Показати схожі тендери

Закупівля Обслуговування автоматизованих пунктів спостережень за забрудненням атмосферного повітря у Київській зоні від Департамент екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-31-012297-a
Id Tender 11aabe541fe64cdeb3ce48b1f8473da9
План UA-P-2025-03-31-012554-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 31.03.2025 21:08
Остання зміна 12.05.2025 13:43
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 930 985 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
24 654.93 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.03.2025 21:06 до 12.04.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 31.03.2025 21:06
до 09.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 31.03.2025 21:06
до 09.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.04.2025 12:00
до 29.04.2025 12:02
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.04.2025 12:02
до 05.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.04.2025 12:02
до 12.05.2025 13:43
Період уточнень
з 31.03.2025 21:06 до 09.04.2025 00:00
Період оскарження
з 31.03.2025 21:06 до 09.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.04.2025 12:00 до 29.04.2025 12:02
Період кваліфікації
з 12.04.2025 12:00 до 29.04.2025 12:02
Основні параметри
Обслуговування автоматизованих пунктів спостережень за забрудненням атмосферного повітря у Київській зоні
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 930 985 грн.
Обслуговування автоматизованих пунктів спостережень за забрудненням атмосферного повітря у Київській зоні
Назва предмета закупівлі
Обслуговування автоматизованих пунктів спостережень за забрудненням атмосферного повітря у Київській зоні
Очікувана вартість
4 930 985 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
24654,93
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
100 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Обслуговування автоматизованих пунктів спостережень за забрудненням атмосферного повітря у Київській зоні
Код ДК 021:2015
50411000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних приладів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ТАРАН СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ
Пропозиція:
4 930 300 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.04.2025 11:04
Оголошення про проведення закупівлі
07.04.2025 11:03
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Леся Снігур
Електронна пошта
Телефон
+380442790158
Замовник
ЄДРПОУ
38750794
Повна назва
Департамент екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації
Поштовий індекс
01004
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ БАСЕЙНА, будинок 1/2 А
Кваліфікація
Лот № 1 Обслуговування автоматизованих пунктів спостережень за забрудненням атмосферного повітря у Київській зоні
Період вимог/скарг з 29.04.2025 12:02 по 05.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.04.2025 12:00 по 10.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.04.2025 12:02
Довідка НАЗК
29.04.2025 12:02
Повідомлення про рішення
18.04.2025 10:56
Електроний протокол про продовження строку
12.04.2025 12:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.03.2025 21:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.03.2025 21:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
18.04.2025 10:56
Дата кінця розгляду
10.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасником не надано копії дипломів або сертифікатів Варченко Ю.В. 2) Учасником не надано оригінал довідки (листа, тощо), виданої банком – гарантом що свідчить про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, що дорівнює сумі банківської гарантії. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) абзац 4 пункту 2 розділу 1 додатку 1 тендерної документації: Для підтвердження трудових відносин із визначеними працівниками Учасник надає у складі тендерної пропозиції, відповідні документи про офіційне працевлаштування (наказ або цивільно – правовий договір або витяг з трудової книжки тощо); на підтвердження наявної кваліфікації надати копії дипломів або сертифікатів. 1) пункт 4 розділу 1 додатку 1 тендерної документації: Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції – 100 000 (сто тисяч гривень 00 копійок); - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 (дев’яносто) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється та повинна відповідати вимогам Особливостей, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628. Гарантія обов'язково повинна свідчити про обов'язок установи, що надала гарантію, виплатити замовникові суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 розділу III цієї тендерної документації. Гарантія має бути видана банком – гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов’язань за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 статті 25 Закону. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком – гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної підписом уповноваженої особи банку – гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування Принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, що дорівнює сумі банківської гарантії. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на під-писання банківської гарантії. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіна-лом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Банківська гарантія подається учасником у складі тендерної пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а саме: електронний документ підписується шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності). Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. 3. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати: 1) документи (довідки тощо) згідно вимог пункту 2 розділу 1 додатку 1 тендерної документації. 1) документи згідно вимог пункту 4 розділу 1 додатку 1 тендерної документації.
Створено
25.04.2025 11:25
Надати до
26.04.2025 11:25
Договір
UA-2025-03-31-012297-a-b1
Підписаний і діє
Номер
12/05
4 930 300 грн.
4 930 300 грн.
Без ПДВ
Підписано
12.05.2025
Строк дії договору з
12.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Обслуговування автоматизованих пунктів спостережень за забрудненням атмосферного повітря у Київській зоні
Номенклатура
Обслуговування автоматизованих пунктів спостережень за забрудненням атмосферного повітря у Київській зоні
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 10 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації
Повна назва
Департамент екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38750794

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ТАРАН СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ
Повна назва
ФОП ТАРАН СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2859921219

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.05.2025 13:43
-
12.05.2025 13:37
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 930 985 грн.
Період подання пропозицій
до 12.04.2025 12:00
Замовник:
Департамент екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380442790158
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 930 985 грн.
Період подання пропозицій
до 12.04.2025 12:00
Замовник:
Департамент екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380442790158
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності