Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з аудиторської перевірки річної фінансової звітності за 2024 звітний рік відповідно до Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку України, код згідно ДК 021:2015 – 79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги від ДП "УДВП ІЗОТОП".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-31-012068-a
Id Tender e8f9ac2f733242a58ece4a002cfbfc95
План UA-P-2025-03-31-006414-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 31.03.2025 20:19
Остання зміна 24.04.2025 16:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
180 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
900 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.03.2025 20:18 до 08.04.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 31.03.2025 20:18
до 05.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 31.03.2025 20:18
до 05.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.04.2025 15:41
до 17.04.2025 14:59
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.04.2025 10:17
до 23.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.04.2025 14:59
до 24.04.2025 16:02
Період уточнень
з 31.03.2025 20:18 до 05.04.2025 00:00
Період оскарження
з 31.03.2025 20:18 до 05.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.04.2025 15:41 до 17.04.2025 14:59
Період кваліфікації
з 09.04.2025 15:41 до 17.04.2025 14:59
Основні параметри
Послуги з аудиторської перевірки річної фінансової звітності за 2024 звітний рік відповідно до Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку України, код згідно ДК 021:2015 – 79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
180 000 грн.
Послуги з аудиторської перевірки річної фінансової звітності за 2024 звітний рік відповідно до Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку України, код згідно ДК 021:2015 – 79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги
Назва предмета закупівлі
Послуги з аудиторської перевірки річної фінансової звітності за 2024 звітний рік відповідно до Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку України, код згідно ДК 021:2015 – 79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги
Очікувана вартість
180 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
900,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.04.2025 15:18
Закінчення аукціону
09.04.2025 15:41
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з аудиторської перевірки річної фінансової звітності за 2024 звітний рік відповідно до Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку України, код згідно ДК 021:2015 – 79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги
Код ДК 021:2015
79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.05.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 3 банківські днів
Розмір оплати: 40,0 %
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 60,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА"
Пропозиція:
180 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЛУКАС АУДИТ"
Пропозиція:
179 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.04.2025 15:18
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
31.03.2025 20:19
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Критерії прийнятності
31.03.2025 20:18
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Фещенко Тарас Валентинович
Електронна пошта
Телефон
380637279042
Замовник
ЄДРПОУ
14308322
Повна назва
ДП "УДВП ІЗОТОП"
Поштовий індекс
03150
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ АНТОНОВИЧА, будинок 152
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з аудиторської перевірки річної фінансової звітності за 2024 звітний рік відповідно до Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку України, код згідно ДК 021:2015 – 79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги
Період вимог/скарг з 16.04.2025 10:17 по 22.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.04.2025 15:41 по 17.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідності в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Відповідно до п. 43 Особливостей Замовник розмістив у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, а саме до 15 квітня 2025 14:41 повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. В законодавчо визначений термін учасник ТОВ "ЛУКАС АУДИТ" не виправив виявлені невідповідності, а саме: - не надав лист-відгук (або рекомендаційний лист, тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано в складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору, який передбачено пунктом 1.1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» та вимоги до них Додатку 2 до тендерної документації: «На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.3. лист-відгук (або рекомендаційний лист, тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано в складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.»; - надана Довідка № 15/04-08 від 15.04.2025 р. «файл 5_Довідка_державні підприємства_досвід.pdf» не містить інформацію про наявність досвіду виконання не менше 3-ох (трьох) аналогічних* за предметом закупівлі договорів на надання аудиторських послуг протягом 2023-2024 років із підприємствами державної форми власності (за кодом ДК 79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги), що не відповідає умовам встановлених в пункті 1.1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» та вимоги до них Додатку 2 до тендерної документації: «На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1. Довідку в довільній формі з інформацією про наявність досвіду виконання не менше 3-ох (трьох) аналогічних* за предметом закупівлі договорів; *Аналогічним вважається договір на надання аудиторських послуг протягом 2023-2024 років із підприємствами державної форми власності (за кодом ДК 79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги).». Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. ВИРІШИВ: 1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ "ЛУКАС АУДИТ". 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
16.04.2025 10:17
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
09.04.2025 15:42
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.03.2025 20:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.03.2025 20:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "ЛУКАС АУДИТ" у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією щодо закупівлі Послуги з аудиторської перевірки річної фінансової звітності за 2024 звітний рік відповідно до Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку України, код згідно ДК 021:2015 – 79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги (UA-2025-03-31-012068-a): І. Перелік виявлених невідповідностей. 1. В складі тендерної пропозиції не надано: «Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку)». 2. В складі тендерної пропозиції не надано: «Лист-підтвердження про те, що Учасник включений Аудиторською палатою України до реєстру аудиторів суб’єктів аудиторської діяльності у розділ «Суб’єкти аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес». В своєму Листі-підтвердженні Учасник зазначає повну назву та посилання з ресурсу для підтвердження цієї інформації.». 3. В складі тендерної пропозиції не надано: «Копія Свідоцтва про включення до Реєстру аудиторських фірм та аудиторів.». 4. В складі тендерної пропозиції не надано: «Довідка, складена в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство.» 5. Надана в складі тендерної пропозиції Довідка № 07/04-03 від 07.04.2025 р (файл «Довідка_державні підприємства_досвід.pdf) не відповідає вимогам тендерної документації. В довідці має бути вказана інформація про наявність досвіду виконання не менше 3-ох (трьох) договорів на надання аудиторських послуг протягом 2023-2024 років із підприємствами державної форми власності (за кодом ДК 79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги). 6. В складі тендерної пропозиції не надано: «Лист-відгук (або рекомендаційний лист, тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано в складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.». Наданий Учасником файл «Відгуки клієнтів.pdf» не містить Лист-відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано в складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. 7. В складі тендерної пропозиції надано файл «Договір досвід.pdf», який не містить скан-копії договору на надання аудиторських послуг протягом 2023-2024 років із підприємствами державної форми власності (за кодом ДК 79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги), вказаного у довідці. ІІ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 1. Підпункт 1.3.5. пункту 1.3. «Перелік інших документів та інформації, що подається УЧАСНИКОМ в складі його тендерної пропозиції та вимоги до них» Додатку 2 до тендерної документації: «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»: «1.3.5. Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку).». 2. Підпункт 1.3.12. пункту 1.3. «Перелік інших документів та інформації, що подається УЧАСНИКОМ в складі його тендерної пропозиції та вимоги до них.» Додатку 2 до тендерної документації: «1.3.12. Лист-підтвердження про те, що Учасник включений Аудиторською палатою України до реєстру аудиторів суб’єктів аудиторської діяльності у розділ «Суб’єкти аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес». В своєму Листі-підтвердженні Учасник зазначає повну назву та посилання з ресурсу для підтвердження цієї інформації.». 3. Підпункт 1.3.11. пункту 1.3. «Перелік інших документів та інформації, що подається УЧАСНИКОМ в складі його тендерної пропозиції та вимоги до них.» Додатку 2 до тендерної документації: «1.3.11. Копія Свідоцтва про включення до Реєстру аудиторських фірм та аудиторів.». 4. Підпункт 1.3.7. пункту 1.3. «Перелік інших документів та інформації, що подається УЧАСНИКОМ в складі його тендерної пропозиції та вимоги до них.» Додатку 2 до тендерної документації: «1.3.7. Довідка, складена в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство.». 5. Пункт 1.1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” та вимоги до них Додатку 2 до тендерної документації: «На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1. Довідку в довільній формі з інформацією про наявність досвіду виконання не менше 3-ох (трьох) аналогічних* за предметом закупівлі договорів; *Аналогічним вважається договір на надання аудиторських послуг протягом 2023-2024 років із підприємствами державної форми власності (за кодом ДК 79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги).» 6. Пункт 1.1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” та вимоги до них Додатку 2 до тендерної документації: «На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.3. лист-відгук (або рекомендаційний лист, тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано в складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. *Аналогічним вважається договір на надання аудиторських послуг протягом 2023-2024 років із підприємствами державної форми власності (за кодом ДК 79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги).» 7. Пункт 1.1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” та вимоги до них Додатку 2 до тендерної документації: «На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.2. не менше одніє копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі. *Аналогічним вважається договір на надання аудиторських послуг протягом 2023-2024 років із підприємствами державної форми власності (за кодом ДК 79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги).» ІІІ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати Копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку). 2. Надати Лист-підтвердження про те, що Учасник включений Аудиторською палатою України до реєстру аудиторів суб’єктів аудиторської діяльності у розділ «Суб’єкти аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес». В своєму Листі-підтвердженні Учасник повинен зазначити повну назву та надати посилання з ресурсу для підтвердження цієї інформації. 3. Надати Копію Свідоцтва про включення до Реєстру аудиторських фірм та аудиторів. або відповідно до вимог Розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції», пункту 2 « Інша інформація», підпункуту «Інші умови тендерної документації» тендерної документації: «2. У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього.». 4. Надати Довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство. 5. Надати Довідку в довільній формі з інформацією про наявність досвіду виконання не менше 3-ох (трьох) договорів на надання аудиторських послуг протягом 2023-2024 років із підприємствами державної форми власності (за кодом ДК 79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги). 6. Надати Лист-відгук (або рекомендаційний лист, тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці в довільній формі з інформацією про наявність досвіду виконання не менше 3-ох (трьох) договорів на надання аудиторських послуг протягом 2023-2024 років із підприємствами державної форми власності (за кодом ДК 79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги)та надано в складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. 7. Надати не менше одніє копії договору в повному обсязі, зазначеного в довідці в довільній формі з інформацією про наявність досвіду виконання не менше 3-ох (трьох) договорів на надання аудиторських послуг протягом 2023-2024 років із підприємствами державної форми власності (за кодом ДК 79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги).
Створено
14.04.2025 14:41
Надати до
15.04.2025 14:41
Період вимог/скарг з 17.04.2025 14:59 по 23.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.04.2025 10:17 по 24.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідно до п. 43 Особливостей в електронній системі закупівель для ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА" було розміщено вимогу про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції в строк до 17 квітня 2025 13:34. В законодавчо визначений термін учасник ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА" виправив виявлені невідповідності. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА" щодо закупівлі: Послуги з аудиторської перевірки річної фінансової звітності за 2024 звітний рік відповідно до Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку України, код згідно ДК 021:2015 – 79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги (UA-2025-03-31-012068-a), перевірки документів та інформації, наданих у складі тендерної пропозиції встановлено, що учасник та його пропозиція відповідають кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам тендерної документації, у тому числі технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Виходячи з положень п. 47 Особливостей, учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав – шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а саме шляхом заповнення окремих електронних полів в електронній системі закупівель (проставлення «галочки»). Перевірка підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА", передбачених п. 47 Особливостей показала відсутність зазначених підстав для учасника ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА". Враховуючи вищевикладене пропозиція учасника ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА" з вартістю 180 000,00 грн. (сто вісімдесят тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ, подана для участі у відкритих торгах з особливостями на закупівлю: Послуги з аудиторської перевірки річної фінансової звітності за 2024 звітний рік відповідно до Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку України, код згідно ДК 021:2015 – 79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги, відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в тендерній документації та всім іншим вимогам тендерної документації, а також відсутні підстави для відмови в участі згідно п. 47 Особливостей. ВИРІШИВ: 1. Визначити учасника ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА" переможцем процедури закупівлі: Послуги з аудиторської перевірки річної фінансової звітності за 2024 звітний рік відповідно до Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку України, код згідно ДК 021:2015 – 79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги (UA-2025-03-31-012068-a) з вартістю пропозиції 180 000,00 грн. (сто вісімдесят тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА" за результатами проведення відкритих торгів на закупівлю: Послуги з аудиторської перевірки річної фінансової звітності за 2024 звітний рік відповідно до Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку України, код згідно ДК 021:2015 – 79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги (UA-2025-03-31-012068-a) з вартістю пропозиції 180 000,00 грн. (сто вісімдесят тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ не раніше ніж через 5 (п’ять) днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. 3. Оприлюднити інформацію в законодавчо визначений термін.
Документи кваліфікації
17.04.2025 14:59
Довідка НАЗК
17.04.2025 14:59
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
16.04.2025 10:17
Витяг з ЄДР
16.04.2025 10:17
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.03.2025 20:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.03.2025 20:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
І. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Надана в складі тендерної пропозиції Довідка про наявність досвіду Вих. № 04-04/25/Т/1 від 04.04.2025 р. (файл «1. Довідка про наявність досвіду.pdf») містить неповну інформацію, що унеможливлює підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, встановлених в тендерній документації, а саме: - не вказане повне найменування підприємств держаної форми власності з якими були укладені договори, що підтверджують наявність досвіду виконання не менше 3-ох (трьох) договорів на надання аудиторських послуг протягом 2023-2024 років із підприємствами державної форми власності (за кодом ДК 79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги). - не вказані предмет та реквізити договорів (номер, дата, тощо), що підтверджують наявність досвіду виконання не менше 3-ох (трьох) договорів на надання аудиторських послуг протягом 2023-2024 років із підприємствами державної форми власності (за кодом ДК 79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги). ІІ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пункт 1.1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” та вимоги до них Додатку 2 до тендерної документації: «На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1. Довідку в довільній формі з інформацією про наявність досвіду виконання не менше 3-ох (трьох) аналогічних* за предметом закупівлі договорів; 1.2. не менше одніє копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі; 1.3. лист-відгук (або рекомендаційний лист, тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано в складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. *Аналогічним вважається договір на надання аудиторських послуг протягом 2023-2024 років із підприємствами державної форми власності (за кодом ДК 79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги). ІІІ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати Довідку в довільній формі з інформацією про наявність досвіду виконання не менше 3-ох (трьох) аналогічних* за предметом закупівлі договорів, зазначивши повне найменування підприємств держаної форми власності з якими були укладені договори, що підтверджують наявність досвіду виконання не менше 3-ох (трьох) договорів на надання аудиторських послуг протягом 2023-2024 років із підприємствами державної форми власності (за кодом ДК 79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги), предмет та реквізити (номер, дата, тощо) відповідних договорів. *Аналогічним вважається договір на надання аудиторських послуг протягом 2023-2024 років із підприємствами державної форми власності (за кодом ДК 79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги).
Створено
16.04.2025 13:34
Надати до
17.04.2025 13:34
Договір
UA-2025-03-31-012068-a-a1
Підписаний і діє
Номер
25/2305-У/134
180 000 грн.
150 000 грн.
З ПДВ
Підписано
24.04.2025
Строк дії договору з
24.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з аудиторської перевірки річної фінансової звітності за 2024 звітний рік відповідно до Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку України, код згідно ДК 021:2015 – 79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги
Номенклатура
Послуги з аудиторської перевірки річної фінансової звітності за 2024 звітний рік відповідно до Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку України, код згідно ДК 021:2015 – 79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДП "УДВП ІЗОТОП"
Повна назва
ДП "УДВП ІЗОТОП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14308322

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА"
Повна назва
ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33833362

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
24.04.2025 16:02
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
180 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.04.2025 09:00
Замовник:
ДП "УДВП ІЗОТОП"
Контактний телефон:
380637279042
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
180 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.04.2025 09:00
Замовник:
ДП "УДВП ІЗОТОП"
Контактний телефон:
380637279042
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності