішення
14.05.2025 12:27
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 27 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 17.03.2025 №38-03/25-1, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «Дорожньо-будівельне управління – 208» (далі – ТОВ «Дорожньо-будівельне управління – 208»), товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕР. БУД» (далі – ТОВ «ІНТЕР. БУД»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.04.2025 № 3, від 29.04.2025 № 9, від 05.05.2025 № 14, від 23.05.2025 № 22, пояснення надані 20.05.2025 та 23.05.2025 Замовником через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «Дорожньо-будівельне управління – 208», ТОВ «ІНТЕР. БУД», своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
27.05.2025 00:00
Дата публікації
27.05.2025 10:59
Документи висновку
27.05.2025 10:59
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги спеціальних машин та механізмів» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2025-04-01-006776-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
16.05.2025 12:02
Орган перевірки
22.05.2025 00:00
Документи повідомлення
16.05.2025 12:03
-
Відповідь
Пояснення на запит
Пояснення Замовника на запит На запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги спеціальними машинами та механізмами» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-01-006776-a), проведеної Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва (далі – Замовник / ШЕУ Святошинського району), надаємо запитувані документи та повідомляємо наступне. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)» розміщувати запитувану Вами інформацію повинні: «4-1 Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель». Згідно з даними Фонду Державного Майна України, який є розпорядником Єдиного реєстру об’єктів державної власності (далі – Реєстр) та здійснює його формування та ведення відповідно до Закону України «Про управління об’єктами державної власності», постанов Уряду від 14.04.2004 № 467 «Про затвердження Положення про Єдиний реєстр об’єктів державної власності» (із змінами та доповненнями), від 30.11.2005 № 1121 «Про затвердження Методики проведення інвентаризації об’єктів державної власності» та інших нормативно-правових актів, ШЕУ Святошинського району не обліковується в даному Реєстрі, оскільки має комунальну форму власності, а не державну. Також підприємство не являється розпорядником бюджетних коштів будь якого рівня, а відповідно до пункту 38 частини 2 Бюджетного Кодексу України є одержувачем бюджетних коштів. Таким чином, обов’язок створення власного веб-сайту та розміщення на ньому інформації в порядку вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)» у ШЕУ Святошинського району відсутній. Порядок проведення процедури закупівлі її планування, розміщення оголошень та інформації про її проведення регламентується Законом України «Про публічні закупівлі», в якому не передбачено обов’язку Замовників розміщувати на окремому веб-сайті запитувану Вами інформацію. Відповідно пункту 1 Розпорядження Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 № 1036 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», керівникам підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - підприємства, установи та організації), при проведенні закупівель товарів, робіт та послуг (далі - закупівлі) забезпечити надання до Головного управління внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) належним чином завірених копій документів та введення відповідної інформації до інформаційно-аналітичної системи "Закупівлі міста Києва", відповідно до вимог (етапів, форм, у терміни та у вигляді), що вказані у додатку 1 до цього розпорядження. ШЕУ Святошинського району під час проведення закупівлі UA-2025-04-01-006776-a відповідно ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги спеціальних машин та механізмів) було дотримано всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а також дотримано вимог місцевих органів влади, зокрема, Розпорядження Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 № 1036. Відповідно до вимог Розпорядження на сайті Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської державної адміністрації, ШЕУ Святошинського району було розміщено інформацію про вказану закупівлю та розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: - Обґрунтування доцільності закупівлі: Відповідно статутних завдань Підприємства - є утримання та ремонт вулично-шляхової мережі Святошинського району. Так, відповідно до Плану поточного ремонту об’єктів вулично-дорожньої мережі та штучних споруд комунальних підприємств шляхово-експлуатаційних управлінь по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них районів міста Києва, комунального підприємства по ремонту та утриманню мостів і шляхів міста Києва «Київавтошляхміст» комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них «Магістраль», комунальної корпорації «Київавтодор» за кошти виділені з бюджету міста Києва на 2025 рік, затвердженого Наказом Департаменту транспортної інфраструктури від 03.02.2025 № Н-23 (копія Витягу з Плану додається), ШЕУ Святошинського району необхідно виконати поточний ремонт покриття балансових вулиць орієнтованим обсягом 39899 м2. Крім того, у ШЕУ Святошинського району наявні договірні зобов’язання, при виконанні яких необхідно використовувати послуги спеціальними машинами та механізмами. Відповідно до зведених кошторисних розрахунків вартості об’єктів будівництва, з урахуванням відсутності достатньої кількості спеціальних машин та механізмів у ШЕУ Святошинського району, начальником дільниці по ремонту, будівництву шляхів та споруд на них було надано заявку на проведення закупівлі послуг, яка затверджена головним інженером підприємства (копія додається). Враховуючи вищевикладене, у ШЕУ Святошинського району виникла потреба у проведенні закупівлі за предметом код національного класифікатора України за ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь (послуги спеціальних машин та механізмів). - Обґрунтування обсягів якісних, технічних характеристик закупівлі: Відповідно до «Заявки на проведення закупівлі» затвердженої головним інженером КП ШЕУ Святошинського району. - Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі: Відповідно до «Моніторингу цін на послуги спеціальних машин та механізмів №38/03-25/2 від 17.03.2025 року», що здійснювалась з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, рекомендації Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (КМДА).
Рішеня
20.05.2025 13:07
Замовник
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги спеціальних машин та механізмів» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2025-04-01-006776-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання. У якому файлі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНТЕР.БУД.» містяться підтверджуючі документи відповідно до підпункту 1.4 пункту 1 таблиці 1 «Документальне підтвердження для юридичних осіб-резидентів України» розділу 1 «Документи, які підтверджують право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю» Додатку 1.2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника відповідно до статті 16 Закону» до тендерної документації, а саме: «1.4. Сканований паспорт * (ст. 1-2, ст. 3-6 за наявності записів) або ID-картка з додатками, або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20..11.2012 №5492-VI, зі змінами. *на кожну особу уповноважену на підписання договору за результатами здійснення процедури закупівлі, тендерної пропозиції та представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі. Паспорт або ID-картка з додатками, або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI, зі змінами на момент розкриття пропозиції повинен бути дійсний.»? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
23.05.2025 11:32
Орган перевірки
29.05.2025 00:00
Документи повідомлення
23.05.2025 11:33
-
Відповідь
Пояснення на запит
Пояснення Замовника на запит На запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги спеціальними машинами та механізмами» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-01-006776-a), проведеної Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва (далі – Замовник / ШЕУ Святошинського району), повідомляємо наступне. Після повторної перевірки документів тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ІНТЕР.БУД.» в частині документального підтвердження наданого на виконання вимог підпункту 1.4 пункту 1 таблиці 1 «Документальне підтвердження для юридичних осіб-резидентів України» розділу 1 «Документи, які підтверджують право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю» Додатку 1.2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника відповідно до статті 16 Закону» до тендерної документації, а саме: «1.4. Сканований паспорт * (ст. 1-2, ст. 3-6 за наявності записів) або ID-картка з додатками, або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20..11.2012 №5492-VI, зі змінами. *на кожну особу уповноважену на підписання договору за результатами здійснення процедури закупівлі, тендерної пропозиції та представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі. Паспорт або ID-картка з додатками, або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI, зі змінами на момент розкриття пропозиції повинен бути дійсний.» Замовником виявлено відсутність зазначених вище документів, серед поданих до кінцевого терміну подання тендерних пропозицій. Пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) передбачено,?що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин?1,?4,?6?та?7?статті 26 Закону,?6?та?7?статті 26 Закону. Частина 9 статті 26 Закону визначає, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та / або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Законодавство зобов’язує саме замовника виявляти в тендерній пропозиції учасника невідповідності та надавати можливість їх виправити шляхом розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, тому відповідно учаснику законодавчо не надано можливості виправляти невідповідності, які не були зазначені в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей (виявлені учасником самостійно). Якщо ж учасник на вимогу про усунення невідповідностей завантажує документи, які не передбаченні у повідомленні про усунення невідповідностей, але такі документи мали бути надані у складі тендерної пропозиції учасника, то згідно вимог пункту 31 Особливостей та частини 9 статті 26 Закону такі документи вважаються документами наданими після кінцевого строку подання тендерних пропозицій та не можуть вважатися частиною тендерної пропозиції зазначеного учасника. Відповідно замовник не повинен їх брати до уваги при розгляді тендерної пропозиції учасника. Коли Замовник не виявив всі невідповідності в тендерній документації або неправомірно відніс їх до формальних помилок, а учасник самостійно їх виявив та намагався усунути шляхом завантаження їх з іншими документами на вимогу замовника про виправлення невідповідностей. У цьому випадку вбачається, що замовник порушив абзац 1 пункту 43 Особливостей, оскільки не надав учаснику виправити всі невідповідності, які були допущені учасником в тендерній пропозиції. Тому замовник не зможе правомірно прийняти рішення про визначення переможця відкритих торгів. У таких ситуаціях вбачається необхідність відміни замовником відкритих торгів на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а саме: замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. В вищезазначеному випадку присутні всі складові для застосування даної підстави для відміни процедури закупівлі, а саме: *виявлені порушення; *порушення мають стосуватись вимог законодавства у сфері публічних закупівель; *неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства; І тому, проаналізувавши ситуацію, в якій Замовником не надано Учаснику виправити всі невідповідності в тендерній пропозиції, вбачається, що в цій ситуації присутні всі складові, які є необхідними для відміни закупівлі згідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей, зокрема не надання учаснику виправити всі невідповідності є порушенням пункту 43 Особливостей, а також на наступних етапах закупівлі, приміром, після визнання такого учасника переможцем закупівлі, в замовника відсутня можливість усунути порушення, адже після визначення переможця замовник не може скасувати своє рішення, окрім випадку виконання рішення органу оскарження.
Рішеня
23.05.2025 19:05
Замовник
Документи повідомлення
Торги відмінено
Очікувана вартість
4 133 060.07 грн.
Період подання пропозицій
до 09.04.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва
Контактний телефон:
380685917708
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
4 133 060.07 грн.
Період подання пропозицій
до 09.04.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва
Контактний телефон:
380685917708
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності