Показати схожі тендери

Закупівля Навчальне приладдя від Здолбунівський ліцей №2 Здолбунівської міської ради Рівненської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-31-011173-a
Id Tender 5033ffe00a584eca98f47b8136c2e2d3
План UA-P-2025-03-31-012037-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 31.03.2025 17:35
Остання зміна 24.04.2025 12:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
160 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
800 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.03.2025 17:34 до 08.04.2025 17:33
Завершено
Період уточнень
з 31.03.2025 17:34
до 05.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 31.03.2025 17:34
до 05.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.04.2025 13:09
до 16.04.2025 12:54
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.04.2025 12:54
до 22.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.04.2025 12:54
до 24.04.2025 12:47
Період уточнень
з 31.03.2025 17:34 до 05.04.2025 00:00
Період оскарження
з 31.03.2025 17:34 до 05.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.04.2025 13:09 до 16.04.2025 12:54
Період кваліфікації
з 09.04.2025 13:09 до 16.04.2025 12:54
Основні параметри
Навчальне приладдя
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
160 000 грн.
Навчальне приладдя
Назва предмета закупівлі
Навчальне приладдя
Очікувана вартість
160 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
800,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.04.2025 12:46
Закінчення аукціону
09.04.2025 13:09
Позиція
Опис предмета закупівлі
Навчальне приладдя
Код ДК 021:2015
39162110-9 - Навчальне приладдя
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
35705, Україна, Рівненська область, Здолбунів, ВУЛ.НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 15
Дата постачання з
31.03.2025 00:00
Дата постачання по
15.05.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "КІБИШ РУСЛАН ПАВЛОВИЧ"
Пропозиція:
110 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Кривицький В.О.
Пропозиція:
128 900 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.04.2025 12:46
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
31.03.2025 17:35
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сергій Зажицький
Електронна пошта
Телефон
+0977471719
Сайт:
http://gymnasia.rv.ua
Замовник
ЄДРПОУ
22564016
Повна назва
Здолбунівський ліцей №2 Здолбунівської міської ради Рівненської області
Поштовий індекс
35700
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
Рівненський район, м. Здолбунів,
Адреса
вул. Незалежності, буд. 15
Кваліфікація
Лот № 1 Навчальне приладдя
Період вимог/скарг з 16.04.2025 12:54 по 22.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.04.2025 13:09 по 17.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.04.2025 12:55
Довідка НАЗК
16.04.2025 12:54
Повідомлення про рішення
09.04.2025 13:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.03.2025 17:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.03.2025 17:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Надати довідку у довільній формі про відсутність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором із замовником; 2. Надати підписаний постачальником проєкт договору; 3. У порвняльній таблиці вказати одиниці товару; 4. Надати видаткову накладну, яка б підтверджувала досвід виконання аналогічних змовлень
Створено
14.04.2025 19:33
Надати до
15.04.2025 19:33
Договір
UA-2025-03-31-011173-a-c1
Підписаний і діє
Номер
55
110 000 грн.
110 000 грн.
З ПДВ
Підписано
22.04.2025
Строк дії договору з
22.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Навчальне приладдя
Номенклатура
Навчальне приладдя
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 15 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Здолбунівський ліцей №2 Здолбунівської міської ради Рівненської області
Повна назва
Здолбунівський ліцей №2 Здолбунівської міської ради Рівненської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22564016

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "КІБИШ РУСЛАН ПАВЛОВИЧ"
Повна назва
ФОП "КІБИШ РУСЛАН ПАВЛОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3324919059

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
24.04.2025 12:47
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-28-000088
Дата створення проекту
28.04.2025 16:43
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
28.04.2025 17:44
Дата публікації висновку про результати
12.05.2025 15:02
Дата завершення усунення порушень
16.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
20.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 930-19-69
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 175-79-00
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 28.04.2025 № 24-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 28.04.2025 № 24-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2025-03-31-011173-a 31.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.04.2025 00:00
Документи рішення
28.04.2025 17:44
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 12 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливостей), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2025-03-31-012037-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, тендерну пропозицію переможця торгів ФОП "КІБИШ РУСЛАН ПАВЛОВИЧ" на предмет її відповідності вимогам тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, вимогу про усунення невідповідностей, протокольне рішення уповноваженої особи від 16.04.2025 №38, повідомлення про намір укласти договір, договір №55 від 22.04.2025 з додатком до нього, пояснення Замовника з доданими документами отримані через електронну систему закупівель 01.05.2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, планування закупівлі, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору вимогам тендерної документації, умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
12.05.2025 00:00
Дата публікації
12.05.2025 15:02
Документи висновку
12.05.2025 15:02
-
Повідомлення
Запит
запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури «Навчальне приладдя» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-31-011173-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). 1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). 3. Надайте інформацію чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. 4. Згідно пункту 9 Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31.12.2024 №1554 закупівля товару, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу в установленому законодавством порядку. У разі закупівлі комп’ютерного та/або мультимедійного обладнання, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, з використанням електронного каталогу договір про закупівлю укладається у формі електронного документа. Форма такого договору затверджується Мінекономіки за погодженням з МОН. До затвердження форми такого договору замовники укладають договори про закупівлю в установленому законодавством порядку. У разі закупівлі комп’ютерного та/або мультимедійного обладнання, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, з використанням електронного каталогу запит пропозицій постачальників здійснюється замовником відповідно до специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу, яка не передбачає можливості замовника самостійно визначати інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення. У разі коли закупівля товару, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, з використанням електронного каталогу не відбулася, замовник здійснює закупівлю в установленому законодавством порядку. Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію та її документальне підтвердження щодо обґрунтування здійснення зазначеної закупівлі шляхом проведення відкритих торгів з особливостями, а не з використанням електронного каталогу? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання (-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
28.04.2025 17:54
Орган перевірки
02.05.2025 00:00
Документи повідомлення
28.04.2025 17:55
-
Відповідь
Пояснення
Пояснення надано згідно протоколу № 45 від 01 травня 2025 року
Рішеня
01.05.2025 17:40
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
160 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.04.2025 17:33
Замовник:
Здолбунівський ліцей №2 Здолбунівської міської ради Рівненської області
Контактний телефон:
+0977471719
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
160 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.04.2025 17:33
Замовник:
Здолбунівський ліцей №2 Здолбунівської міської ради Рівненської області
Контактний телефон:
+0977471719
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності