Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з благоустрою кладовища по вул. Василя Стуса в місті Звягель Звягельського району Житомирської області (зрізання аварійних дерев) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЗВЯГЕЛЬСЕРВІС".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-01-006686-a
Id Tender 4f889e8e1c944acfb64bbf8737c70713
План UA-P-2025-04-01-005569-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 01.04.2025 13:13
Остання зміна 28.04.2025 18:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
797 104 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 971.04 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.04.2025 13:10 до 09.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.04.2025 13:10
до 06.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.04.2025 13:10
до 06.04.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 09.04.2025 12:19
-
Період уточнень
з 01.04.2025 13:10 до 06.04.2025 00:00
Період оскарження
з 01.04.2025 13:10 до 06.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.04.2025 12:19
Основні параметри
Послуги з благоустрою кладовища по вул. Василя Стуса в місті Звягель Звягельського району Житомирської області (зрізання аварійних дерев)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
797 104 грн.
Послуги з благоустрою кладовища по вул. Василя Стуса в місті Звягель Звягельського району Житомирської області (зрізання аварійних дерев)
Назва предмета закупівлі
Послуги з благоустрою кладовища по вул. Василя Стуса в місті Звягель Звягельського району Житомирської області (зрізання аварійних дерев)
Очікувана вартість
797 104 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7971,04
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.04.2025 11:56
Закінчення аукціону
09.04.2025 12:19
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з благоустрою кладовища по вул. Василя Стуса в місті Звягель Звягельського району Житомирської області (зрізання аварійних дерев)
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Житомирська область, місто Звягель, кладовище по вул. Василя Стуса в місті Звягель
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "КУЧЕРЕНКО РУСЛАН ВАСИЛЬОВИЧ"
Пропозиція:
699 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Шевченко Кирило Сергійович"
Пропозиція:
700 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.04.2025 11:56
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.04.2025 13:13
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Котвицька
Електронна пошта
Телефон
+380974716017
Замовник
ЄДРПОУ
36229211
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЗВЯГЕЛЬСЕРВІС"
Поштовий індекс
11700
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
місто Звягель
Адреса
вул. Житомирська, будинок 45
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з благоустрою кладовища по вул. Василя Стуса в місті Звягель Звягельського району Житомирської області (зрізання аварійних дерев)
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.04.2025 12:19 по 08.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.04.2025 13:30
Електроний протокол про продовження строку
09.04.2025 12:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2025 13:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2025 13:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У Замовника є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій.
Дата продовження строку розгляду
16.04.2025 13:29
Дата кінця розгляду
08.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «ЗВЯГЕЛЬСЕВІС» Код ЄДРПОУ 36229211 Протокольне рішення (протокол) м. Звягель 28 квітня 2025 року Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником фізичною особою-підприємцем Кучеренком Русланом Васильовичом (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі послуги з благоустрою кладовища по вул. Василя Стуса в місті Звягель Звягельського району Житомирської області (зрізання аварійних дерев) ДК 021:2015: 77210000-5 - Лісозаготівельні послуги (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA- 2025-04-01-006686-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно до пп. 14.2, пп. 14.3, пп. 14.5, пп. 14.6 пункту 14 «Документи з охорони праці» додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» встановлено Учасник повинен надати протокол/витяг з протоколу про навчання навчальним комбінатом відповідальної особи учасника з «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» НПАОП 0.00-1.15-07; посвідчення з охорони праці, робіт на висоті на призначену учасником відповідальну особу; протокол/ витяг з протоколу перевірки знань з безпечних методів виконання робіт на висоті, видане учасником або навчальним комбінатом, задіяним в роботі працівникам; посвідчення про навчання працівників, що залучені до виконання робіт на висоті. Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та посвідчення про навчання працівників з охорони праці видані в 2023 році, але відповідно до статті 18 Закону України «Про охорону праці» працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. Для усунення невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями чинні протокол/витяг з протоколу про навчання навчальним комбінатом відповідальної особи учасника з «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» НПАОП 0.00-1.15-07; посвідчення з охорони праці, робіт на висоті на призначену учасником відповідальну особу; протокол/ витяг з протоколу перевірки знань з безпечних методів виконання робіт на висоті, видане учасником або навчальним комбінатом, задіяним в роботі працівникам; посвідчення про навчання працівників, що залучені до виконання робіт на висоті виданий навчальним комбінатом. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Фахівець з публічних закупівель, уповноважена особа КП ЗМР «Звягельсервіс» Ольга КОТВИЦЬКА
Створено
28.04.2025 17:59
Надати до
29.04.2025 17:59
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
797 104 грн.
Період подання пропозицій
до 09.04.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЗВЯГЕЛЬСЕРВІС"
Контактний телефон:
+380974716017
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
797 104 грн.
Період подання пропозицій
до 09.04.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЗВЯГЕЛЬСЕРВІС"
Контактний телефон:
+380974716017
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності