Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з ремонту і технічного обслуговування кондиціонерів від Ізмаїльська філія ДП "АМПУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-01-002063-a
Id Tender f3bdc729080847e7a2290c2bb16f475e
План UA-P-2024-09-19-018250-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 01.04.2025 10:08
Остання зміна 28.04.2025 11:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
384 772 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 923.86 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.04.2025 10:07 до 09.04.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 01.04.2025 10:07
до 06.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.04.2025 10:07
до 06.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.04.2025 14:43
до 14.04.2025 10:17
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.04.2025 10:17
до 20.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.04.2025 10:17
до 28.04.2025 11:47
Період уточнень
з 01.04.2025 10:07 до 06.04.2025 00:00
Період оскарження
з 01.04.2025 10:07 до 06.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.04.2025 14:43 до 14.04.2025 10:17
Період кваліфікації
з 10.04.2025 14:43 до 14.04.2025 10:17
Основні параметри
Послуги з ремонту і технічного обслуговування кондиціонерів
Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок за кодом СРV за ДК 021:2015-50730000-1 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування кондиціонерів)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
384 772 грн.
Послуги з ремонту і технічного обслуговування кондиціонерів
Назва предмета закупівлі
Послуги з ремонту і технічного обслуговування кондиціонерів
Очікувана вартість
384 772 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1923,86
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.04.2025 14:20
Закінчення аукціону
10.04.2025 14:43
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту і технічного обслуговування кондиціонерів
Код ДК 021:2015
50730000-1 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
За рішенням замовника розрахунки за надані послуги можуть здійснюватися поетапно, за обумовлені сторонами періоди, на підставі підписаних з обох сторін Актів приймання-передачі наданих послуг. Розрахунки за надані послуги та матеріальні ресурси здійснюються після отримання замовником оригіналу виставленого виконавцем та належним чином оформленого рахунку, на підставі підписаних з обох сторін Актів приймання-передачі наданих послуг, в наступному порядку: - сума по рахунку, що є складовою вартості послуг без ПДВ - протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання оригіналу рахунку, за умови наявності вказаних вище документів; *- сума ПДВ по рахунку як складова вартості послуг - протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дня отримання від Виконавця достовірної інформації про реєстрацію відповідної податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних або на третій робочий день після отримання Виконавцем вимоги про оплату штрафу в розмірі суми ПДВ по такому рахунку, – що настане раніше. * Зазначається в разі, якщо Виконавець є платником ПДВ
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВЕНТПРОМСЕРВIС"
Пропозиція:
260 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВІК-ЮГ" У ВИГЛЯДІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
Пропозиція:
259 999.8 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.04.2025 14:20
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.04.2025 10:08
Оголошення про проведення закупівлі
01.04.2025 10:07
Тендерна документація
01.04.2025 10:07
Критерії прийнятності
01.04.2025 10:07
Тендерна документація
01.04.2025 10:07
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
01.04.2025 10:07
Проект договору
01.04.2025 10:07
Тендерна документація
01.04.2025 10:07
Тендерна документація
01.04.2025 10:07
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Салій Сергій Миколайович
Електронна пошта
Телефон
380962520152
Замовник
ЄДРПОУ
38728402
Повна назва
Ізмаїльська філія ДП "АМПУ"
Поштовий індекс
68600
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Ізмаїл
Адреса
68600, Одеська обл., місто Ізмаїл, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА ЛУКІ КАПІКРАЯНА, будинок 4
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування кондиціонерів
Період вимог/скарг з 14.04.2025 10:17 по 20.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.04.2025 14:43 по 18.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІВІК-ЮГ» У ВИГЛЯДІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель рішення про визначення учасника ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ІВІК-ЮГ» У ВИГЛЯДІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ переможцем процедури закупівлі та рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Документи кваліфікації
14.04.2025 10:17
Довідка НАЗК
14.04.2025 10:17
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
10.04.2025 14:49
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2025 10:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2025 10:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ІВІК-ЮГ» У ВИГЛЯДІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ в складі документів тендерної пропозиції на закупівлю послуги - Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок за кодом CPV за ДК 021:2015: 50730000-1 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування кондиціонерів) Номер закупівлі UA-2025-04-01-002063-a Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлені невідповідності в інформації та документах (відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією) щодо підтвердження учасником процедури закупівлі кваліфікаційних критеріїв, а також іншої інформації та документах надання яких передбачалось вимогами тендерної документації, а саме: 1. Учасником, на виконання вимог зазначених в пункті 1 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації, для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору в складі документів тендерної пропозиції надано документ «Інформація Про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі UA-2025-04-01-002063-a договорів» (Вих. №33/6 від «04» квітня 2025 р.) (далі-Довідка), в пункті 1 якої не вірно зазначено найменування контрагента, ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ та його адреса, а також в пункті 2 не вірно зазначено найменування контрагента, його адреса та предмет договору. Відповідно до вимоги зазначеної в пункті 1 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації: «Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору необхідно надати: 1. Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору. В довідці необхідно обов’язково зазначити: відомості про контрагентів, вказавши їх найменування, ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або РНОКПП (для фізичних осіб-підприємців), адресу; предмет договору, що зазначений учасником як аналогічний*; номер (за наявності), дату та строк (термін) дії вказаного договору. (в цьому розділі - Довідка);» Враховуючи вищезазначене, учаснику для усунення виявлених невідповідностей необхідно виконати вимоги замовника, зазначені в пункті 1 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації, та надати довідку у довільній формі, в пункті 1 якої буде вірно зазначена інформація про найменування контрагента, ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ та його адреса, а також в пункті 2 вірно зазначено найменування контрагента, його адреса та предмет договору, згідно інформації зазначеної у наданих в складі тендерної пропозиції копіях договорів. 2. В порушення вимог пункту 3 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації, в складі документів тендерної пропозиції, надано не всі копії документів, що підтверджують виконання в повному обсязі зобов’язання по договору №315-В-ФДЛ-21 від 06.12.2021, який зазначений учасником як аналогічний в пункті 1 документа «Інформація Про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі UA-2025-04-01-002063-a договорів» (Вих. №33/6 від «04» квітня 2025 р.). Відповідно до вимоги зазначеної в пункті 3 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації: «Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору необхідно надати: 3. Копії документів, що підтверджують виконання в повному обсязі зобов’язань по договору, зазначеному в Довідці, а саме акти приймання-передачі наданих послуг або інші документи, які передбачені договором, складені відповідно до статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»;» Враховуючи вищезазначене, учаснику для усунення виявлених невідповідностей необхідно виконати вимоги замовника, зазначені в пункті 3 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації, та надати всі копії документів, що підтверджують виконання в повному обсязі зобов’язання по договору №315-В-ФДЛ-21 від 06.12.2021, який зазначений учасником як аналогічний в пункті 1 документа «Інформація Про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі UA-2025-04-01-002063-a договорів» (Вих. №33/6 від «04» квітня 2025 р.). 3. В порушення вимог пункту 2 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації, в складі документів тендерної пропозиції, надано не в повному обсязі копію договору №ТВ-72/22 від 29.07.2022 року, який зазначений учасником як аналогічний в пункті 2 документа «Інформація Про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі UA-2025-04-01-002063-a договорів» (Вих. №33/6 від «04» квітня 2025 р.). Відповідно до вимоги зазначеної в пункті 2 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації: «Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору необхідно надати: 2. Копію виконаного договору (з додатками), що зазначений в Довідці;». Враховуючи вищезазначене, учаснику для усунення виявлених невідповідностей необхідно виконати вимоги замовника, зазначені в пункті 2 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації, та надати в повному обсязі копію договору №ТВ-72/22 від 29.07.2022 року, який зазначений учасником як аналогічний в пункті 2 документа «Інформація Про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі UA-2025-04-01-002063-a договорів» (Вих. №33/6 від «04» квітня 2025 р.). 4. Учасником в порушення вимог пункту 13 Додатка 1 до тендерної документації, в складі документів тендерної пропозиції, не надано інформацію згідно Додатку 6 до цієї тендерної документації. Відповідно до вимоги зазначеної в пункті 13 Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у разі закупівлі робіт або послуг) Додатка 1 до тендерної документації: «У разі закупівлі послуг або робіт учасник в тендерній пропозиції надає інформацію згідно Додатку 6 до цієї тендерної документації, щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник процедури закупівлі планує залучати до виконання робіт чи надання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника / співвиконавця. У разі залучення учасником процедури закупівлі до виконання робіт/надання послуг субпідрядника/співвиконавця (суб’єкта господарювання) в обсязі менше 20 відсотків, такий учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції надає лист у довільній формі або довідку у довільній формі, в якому (який) зазначається відповідна інформація.» Враховуючи вищезазначене, учаснику для усунення виявлених невідповідностей необхідно виконати вимоги замовника, зазначені в пункті 13 Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у разі закупівлі робіт або послуг) Додатка 1 до тендерної документації, та надати інформацію згідно Додатка 6 до цієї тендерної документації. 5. Учасником в порушення вимог пункту 17 Інша інформація Додатка 1 до тендерної документації в складі документів тендерної пропозиції надано копії договорів №315-В-ФДЛ-21 від 06.12.2021, №ТВ-72/22 від 29.07.2022 року та копію листа-відгуку №2747/12/115/24 від 02.05.2024, які не засвідчені належним чином. Відповідно до вимог пункту 17 Інша інформація Додатка 1 до тендерної документації: «Копії документів, що існують в паперовій формі, скануються та завантажуються учасником процедури закупівлі, та які складені безпосередньо учасником процедури закупівлі та/або оригінал яких знаходиться у розпорядженні учасника процедури закупівлі, повинні бути належним чином засвідчені. Копії документів вважаються засвідченими належним чином якщо: копія документа засвідчена нотаріально; копія документа засвідчена учасником процедури закупівлі шляхом здійснення напису, який складається зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію та повноваження якої належним чином підтверджені згідно із вимогами цієї ТД, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії. Скановані копії документів, які містяться в тендерній пропозиції, повинні бути належної якості та чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ та без графічного редагування. У випадку, коли завантажений документ (копія документу) прочитати (розібрати) неможливо, такий документ вважається неподаним.» Враховуючи вищезазначене, учаснику для усунення виявлених невідповідностей необхідно виконати вимоги замовника, зазначені в пункті 17 Інша інформація Додатка 1 до тендерної документації та надати копії договорів №315-В-ФДЛ-21 від 06.12.2021, №ТВ-72/22 від 29.07.2022 року та копію листа-відгуку №2747/12/115/24 від 02.05.2024, які засвідчені належним чином.
Створено
11.04.2025 15:35
Надати до
12.04.2025 15:35
Договір
UA-2025-04-01-002063-a-b1
Підписаний і діє
Номер
17-В-ІЗФ-25
311 999.76 грн.
259 999.8 грн.
З ПДВ
Підписано
28.04.2025
Строк дії договору з
28.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з ремонту і технічного обслуговування кондиціонерів
Номенклатура
Послуги з ремонту і технічного обслуговування кондиціонерів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Ізмаїльська філія ДП "АМПУ"
Повна назва
Ізмаїльська філія ДП "АМПУ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38728402

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВІК-ЮГ" У ВИГЛЯДІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
Повна назва
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВІК-ЮГ" У ВИГЛЯДІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31327248

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.04.2025 11:47
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
384 772 грн.
Період подання пропозицій
до 09.04.2025 15:00
Замовник:
Ізмаїльська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380962520152
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
384 772 грн.
Період подання пропозицій
до 09.04.2025 15:00
Замовник:
Ізмаїльська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380962520152
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності