Показати схожі тендери

Закупівля Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Дніпропетровській області від Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-31-011758-a
Id Tender d57b739f7e84401f82dc84920fd401d4
План UA-P-2025-03-31-012415-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 31.03.2025 19:12
Остання зміна 22.05.2025 17:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 060 800 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 304 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.03.2025 19:08 до 28.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 31.03.2025 19:08
до 25.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 31.03.2025 19:08
до 25.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.04.2025 12:34
до 02.05.2025 16:32
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.05.2025 16:32
до 08.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.05.2025 16:32
до 22.05.2025 17:06
Період уточнень
з 31.03.2025 19:08 до 25.04.2025 00:00
Період оскарження
з 31.03.2025 19:08 до 25.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.04.2025 12:34 до 02.05.2025 16:32
Період кваліфікації
з 28.04.2025 12:34 до 02.05.2025 16:32
Основні параметри
Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Дніпропетровській області
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 060 800 грн.
Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Дніпропетровській області
Назва предмета закупівлі
Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Дніпропетровській області
Очікувана вартість
1 060 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5304,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.04.2025 12:11
Закінчення аукціону
28.04.2025 12:34
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Дніпропетровській області
Код ДК 021:2015
79713000-5 - Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Кількість
1 326
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
00000, Україна, Дніпропетровська область, згідно Додатку № 3, до Договору
Дата постачання з
16.04.2025 19:13
Дата постачання по
31.12.2025 19:13
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Порядок здійснення оплати – оплата за фактично надані послуги проводиться на підставі рахунків та актів наданих послуг до 20 числа місяця наступного за розрахунковим, за умови відповідного фінансування, після підключення на пульт центрального спостереження сигналізації.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ"
Пропозиція:
1 017 883.5 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Пропозиція:
1 023 187.47 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.04.2025 12:11
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.04.2025 19:04
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Неубауер Наталія Валеріївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380567679711
Замовник
ЄДРПОУ
43315529
Назва (англійською мовою)
Southern Interregional Office of the Ministry of Justice (Odessa)
Повна назва
Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса)
Повна назва (англійською мовою)
Southern Interregional Office of the Ministry of Justice (Odessa)
Поштовий індекс
49619
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Дніпро
Адреса
пр. Яворницького Дмитра, будинок 21А
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Дніпропетровській області
Період вимог/скарг з 02.05.2025 16:32 по 08.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.04.2025 12:34 по 06.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.05.2025 12:55
Довідка НАЗК
02.05.2025 16:32
Повідомлення про рішення
02.05.2025 16:29
-
28.04.2025 12:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.03.2025 19:08
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.03.2025 19:08
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛ № 22/06 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ м. Дніпро 30 квітня 2025 р. Керуючись вимогами статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене Наказом Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) від 06.10.2021 № 769/03-08 та постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Розгляд та оцінка тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" поданої для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг згідно код ДК 021:2015 – 79710000-4 «Охоронні послуги» (Код ДК 021:2015 – 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони») (Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Дніпропетровській області), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-03-31-011758-a. ПО ПИТАННЮ ПОРЯДКУ ДЕННОГО: 31.03.2025 в системі електронних закупівель за № UA-2025-03-31-011758-a було оголошено процедуру закупівлі послуг за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – 79710000-4 «Охоронні послуги» (Код ДК 021:2015 – 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони») (Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Дніпропетровській області). 28.04.2025 в електронній системі закупівель відбувся аукціон, для участі у якому було подано дві остаточні тендерні пропозиції, а саме від: За результатами аукціону електронною системою закупівель автоматично було обрано переможця, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, а саме: пропозицію Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" з ціною 1 017 883,50 грн. Пунктом 41 Особливостей встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Уповноважена особа уважно розглянувши тендерну пропозицію Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" виявила наступне. П.п. 2.1. п. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен підтвердити наявність працівників у штатному розписі відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання послуг, що є предметом закупівлі, відповідно вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960 та ст. 11 ЗУ «Про охоронну діяльність». Для підтвердження надати довідку у довільній формі з інформацією про ПІБ працівників (не менше 10 осіб-охоронників, вік охоронників від 18 до 50 років), їх вік, посаду, що обіймає в організації, відповідність до вимог ст. 11 ЗУ «Про охоронну діяльність». Додатково на кожного охоронника, зазначеного у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації надати: - копії трудових книжок (титульна сторінка із зазначенням ПІБ особи та сторінка, підтверджуюча працевлаштування зазначеної особи в охоронній компанії) або витягів із наказів про призначення на посаду; - копії документів про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронника не нижче 3 розряду; - копію дозволів на носіння зброї. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" не надано витяги із наказів про призначення на посаду на охоронників Виблова Максима Олександровича та Філіппова Данила Юрійовича, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції копії витягів із наказів про призначення на посаду на охоронників Виблова Максима Олександровича та Філіппова Данила Юрійовича. Пунктом 43 Особливостей, передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Оскільки, допущена Учасником ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" помилка не призводять до зміни предмета закупівлі, уповноважена особа, вирішила надати можливість Учаснику протягом 24 годин виправити невідповідності у поданій тендерній пропозиції, шляхом завантаження в електронну систему закупівель зазначених виправлень. ВИРІШИЛА: 1. Керуючись пунктом 43 Особливостей, надати можливість Учаснику ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ", протягом 24 годин виправити невідповідності у поданій тендерній пропозиції для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг згідно код ДК 021:2015 – 79710000-4 «Охоронні послуги» (Код ДК 021:2015 – 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони») (Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Дніпропетровській області), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-03-31-011758-a. 2. Оприлюднити протокольне рішення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизований електронний майданчик (dzo.com.ua). Уповноважена особа відповідальна за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) – заступник начальника Управління – начальник центрального відділу договірної роботи та ресурсного забезпечення Управління договірної роботи та ресурсного забезпечення Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) Наталія НЕУБАУЕР
Створено
30.04.2025 16:10
Надати до
01.05.2025 16:10
Договір
UA-2025-03-31-011758-a-b1
Підписаний і діє
Номер
ТО-2025/Д
1 017 883.5 грн.
848 236.25 грн.
З ПДВ
Підписано
21.05.2025
Строк дії договору з
21.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 326 (послуга)
Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Дніпропетровській області
Номенклатура
Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Дніпропетровській області
Кількість
1 326
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса)
Повна назва
Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43315529

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ"
Повна назва
ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43317264

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
22.05.2025 17:06
Повідомлення про договір
22.05.2025 17:03
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 060 800 грн.
Період подання пропозицій
до 28.04.2025 00:00
Замовник:
Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса)
Контактний телефон:
+380567679711
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 060 800 грн.
Період подання пропозицій
до 28.04.2025 00:00
Замовник:
Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса)
Контактний телефон:
+380567679711
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності